Page 23 of 57

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 11/04/2014 22:39
by Enric
470-190M avui amb la RT2....el servei de las 18'20 fins l'Arboç....8 viatgers fins el final...al tornar 2...

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 12/04/2014 16:43
by Danilleida
I que faran ara amb les 447 reformades per a fer regionals? Les tornaran a reformar??? No podrien aprofitar i quan les pinten de taronja reformarles a PMR tambe... quina manera de tirar els diners...

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 13/04/2014 0:10
by cesc
Danilleida wrote:I que faran ara amb les 447 reformades per a fer regionals? Les tornaran a reformar??? No podrien aprofitar i quan les pinten de taronja reformarles a PMR tambe... quina manera de tirar els diners...
Cal dir i que ja vaig penjar una copia del que van posar el listadotren.es, es que desguacen el cotxe intermig i en compren de nous, enlloc de afegir-ne un 4art cotxe amb el PMR mantenint el original.
Jo dubto que les reformin totes, ja que hi han unes 340 unitats (160 unitats de la serie 446 i 180 unitats de la serie 447), jo crec que mantindran unes cuantes unitats encara que sigui amb alguna petita reforma tal i com va pasar amb la reforma de les 440 el quedar casi una trentena d'unitats amb una reforma aligerada i unes poquetes originals

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 13/04/2014 1:29
by UT440_132M
Les 446 ningú ha dit res de reformar-les, menys quan se les estan traient de sobre. De 447 es va dir que es reformaran 163, d'un total de 181 unitats 447 que hi ha operatives. Ja vaig dir fa temps que a les 447 reformades per la R3 de moment no s'instal·larà el cotxe intermig per a PMR.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 13/04/2014 18:47
by trensmat
UT440_132M wrote:Les 446 ningú ha dit res de reformar-les, menys quan se les estan traient de sobre. De 447 es va dir que es reformaran 163, d'un total de 181 unitats 447 que hi ha operatives. Ja vaig dir fa temps que a les 447 reformades per la R3 de moment no s'instal·larà el cotxe intermig per a PMR.
Yo pienso que las unidades 447 o 446 que se quieran reformar tendrían que poner un cuarto vagón porque el vagón PMR quita unos asientos muy importantes en estos trenes.

Més complicat del que sembla

Posted: Sunday 13/04/2014 18:51
by Guigui
En aquest cas, caldria modificar totalment la tracció de les unitats.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 13/04/2014 18:51
by alf_
Tendrían que mandar fabricar un monton de vagones intermedios de una serie que es de principios de los 90, además si fueran sin motor se resentiría la aceleración.

447-140, ja en proves

Posted: Wednesday 23/04/2014 19:22
by Renfe451
Hi ha novetats importants sobre les 447 reformades a PMR. Ja es pot veure a YouTube un vídeo dels interiors de la 447 reformada, en concret la famosa 447-140, que recordem que té la C sense girar i que ha fet proves entre Madrid i Guadalajara. L'interior és idèntic al dels Civia, amb el famós pis baix amb WC, i les pantalles TFT que reforçen la informació juntament amb el tradicional "scroll" a sobre de les portes. I a més, atenció, té els rètols en català, el qual fa pensar que aquesta unitat podria venir a BCN a prestar servei, segons ha comentat un dels usuaris. Entra en servei aquest dissabte.
Aquí us deixo el vídeo:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 23/04/2014 19:39
by epuig29
M'agrada, és una bona reforma, tot i que em pensava que hi havien afegit passadís continu, el qual, tot i que és un al·licient bo tampoc és excessivament necessari.
Ara bé, si són per anar a Catalunya ja les podrien haver pintat de RdC... Encara que portés una mica a la confusió mentre presti el servei a Madrid.

Pantalles "informatives"

Posted: Wednesday 23/04/2014 19:50
by Guigui
Renfe451 wrote:i les pantalles TFT que reforçen la informació juntament amb el tradicional "scroll" a sobre de les portes.
Això que "reforcen" la informació, deixem-ho amb pinces. N'hi ha prou amb agafar l'R2 de l'aeroport i parar l'orella al que diuen els turistes. En una fase més avançada, agafar una S-Bahn a Alemanya o Suïssa.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 23/04/2014 19:51
by Renfe451
epuig29 wrote:Ara bé, si són per anar a Catalunya ja les podrien haver pintat de RdC... Encara que portés una mica a la confusió mentre presti el servei a Madrid.
Hi ha una barcelonina, que és la 447-116 que també ha estat adaptada a PMR, crec que potser portarà els colors RdC, de moment no ha vingut aquí encara.

