En fcuevas27 va citar que es va construir una caseta nova a l'andana de la via 2 a la punta de l'andana costat Barcelona, s'han fet obres de cablejat. Substitució de l'enclavament?Guigui wrote:Si fan les obres de nit durant quinze dies per a no estorbar la circulació, seran d'algun calat.Mako448 wrote:Segur que són obres molt lleus,col.locar-hi la retolació de Rodalies Catalunya i poc més.Res d'allargar andanes ni res per l'estil.
Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Avancen les obres de renovació d´estacions: a Sant Vicenç de Calders s´hi prepara el perllongament d´uns metres de les vies 7, 9 i 11, a Calafell l´edifici de viatgers ja està tancat i barrat, i s´hi han començat les obres de restauració/reconstrucció (així de malament estava), a Cubelles també es restaura però no estava tant fatal, a Segur i Cunit sembla que s´hi fan obres relatives a un nou pas inferior (just comencen, també a Calafell i Cubelles), a Sitges les obres estan ja en curs, a l´andana direcció Tarragona hi ha una excavadora i ja s´hi veu el principi d´un futur forat, a Garraf les obres de les noves andanes avancen, i a Gavà les obres del nou pas inferior han provocat limitacions de velocitat...
Què més? Ah sí, no sé si ja s´havia dit, suposo que sí, però a Arc de Triomf la senyalització és Rodalies Catalunya (cartell blanc).
Avui he recorregut la R3 fins a Vic, i tot i que no són ni molt menys perfectes i no hi ha pas inferior a cap estació tret de Vic, les andanes estan relativament acceptables a totes les estacions.
Realment el cas de la R4 (estacions dels trams Terrassa-Manresa i Martorell-Sant Vicenç de Calders) comença a ser escandalós.
Què més? Ah sí, no sé si ja s´havia dit, suposo que sí, però a Arc de Triomf la senyalització és Rodalies Catalunya (cartell blanc).
Avui he recorregut la R3 fins a Vic, i tot i que no són ni molt menys perfectes i no hi ha pas inferior a cap estació tret de Vic, les andanes estan relativament acceptables a totes les estacions.
Realment el cas de la R4 (estacions dels trams Terrassa-Manresa i Martorell-Sant Vicenç de Calders) comença a ser escandalós.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Si, ahir mateix la vaig veure, el nou pas soterrat avança. Pel que em van dir, a l'anterior instal·laran escales mecàniques.437.001 wrote:a Sitges les obres estan ja en curs, a l´andana direcció Tarragona hi ha una excavadora i ja s´hi veu el principi d´un futur forat
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Com ja sospitava,les obres de Cerdanyola no són per reformar andanes,allargar-les,etc..Tot i que tampocés l'estació de l'R4 que necessita una millora de manera més urgent.A més que les obres no les fa l'Adif.
Moltes estacions de l'R4 estàn fatals,peró clar per Rodalies de Catalunya,per Renfe i Adif l'R4 és tercer món.
Moltes estacions de l'R4 estàn fatals,peró clar per Rodalies de Catalunya,per Renfe i Adif l'R4 és tercer món.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Potser a l'R3 les andanes estan pavimentades, però tu intenta anar un dia en doble 447 i intenta baixar per exemple a Figaró o Hostalets de Balenyà (agreujada per ser en corba), les andanes que estan a nivell només admeten una composició simple, si per mala (o bona) sort, vas en una doble 447, i la composició on viatges queda a l'andana baixa, ja et dic jo que has de fer un bon salt si no vols acabar amb un esquinç al peu, l'alçada pel cap baix són d'uns dos pams per sota l'estrep de la porta d'una 447. De Vic en amunt la cosa és diferent, la majoria d'andanes (gairebé totes) admeten una doble 447 sense problemes, excepte LaTour de Carol, a la via A (l'andana d'ample ibèric) on es repeteix el cas de la R4, andanes sense alçar i que semblen un jardí botànic, però allò ja no és competència d'Adif437.001 wrote:
Avui he recorregut la R3 fins a Vic, i tot i que no són ni molt menys perfectes i no hi ha pas inferior a cap estació tret de Vic, les andanes estan relativament acceptables a totes les estacions.
