Page 23 of 150
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Wednesday 19/08/2009 17:31
by canalcole
Lluita1714 wrote:
El disseny sembla de les "promos" de TV3.
Bon projecte!
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Thursday 20/08/2009 1:39
by Lluita1714
Veient el plànol que havia fet he pensat:
Què hi ha al carrer de circunvalació? què hi ha, per que es pugui fer una parada de tramvia allà? res, absolutament res.
Així doncs em pregunto, és gaire difícil fer un petit calaix a escala tramviaria des de Wellington sota el Zoològic, i que el tramvia surt dins la Ciutadella, al costat del parlament? seria una parada interessant, que ofereixi un servei al parlament, al zoo i a l'institut, directe. Amés, suposo que agilitzaria i acurtaria el trajecte entre el carrer Wellington i la gran estació de França.
Seria un lloc interessant per portar als turistes en el tram panoràmic, i si els polítics apostessin de debò per l'abolició del cotxe oficial, farien servir el tramvia.
Tenen projectat traslladar el zoo? quan pensen fer-ho? així ens podem estalviar el túnel de calaix sota aquest recinte.
No es justifica
Posted: Thursday 20/08/2009 11:47
by Guigui
Estalviar menys d'un minut de "volta" pel Pg. Circumval·lació i 200 metres a la gent per a caminar no justifica, en cap cas, la milionada que representaria fer passar el tramvia sota el Parc de la Ciutadella.
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Sunday 30/08/2009 21:42
by Rafa Monty
No sé si aquest tipus de Propostes aniria Aquí... en tot cas, Sempre em fixo en la decoració de les Estacions de Tren a Barcelona, i sempre em quedo dessebut amb el Disseny Lúgubre de Plaça Cataunya Renfemetro, molt fosca amb Andana fins a Universitat Desaprofitada,
La Meva proposta seria AÏLLAR Visulment les andanes de RENFE i Metro, Fer una decoració de Pantalles Lluminoses al Sostre, oferint més Llum... i Pantallases de Vítrex Colors Variants de Vermell als Costats, el Terra seria Blanc amb Ratlles tipus "Drassanes", i l' Andana direcció Universitat, i el Vestíbul de Conexió abandonat, convertir-ho tot en una Sala d' Exposicions sobre temes Ferroviaris, amb Accés directe desde Universitat, i l' Estació de la L1, Que seria Més Vítrex a les Parets, sostre lluminós provinent de Plaça Catalunya, Mini Mampares a les Andanes, i a les Parets, Informació sobre el Tema, a l' Andana, maquetes, seients o demés material.
Aquí unes Imatges, Les he fetes amb el Paint, així que siguin bastant dolentes...
Les Fótos son del Bernat Borrás, a qui li he tingut que borrar els logos de la Imatge, pero remarco que son seves...
La Estació del Metro i Passadissos seríen bastants diferents al model actual. Estil "Tóquio" Estacions de Marbre Blanc a tot arreu, amb decoracions d' Alumini i Metall, Bastant Iluminades.
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Sunday 30/08/2009 23:18
by metring
Ei, doncs està força bé, al menys hi ha més alegria que no pas ara, tot i que no sóc gaire partidària dels panells de resina. No puc entendre com es va deixar perdre una estació tant maca com la que hi havia al principi
Una Altra Dosis...
Posted: Monday 31/08/2009 0:22
by Rafa Monty
Una Altra Dosis ...
Universitat L1: (Vítrex Recobrint la Paret i el Sostre en Conjunt:)
Urquinaona L1:
Passeig de Grácia ADIF: (Panells i Super Llums a dalt, Toma Lluminositat!)
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Monday 16/11/2009 15:19
by ferrotren
Hos ofereixo la meva proposta de Rodalies
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Monday 16/11/2009 15:25
by metring
M'agrada força, bona la idea del ramal entre Maçanet i Lloret. Potser estaria bé desenvolupar la idea de les noves línies, dient quines estacions posaries, però en general molt be.
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Monday 16/11/2009 15:29
by Lluita1714
Em sembla bona idea, però al meu parer, te algunes pegues.
El tren de l'aeroport, ha de ser un nexe d'unió entre grans enllaços, en comptes de l'estació de frança, el faria acabar a Sagrera.
Per no saturar els túnels, falta el túnel de la diagonal, la R3 la faria arribar a l'estació de França.
Mentre menys línies millor, la R2 pot absorbir la R8, i la R4 com a reforç del servei fins a Martorell.
