Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Creo que por mi parte suelo discutir con respeto, no me gusta faltarlo y cuando he dicho que 1714 habla desde el desconocimiento creo que lo puedo argumentar, habla de falta de mantenimiento y dice que solo pasa en Renfe, yo al igual que otros foristas han visto agua caer del techo en otros medios de transporte, yo ademas de verlo en Renfe lo he visto en metro y curiosamente los dias de mas calor y humedad, habla de los grafittis, no creo que sea culpa de Renfe que los niños cuando estan de vacaciones les guste pintar trenes y romper cristales.Renfe se gasta cada año 6 millones de E en limpiar trenes por culpa de los grafittis(leido en su revista interna) y sobre la limpieza si la gente fuera mas respetuosa y no tirara botellas, escupiera, etc etc estarian mas limpios lo cual no quiere decir que no los limpien y no me vale comparar con FGC por que no es lo mismo, cuantos trenes tienen una o otra, cuantos km hacen una y otra, cuanta gente mueve una y otra.
Lo vuelvo a decir que Renfe es criticable comparas cercanias de Madrid con las de aqui y parece otra empresa,las incidencias son mínimas, de hecho la gente lo valora mas que el metro y yo para Barcelona quiero lo mismo pero eso es una cosa y otra es poner a Renfe por los suelos dia si y dia tambien cuando es evidente que el servicio empieza a mejorar algo y el parque motor se esta modernizando.
Lo vuelvo a decir que Renfe es criticable comparas cercanias de Madrid con las de aqui y parece otra empresa,las incidencias son mínimas, de hecho la gente lo valora mas que el metro y yo para Barcelona quiero lo mismo pero eso es una cosa y otra es poner a Renfe por los suelos dia si y dia tambien cuando es evidente que el servicio empieza a mejorar algo y el parque motor se esta modernizando.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No hi ha la mateixa cura
A aquests arguments respondré amb altres (i tots estan relacionats amb el títol del fil):
FGC i TMB són, igual que Renfe, objecte d'intents de vandalisme a base de grafiti, però els delinqüents curiosament semblen sortir-se'n molt més bé amb la darrera. I és que mentre uns tenen els trens guardats a cobert o sota vigilància, els altres ho descuiden força.
Els trens, els quilòmetres de xarxa i el nombre de passatgers no són comparables en nombres absoluts ni en densitat, perquè en el darrer, Renfe perd de carrer amb les altres dues empreses. Per tant, la probabilitat d'incidències és, de sortida, la mateixa. El que uns guanyen per un costat, ho perden per l'altre. Ara, la realitat de les incidències greus (avaries, retards, etc.) és ben diferent.
FGC i TMB són, igual que Renfe, objecte d'intents de vandalisme a base de grafiti, però els delinqüents curiosament semblen sortir-se'n molt més bé amb la darrera. I és que mentre uns tenen els trens guardats a cobert o sota vigilància, els altres ho descuiden força.
Els trens, els quilòmetres de xarxa i el nombre de passatgers no són comparables en nombres absoluts ni en densitat, perquè en el darrer, Renfe perd de carrer amb les altres dues empreses. Per tant, la probabilitat d'incidències és, de sortida, la mateixa. El que uns guanyen per un costat, ho perden per l'altre. Ara, la realitat de les incidències greus (avaries, retards, etc.) és ben diferent.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: No hi ha la mateixa cura
Interesante punto de vista guigui vamos a ver si poniendo una serie de datos podemos sacar algo mas en claroGuigui wrote:A aquests arguments respondré amb altres (i tots estan relacionats amb el títol del fil):
FGC i TMB són, igual que Renfe, objecte d'intents de vandalisme a base de grafiti, però els delinqüents curiosament semblen sortir-se'n molt més bé amb la darrera. I és que mentre uns tenen els trens guardats a cobert o sota vigilància, els altres ho descuiden força.
Els trens, els quilòmetres de xarxa i el nombre de passatgers no són comparables en nombres absoluts ni en densitat, perquè en el darrer, Renfe perd de carrer amb les altres dues empreses. Per tant, la probabilitat d'incidències és, de sortida, la mateixa. El que uns guanyen per un costat, ho perden per l'altre. Ara, la realitat de les incidències greus (avaries, retards, etc.) és ben diferent.
Metro 100 Km de Red aprox.
FGC 150 Km de Red aprox.
Adif 1150 Km de Red aprox. (sin contar AVE)
para empezar vemos que la red de Adif es mucho mas extensa y eso quiere decir mas km mas dinero y mas mantenimiento
y mas averias.
En las cabeceras del metro estan sus bases de mantenimiento en la linea 5 esta en Vilapicina por supuesto vallada y subterrania con lo cual el acceso es mas dificil y por supuesto todos los metros guardaditos y si no en estaciones con apartaderos con dificil acceso al público.
