Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Els missatges sobre lavabos, han estat traslladats a http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 22#p183122
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://el9nou.cat/noticies_o_0/15701/pr ... 0%99andana
Protegiran les passeres de l’estació de Vic perquè no plogui a l’andana
Vista d’una de les passeres de l’estació de tren de Vic, aquest dijous a la tarda ALBERT LLIMÓS
última actualització: 05-12-2010 (11:45)
J.M. El govern de Madrid hi destinarà un pressupost de 100.000 euros. La plataforma Renfe Espavila' t també demana solucions per a la sala d'espera climatitzada.
Les queixes dels usuaris per la climatització de l’estació de tren de Vic començaran a trobar solució, almenys parcialment. El govern central destinarà una partida de 100.000 euros per protegir les passeres que hi ha sobreles andanes i per col·locar noves portes a la sala d’espera, per evitar que hi entri el fred a l’hivern.
Les mesures s’emmarquen en un pla de modernització d’estacions, i es recullen en un document que l’adjunta del Defensor del Pueblo, Maria Luisa Cava de Llano, ha enviat a la Plataforma Renfe Espavila’t.
“Els passos per sobre la via són fets amb travessers de fusta, amb una separació, i no estan coberts; quan plou, l’aigua cau a baix a l’andana”, explica el portaveu de Renfe Espavila’t, Màrius Valls. La
sala d’espera climatitzada encara està més entre les incògnites, perquè “les portes s’obren i es tanquen constantment”, de manera que és difícil mantenir-hi la temperatura.
Per Valls, el futur de la línia, per tenir un bon servei, hauria de passar perquè “hi hagués menys trens circulant, però que funcionessin millor”.
Protegiran les passeres de l’estació de Vic perquè no plogui a l’andana
Vista d’una de les passeres de l’estació de tren de Vic, aquest dijous a la tarda ALBERT LLIMÓS
última actualització: 05-12-2010 (11:45)
J.M. El govern de Madrid hi destinarà un pressupost de 100.000 euros. La plataforma Renfe Espavila' t també demana solucions per a la sala d'espera climatitzada.
Les queixes dels usuaris per la climatització de l’estació de tren de Vic començaran a trobar solució, almenys parcialment. El govern central destinarà una partida de 100.000 euros per protegir les passeres que hi ha sobreles andanes i per col·locar noves portes a la sala d’espera, per evitar que hi entri el fred a l’hivern.
Les mesures s’emmarquen en un pla de modernització d’estacions, i es recullen en un document que l’adjunta del Defensor del Pueblo, Maria Luisa Cava de Llano, ha enviat a la Plataforma Renfe Espavila’t.
“Els passos per sobre la via són fets amb travessers de fusta, amb una separació, i no estan coberts; quan plou, l’aigua cau a baix a l’andana”, explica el portaveu de Renfe Espavila’t, Màrius Valls. La
sala d’espera climatitzada encara està més entre les incògnites, perquè “les portes s’obren i es tanquen constantment”, de manera que és difícil mantenir-hi la temperatura.
Per Valls, el futur de la línia, per tenir un bon servei, hauria de passar perquè “hi hagués menys trens circulant, però que funcionessin millor”.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
L'estació de Vic en si és un despropòsit. A la sala d'espera depèn de com hi fa més fred que a baix a les andanes, ja que dona la sensació d'estar molt mal aïllada.
Després, quan vas a seure a un banc de l'andana, has d'anar en compte, ja que estàn plens de caqueta de coloms, que es fiquen entre l'enreixat del sostre i van per allà dins, cagant per els forats i quedant els bancs bruts (encara no he vist cap vegada que netegin un banc, cartell, etc.)..
Després, quan vas a seure a un banc de l'andana, has d'anar en compte, ja que estàn plens de caqueta de coloms, que es fiquen entre l'enreixat del sostre i van per allà dins, cagant per els forats i quedant els bancs bruts (encara no he vist cap vegada que netegin un banc, cartell, etc.)..
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Troben que n'hi ha massa?
Eeeeh???Per Valls, el futur de la línia, per tenir un bon servei, hauria de passar perquè “hi hagués menys trens circulant, però que funcionessin millor”.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Doncs això, menys trens però que funcionin millor.
2-2=0
Fàcil, no?
2-2=0
Fàcil, no?
