Uns maquinistes de un regional que el van apartar a mollet sant fost em deien que els havien dit aque a les obres, un "ferro" d'un camió va tocar la catenária, el rail va fer de conexió a terra i a la sub-estació "van saltar els ploms". Ves tu a saber si és veritat...wefer wrote:Lamentable paper el dels mitjans de comunicació tradicionals (teles, diaris) que no han informat en absolut de res. En canvi, fa uns mesos, quan estava de moda el tema de rodalies, només que una rata s'hagués entrebancat caminant pel costat de la via, ja sortia en els titulars. Ara, en canvi, estan informant de coses tant transcendentals com un tal Adriano del Barça, o el misteri del somriure de la Gioconda.
Veure per creure...
En quant a les causes del tall de subministrament, se'n sap alguna cosa?
Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- ElDesi1994
- N7
- Posts: 343
- Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
- Facebook: Josué Ferrero
- Location: Mollet del Vallès
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Parlem amb propietat.
- ElDesi1994
- N7
- Posts: 343
- Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
- Facebook: Josué Ferrero
- Location: Mollet del Vallès
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Cert, aquell mateix maquinista em va dir que a la sagrera els R1 circulaven per vía única, i a la megafonia de Mollet Sant fost, cada 5 minuts deien que per averia a Sant Andreu Arenal, els trens circulaven de Sant Andreu Arenal a Montcada i Reixac per vía única a la R2, clar.metring wrote:la R1 també ha resultat afectada, perquè el Media Distancia cap a Figueres, havia d'anar per Mataró, amb la qual cosa, els trens de la via 8 també anaven amb retard, de rebot.
Parlem amb propietat.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Més explicacions:
http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=459063
Incidencia en cercanías Renfe causa retrasos de más de cuarenta minutos
(CAT INCIDENCIAS) ECONOMIA,SECTORES-EMPRESAS,TRANSPORTES | > AREA: Economia, negocios y finanzas
19-07-2010 / 22:00 h
Barcelona, 19 jul (EFE).- La incidencia técnica que se ha producido en las instalaciones de electrificación de la catenaria de cercanías de Renfe entre Sant Andreu Comtal y Montcada (Barcelona) está causando retrasos en los trenes de más de cuarenta minutos.
La incidencia, en la que aún está trabajando Adif, se ha producido a las 18:25 horas a causa del desprendimiento de un trozo de 50 metros de catenaria que ha obligado a los trenes a circular en una única vía, con capacidad para dos trenes por hora y sentido entre Barcelona y Sant Celoni, según ha informado Renfe a Efe.
Aunque Renfe reconoce retrasos de entre cuarenta y cincuenta minutos en los convoyes, algunos pasajeros han asegurado a Efe que los trenes llevan hasta una hora de retraso.
Por otra parte, la empresa ha recalcado que ha desviado algunos trenes de media distancia por la línea del Maresme (Barcelona), para evitar retrasos en la frecuencia de paso.EFE
http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=459063
Incidencia en cercanías Renfe causa retrasos de más de cuarenta minutos
(CAT INCIDENCIAS) ECONOMIA,SECTORES-EMPRESAS,TRANSPORTES | > AREA: Economia, negocios y finanzas
19-07-2010 / 22:00 h
Barcelona, 19 jul (EFE).- La incidencia técnica que se ha producido en las instalaciones de electrificación de la catenaria de cercanías de Renfe entre Sant Andreu Comtal y Montcada (Barcelona) está causando retrasos en los trenes de más de cuarenta minutos.
La incidencia, en la que aún está trabajando Adif, se ha producido a las 18:25 horas a causa del desprendimiento de un trozo de 50 metros de catenaria que ha obligado a los trenes a circular en una única vía, con capacidad para dos trenes por hora y sentido entre Barcelona y Sant Celoni, según ha informado Renfe a Efe.
Aunque Renfe reconoce retrasos de entre cuarenta y cincuenta minutos en los convoyes, algunos pasajeros han asegurado a Efe que los trenes llevan hasta una hora de retraso.