Realment el cas de la R4 (estacions dels trams Terrassa-Manresa i Martorell-Sant Vicenç de Calders) comença a ser escandalós.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
El pitjor cas es dóna a Sant Martí de Centelles. A la via general, l'andana està elevada direcció BCN per una composició, i, si va en doble, i para a la via general, l'andana no aixecada sentit Vic està A NIVELL DE VIA, no està gens aixecada, i calculo que el salt que s'ha de fer és pitjor que un Civia amb andanes no reformades... , i el fet de ser en curva encara fa que la distància sigui major, ja que el tren queda basculat...UT440_132M wrote:Potser a l'R3 les andanes estan pavimentades, però tu intenta anar un dia en doble 447 i intenta baixar per exemple a Figaró o Hostalets de Balenyà (agreujada per ser en corba), les andanes que estan a nivell només admeten una composició simple, si per mala (o bona) sort, vas en una doble 447, i la composició on viatges queda a l'andana baixa, ja et dic jo que has de fer un bon salt si no vols acabar amb un esquinç al peu, l'alçada pel cap baix són d'uns dos pams per sota l'estrep de la porta d'una 447. De Vic en amunt la cosa és diferent, la majoria d'andanes (gairebé totes) admeten una doble 447 sense problemes, excepte LaTour de Carol, a la via A (l'andana d'ample ibèric) on es repeteix el cas de la R4, andanes sense alçar i que semblen un jardí botànic, però allò ja no és competència d'Adif437.001 wrote:
Avui he recorregut la R3 fins a Vic, i tot i que no són ni molt menys perfectes i no hi ha pas inferior a cap estació tret de Vic, les andanes estan relativament acceptables a totes les estacions.
Realment el cas de la R4 (estacions dels trams Terrassa-Manresa i Martorell-Sant Vicenç de Calders) comença a ser escandalós.
Una imatge val més que mil paraules: http://www.trenscat.com/renfe/images/li ... 180133.jpg
Mireu l'andana de la dreta a la part del fons (correspon a 1 UT sencera)
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Cert, però al què jo em referia és a que "almenys" en totes les estacions hi ha andana alta amb espai suficient per a una 447 en simple.
En cap cas dic que estinguin "bé" com a estacions, menys encara des que no hi ha pas inferior a cap d´elles tret de Vic (ni a Granollers ni a Mollet n´hi ha!)
En canvi, a la R4, L´Arboç, La Granada, Els Monjos, LAVERN-SUBIRATS no ténen ni un metre d´andana alta (en particular Lavern, que és com el tros d´andana baixa a St.Martí de Centelles).
A la R4 nord, Sant Vicenç de Castellet està en la mateixa situació, i les estacions de Sant Miquel de Gonteres, Viladecavalls, Vacarisses-Torreblanca, Vacarisses i Castellbell i El Vilar només tenen andana alta amb espai per a UN COTXE, i la resta de l´andana està en un estat ABSOLUTAMENT LAMENTABLE, bastant pitjor que a Sant Martí.
Francament pitjor que a la R3 doncs, i més tenint en compte que té força més usuaris que la R3 a tots els sectors de la línia.
El que sí que falla a la R3 són els passos inferiors: La Garriga, Les Franqueses, Granollers-Canovelles, Mollet-Santa Rosa, Parets i Montcada-Ripollet el demanen a crits!
En cap cas dic que estinguin "bé" com a estacions, menys encara des que no hi ha pas inferior a cap d´elles tret de Vic (ni a Granollers ni a Mollet n´hi ha!)
En canvi, a la R4, L´Arboç, La Granada, Els Monjos, LAVERN-SUBIRATS no ténen ni un metre d´andana alta (en particular Lavern, que és com el tros d´andana baixa a St.Martí de Centelles).
A la R4 nord, Sant Vicenç de Castellet està en la mateixa situació, i les estacions de Sant Miquel de Gonteres, Viladecavalls, Vacarisses-Torreblanca, Vacarisses i Castellbell i El Vilar només tenen andana alta amb espai per a UN COTXE, i la resta de l´andana està en un estat ABSOLUTAMENT LAMENTABLE, bastant pitjor que a Sant Martí.
Francament pitjor que a la R3 doncs, i més tenint en compte que té força més usuaris que la R3 a tots els sectors de la línia.
El que sí que falla a la R3 són els passos inferiors: La Garriga, Les Franqueses, Granollers-Canovelles, Mollet-Santa Rosa, Parets i Montcada-Ripollet el demanen a crits!
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Avui he pogut veur que a Gavà, ja han començat la instal·lació d'ascensors.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Avancen les obres...
A Cubelles hi ha limitació de velocitat: han començat les obres del nou pas inferior, ja estan excavant l´andana i hi han posat una placa metàlica per tal que els passatgers hi puguin caminar, sota la placa hi ha forat.