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
La reforma de l'estació de Sant Adrià de Besòs ja ha començat. De moment, han tret les valles vermelles que tancaven l'estació, i tots els fanals. Ara l'estació està cercada per valles d'obra (amb les quals tothom es pot colar) i il·luminada per diversos focus a la nit.
Al menys, aquí han posat bastants focus, perquè a d'altres estacions, durant el període de remodelació, no es va posar quasibé il·luminació, com és el cas de Palautordera (que ja deu estar acabada), on van posar només un.
Al menys, aquí han posat bastants focus, perquè a d'altres estacions, durant el període de remodelació, no es va posar quasibé il·luminació, com és el cas de Palautordera (que ja deu estar acabada), on van posar només un.
És clar, perquè desdoblar traçats si podem treure trens?Guigui wrote:Eeeeh???Per Valls, el futur de la línia, per tenir un bon servei, hauria de passar perquè “hi hagués menys trens circulant, però que funcionessin millor”.
Salvem l'Estació de França!
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
La setmana passada vaig recórrer la R1 fins a Canet, i hi ha un cert nombre d´estacions en obres, Sant Adrià n´és una.
Canet, Caldes d´Estrac, Llavaneres, Badalona, Cabrera, Montgat estan en obres d´algun tipus.
Crec que altres estacions també, però no ho recordo bé.
Canet, Caldes d´Estrac, Llavaneres, Badalona, Cabrera, Montgat estan en obres d´algun tipus.
Crec que altres estacions també, però no ho recordo bé.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Adif licita la primera fase de las obras de mejora de la accesibilidad en la estación de Molins de Rei (Barcelona)
• Las actuaciones, que se compatibilizarán con la explotación ferroviaria, consisten en el recrecido de los andenes para facilitar el acceso a los trenes • Se invertirán más de 150.000 euros
Foto de la noticia23/12/2010. - Adif ha licitado las obras de remodelación de la estación de Molins de Rei, perteneciente a las líneas R1 y R4 de Cercanías, que contemplan la mejora de la accesibilidad mediante la elevación del nivel de los andenes, para facilitar así el acceso a los trenes. El presupuesto destinado a este proyecto asciende a 157.276,8 euros.
Estas actuaciones, que se compatibilizarán con la explotación ferroviaria, consisten en el recrecido del nivel de los andenes de las vías 3A y 5 hasta alcanzar una altura de 68 cm respecto a la cota de carril en una longitud de 200 m, lo que facilitará a los clientes del ferrocarril un acceso a los trenes más seguro y cómodo.
La pieza de borde de andén actual será sustituida por una pieza de borde prefabricado de hormigón de color blanco silíceo de 60 cm de ancho y dos tiras antideslizantes de 5 cm de ancho. El resto del pavimento del andén se realizará con losas prefabricadas de color.
Los trabajos se complementarán con la adaptación de las escaleras del paso inferior existente, mediante la construcción de dos nuevos peldaños para cada una. Asimismo se recrecerán las arquetas y se desmontarán los elementos de señalización e iluminación para volver a montarlos. Por último, se prevé la reposición de siete farolas y dos cámaras de televisión.
Estas actuaciones se enmarcan en el convenio firmado entre el Ministerio de Fomento, Adif y la SEITT (Sociedad Estatal de Infraestructuras del Transporte Terrestre) para la realización de actuaciones de mejora de la red ferroviaria de titularidad del Estado en Cataluña, en el que se incluye la ejecución de inversiones para la modernización de estaciones y actuaciones para la mejora de líneas.
Finalmente, responden al compromiso del Ministerio de Fomento de realizar un plan global de inversiones para la mejora permanente de sus infraestructuras y estaciones de la red de Cercanías de Barcelona, con el objetivo de ofrecer un servicio de mayores prestaciones de seguridad, accesibilidad y confort a sus clientes y a los ciudadanos.
http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument
Anuncien reforma de l'estació i ni tan sols posen ascensors?
• Las actuaciones, que se compatibilizarán con la explotación ferroviaria, consisten en el recrecido de los andenes para facilitar el acceso a los trenes • Se invertirán más de 150.000 euros
Foto de la noticia23/12/2010. - Adif ha licitado las obras de remodelación de la estación de Molins de Rei, perteneciente a las líneas R1 y R4 de Cercanías, que contemplan la mejora de la accesibilidad mediante la elevación del nivel de los andenes, para facilitar así el acceso a los trenes. El presupuesto destinado a este proyecto asciende a 157.276,8 euros.