D'altra banda, no estic d'acord amb la nomenclatura, no és bó canviar nomenclatures i pot afectar de ple a FGC.
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Monday 16/11/2009 15:51
by Vilarrubla
canalcole wrote:Lluita1714 wrote:
El disseny sembla de les "promos" de TV3.
Bon projecte!
No havia vist fins ara la proposta de Lluita... m'agrada molt!!!
Sobre el disseny que diu canalcole... en realitat el disseny que utilitza TV3 crec que el va treure d'Apple (tbé potser que algú l'utilitzés abans eh XD)
Re: Tramvia turístic
Posted: Wednesday 18/11/2009 10:35
by calisay
Guigui wrote:Millor fer-lo passar per la Rambla d'extrem a extrem. L'itinerari pels carrerons de Ciutat Vella és impossible, i menys si ha de compartir plataforma amb vianants.
Però pel que fa a la resta, no em sembla mala idea.
Ei Guigui, i no seria miollor fer-lo baixar per Via Laietana a traves de Rda. Sant Pere? Jo crec que 1 carril menys a Via Laietana
faria que sembles menys una autopista.
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Wednesday 18/11/2009 12:45
by Vilarrubla
crec que ja en treuen com a mínim 1 per ampliar les voravies.
Pla de futur al Delta del Llobregat
Posted: Sunday 22/11/2009 19:16
by Lluita1714
Falta la L6
Posted: Sunday 22/11/2009 20:09
by Guigui
Bon pla. Veig que et resignes a la L9, cosa evidentment necessària si no volem desmantellar el nyap comès. Només hi afegiria el perllongament de la L6 cap a la zona de la TV3, un cop creuada la L3 al Pont d'Esplugues, per anar a trobar la L5.
Re: Falta la L6
Posted: Sunday 22/11/2009 20:21
by Lluita1714
Guigui wrote:Bon pla. Veig que et resignes a la L9, cosa evidentment necessària si no volem desmantellar el nyap comès. Només hi afegiria el perllongament de la L6 cap a la zona de la TV3, un cop creuada la L3 al Pont d'Esplugues, per anar a trobar la L5.
El projecte, i quasi tot el túnel en aquesta zona ja està fet, la xapussa ja no té remei, i com que arreglar això pot suposar molts anys d'obres i complicacions, degut al robust túnel de la L9 (fet de formigó i en dues plantes), jo crec que ja no té remei. La solució doncs és fer una alternativa exprés, sense parades, com la L2 (que les L9 i 10 ja s'encarreguen de donar servei al Prat i al polígon).
Respecte a la L6, tens raó, no se m'hagés acudit.
Clar que això és un projecte a llarg plaç, semblant als PDI de cada dècada, on posen milers de coses que després no es faran... per tant, en ordre de prioritats, primer s'hauria de acabar la L9/10, després la L2, per fer la L3, ampliar la L1 (si pot ser, després d'haver canviat l'ample), i després la línia Sant Boi- Aeroport, per acabar amb la L5 a Sant Boi.
Veient el plànol el primer impacte que pot provocar és... quina xarxa que tindrà el Prat (vila)... però realment no és tant sabent que només tindran parades la L1 i la 9.
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Sunday 22/11/2009 20:50
by Vilarrubla
pq vols canviar l'ample de la L1?
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Sunday 22/11/2009 21:12
by Lluita1714
Perdó, un error, em referia a la L-A
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Sunday 22/11/2009 21:51
by Vilarrubla
Ah OK, ja m'estranyava XD
En general m'agraden força les propostes!!
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Monday 23/11/2009 10:47
by Santfeliuenc
Hola,
Buena propuesta, aunque lógicamente no comparto ese trazado de entrada de la L3 a Sant Feliu. A la L9/L10 le mantendría sus ramales, pero teniendo en cuenta que en un futuro se los integraría a otras líneas de nueva creación a partir de los mismos. Tampoco veo bien una L2 directa al aeropuerto y sin paradas intermedias, para eso debería estar cercanías.
Saludos,
Sergio
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
Posted: Monday 01/02/2010 9:57
by Vox
Hola,
Em sona que ja s'ha comentat i segurament deu haver-hi motius per no fer-ho, però, de cara a guanyar freqüències per les S1 i S2, i de pas una via a Plaça Catalunya, no es podria deixar la L7 actual com un ramal entre Plaça Molina i Avinguda Tibidabo?
Vox