Page 23 of 23

Re: Info

Posted: Sunday 24/10/2021 10:35
by Fran-Ikarus
JaMiRo! wrote: Monday 29/01/2007 17:35Ja ho vaig comentar però cap problema per tornar-ho a dir. Quan les 9000s vagin en mode ATC (sense conductor), caldrà canviar la seva configuració retirant la cabina, substituïnt-la per seients i per una porta d'emergència frontal en cas d'evacuació. 8)
Ahir, a l'Open House Barcelona ens van explicar que els 4 primers trens van venir sense la porta d'emergència frontal (perquè inicialment volien que la L9 tingués una pasarel·la d'emergència lateral al llarg de tota la línia, literalment "90 Km d'acer"), i se'ls va haver d'incorporar a posteriori, i la resta ja amb ella.

Re: Sèrie 9000 en circulació!

Posted: Sunday 24/10/2021 12:02
by TECliège
Lo de la passarel·la lateral ja ho havia sentit, que es elq ue es fa normalment a les noves línies. P

Però quan van començar a veure que la cosa s'els anava de mare, es quan es van treure de la màniga aquesta solució. Que bé, evidentemnt és molt més econòmica, pero utilitzar que la gent en procés d'evacuació camini pel centre de les vies com a "passarel·la" d'evacuació, doncs vaja.. el risc d'ensopegar amb les balises i tota la pesca es bastant alt (bé almenys no hi ha travesses), sobretot si fallés l'enllumenat demergècia. També te el problema afegit que desrpés has de fer una miniescaleta de pujada a l'andana (que sol ser el punt de sortida del recorregut d'emergència), mentre que amb la passarel·la metàl·lica, ja va a nivell d'andana anant enganxat a la paret des del principi.

També és cert que amb les passarel·les laterals, tenies el problema de on hi havia ramples de canvi de nivell.