Estas actuaciones, que se compatibilizarán con la explotación ferroviaria, consisten en el recrecido del nivel de los andenes de las vías 3A y 5 hasta alcanzar una altura de 68 cm respecto a la cota de carril en una longitud de 200 m, lo que facilitará a los clientes del ferrocarril un acceso a los trenes más seguro y cómodo.
La pieza de borde de andén actual será sustituida por una pieza de borde prefabricado de hormigón de color blanco silíceo de 60 cm de ancho y dos tiras antideslizantes de 5 cm de ancho. El resto del pavimento del andén se realizará con losas prefabricadas de color.
Los trabajos se complementarán con la adaptación de las escaleras del paso inferior existente, mediante la construcción de dos nuevos peldaños para cada una. Asimismo se recrecerán las arquetas y se desmontarán los elementos de señalización e iluminación para volver a montarlos. Por último, se prevé la reposición de siete farolas y dos cámaras de televisión.
Estas actuaciones se enmarcan en el convenio firmado entre el Ministerio de Fomento, Adif y la SEITT (Sociedad Estatal de Infraestructuras del Transporte Terrestre) para la realización de actuaciones de mejora de la red ferroviaria de titularidad del Estado en Cataluña, en el que se incluye la ejecución de inversiones para la modernización de estaciones y actuaciones para la mejora de líneas.
Finalmente, responden al compromiso del Ministerio de Fomento de realizar un plan global de inversiones para la mejora permanente de sus infraestructuras y estaciones de la red de Cercanías de Barcelona, con el objetivo de ofrecer un servicio de mayores prestaciones de seguridad, accesibilidad y confort a sus clientes y a los ciudadanos.
http://prensa.adif.es/ade/u08/GAP/Prens ... endocument
Anuncien reforma de l'estació i ni tan sols posen ascensors?
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Mako448 wrote:Anuncien reforma de l'estació i ni tan sols posen ascensors?
Adif licita la primera fase de las obras de mejora de la accesibilidad en la estación de Molins de Rei
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Poca cosa, molta informació
El que em sembla lamentable és que Adif ens vulgui fer veure quanta cosa fa informant de cada fase de cada obra d'adaptació que fan a cada estació. I torno a repetir el que ja he dit moltes vegades de Viena: allí, van adaptar tota la xarxa d'S-Bahn (que no té gaire a envejar a la de Barcelona en quant a extensió) en pocs mesos, i d'això ja en fa més de deu anys.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N6
- Posts: 188
- Joined: Tuesday 12/10/2010 15:47
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Segons el butlleti de La Llagosta, començaran les obres a principis de Gener!
L´enllaç: Esta a la pag 4!
http://www.llagosta.cat/lallagosta/recu ... tllet_.pdf
L´enllaç: Esta a la pag 4!
http://www.llagosta.cat/lallagosta/recu ... tllet_.pdf
Re: Poca cosa, molta informació
Àustria és un país ric. Aquí no ho som. Fàcil i entenedor, oi?Guigui wrote:El que em sembla lamentable és que Adif ens vulgui fer veure quanta cosa fa informant de cada fase de cada obra d'adaptació que fan a cada estació. I torno a repetir el que ja he dit moltes vegades de Viena: allí, van adaptar tota la xarxa d'S-Bahn (que no té gaire a envejar a la de Barcelona en quant a extensió) en pocs mesos, i d'això ja en fa més de deu anys.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Poca cosa, molta informació
Si només fos això, el problema és que ens creiem un país ric.
javi82 wrote: Àustria és un país ric. Aquí no ho som. Fàcil i entenedor, oi?
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Riquesa, però d'un altre tipus
No. Àustria és un país que, malgrat les no poques corrupteles que hi ha, sap força bé què toca fer i què no. En canvi, Espanya és un país que va amb una sabata i una espardenya però vol fer veure al món que és el non plus ultra.javi82 wrote:Àustria és un país ric. Aquí no ho som. Fàcil i entenedor, oi?
Dit d'altra manera: Espanya és un país mentalment pobre. Àustria no tant.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... 54032.html
Conclouen les obres de millora de l'accessibilitat a l'estació de Renfe
Adif ha invertit un milió d'euros a elevar andanes i col·locar rampes
08/01/11 02:00 - l'hospitalet de llobregat -
Adif ha conclòs les obres per millorar l'accessibilitat a l'estació de Renfe de l'Hospitalet, per on circulen les línies R-1, R-3, R-4 i R-7. L'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries ha invertit un milió en obres per reduir les barreres arquitectòniques i millorar la mobilitat. Per facilitar l'accés als trens s'han elevat les andanes fins a una altura de 68 centímetres sobre la cota del carril. També s'han col·locat rampes al final de l'andana. A més, s'ha instal·lat una franja de paviment de color groc i s'ha incorporat una banda podotàctil per facilitar el desplaçament i orientació dels usuaris amb dificultats de visió.
D'altra banda, han acabat també les obres per millorar l'accessibilitat a l'estació de Renfe de Montcada i Reixac. Aquestes obres han costat 310.000 euros i han consistit en l'adequació de les andanes, que s'han elevat fins als 68 centímetres. A més, se n'ha prolongat la longitud fins als 200 metres. Així mateix s'ha col·locat un nou paviment i un conjunt de peces per rematar l'andana format per vorades senyalitzades i antilliscants. També s'ha instal·lat paviment especial per a persones amb dificultats de visió i s'han renovat elements de senyalització i enllumenat.
Conclouen les obres de millora de l'accessibilitat a l'estació de Renfe
Adif ha invertit un milió d'euros a elevar andanes i col·locar rampes
08/01/11 02:00 - l'hospitalet de llobregat -
Adif ha conclòs les obres per millorar l'accessibilitat a l'estació de Renfe de l'Hospitalet, per on circulen les línies R-1, R-3, R-4 i R-7. L'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries ha invertit un milió en obres per reduir les barreres arquitectòniques i millorar la mobilitat. Per facilitar l'accés als trens s'han elevat les andanes fins a una altura de 68 centímetres sobre la cota del carril. També s'han col·locat rampes al final de l'andana. A més, s'ha instal·lat una franja de paviment de color groc i s'ha incorporat una banda podotàctil per facilitar el desplaçament i orientació dels usuaris amb dificultats de visió.
D'altra banda, han acabat també les obres per millorar l'accessibilitat a l'estació de Renfe de Montcada i Reixac. Aquestes obres han costat 310.000 euros i han consistit en l'adequació de les andanes, que s'han elevat fins als 68 centímetres. A més, se n'ha prolongat la longitud fins als 200 metres. Així mateix s'ha col·locat un nou paviment i un conjunt de peces per rematar l'andana format per vorades senyalitzades i antilliscants. També s'ha instal·lat paviment especial per a persones amb dificultats de visió i s'han renovat elements de senyalització i enllumenat.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Si algú va a Vilanova amb tren aviso de que l'edifici de l'estació està en plena obres,i ara el vestíbul l'han reduit a un terç(és provisional),resultat,els taps que és formen per sortir són horrorosos(s'ha de validar per sortir)i s'ha de tidnre una mica de paciència per sortir.Si a les 16.30 a hi havia un tap força considerable,no em vull ni imaginar a les 19.30-20 hores.Ja s'ho podrien haver organitzat una mica millor.
Per cert,a Gavà marquesines acabades i ja està posat l'ascensors,no faltarà gaire per qué funcioni el nou pas inferior.
Per cert,a Gavà marquesines acabades i ja està posat l'ascensors,no faltarà gaire per qué funcioni el nou pas inferior.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
En canvi a Sitges, van a passos lents. No hi ha gaire canvis a les obres del nou pas inferior, i de començar a instal·lar ascensors, res de res encara.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Crec que trigaran una miqueta més del que penses, MJ... tot i que no molt.Mako448 wrote:Si algú va a Vilanova amb tren aviso de que l'edifici de l'estació està en plena obres,i ara el vestíbul l'han reduit a un terç(és provisional),resultat,els taps que és formen per sortir són horrorosos(s'ha de validar per sortir)i s'ha de tidnre una mica de paciència per sortir.Si a les 16.30 a hi havia un tap força considerable,no em vull ni imaginar a les 19.30-20 hores.Ja s'ho podrien haver organitzat una mica millor.