Por otra parte, la empresa ha recalcado que ha desviado algunos trenes de media distancia por la línea del Maresme (Barcelona), para evitar retrasos en la frecuencia de paso.EFE
-
- N4
- Posts: 65
- Joined: Monday 28/08/2006 1:24
- Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
- Location: Sant Celoni
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Jo m'he trobat amb el pastís a Les Franqueses - Granollers Nord. Hi he arribat sobre les 21:15, i finalment he agafat un tren a les 22:36. La circulació ha estat totalment suspesa. Només passaven mercaderies. Poc després de les 22:00 han anunciat que es reprenia la circulació. Han començat a passar trens sentit Barcelona un darrere l'altre amb poc tems entre ells. Un rodalies, un regional de buit, un altre regional que s'hi ha aturat, i l'estrella Costa Brava, amb una hora de retard del seu horari. Llavors ja ha arribat el rodalies fins a Sant Celoni. Al seu darrere venia una altre rodalies fins a Maçanet.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Yo si que me he comido el problema en directo. Iba en el regional Portbou-BCN que se ha quedado tirado poco antes de las 18:30 en el Nus de la Trinitat. Ha sido justo llegar allí cuando las luces del tren se han apagado y él mismo ha recorrido algunos metros por inercia, hasta que se ha parado.
Ha tardado casi una hora en venir un tren a rescatarnos. Un cercanias con destino Castelldefels que se ha parado en paralelo a nosotros en la via dirección Mollet. Mediante una pasarela han pasado todos los pasajeros del regional al cercanias.
Menos mal que se han dado varias circunstancias que han paliado el problema: a poco de quedarse el tren parado el interventor ha abierto puertas y ventanas para que circulase el aire, el tren no iba a tope y que además el dia estaba nublado.
No es la primera vez que me subo en uno de estos regionales lleno a rebosar y con el aire acondicionado funcionando mal. Si un tren como este se hubiese quedado parado y llega a hacer sol, en vez de venir un cercanias habrían tenido que venir ambulancias
Puedo "entender" que se produzcan incidencias de este tipo, pero no me entra en la cabeza cómo no se da más prioridad al rescate de los viajeros en esas condiciones.
Ha tardado casi una hora en venir un tren a rescatarnos. Un cercanias con destino Castelldefels que se ha parado en paralelo a nosotros en la via dirección Mollet. Mediante una pasarela han pasado todos los pasajeros del regional al cercanias.
Menos mal que se han dado varias circunstancias que han paliado el problema: a poco de quedarse el tren parado el interventor ha abierto puertas y ventanas para que circulase el aire, el tren no iba a tope y que además el dia estaba nublado.
No es la primera vez que me subo en uno de estos regionales lleno a rebosar y con el aire acondicionado funcionando mal. Si un tren como este se hubiese quedado parado y llega a hacer sol, en vez de venir un cercanias habrían tenido que venir ambulancias
Puedo "entender" que se produzcan incidencias de este tipo, pero no me entra en la cabeza cómo no se da más prioridad al rescate de los viajeros en esas condiciones.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
De la web de Rodalies:
Línia R2 Sud
o 20/07/2010 08:51h
Tren Barcelona (9.22h)-Castelldefels (9.44h) circula con un retraso de 20 minutos por avería del tren en origen
(i dic jo, no el podien haver reparat a l'origen???? )
Línia R2 Sud
o 20/07/2010 08:51h
Tren Barcelona (9.22h)-Castelldefels (9.44h) circula con un retraso de 20 minutos por avería del tren en origen
(i dic jo, no el podien haver reparat a l'origen???? )
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Durant tot el matí que l'R2 Sud porta retards...
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Línia R4
20/07/2010 18:09h
Trayecto S.V.Calders - Vilafranca demora de 30 minutos por problema técnico del tren que tenia prevista su salida de S.V.Calders 17:53 El trayecto comprendido entre Vilafranca y Badalona se realiza con normalidad según el horario previsto.
20/07/2010 18:09h
Trayecto S.V.Calders - Vilafranca demora de 30 minutos por problema técnico del tren que tenia prevista su salida de S.V.Calders 17:53 El trayecto comprendido entre Vilafranca y Badalona se realiza con normalidad según el horario previsto.
- ElDesi1994
- N7
- Posts: 343
- Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
- Facebook: Josué Ferrero
- Location: Mollet del Vallès
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Em cito a mi mateix per cumplir el que vaig prometre:ElDesi1994 wrote:UFFFFFF, jo ho he viscut en directe, aviat posaré aqui el reportatge que he fet
Part 1:
Parlem amb propietat.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
El tren averitat molt possiblement sigui un Civia,ja que aquest servei normalment és realitza amb Civia 465 en simple.Un servei aquest que surt de SVC a les 17.53,que per cert l'he agafat dos cops aquest passat mes de Juny i sempre anava ple de joves que venia de la platja.A veure com s'ho hauràn pres aixó de l'averia ?canalcole wrote:Línia R4
20/07/2010 18:09h
Trayecto S.V.Calders - Vilafranca demora de 30 minutos por problema técnico del tren que tenia prevista su salida de S.V.Calders 17:53 El trayecto comprendido entre Vilafranca y Badalona se realiza con normalidad según el horario previsto.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Una peripècia quotidiana: "se non è vero, è ben trovato"
http://www.lavanguardia.es/lv24h/201007 ... 04014.html
Viajar en transporte público
ENRIQUE GRAZIANO | Sant Feliu de Llobregat | 20/07/2010 | Actualizada a las 22:57 | Participación
Estación de tren de Sant Feliu de Llobregat, Julio de 2010, 20:23 horas. Andén número 2, a la espera del próximo tren con dirección Badalona. Imposible sentarse porque las últimas mejoras realizadas han sustituido cuatro bancos metálicos rojos que habían a este lado de la plataforma por uno sólo que está abarrotado, aunque es muy bonito, eso sí. Vuelvo a plantearme si voy a escribir una carta para quejarme por esta "mejora" o si no es asunto mío. Finalmente decido que sí, que lo voy a hacer. Me doy cuenta de que tengo que escribir sobre toda la estación y no acerca de la mitad de un andén, por lo que decido recorrer la estación entera. Cuando empiezo a hacerlo avisan que llegará el tren. Me detengo y vuelvo a mi sitio preferido. El tren llega. Voy a la zona posterior, la que me va mejor. El penúltimo vagón está bloqueado, el que tiene los lavabos. No se puede utilizar. No es asunto mío. Subo al ultimo vagón. Me voy a sentar en un sitio, pero cambio de idea porque cerca de allí hay un señor que huele muy mal. No debe saber lo que es la ducha, y mucho menos el desodorante. No es asunto mío. Camino hacia el fondo del vagón. El suelo está salpicado de papeles aquí y allá. No es asunto mío. Me siento casi al final. En el asiento de al lado hay un hombre que, como muchos otros, pone sus zapatos en el asiento de delante. No es asunto mío. Miro por la ventanilla y veo que tres adolescentes están pintando la parte inferior de mi ventanilla y el resto del lateral del tren con pintura en spray. Lo hacen ocupando la vía que va en sentido contrario. No es asunto mío. Se alejan un momento para sacar fotos de sus graffitis.
Luego vuelven a la vía a pintar. Al final se van corriendo. No es asunto mío. ¿Por qué no sale el tren? Llegan dos policías municipales que saltan la valla de la estación desde la calle. Buscan a los artistas, pero estos ya se han ido. Mientras esperamos, tres hombres y una mujer entran en el vagón. No han pasado por la estación. Los he visto llegar al andén desde el paso a nivel, sin marcar billete. No es asunto mío. No les gusta el vagón en el que estamos e intentan ir a otro. Ven que no pueden pasar a través del vagón bloqueado y bajan al andén para llegar a la otra zona del tren. Poco después llega alguien a través del vagón bloqueado hasta la puerta que hay junto a mí. Con una llave desactiva un mecanismo. Al parecer, el freno de emergencia estaba activado. El hombre se va. Suena la señal de cierre de puertas. Nos vamos. Por fin lo entiendo. Los chavales habían activado el freno para poder hacer sus graffitis. No es asunto mío. ¡Cuántas veces habré repetido eso!
Viajar en transporte público
ENRIQUE GRAZIANO | Sant Feliu de Llobregat | 20/07/2010 | Actualizada a las 22:57 | Participación
Estación de tren de Sant Feliu de Llobregat, Julio de 2010, 20:23 horas. Andén número 2, a la espera del próximo tren con dirección Badalona. Imposible sentarse porque las últimas mejoras realizadas han sustituido cuatro bancos metálicos rojos que habían a este lado de la plataforma por uno sólo que está abarrotado, aunque es muy bonito, eso sí. Vuelvo a plantearme si voy a escribir una carta para quejarme por esta "mejora" o si no es asunto mío. Finalmente decido que sí, que lo voy a hacer. Me doy cuenta de que tengo que escribir sobre toda la estación y no acerca de la mitad de un andén, por lo que decido recorrer la estación entera. Cuando empiezo a hacerlo avisan que llegará el tren. Me detengo y vuelvo a mi sitio preferido. El tren llega. Voy a la zona posterior, la que me va mejor. El penúltimo vagón está bloqueado, el que tiene los lavabos. No se puede utilizar. No es asunto mío. Subo al ultimo vagón. Me voy a sentar en un sitio, pero cambio de idea porque cerca de allí hay un señor que huele muy mal. No debe saber lo que es la ducha, y mucho menos el desodorante. No es asunto mío. Camino hacia el fondo del vagón. El suelo está salpicado de papeles aquí y allá. No es asunto mío. Me siento casi al final. En el asiento de al lado hay un hombre que, como muchos otros, pone sus zapatos en el asiento de delante. No es asunto mío. Miro por la ventanilla y veo que tres adolescentes están pintando la parte inferior de mi ventanilla y el resto del lateral del tren con pintura en spray. Lo hacen ocupando la vía que va en sentido contrario. No es asunto mío. Se alejan un momento para sacar fotos de sus graffitis.
Luego vuelven a la vía a pintar. Al final se van corriendo. No es asunto mío. ¿Por qué no sale el tren? Llegan dos policías municipales que saltan la valla de la estación desde la calle. Buscan a los artistas, pero estos ya se han ido. Mientras esperamos, tres hombres y una mujer entran en el vagón. No han pasado por la estación. Los he visto llegar al andén desde el paso a nivel, sin marcar billete. No es asunto mío. No les gusta el vagón en el que estamos e intentan ir a otro. Ven que no pueden pasar a través del vagón bloqueado y bajan al andén para llegar a la otra zona del tren. Poco después llega alguien a través del vagón bloqueado hasta la puerta que hay junto a mí. Con una llave desactiva un mecanismo. Al parecer, el freno de emergencia estaba activado. El hombre se va. Suena la señal de cierre de puertas. Nos vamos. Por fin lo entiendo. Los chavales habían activado el freno para poder hacer sus graffitis. No es asunto mío. ¡Cuántas veces habré repetido eso!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
De la web de Rodalies:
Línia R7
21/07/2010 10:10h
Tren de SA Arenal (09:41) a C. Universitat (09:59) demora de 30 minutos por gestión ferroviaria
No poden explicar les coses de forma més entenedora???
Línia R7
21/07/2010 10:10h
Tren de SA Arenal (09:41) a C. Universitat (09:59) demora de 30 minutos por gestión ferroviaria
No poden explicar les coses de forma més entenedora???
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ens ho havien promès, oi?
Ah, la "transparència"...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
El més probable és que una demora de 30 minuts vulgui dir que l'han suprimit i anunciïn el següent tren, que és al cap de 30 minuts.metring wrote:De la web de Rodalies:
Línia R7
21/07/2010 10:10h
Tren de SA Arenal (09:41) a C. Universitat (09:59) demora de 30 minutos por gestión ferroviaria
No poden explicar les coses de forma més entenedora???
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Demores de més de 20 minuts
http://www.osona.com/noticia/21553/tall ... telles/vic
Societat Redacció osona.com | Actualitzat el 21/07/2010 a les 10:48h
Tallada la circulació de trens en el tram entre Centelles i Vic
A causa d’una avaria elèctrica. El servei es presta amb autobusos per carretera.
- Estat del servei, en directe
Un problema en el subministrament elèctric entre un comboi i la catenària de la línia de Vic i Puigcerdà ha obligat a suspendre el servei de trens de la R3 entre les estacions de Centelles i Vic, segons ha informat Renfe. L’avaria ha passat cap a dos quarts de 9 del matí.
A hores d’ara, el servei en aquest tram es presta de forma alternativa en autobusos per carretera. Tècnics d'Adif estan avaluant el problema per conèixer les causes i solucionar-lo el més aviat possible. La incidència provoca de moment retards de 15 minuts en la resta de la línia, de via única.
Aquest dimecres al matí, Renfe ha registrat un altre incident a la mateixa línia de la R3, concretament en el seu tram de mitja distància entre Ripoll i Puigcerdà. Des de les 7 del matí, no ha circulat cap tren i el tram ha estat cobert amb un servei d'autobusos des de les 8 del matí. La circulació dels trens entre Vic i Puigcerdà s'ha restablert cap a tres quarts de 10 del matí. En total l'incident ha afectat tres serveis de la línia de primera hora, un en sentit Barcelona i dos en sentit contrari, segons ha informat Renfe.
Línia R3
21/07/2010 12:51h
Restabliment de la circulació ferroviària al tram entre Centelles i Vic.
Es restableix la circulació ferroviària al tram entre Centelles i Vic. Es poden produïr demores fins a 20 minuts
Rodalies de Catalunya
Societat Redacció osona.com | Actualitzat el 21/07/2010 a les 10:48h
Tallada la circulació de trens en el tram entre Centelles i Vic
A causa d’una avaria elèctrica. El servei es presta amb autobusos per carretera.
- Estat del servei, en directe
Un problema en el subministrament elèctric entre un comboi i la catenària de la línia de Vic i Puigcerdà ha obligat a suspendre el servei de trens de la R3 entre les estacions de Centelles i Vic, segons ha informat Renfe. L’avaria ha passat cap a dos quarts de 9 del matí.
A hores d’ara, el servei en aquest tram es presta de forma alternativa en autobusos per carretera. Tècnics d'Adif estan avaluant el problema per conèixer les causes i solucionar-lo el més aviat possible. La incidència provoca de moment retards de 15 minuts en la resta de la línia, de via única.
Aquest dimecres al matí, Renfe ha registrat un altre incident a la mateixa línia de la R3, concretament en el seu tram de mitja distància entre Ripoll i Puigcerdà. Des de les 7 del matí, no ha circulat cap tren i el tram ha estat cobert amb un servei d'autobusos des de les 8 del matí. La circulació dels trens entre Vic i Puigcerdà s'ha restablert cap a tres quarts de 10 del matí. En total l'incident ha afectat tres serveis de la línia de primera hora, un en sentit Barcelona i dos en sentit contrari, segons ha informat Renfe.
Línia R3
21/07/2010 12:51h
Restabliment de la circulació ferroviària al tram entre Centelles i Vic.
Es restableix la circulació ferroviària al tram entre Centelles i Vic. Es poden produïr demores fins a 20 minuts
Rodalies de Catalunya
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Línia R1
,
Línia R4
* 22/07/2010 12:07h
Per incidència de senyalització, trens de la línia R4 S direcció Sant Vicenç Calders demores de 15 minuts.
,
Línia R4
* 22/07/2010 12:07h
Per incidència de senyalització, trens de la línia R4 S direcció Sant Vicenç Calders demores de 15 minuts.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Retard escrit en "catanyol"...
Línia R4
22/07/2010 21:32h
Tren Arenal (20:53) Manresa (22:00) demora de 20 minuts per gestiò ferroviària
Demora produïda como a conseqüència de la gestiò ferroviaria
Línia R4
22/07/2010 21:32h
Tren Arenal (20:53) Manresa (22:00) demora de 20 minuts per gestiò ferroviària
Demora produïda como a conseqüència de la gestiò ferroviaria
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Catanyol de buròcrates
... i en un caló burocràtic que no hi ha qui l'entengui. Aquesta és la informació que ens van prometre amb el traspàs?canalcole wrote:Retard escrit en "catanyol"...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Farà una hora aproximadament s'havia tallat la circulacio de trens entre Granollers i Sant Celoni per l'incendi d'una fàbrica a Llinars del Vallès.La situació ara mateix segons Rodalies de Catalunya és aquesta:
Línea R2 Nord
* 23/07/2010 21:05h
Queda restablecida la circulacion entre las estaciones de Granollers y San Celoni. Demoras de 15 minutos en ambos sentidos.
Línea R2 Nord
* 23/07/2010 21:05h
Queda restablecida la circulacion entre las estaciones de Granollers y San Celoni. Demoras de 15 minutos en ambos sentidos.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Per això no passava cap tren per les vies 1 i 2 a Clot! I allà cap mena d'informació!