En FGC parecido al metro, dos lineas principales con grandes tramos subterraneos y mas posibilidad de tener trenes en la base de mantenimiento como por ej Rubí.
En Renfe al prestar un servicio mas amplio y en su mayoria en superficie los trenes estan muchisimo mas expuestos y por lo tanto con mas posibilidades de hacer gamberradas solo tienes que ver estaciones como Vilanova o Mataró.
No pretendo tener razón ni defender a nadie solo doy un opinión lo mas objetiva posible yo soy el primero que cree que Renfe y Adif tienen que mejorar mucho.
Otra cosa, al trafico de cercanias hay que sumarle el tráfico de mercancias, regionales y largo recorrido con lo cual el nº de circulaciones aumenta y eso repercute tambien en la infraestructura.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Un exemple
La L-A no té instal·lacions accessòries subterrànies i els trens no són una exposició itinerant de delinqüència plàstica.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Molt bé, estic d'acord amb que Renfe té més quilòmetres, més trens, més infraestructures, però alhora té més passatgers, més recaptació (sobretot per serveis de mitjana i llarga distància), més subvencions... no hauria de ser proporcional?
L'alta velocitat supera amb creus el nombre de quilòmetres de xarxa, hi circulen mercaderies (igual que a la línia del Baix Llobregat)... i tot està impol·lut. Hi ha doncs un desequilibri.
L'alta velocitat supera amb creus el nombre de quilòmetres de xarxa, hi circulen mercaderies (igual que a la línia del Baix Llobregat)... i tot està impol·lut. Hi ha doncs un desequilibri.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
El RR Barcelona>Lleida-Pirineus del matí amb més de 20 minuts de retard.
Aquesta tarda, a més, s'ha avariat un tren a El Prat de Llobregat...
Aquesta tarda, a més, s'ha avariat un tren a El Prat de Llobregat...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Totalmente de acuerdo aunque sea por esta vez, se ha gastado casi toda la pasta en AVE y cercanias y via convencional sin inversión suficiente.Lluita1714 wrote:Molt bé, estic d'acord amb que Renfe té més quilòmetres, més trens, més infraestructures, però alhora té més passatgers, més recaptació (sobretot per serveis de mitjana i llarga distància), més subvencions... no hauria de ser proporcional?
L'alta velocitat supera amb creus el nombre de quilòmetres de xarxa, hi circulen mercaderies (igual que a la línia del Baix Llobregat)... i tot està impol·lut. Hi ha doncs un desequilibri.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Línia R1
17/07/2010 13:40h
Tren de Blanes (12:08) a Hospitalet (13:38), demora de 25 minutos, por incidéncia técnica del tren en la estación de Badalona
17/07/2010 13:40h
Tren de Blanes (12:08) a Hospitalet (13:38), demora de 25 minutos, por incidéncia técnica del tren en la estación de Badalona
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Rodalies Aeroport-Sant Celoni amb pas per Montmeló a les 20.31 ha passat amb 21 minuts de demora.
Rodalies Granollers Centre-Aeroport amb pas per Montmeló a les 21.31 ha passat amb 24 minuts de demora.
Rodalies Granollers Centre-Aeroport amb pas per Montmeló a les 21.31 ha passat amb 24 minuts de demora.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Coses no especials
Doncs serà que jo sóc usuari encara més habitual i no m'hi he trobat.
Pere wrote:Sóc usuari habitual de la línia del Vallès de FGC i no serà el primer cop que apareixen goteres en els 112 per aquest mateix motiu que es comenta.Lluita1714 wrote:Perquè hi ha el manteniment més limitat i imprescindible. Ni neteja dels trens, ni evitar els graffities, ni evitar aquests problemes de cara al servei. Un avió pot volar perfectament, però si no té llum ni lavabo en servei, ben segur que ningú voldrà viatjar-hi.470 wrote:Si el mantenimiento fuera tan pesimo como dices trenes que tienen 15 y 30 años no estarian circulando, respecto tu remedio casero te dire que los desagues son mangueras de entre 3 y 4 cm de diametro y las evaporadoras miden 1.5m x 1m aparte que suele estar prohibido pasar mangueras que llevan agua por el medio de los armarios eléctricos y respecto tus fotos tienes razon que es peligroso y espero que en esa unidad en concreto lo hayan subsanado.
Jo he donat un exemple, i els armaris dels que et parlo no tenen res elèctric, segurament estan sempre buits o guarden eines i estris de neteja. No han subsanat el problema, ans al contrari cada dia és més freqüent.
