Seguiment de les 440, 447 i 470
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
470-190M avui amb la RT2....el servei de las 18'20 fins l'Arboç....8 viatgers fins el final...al tornar 2...
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
I que faran ara amb les 447 reformades per a fer regionals? Les tornaran a reformar??? No podrien aprofitar i quan les pinten de taronja reformarles a PMR tambe... quina manera de tirar els diners...
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Cal dir i que ja vaig penjar una copia del que van posar el listadotren.es, es que desguacen el cotxe intermig i en compren de nous, enlloc de afegir-ne un 4art cotxe amb el PMR mantenint el original.Danilleida wrote:I que faran ara amb les 447 reformades per a fer regionals? Les tornaran a reformar??? No podrien aprofitar i quan les pinten de taronja reformarles a PMR tambe... quina manera de tirar els diners...
Jo dubto que les reformin totes, ja que hi han unes 340 unitats (160 unitats de la serie 446 i 180 unitats de la serie 447), jo crec que mantindran unes cuantes unitats encara que sigui amb alguna petita reforma tal i com va pasar amb la reforma de les 440 el quedar casi una trentena d'unitats amb una reforma aligerada i unes poquetes originals
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Les 446 ningú ha dit res de reformar-les, menys quan se les estan traient de sobre. De 447 es va dir que es reformaran 163, d'un total de 181 unitats 447 que hi ha operatives. Ja vaig dir fa temps que a les 447 reformades per la R3 de moment no s'instal·larà el cotxe intermig per a PMR.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Yo pienso que las unidades 447 o 446 que se quieran reformar tendrían que poner un cuarto vagón porque el vagón PMR quita unos asientos muy importantes en estos trenes.UT440_132M wrote:Les 446 ningú ha dit res de reformar-les, menys quan se les estan traient de sobre. De 447 es va dir que es reformaran 163, d'un total de 181 unitats 447 que hi ha operatives. Ja vaig dir fa temps que a les 447 reformades per la R3 de moment no s'instal·larà el cotxe intermig per a PMR.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Més complicat del que sembla
En aquest cas, caldria modificar totalment la tracció de les unitats.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Tendrían que mandar fabricar un monton de vagones intermedios de una serie que es de principios de los 90, además si fueran sin motor se resentiría la aceleración.
447-140, ja en proves
Hi ha novetats importants sobre les 447 reformades a PMR. Ja es pot veure a YouTube un vídeo dels interiors de la 447 reformada, en concret la famosa 447-140, que recordem que té la C sense girar i que ha fet proves entre Madrid i Guadalajara. L'interior és idèntic al dels Civia, amb el famós pis baix amb WC, i les pantalles TFT que reforçen la informació juntament amb el tradicional "scroll" a sobre de les portes. I a més, atenció, té els rètols en català, el qual fa pensar que aquesta unitat podria venir a BCN a prestar servei, segons ha comentat un dels usuaris. Entra en servei aquest dissabte.
Aquí us deixo el vídeo:
Aquí us deixo el vídeo:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
M'agrada, és una bona reforma, tot i que em pensava que hi havien afegit passadís continu, el qual, tot i que és un al·licient bo tampoc és excessivament necessari.
Ara bé, si són per anar a Catalunya ja les podrien haver pintat de RdC... Encara que portés una mica a la confusió mentre presti el servei a Madrid.
Ara bé, si són per anar a Catalunya ja les podrien haver pintat de RdC... Encara que portés una mica a la confusió mentre presti el servei a Madrid.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Pantalles "informatives"
Això que "reforcen" la informació, deixem-ho amb pinces. N'hi ha prou amb agafar l'R2 de l'aeroport i parar l'orella al que diuen els turistes. En una fase més avançada, agafar una S-Bahn a Alemanya o Suïssa.Renfe451 wrote:i les pantalles TFT que reforçen la informació juntament amb el tradicional "scroll" a sobre de les portes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Hi ha una barcelonina, que és la 447-116 que també ha estat adaptada a PMR, crec que potser portarà els colors RdC, de moment no ha vingut aquí encara.epuig29 wrote:Ara bé, si són per anar a Catalunya ja les podrien haver pintat de RdC... Encara que portés una mica a la confusió mentre presti el servei a Madrid.
Re: 447-140, ja en proves
Renfe451 wrote:Hi ha novetats importants sobre les 447 reformades a PMR. Ja es pot veure a YouTube un vídeo dels interiors de la 447 reformada, en concret la famosa 447-140, que recordem que té la C sense girar i que ha fet proves entre Madrid i Guadalajara. L'interior és idèntic al dels Civia, amb el famós pis baix amb WC, i les pantalles TFT que reforçen la informació juntament amb el tradicional "scroll" a sobre de les portes. I a més, atenció, té els rètols en català, el qual fa pensar que aquesta unitat podria venir a BCN a prestar servei, segons ha comentat un dels usuaris. Entra en servei aquest dissabte.