La limitació és a 40, m´ha semblat veure...
A les altres estacions (tret de Gavà) la cosa va tirant, però encara no van tan avançats...
A Cubelles hi ha limitació de velocitat: han començat les obres del nou pas inferior, ja estan excavant l´andana i hi han posat una placa metàlica per tal que els passatgers hi puguin caminar, sota la placa hi ha forat.
La limitació és a 40, m´ha semblat veure...
A les altres estacions (tret de Gavà) la cosa va tirant, però encara no van tan avançats...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
com va el tema de la instalacio d'ascensors a pl. catalunya? I que estan fent tambe en aquesta estacio, veig que estan rebaixant el nivell de l'andana...
-
- N6
- Posts: 188
- Joined: Tuesday 12/10/2010 15:47
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Segons m´ha dit un amic maquinista que les portes del Civia minusvalids toquen a les andanes a varies estacions i faran alguna cosa a l´andanes i de moment han suprimit aquestes portes.fcuevas27 wrote:com va el tema de la instalacio d'ascensors a pl. catalunya? I que estan fent tambe en aquesta estacio, veig que estan rebaixant el nivell de l'andana...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Una potineria més
Increïble. Quan Renfomentadif va encarregar els trens, van prendre les mides a la primera estació que van trobar i avall?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- viscaelcat
- N6
- Posts: 258
- Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
- Location: Mataró
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Maçanet Massanes la nova estació ja està molt avançada. Està feta tota l'estructura, només falten els interiors i els recubriments. D'altra banda els ascensors ja estan instal·lats, però el pas soterrani encara està igual gairebé que fa dos mesos.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Només puc dir: quina xapussaaaaaaaa!!!!!!!!!!UT447Barcelona wrote:Segons m´ha dit un amic maquinista que les portes del Civia minusvalids toquen a les andanes a varies estacions i faran alguna cosa a l´andanes i de moment han suprimit aquestes portes.fcuevas27 wrote:com va el tema de la instalacio d'ascensors a pl. catalunya? I que estan fent tambe en aquesta estacio, veig que estan rebaixant el nivell de l'andana...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Badalona s'han carregat un tros sencer de l'andana de la vía 1 (Mataró-Blanes), com si hagués caigut un mísil allà vaja. A la vía 2 tambè hi ha forat però no tan pronunciat. Suposo que allà aniran els nous pasos subterranis. Ara, ambdúes víes, els trens s'aturen més al sud que abans.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Qué vol dir exactament aixó?UT447Barcelona wrote:Segons m´ha dit un amic maquinista que les portes del Civia minusvalids toquen a les andanes a varies estacions i faran alguna cosa a l´andanes i de moment han suprimit aquestes portes.fcuevas27 wrote:com va el tema de la instalacio d'ascensors a pl. catalunya? I que estan fent tambe en aquesta estacio, veig que estan rebaixant el nivell de l'andana...
I per cert,a Pl.Catalunya,que jo sàpiga(o tinc mala memòria)hi ha ascensors.I el que faràn serà canviar el tipus d'andana suposo que al estil Sant Vicenç de Calders,més llarga i uns pocs centímetres més alta.Aixó de les portes dels minúsvàlids dels Civia sona una mica extrany,si et refereixes a que han posat pegatines de que la porta no funciona a tots els Civia,no ho crec pas.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Em sembla recordar que Adif posaria 2-3 ascensors mes a la estacio de pl. catalunya,si clar que en te, 2 per pujar de l'andana al vestibul, i nomes 1 del vestibul al carrer... suposo que aquests ascensors serien per pujar del vestibul al carrer. Perque donat el gran volum que te de gent l'estacio de pl. catalunya, els tindrien que posar... I a la estacio de sabadell nord que estan fent... allargaren andanes? I a la de cerdanyola? sembla que estiguin arreglant les voreres, i justament la part que no s'utilitza...
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Sabadell Nord estan construint l'intercanviador amb FGC, i també estan allargant andandes.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Sabadell Nord fa una setmana que s'ha recuperat el pas en superfície entre Gran Via i Plaça Espanya. Ara es treballa tant a l'estació RENFE com a la futura de FGC.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Sabadell Nord han de canviar totalment l'estació que tindrà accessos compartits amb FGC des del centre de la rotonda de la pl.Espanya. Des del nou vestíbul es baixarà a les dues andanes per unes noves baixades amb escales fixes, mecàniques i ascensors. L'accés actual quedarà com a sortida d'emergència.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat