Page 219 of 411
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Monday 12/07/2010 13:47
by PoLeTe124
Línia R4
12/07/2010 13:16h
Tren Badalona (12:46) Martorell (13:41) circula amb una demora de 15 minuts a causa d'espera d'assistència sanitària pe a un viatger.
Tren Badalona (00:46) Martorell (13:41) cercle amb una demora de 15 minuts a causa d'espera d'assistència sanitària per a un viatger.L'atenció al viatger ha estat a l'estació de Badalona.Aquest tren finalitzarà el seu recorregut a Molins de Rei i a la distància de 5 minuts els viatgers disposaran d'un altre tren amb destinació Vilafranca.
De la web de Rodalies de Catalunya
Ara paren a cada travessa?
Posted: Monday 12/07/2010 14:22
by Guigui
Tren Badalona (00:46) Martorell (13:41)
No sabia que la tramviarització al DPTOP havia avançat tant. Bé, més que tramviarització, és una
cargolització.
Sobre l'obra mestra lingüística, millor no parlar-ne. Deu ser per a divertir el personal davant el trist panorama que ofereix Rodalia.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Monday 12/07/2010 19:45
by canalcole
PoL wrote: Tren Badalona (00:46) Martorell (13:41)
És que es tarda molt d'Anar des de Badalona a Martorell...
:
El Rodalies de les 13.33 cap a EDF (sortida de SVC) anava amb +7 degut a que l'ha avançat el patito que anava amb retard...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Monday 12/07/2010 23:43
by metring
El tren de les 20:29 de Sitges a EdF, ha arribat amb un quart d'hora de retard, i cap avís per megafonia del retard
, i dos Arcos havien passat abans, el darrer dels quals ha estat una estona aturat quan sortia de l'estació.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Tuesday 13/07/2010 9:02
by canalcole
Línia R3, Línia R7, Línia R4
13/07/2010 08:35h
Per avaria d'un tren a Sant Andreu Arenal, els trens amb direcció Barcelona circulen amb un retard de 15 minuts
Alguns dels trenes de les línies R3, R4 nord i R7 de Rodalies amb direcció Barcelona poden finalitzar el seu recorregut a Montcada Bifurcació per tal de minimitzar els retards
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Wednesday 14/07/2010 0:13
by 470
Mako448 wrote:El passat 1 de Juliol també em vaig trobar un tren amb goteres,i era un Civia a sobre!,el 465-221M concretament.Li va caure gotes a una nena petita que ràpidament va anar on era la seva mare front mateix d'on hi havia la gotera.Aixó sí,al cap d'una estona,ja passat Castellbisbal(el tren procedia de St.Vicenç de Calders)les goteres van desapareixer.
O sigui que el manteniment als trens nous ja veieu que també és força lamentable.
Cuando las condiciones de humedad son muy altas se produce mucha condensación de agua en las evaporadoras de los equipos de aire acondicionado y las bandejas y los desagues no dan avasto en los talgo mas modernos y en los ave S 100 nunca vereis agua porque las evaporadoras van debajo del tren pero en los civia en las 447 y algunos trenes mas si porque van los equipos por el techo de todas formas limpiar los desagues de vez en cuando nunca viene mal, desconozco si lo haran.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Wednesday 14/07/2010 9:55
by metring
Avui a Sants, han fet passar el tren cap a Vilanova de les 20:45 per la via 11
, així que la gent hem hagut de pujar de l'andana de les vies 9 i 10, i cap a la 11. Per sort, no hem hagut de passar les nostres pertinences per l'escaner!
Excuses
Posted: Wednesday 14/07/2010 10:43
by Guigui
470 wrote:Cuando las condiciones de humedad son muy altas se produce mucha condensación de agua en las evaporadoras de los equipos de aire acondicionado y las bandejas y los desagues no dan avasto en los talgo mas modernos y en los ave S 100 nunca vereis agua porque las evaporadoras van debajo del tren pero en los civia en las 447 y algunos trenes mas si porque van los equipos por el techo de todas formas limpiar los desagues de vez en cuando nunca viene mal, desconozco si lo haran.
Les condicions meteorològiques d'aquests dies no són res d'especial. Per tant, no és excusa fer les coses mal fetes i dir "oh, és que només són alguns dies de l'any".
Re: Excuses
Posted: Wednesday 14/07/2010 19:10
by 470
Guigui wrote:470 wrote:Cuando las condiciones de humedad son muy altas se produce mucha condensación de agua en las evaporadoras de los equipos de aire acondicionado y las bandejas y los desagues no dan avasto en los talgo mas modernos y en los ave S 100 nunca vereis agua porque las evaporadoras van debajo del tren pero en los civia en las 447 y algunos trenes mas si porque van los equipos por el techo de todas formas limpiar los desagues de vez en cuando nunca viene mal, desconozco si lo haran.
Les condicions meteorològiques d'aquests dies no són res d'especial. Per tant, no és excusa fer les coses mal fetes i dir "oh, és que només són alguns dies de l'any".