Que no és normal, i és que per molta calor que faci, jo això no ho he vist ni als FGC ni a la SNCF.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
En aquests moments hi ha una incidència tècnica a Vilanova i la Geltrú, que ha fet que el Talgo cap a Murcia sigui desviat per la línia de Vilafranca.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
http://www20.gencat.cat/portal/site/msi ... mt=default
Línia R2 Sud
19/07/2010 17:16h
Relació de trens Vilanova - E. França inicien i finalitzen a Sitges a causa d'una incidència a les instal.lacions de Vilanova
Per continuar trajecte cap a Vilanova i estacions posteriors, els viatgers poden utilitzar els trens amb destinació SV Calders
Línia R2 Sud
19/07/2010 17:16h
Relació de trens Vilanova - E. França inicien i finalitzen a Sitges a causa d'una incidència a les instal.lacions de Vilanova
Per continuar trajecte cap a Vilanova i estacions posteriors, els viatgers poden utilitzar els trens amb destinació SV Calders
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Línia R2 Nord
19/07/2010 18:52h
Circulación de trenes destino Aeroport-Castelldefels momentaneamente detenida por falta de suministro eléctrico en Sant Andreu Comtal.
19/07/2010 18:52h
Circulación de trenes destino Aeroport-Castelldefels momentaneamente detenida por falta de suministro eléctrico en Sant Andreu Comtal.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Línia R2 Nord
19/07/2010 19:37h
Circulació de trens a la línia R2 Nord s'efectua amb demores superiors a 50 minuts per falta subministrament elèctric a Comtal.
La circulació de trens s'està efectuant per una sola via al tram entre Clot i Montcada Reixac, per aquest motiu la circulació de trens s'efectua fòra del seu horari habitual amb demores que poden superar els 50 minuts.
19/07/2010 19:37h
Circulació de trens a la línia R2 Nord s'efectua amb demores superiors a 50 minuts per falta subministrament elèctric a Comtal.
La circulació de trens s'està efectuant per una sola via al tram entre Clot i Montcada Reixac, per aquest motiu la circulació de trens s'efectua fòra del seu horari habitual amb demores que poden superar els 50 minuts.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Línia R2 Nord
19/07/2010 21:08h
Por falta de suministro eléctrico la circulación en la línea R2 Norte permanecerá detenida por un periodo aproximado de 45 minutos. Se está trabajando por solventar
19/07/2010 21:08h
Por falta de suministro eléctrico la circulación en la línea R2 Norte permanecerá detenida por un periodo aproximado de 45 minutos. Se está trabajando por solventar
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Tela, eh, tela
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
- ElDesi1994
- N7
- Posts: 343
- Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
- Facebook: Josué Ferrero
- Location: Mollet del Vallès
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
UFFFFFF, jo ho he viscut en directe, aviat posaré aqui el reportatge que he fetcanalcole wrote:Línia R2 Nord
19/07/2010 21:08h
Por falta de suministro eléctrico la circulación en la línea R2 Norte permanecerá detenida por un periodo aproximado de 45 minutos. Se está trabajando por solventar
Parlem amb propietat.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Jo també ho he viscut: el tren que ha sortit de Sitges venia amb 10 minuts de retard, i a la megafonia tota l'estona deien que per la manca de subministrament elèctric, els trens podien anar amb retards i restar aturats a les estacions més temps de l'habitual. Després, a les 21:01 he vist a la via 14 un tren de la R2 Nord, que portava una estona aturat, i tenia l'esperança de que sortís aviat, i he estat 10 minuts, de les 21:03 a les 21:13, i al pujar al vestíbul he vist a la pantalla que el tren de la via 8 cap a Badalona, que havia de sortir a les 21:09, ho feia a i 23, és a dir, la R1 també ha resultat afectada, perquè el Media Distancia cap a Figueres, havia d'anar per Mataró, amb la qual cosa, els trens de la via 8 també anaven amb retard, de rebot.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Per fí!!
Línia R2 Nord
19/07/2010 22:07h
Restablerta la circulació de trens a la línia R2 nord. Demores superiors a 50 minuts
S'ha restablert el subministrament eléctric a Sant Andreu comtal i les demores són superiors als 50 minuts.
Línia R2 Nord
19/07/2010 22:07h
Restablerta la circulació de trens a la línia R2 nord. Demores superiors a 50 minuts
S'ha restablert el subministrament eléctric a Sant Andreu comtal i les demores són superiors als 50 minuts.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Lamentable paper el dels mitjans de comunicació tradicionals (teles, diaris) que no han informat en absolut de res. En canvi, fa uns mesos, quan estava de moda el tema de rodalies, només que una rata s'hagués entrebancat caminant pel costat de la via, ja sortia en els titulars. Ara, en canvi, estan informant de coses tant transcendentals com un tal Adriano del Barça, o el misteri del somriure de la Gioconda.
Veure per creure...
En quant a les causes del tall de subministrament, se'n sap alguna cosa?
Veure per creure...
En quant a les causes del tall de subministrament, se'n sap alguna cosa?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT