Page 24 of 30

Nyap sobre nyap

Posted: Friday 30/04/2010 23:32
by Guigui
sergi wrote:Pues precisamente,dicha prolongación está prevista en el avance del PDI 2009-2018 que presentó el otro día la ATM.(Otra cosa es la credibilidad que se quiera dar a la ATM,pero prevista está).
Una indicació del valor que pugui tenir aquest PDI 2009-2018 (curiós que en publiquin un en any electoral que se solapa en dos anys amb l'anterior, encara vigent) és quant s'ha fet de l'actual.
437.001 wrote:Això vol dir que... :D
¡¡¡NO HI HA UN DURO!!! ¡¡¡YUJU!!! :hola
Doncs que s'haguessin estalviat la giragonsa de l'L9 pel Prat i enlloc d'això hi haguessin pensat un perllongament amb cara i ulls de l'L1, i no el plat d'espagueti que acabarà sortint de tot plegat.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 01/05/2010 18:19
by Vilarrubla
437.001 wrote:Oh-oh... :|
Hum. :roll:
L1 Fondo-Lloreda St.Crist... :o :)
...i L1 Lloreda St.Crist-Badalona Centre
Els noms que utilitzen al PDI 2009-2018 (i crec que també a l'última actualització del 2001-2010) és Sant Crist i per l'altra banda Montigalà | Lloreda XDD

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 01/05/2010 19:22
by 437.001
sergi wrote:"Tampoc aconsegueixo entendre què tenen -o què els falta- al cervell, per seguir sense incloure la L3 Trinitat Nova-Trinitat Vella a cap pla de futur"

Pues precisamente,dicha prolongación está prevista en el avance del PDI 2009-2018 que presentó el otro día la ATM.(Otra cosa es la credibilidad que se quiera dar a la ATM,pero prevista está).
Seguro? En el periódico parecía que sí, pero luego miré Gencat y no la vi.
Espero que necesite gafas. :P

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Saturday 01/05/2010 23:44
by victorcasta

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Sunday 02/05/2010 10:50
by 437.001
Gracias! :D :oops:

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Monday 14/06/2010 19:47
by metring
:o :o :o

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... o?id=20248

Manel Nadal presentarà demà el perllongament de l'L1 de Fondo a Lloreda-Sant Crist

El secretari per a la Mobilitat, Manel Nadal, juntament amb l'alcalde de Badalona, Jordi Serra, presentarà demà, 15 de juny, l'estudi informatiu del perllongament de l'L1 de Fondo a Lloreda-Sant Crist.
L'acte tindrà lloc, a les 11:00 hores, a la sala de premsa de l'edifici El Viver de l'Ajuntament de Badalona. (Pl. de l'Assemblea de Catalunya, 9-12. Badalona)

* 15-06-2010 11:00 | Edifici El Viver de l'Ajuntament de Badalona (pl. de l'Assemblea de Catalunya, 9-12) | Badalona (Barcelonès) | Barcelona

El secretari per a la Mobilitat, Manel Nadal, juntament amb l'alcalde de Badalona, Jordi Serra, presentarà l'estudi informatiu del perllongament de l'L1 de Fondo a Lloreda-Sant Crist.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Monday 14/06/2010 21:07
by pukyxd
S'acosten eleccions. :)

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Monday 14/06/2010 22:48
by Vox
A Badalona Centre ja es veu la M de TMB a l'ascensor. Ha estat com veure la llum al final de túnel XD

Vox

Confirmat: va per llarg

Posted: Tuesday 15/06/2010 10:55
by Guigui
El secretari per a la Mobilitat, Manel Nadal, juntament amb l'alcalde de Badalona, Jordi Serra, presentarà demà, 15 de juny, l'estudi informatiu del perllongament de l'L1 de Fondo a Lloreda-Sant Crist.
Quan es dediquen a presentar estudis informatius, vol dir que no tenen gaire més a ensenyar. O sigui, ens venen a dir que la cosa va per llarg.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Tuesday 15/06/2010 13:00
by metring
No vas mal encaminat, no :D

He estat allà mateix, i efectivament, han mostrat en diapositives el projecte. La presentació ha estat per part de l'alcalde de Badalona, en Jordi Serra, i ha estat explicat en Manel Nadal. Consisteix en allargar la línia des de Fondo amb les estacions de Montigalà Centre i Lloreda-Sant Crist, amb unes cotxeres enmig d'aquestes dues, per on es podria entrar i sortir per ambdós cantons (es va descartar un segon projecte de cotxera sota el parc, per la quan s'accedia només per Montigalà). La construcció d'aquestes estacions seria a cel obert, i per a la segona fase, per a fer arribar la línia fins a Badalona-Pompeu Fabra (sí, el nom ja és definitiu), amb tunel·ladora. La nova estació, que s'inaugurarà aquest estiu, ja té preparat l'enllaç amb la L1. Des d'avui, hi ha un mes de temps per tal de fer al·legacions al projecte, i de dos mesos per a les administracions.