Re: 447-140, ja en proves

Posted: Wednesday 23/04/2014 19:52
by cesc
Renfe451 wrote:Hi ha novetats importants sobre les 447 reformades a PMR. Ja es pot veure a YouTube un vídeo dels interiors de la 447 reformada, en concret la famosa 447-140, que recordem que té la C sense girar i que ha fet proves entre Madrid i Guadalajara. L'interior és idèntic al dels Civia, amb el famós pis baix amb WC, i les pantalles TFT que reforçen la informació juntament amb el tradicional "scroll" a sobre de les portes. I a més, atenció, té els rètols en català, el qual fa pensar que aquesta unitat podria venir a BCN a prestar servei, segons ha comentat un dels usuaris. Entra en servei aquest dissabte.
Aquí us deixo el vídeo:

Segons el listadotren.es, el cotxe del mig es nou hi han desgüaÇat el original, per la qual cosa si fos aixis estant desnaturalitzant les 447

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 23/04/2014 19:54
by Renfe451
Pel que sembla la reforma li ha agradat a Renfe, i sembla que malauradament la tònica serà aquesta, desguaçar els originals per fer posar-hi els nous.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 23/04/2014 20:04
by oriolp13
epuig29 wrote:M'agrada, és una bona reforma, tot i que em pensava que hi havien afegit passadís continu, el qual, tot i que és un al·licient bo tampoc és excessivament necessari.
Ara bé, si són per anar a Catalunya ja les podrien haver pintat de RdC... Encara que portés una mica a la confusió mentre presti el servei a Madrid.
Si t'hi fixes, al vídeo, ja sembla que tingui les portes pintades de color taronja, i no amb l'esquema Renfe Operadora. ;)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 23/04/2014 20:07
by Adolescent barceloní
Llavors què fan? Compren un cotxe tipus 447 però adaptat a PMR, o bé buiden el cotxe per dins i el reformen? I l'altre dubte: reformen tota la unitat, o només el cotxe PMR?
oriolp13 wrote:Si t'hi fixes, al vídeo, ja sembla que tingui les portes pintades de color taronja, i no amb l'esquema Renfe Operadora. ;)
No, hi ha un moment on es veu una mica el tren i porta esquema Renfe. El que et sembla a tu taronja (a mi en un primer moment m'ha passat igual) és el cercle vermell que hi ha al centre de la porta adaptada a PMR.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 23/04/2014 20:48
by cesc
Renfe451 wrote:Pel que sembla la reforma li ha agradat a Renfe, i sembla que malauradament la tònica serà aquesta, desguaçar els originals per fer posar-hi els nous.
Aixis que aquesta Serie haura de durar 30 anys més!!!, ja que RENFE es una gran aficionada a malgastar recursos tot i que te un deute de 5 mil milions d'Euros

Fastigós, però a la vegada útil

Posted: Wednesday 23/04/2014 21:04
by Renfe445
Aquesta reforma fa perdre l'encant natural de les 447, es carreguen el seu interior original!!! :emprenyat . L'únic que m'agrada és que les PMR tindran més probabilitats per accedir a un tren de rodalies.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 23/04/2014 21:41
by Renfe451
Adolescent barceloní wrote:Llavors què fan? Compren un cotxe tipus 447 però adaptat a PMR, o bé buiden el cotxe per dins i el reformen? I l'altre dubte: reformen tota la unitat, o només el cotxe PMR?
L'han reformada tota, excepte el cotxe PMR que és nou, com en el cas de la 447-116.
oriolp13 wrote:Si t'hi fixes, al vídeo, ja sembla que tingui les portes pintades de color taronja, i no amb l'esquema Renfe Operadora. ;).
Evidentment la porta per a PMR és de color vermell, el tradicional de Cercanías.

Renfe445 wrote:Aquesta reforma fa perdre l'encant natural de les 447, es carreguen el seu interior original!!! :emprenyat . L'únic que m'agrada és que les PMR tindran més probabilitats per accedir a un tren de rodalies.
No comparteixo la teva opinió però la respecto, jo estic totalment a favor (i a mi també m'agrada) de la reforma i posada al dia de les 447 i crec que està més que justificada. Aquestes unitats han superat la vintena d'anys, i ja han arribat a l'equador de la seva vida útil, recordo que l'interior original quan van entrar en servei aquestes unitats va ser tot un gran avenç en quan a modernitat en aquell moment. Ara amb la nova reforma, ja podem dir que tindran corda per molts més anys (i que així sigui) i en sintonia amb altres trens de Rodalies com els seus "companys" els Civia. Això sí, jo estic en contra el desguaç dels remolcs originals quan es podrien haver aprofitat perfectament per reformar-los. Desguaçar-los suposa un cost enorme a les arques de Renfe, que ja es troben prou endeutades, 5 MEUR com ha dit el company cesc.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 23/04/2014 21:43
by UT440_132M
És lògic construïr caixes noves, ja que costen menys que adaptar les actuals. Es una despesa mínima de temps i diners fer les caixes noves i traslladar els equips dels antics remolcs intermitjos, a les noves caixes.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 23/04/2014 23:10
by alf_
¿Pero tenemos alguna fuente más fiable que listadotren para afirmar que han desguazado el coche intermedio? No da esa impresión, da la impresión de que han modificado la caja y rehecho el interiorismo. Tampoco tendría ninguna lógica tirar el coche intermedio a la basura cuando se podrían convertir en 447 de cuatro coches, harían juego con los andenes que se han alargado para aceptar Civias que suman más de 6 coches. Como sea, haced el favor de absteneros a hacer afirmaciones sin conocimiento de causa. Algo que dijo alguien en algun sitio no es ninguna fuente fiable. Dejemos de confundir rumores con hechos.