Posted: Friday 27/08/2010 20:04
^^ Se sap el motiu d'aquests canvis? Pel que sembla son definitius.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Aquest canvi també afecta a les línies nocturnes N4 i N5:pau5321 wrote:La reordenació del trànsit en un sector del barri de Sant Gervasi de Barcelona farà què a partir de dilluns vinent, 23 d’agost, es modifiquin els recorreguts i les parades de les línies d’autobusos 17, 22, 73, 123, 124 i 131 al triangle format pel carrer Craywinckel, l’avinguda República Argentina i el passeig de Sant Gervasi, en què s’inverteix el sentit de la circulació per millorar la mobilitat.
Ecomobisostrans wrote: Un altre cop el Carrefour del Prat sense autobusos
No, es Carrefour. El Carrefour que es va reconvertir a Alcampo va ser el de Sant Adrià de Besòs, potser d'aquí la teva confusió.metring wrote:No és Alcampo ara?
Recordar que també s'han normalitzat els desviaments de les línies B20, B24 i N9 de TUSGSAL.metring wrote:08/11/2010 Línies 19, 33, 34, 43, 44, 50 i 51. Normalització dels desviaments al barri de La Sagrada Família
Doncs ja està operatiu el nou recorregut, sense una nota de premsa al web de TMB detallant el canvi.m.h.t. wrote:El web de TMB anuncia la modificació del recorregut de la 105 del Prat del Llobregat, que passarà a circular pel polígon Mas Blau II abans d'arribar a l'aeroport, en comptes de fer-ho diréctament, com fins ara.
El canvi es farà efectiu el proper dimecres 24 de novembre.
Aquests no s'han enterat que la que anomenen L560 es la línia de la que parlen (L60). I la que anomenen L567 és la 567. I és la pròpia Generalitat al seu web.Gencat.cat wrote:La nova línia se suma als serveis existent de transport públic col·lectiu per carretera que es van habilitar coincidint amb l’estrena del nou hospital Moisès Broggi, a principis de febrer. Es tracta, principalment, de les noves línies L560 i L567, que connecten Corbera de Llobregat i Vallirana amb l’hospital.
Tan fàcil que seria passar del tot de les lletres als autobusos.m.h.t. wrote:I aquestes coses passen per no seguir un patró únic de numeració, en que unes segueixen portant l'antic distintiu (LXX) i les línies més noves, el nou (5XX). I la pròpia Generalitat les anomena L5XX, embolicant més la troca.
TMB finalment va publicar la nota de premsa, però no apareix a l'apartat principal de notícies, sinó amagat a l'apartat de premsa:m.h.t. wrote:Doncs ja està operatiu el nou recorregut, sense una nota de premsa al web de TMB detallant el canvi.
Pel Retbus.Edgar wrote:I ara em pregunto perquè han fet els carrils bus...