Si crees que una humedad del 80% y una temperatura por encima de 35º no es nada especial pues vale no tengo nada que decirte ahora bien prefiero que caiga agua a que los equipos de aire acondicionado no funcionen.
Coses no especials
Posted: Wednesday 14/07/2010 20:05
by Guigui
470 wrote:Si crees que una humedad del 80% y una temperatura por encima de 35º no es nada especial pues vale no tengo nada que decirte ahora bien prefiero que caiga agua a que los equipos de aire acondicionado no funcionen.
No és especial en el sentit que és una situació que es produeix cada any. Al centre d'Europa, també cau un metre de neu en un dia pocs cops en un hivern, però les infraestructures i la gent estan preparats per això.
Re: Coses no especials
Posted: Wednesday 14/07/2010 20:17
by 470
Guigui wrote:470 wrote:Si crees que una humedad del 80% y una temperatura por encima de 35º no es nada especial pues vale no tengo nada que decirte ahora bien prefiero que caiga agua a que los equipos de aire acondicionado no funcionen.
No és especial en el sentit que és una situació que es produeix cada any. Al centre d'Europa, també cau un metre de neu en un dia pocs cops en un hivern, però les infraestructures i la gent estan preparats per això.
Yo no te discuto eso lo único que quiero decirte es que el mismo tren que tira agua por el techo lo pones funcionando en otro sitio en el que haya menos humedad aunque sea la misma temperatura y seguramente no tiraría agua, yo ayer estaba en mi casa con el aire acondicionado puesto y tengo una garrafa de 5 litros conectada al desague del aire acondicionado y la tuve que vaciar varias veces asi que imaginate el tren lo que debe condensar.
Re: Coses no especials
Posted: Wednesday 14/07/2010 20:27
by Lluita1714
470 wrote:
Yo no te discuto eso lo único que quiero decirte es que el mismo tren que tira agua por el techo lo pones funcionando en otro sitio en el que haya menos humedad aunque sea la misma temperatura y seguramente no tiraría agua, yo ayer estaba en mi casa con el aire acondicionado puesto y tengo una garrafa de 5 litros conectada al desague del aire acondicionado y la tuve que vaciar varias veces asi que imaginate el tren lo que debe condensar.
Si s'ha de fer un conducte per fer fora l'aigua del tren es fa. és senzill, un petit col·lector sota la màquina i un petit tub de plàstic flexible per dins d'un dels múltiples armaris dels trens. Aquell mateix dia, d'anada, una 447 anava tota l'estona donant cops amb les portes obertes d'un armari buit al final del cotxe. El manteniment és pèssim. És molest i suposa un perill per als passatgers. No, no s'agraeix que et mullin com li va passar a un home, que semblava que una banyera hagués vessat al seu capdamunt. No. I aquí pot caure qualsevol.
Re: Coses no especials
Posted: Thursday 15/07/2010 0:05
by 470
Lluita1714 wrote:470 wrote:
Yo no te discuto eso lo único que quiero decirte es que el mismo tren que tira agua por el techo lo pones funcionando en otro sitio en el que haya menos humedad aunque sea la misma temperatura y seguramente no tiraría agua, yo ayer estaba en mi casa con el aire acondicionado puesto y tengo una garrafa de 5 litros conectada al desague del aire acondicionado y la tuve que vaciar varias veces asi que imaginate el tren lo que debe condensar.
Si s'ha de fer un conducte per fer fora l'aigua del tren es fa. és senzill, un petit col·lector sota la màquina i un petit tub de plàstic flexible per dins d'un dels múltiples armaris dels trens. Aquell mateix dia, d'anada, una 447 anava tota l'estona donant cops amb les portes obertes d'un armari buit al final del cotxe. El manteniment és pèssim. És molest i suposa un perill per als passatgers. No, no s'agraeix que et mullin com li va passar a un home, que semblava que una banyera hagués vessat al seu capdamunt. No. I aquí pot caure qualsevol.
Si el mantenimiento fuera tan pesimo como dices trenes que tienen 15 y 30 años no estarian circulando, respecto tu remedio casero te dire que los desagues son mangueras de entre 3 y 4 cm de diametro y las evaporadoras miden 1.5m x 1m aparte que suele estar prohibido pasar mangueras que llevan agua por el medio de los armarios eléctricos y respecto tus fotos tienes razon que es peligroso y espero que en esa unidad en concreto lo hayan subsanado.
Re: Coses no especials
Posted: Thursday 15/07/2010 1:20
by Lluita1714
470 wrote:Si el mantenimiento fuera tan pesimo como dices trenes que tienen 15 y 30 años no estarian circulando, respecto tu remedio casero te dire que los desagues son mangueras de entre 3 y 4 cm de diametro y las evaporadoras miden 1.5m x 1m aparte que suele estar prohibido pasar mangueras que llevan agua por el medio de los armarios eléctricos y respecto tus fotos tienes razon que es peligroso y espero que en esa unidad en concreto lo hayan subsanado.
Perquè hi ha el manteniment més limitat i imprescindible. Ni neteja dels trens, ni evitar els graffities, ni evitar aquests problemes de cara al servei. Un avió pot volar perfectament, però si no té llum ni lavabo en servei, ben segur que ningú voldrà viatjar-hi.
Jo he donat un exemple, i els armaris dels que et parlo no tenen res elèctric, segurament estan sempre buits o guarden eines i estris de neteja. No han subsanat el problema, ans al contrari cada dia és més freqüent.
Que no és normal, i és que per molta calor que faci, jo això no ho he vist ni als FGC ni a la SNCF.
Re: Coses no especials
Posted: Thursday 15/07/2010 19:15
by 470
Lluita1714 wrote:470 wrote:Si el mantenimiento fuera tan pesimo como dices trenes que tienen 15 y 30 años no estarian circulando, respecto tu remedio casero te dire que los desagues son mangueras de entre 3 y 4 cm de diametro y las evaporadoras miden 1.5m x 1m aparte que suele estar prohibido pasar mangueras que llevan agua por el medio de los armarios eléctricos y respecto tus fotos tienes razon que es peligroso y espero que en esa unidad en concreto lo hayan subsanado.
Perquè hi ha el manteniment més limitat i imprescindible. Ni neteja dels trens, ni evitar els graffities, ni evitar aquests problemes de cara al servei. Un avió pot volar perfectament, però si no té llum ni lavabo en servei, ben segur que ningú voldrà viatjar-hi.
Jo he donat un exemple, i els armaris dels que et parlo no tenen res elèctric, segurament estan sempre buits o guarden eines i estris de neteja. No han subsanat el problema, ans al contrari cada dia és més freqüent.
Que no és normal, i és que per molta calor que faci, jo això no ho he vist ni als FGC ni a la SNCF.
Con planteamientos como el tuyo es muy dificil discutir, Renfe como empresa es perfectamente criticable pero lo tuyo es un Pim Pam Pum , perdona que te lo diga pero creo que hablas desde el desconocimiento.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 15/07/2010 19:40
by Enric
Diria que aquets dias amb tanta calor alguns aires acondicionats expulsen aigua, no fa falta pujar a un trén, un cop venint d'Amsterdam cap a Barcelona amb un vol de KLM també pasaba el mateix, vam arribar al Prat sense cap més problema que aquet,
Re: Coses no especials
Posted: Thursday 15/07/2010 22:18
by Pere
Lluita1714 wrote:470 wrote:Si el mantenimiento fuera tan pesimo como dices trenes que tienen 15 y 30 años no estarian circulando, respecto tu remedio casero te dire que los desagues son mangueras de entre 3 y 4 cm de diametro y las evaporadoras miden 1.5m x 1m aparte que suele estar prohibido pasar mangueras que llevan agua por el medio de los armarios eléctricos y respecto tus fotos tienes razon que es peligroso y espero que en esa unidad en concreto lo hayan subsanado.
Perquè hi ha el manteniment més limitat i imprescindible. Ni neteja dels trens, ni evitar els graffities, ni evitar aquests problemes de cara al servei. Un avió pot volar perfectament, però si no té llum ni lavabo en servei, ben segur que ningú voldrà viatjar-hi.
Jo he donat un exemple, i els armaris dels que et parlo no tenen res elèctric, segurament estan sempre buits o guarden eines i estris de neteja. No han subsanat el problema, ans al contrari cada dia és més freqüent.
Que no és normal, i és que per molta calor que faci, jo això no ho he vist ni als FGC ni a la SNCF.
Sóc usuari habitual de la línia del Vallès de FGC i no serà el primer cop que apareixen goteres en els 112 per aquest mateix motiu que es comenta.
Re: Coses no especials
Posted: Thursday 15/07/2010 23:31
by Lluita1714
Pere wrote:Sóc usuari habitual de la línia del Vallès de FGC i no serà el primer cop que apareixen goteres en els 112 per aquest mateix motiu que es comenta.
Doncs no he tingut la sort de topar amb aquest cas. Agafo FGC molt més que no pas Renfe (per proximitat, i serveis) i avui ja puc dir que és el segon cop que ho he vist a la Renfe, i de moment, cap als Ferrocarrils.
Con planteamientos como el tuyo es muy dificil discutir, Renfe como empresa es perfectamente criticable pero lo tuyo es un Pim Pam Pum , perdona que te lo diga pero creo que hablas desde el desconocimiento.
A això no cal que contesti, em sembla que no sóc jo qui no sap debatre.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 16/07/2010 1:22
by UT596001
Jo he acabat xop més d'un cop per el mateix problema a autobusos de Sarbus.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 16/07/2010 8:36
by metring
Primer:
Segon: discutiu amb respecte. Al proper missatge que hi hagi discussió