Page 23 of 30
Posted: Monday 16/04/2007 18:11
by Guigui
alexbn wrote:Así, ¿cuántos 5000 hay en la L2 y en la L3?
A la L3, 3.
Posted: Friday 20/04/2007 23:40
by Vox
A la L3 he vist avui 3 5000s, efectivament.
I una d'elles portava la 5539, vaja, la darrera.
A la L2 hi ha la 5534.
Potser estan les 6 darreres a la L2-L3.
Vox
Els 5000 de la L3
Posted: Saturday 21/04/2007 0:08
by Guigui
Concretament, dels 3 5000 de la L3, dos van seguits i el tercer, intercalat entre dos 3000 o 2000. Últimament solien tenir el número de torn 308, 317 i 318 però avui me n'ha tocat un amb el torn 302.
Posted: Saturday 21/04/2007 0:17
by Denisuko
ja hi han uns quants 5000 a L3, potser n'hi han 6, el 306 i el 307 avui eren també 5000. Però mai te'n refiis de que avui sigui el tren 307 un 5000 i demà també ja que això ho cambien com volen.
I per cert, que a L2 també hi circula encara algun 5000 que aviat el portaran a L3.
L3 pel que sembla ara té bastants trens a cotxeres.
Posted: Saturday 21/04/2007 0:38
by Guigui
Doncs a la meva filla (3 anys) li agradarà que hi hagi més "metros nous".
Posted: Saturday 21/04/2007 1:06
by Vox
Denisuko wrote:ja hi han uns quants 5000 a L3, potser n'hi han 6, el 306 i el 307 avui eren també 5000. Però mai te'n refiis de que avui sigui el tren 307 un 5000 i demà també ja que això ho cambien com volen.
I per cert, que a L2 també hi circula encara algun 5000 que aviat el portaran a L3.
L3 pel que sembla ara té bastants trens a cotxeres.
Sí, en el que he pujat jo, era el torn 307.
No el portaries tú, oi?
Vox
Posted: Sunday 22/04/2007 15:23
by Denisuko
Doncs no, no era jo
Guigui wrote:Doncs a la meva filla (3 anys) li agradarà que hi hagi més "metros nous".
Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).
Posted: Sunday 22/04/2007 16:20
by pokeroms
Denisuko wrote:Doncs no, no era jo
Guigui wrote:Doncs a la meva filla (3 anys) li agradarà que hi hagi més "metros nous".
Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).
Però...
A la L5 no es que sigui molt útil el manipulador
Només tenen que presionar dos botons a la vegada i apa...a relaxar-se i mirar el paisatge tan bònic que hi ha en els seients mès còmodes que hi ha
Salutacions!
Posted: Sunday 22/04/2007 16:24
by victorcasta
pokeroms wrote:Denisuko wrote:Doncs no, no era jo
Guigui wrote:Doncs a la meva filla (3 anys) li agradarà que hi hagi més "metros nous".
Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).
Però...
A la L5 no es que sigui molt útil el manipulador
Només tenen que presionar dos botons a la vegada i apa...a relaxar-se i mirar el paisatge tan bònic que hi ha en els seients mès còmodes que hi ha
Salutacions!
O encendre la llum de la cabina i fer un sudoku...
Posted: Sunday 22/04/2007 16:47
by Vox
victorcasta wrote:pokeroms wrote:Denisuko wrote:Doncs no, no era jo
Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).
Però...
A la L5 no es que sigui molt útil el manipulador
Només tenen que presionar dos botons a la vegada i apa...a relaxar-se i mirar el paisatge tan bònic que hi ha en els seients mès còmodes que hi ha
Salutacions!
Crec que es referia als 5000s de la L3!
Vox
Posted: Sunday 22/04/2007 17:27
by Denisuko
Home a L5 potser es queixaran igual que a L3 però aquests problemes amb el manipulador no els tindran, encara que a L3 aviat no hi hauran aquests problemes, hi haura ATO (No Guigui, no es "Llet Nostra"
)
Posted: Sunday 22/04/2007 23:59
by Guigui
Denisuko wrote:(No Guigui, no es "Llet Nostra"
)
No, ja ha quedat clar que és Ato
(per seguir la conyeta...)
Posted: Monday 23/04/2007 0:56
by jlr
Vox wrote:A la L3 he vist avui 3 5000s, efectivament.
I una d'elles portava la 5539, vaja, la darrera.
A la L2 hi ha la 5534.
Potser estan les 6 darreres a la L2-L3.
Vox
A la línia 2 també circula la 5536.
Posted: Monday 23/04/2007 12:08
by U-Bahn
Ahir vaig veure la 5538 al la L3.
Posted: Monday 23/04/2007 14:35
by Vox
Vejam:
5534 & 5536 a la L2.
5538 & 5539 a la L3.
Si la 5535 i la 5537 estan a la L2 i L3, respectivament, doncs ja tindrem les 6 darreres 5000s a les L2 i L3.
Vox
Posted: Friday 18/05/2007 11:46
by Miquel
A la línia 3 ja hi han 6 5000 circul·lant:
5121-5124,5125-5128, 5129-5132, 5145-5148, 5149-5152 i 5153-5156
Hi ha un 5000(crec que és el 5129)què el vidre del front(el del conductor) en veritat és una finestra i es pot aixecar desde la cabina del conductor.
Posted: Wednesday 23/05/2007 23:15
by Denisuko
Hi ha una "nyapa", dic..... una finestra si si, que es pugui obrir això ja es un altre misteri. Que jo sàpiga, exceptuant el personal de cotxeres, molt poques persones conec que hagin pogut obrir aquesta finestra.
Això va bé per fer evacuar els passatgers pel davant del tren en cas de que es quedin entre Passeig de Gràcia i Catalunya..... però..... tu com li dius a una dona de 65 anys que es pugi al pupitre de conducció i es fiqui per la finestra i baixi a la via? Creus que ho faria fàcilment? Comenten que per allà rondina una escala enmig del túnel, encara que jo no la veig molt assequible.
Posted: Saturday 26/05/2007 9:42
by Miquel
Ahir ho vaig preguntar, van dir que tindrien unes escales per poder accedir a la via, seran com les que porten els 1100 a la porta de la cabina,no m'han dit gaire més. Deu ser una normativa europea. Ja va passar el mateix amb el tercer rail.
Posted: Tuesday 24/07/2007 21:58
by victorcasta
Avui he vist la programació de la tele dels 5000 a la L5. No sé si està a tots els trens de la línia, jo anava en el 5013-5014-5504-5015-5016.
Explica les incidències a la xarxa de metro en català, castellà i, sobretot, anglès. Es veien imatges de les obres que s'estan fent a la L4. També hi sortien curiositats, refranys, poemes...
Bastant... en proves.
Posted: Tuesday 24/07/2007 22:05
by U-Bahn