Al torn de preguntes han respost que descarten la perllongació de la L2 cap a Can Canyadó, donats els problemes que tindrien amb restes romanes, més concentrades en aquella zona, tot i que per a fer l'estació del centre no s'esperaven trobar-ne tantes, al ser la zona apartada de l'antiga Bètulo romana. Sobre el temps que el termini d'execució del projecte de les noves estacions, han respost que entre el període d'al·legacions, els estudis medi-ambientals i la licitació de les obres poden tardar 2 anys i mig, i per a la construcció en sí, el mateix, per tant, mínim de 5 anys :?

De moment, no han penjat el dossier informatiu, així que l'escanejo i el penjo aquí en primícia ;)

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Tuesday 15/06/2010 13:26
by uriol108
i no s'havia de perllongar la L1 fins a Badalona Centre ? :nose

Badalona Centre = Badalona Pompeu Fabra

Posted: Tuesday 15/06/2010 13:42
by Guigui
És aquesta:
metring wrote:La construcció d'aquestes estacions seria a cel obert, i per a la segona fase, per a fer arribar la línia fins a Badalona-Pompeu Fabra (sí, el nom ja és definitiu), amb tunel·ladora.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Tuesday 15/06/2010 22:00
by metring
Oblidava comentar que a la pregunta d'un periodista sobre problemes que han fet endarrerir la inauguració de l'estació de Badalona-Pompeu Fabra, han respost que la via no estava prou plana, hi havien pendents, fent comprovacions amb trens d'obres, i es van haver de tornar a posar.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Tuesday 15/06/2010 22:39
by victorcasta
Segons els documents en informació pública, TMB té la previsió d'operar la L1 des de Badalona fins al Prat amb 44 trens, 10 més que ara.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Wednesday 16/06/2010 12:36
by Santfeliuenc
Hola,

Sobre la L1 a Badalona:
http://www.elperiodico.es/es/noticias/b ... 7192.shtml

Volvemos nuevamente a ampliar de dos en dos estacioncitas para hincharnos de hacer fotos y de cortar cintas de inauguración.

Por cierto, cada vez que se amplía un ínfimo poquito de nada... ¿hay que poner cocheras inmensas y talleres en cada una de las estaciones hacia donde se amplía?

Saludos,
Sergio

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Wednesday 16/06/2010 12:41
by metring
Hombre, en otros casos no diré que no, pero en este las cocheras son muy necesarias: en Santa Eulàlia, no dan abasto, y menos para el futuro incremento del parque móvil, con Sagrera tampoco, y en Torras i Bages, tres cuartos de lo mismo.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Wednesday 16/06/2010 12:48
by Santfeliuenc
Hola,

No, si yo no digo que no hagan falta más ni que se dejen los trenes estacionados por la noche en las vías o estaciones (aunque sería práctico que al día siguiente estuviesen allí), sino que si cada dos estacioncitas de nada que se amplíe la red ¿hay que construir unas nuevas cocheras?

Saludos,
Sergio

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Wednesday 16/06/2010 12:58
by Miquel
metring wrote:Hombre, en otros casos no diré que no, pero en este las cocheras son muy necesarias: en Santa Eulàlia, no dan abasto, y menos para el futuro incremento del parque móvil, con Sagrera tampoco, y en Torras i Bages, tres cuartos de lo mismo.
Si les fan tindran les Cotxeres d'Hospital de Bellvitge (Algú sap con van), Santa Eulàlia, Sagrera, Torres i Bages (Dipòsit), aquestes i el dipòsit de final de línia.

La L1 passarà de falta d'espai a espai lliure com si rés. :x

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Wednesday 16/06/2010 13:50
by victorcasta
No comptis amb els tallers de Sagrera, que són més aviat testimonials.

En quant a capacitat: a Hospital de Bellvitge hi caben 17 trens (apurant, 18); a Santa Eulàlia, 5 (apurant, 6); a Torres i Bages, 3; i a la cua de maniobres de Lloreda o de Badalona Centre, uns altres 3. Així doncs, fins als 42 trens actius que es pretenen, falta lloc per a 14 trens.

Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5

Posted: Wednesday 16/06/2010 13:58
by BCN2008
victorcasta wrote:Així doncs, fins als 42 trens actius que es pretenen, falta lloc per a 14 trens.
Doncs els 14 trens que hi cabràn a les futures cotxeres de Lloreda|Sant Crist, no? ;)