Aquí us deixo el vídeo:
Segons el listadotren.es, el cotxe del mig es nou hi han desgüaÇat el original, per la qual cosa si fos aixis estant desnaturalitzant les 447
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Pel que sembla la reforma li ha agradat a Renfe, i sembla que malauradament la tònica serà aquesta, desguaçar els originals per fer posar-hi els nous.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Si t'hi fixes, al vídeo, ja sembla que tingui les portes pintades de color taronja, i no amb l'esquema Renfe Operadora.epuig29 wrote:M'agrada, és una bona reforma, tot i que em pensava que hi havien afegit passadís continu, el qual, tot i que és un al·licient bo tampoc és excessivament necessari.
Ara bé, si són per anar a Catalunya ja les podrien haver pintat de RdC... Encara que portés una mica a la confusió mentre presti el servei a Madrid.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Llavors què fan? Compren un cotxe tipus 447 però adaptat a PMR, o bé buiden el cotxe per dins i el reformen? I l'altre dubte: reformen tota la unitat, o només el cotxe PMR?
No, hi ha un moment on es veu una mica el tren i porta esquema Renfe. El que et sembla a tu taronja (a mi en un primer moment m'ha passat igual) és el cercle vermell que hi ha al centre de la porta adaptada a PMR.oriolp13 wrote:Si t'hi fixes, al vídeo, ja sembla que tingui les portes pintades de color taronja, i no amb l'esquema Renfe Operadora.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Aixis que aquesta Serie haura de durar 30 anys més!!!, ja que RENFE es una gran aficionada a malgastar recursos tot i que te un deute de 5 mil milions d'EurosRenfe451 wrote:Pel que sembla la reforma li ha agradat a Renfe, i sembla que malauradament la tònica serà aquesta, desguaçar els originals per fer posar-hi els nous.
Fastigós, però a la vegada útil
Aquesta reforma fa perdre l'encant natural de les 447, es carreguen el seu interior original!!! . L'únic que m'agrada és que les PMR tindran més probabilitats per accedir a un tren de rodalies.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
L'han reformada tota, excepte el cotxe PMR que és nou, com en el cas de la 447-116.Adolescent barceloní wrote:Llavors què fan? Compren un cotxe tipus 447 però adaptat a PMR, o bé buiden el cotxe per dins i el reformen? I l'altre dubte: reformen tota la unitat, o només el cotxe PMR?
Evidentment la porta per a PMR és de color vermell, el tradicional de Cercanías.oriolp13 wrote:Si t'hi fixes, al vídeo, ja sembla que tingui les portes pintades de color taronja, i no amb l'esquema Renfe Operadora. .
No comparteixo la teva opinió però la respecto, jo estic totalment a favor (i a mi també m'agrada) de la reforma i posada al dia de les 447 i crec que està més que justificada. Aquestes unitats han superat la vintena d'anys, i ja han arribat a l'equador de la seva vida útil, recordo que l'interior original quan van entrar en servei aquestes unitats va ser tot un gran avenç en quan a modernitat en aquell moment. Ara amb la nova reforma, ja podem dir que tindran corda per molts més anys (i que així sigui) i en sintonia amb altres trens de Rodalies com els seus "companys" els Civia. Això sí, jo estic en contra el desguaç dels remolcs originals quan es podrien haver aprofitat perfectament per reformar-los. Desguaçar-los suposa un cost enorme a les arques de Renfe, que ja es troben prou endeutades, 5 MEUR com ha dit el company cesc.Renfe445 wrote:Aquesta reforma fa perdre l'encant natural de les 447, es carreguen el seu interior original!!! . L'únic que m'agrada és que les PMR tindran més probabilitats per accedir a un tren de rodalies.
Last edited by Renfe451 on Wednesday 23/04/2014 21:47, edited 2 times in total.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
És lògic construïr caixes noves, ja que costen menys que adaptar les actuals. Es una despesa mínima de temps i diners fer les caixes noves i traslladar els equips dels antics remolcs intermitjos, a les noves caixes.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
¿Pero tenemos alguna fuente más fiable que listadotren para afirmar que han desguazado el coche intermedio? No da esa impresión, da la impresión de que han modificado la caja y rehecho el interiorismo. Tampoco tendría ninguna lógica tirar el coche intermedio a la basura cuando se podrían convertir en 447 de cuatro coches, harían juego con los andenes que se han alargado para aceptar Civias que suman más de 6 coches. Como sea, haced el favor de absteneros a hacer afirmaciones sin conocimiento de causa. Algo que dijo alguien en algun sitio no es ninguna fuente fiable. Dejemos de confundir rumores con hechos.