Per cert,a Gavà marquesines acabades i ja està posat l'ascensors,no faltarà gaire per qué funcioni el nou pas inferior.
Avui en un altre fòrum s´hi incloïa un article de l´ABC que diu que Adif adjudica obres per canviar totes les agulles de Cunit, que estan antiquades...
Bona notícia, a més la fan coincidir amb l´inici de la part seriosa de les obres del pas inferior nou de Cunit...
També vaig llegir al Diari de Tarragona que s´autoritzava la reforma de les andanes... d´Altafulla!! per arribar a 68cm (que jo sàpiga ja els fa, les andanes són altes), i per perllongar-hi andanes (aquí si hi haguéssin de posar 449 en doble, ja seria un problema...).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
D'Adif:
Las actuaciones, que se compatibilizarán con la explotación ferroviaria, consisten en el recrecido de los andenes para facilitar el acceso a los trenes
Adif licita las obras de mejora de accesibilidad en la estación de Cornellà (Barcelona)
- Se invertirán más de 500.000 euros
20-gener-2011..- Adif ha licitado las obras de remodelación de la estación de Cornellà, perteneciente a las líneas R1 y R4 de cercanías, que contemplan la mejora de accesibilidad mediante la elevación del nivel de los andenes, para así facilitar el acceso a los trenes. El presupuesto destinado a este proyecto asciende a 157.276,8 euros (IVA excluido).
Estas actuaciones, que se compatibilizarán con la explotación ferroviaria, consisten en el recrecido del nivel de los andenes de las vías 3A y 5 hasta alcanzar una altura de 68 cm respecto a la cota de carril en una longitud de 200 m, lo que facilitará a los clientes del ferrocarril un acceso a los trenes más seguro y cómodo.
Las piezas del borde del andén serán sustituidas por otras de prefabricado de hormigón vibromoldeado de color blanco silíceo de 60 cm de ancho y dos tiras de material antideslizante de 5 cm de ancho. El resto del pavimento del andén se realizará con losas prefabricadas de color de 60x40x5 cm.
Los trabajos se complementarán con la adaptación de las escaleras del paso inferior existente, mediante la construcción de dos nuevos peldaños para cada una. Asimismo se recrecerán las arquetas y se desmontarán los elementos de señalización e iluminación para volver a montarlos. Por último, se prevé la reposición de siete farolas y dos cámaras de TV, instaladas en poste, en su ubicación original.
Estas actuaciones se enmarcan en el convenio firmado entre el Ministerio de Fomento, Adif y la SEITT (Sociedad Estatal de Infraestructuras del Transporte Terrestre) para la realización de actuaciones de mejora de la red ferroviaria de titularidad del Estado en Cataluña, en el que se incluye la ejecución de inversiones para la modernización de estaciones y actuaciones para la mejora de líneas.
Finalmente, responden al compromiso del Ministerio de Fomento de realizar un plan global de inversiones para la mejora permanente de sus infraestructuras y estaciones de la red de cercanías de Barcelona, con el objetivo de ofrecer un servicio de mayores prestaciones de seguridad, accesibilidad y confort a sus clientes y a los ciudadanos.
Las actuaciones, que se compatibilizarán con la explotación ferroviaria, consisten en el recrecido de los andenes para facilitar el acceso a los trenes
Adif licita las obras de mejora de accesibilidad en la estación de Cornellà (Barcelona)
- Se invertirán más de 500.000 euros
20-gener-2011..- Adif ha licitado las obras de remodelación de la estación de Cornellà, perteneciente a las líneas R1 y R4 de cercanías, que contemplan la mejora de accesibilidad mediante la elevación del nivel de los andenes, para así facilitar el acceso a los trenes. El presupuesto destinado a este proyecto asciende a 157.276,8 euros (IVA excluido).
Estas actuaciones, que se compatibilizarán con la explotación ferroviaria, consisten en el recrecido del nivel de los andenes de las vías 3A y 5 hasta alcanzar una altura de 68 cm respecto a la cota de carril en una longitud de 200 m, lo que facilitará a los clientes del ferrocarril un acceso a los trenes más seguro y cómodo.
Las piezas del borde del andén serán sustituidas por otras de prefabricado de hormigón vibromoldeado de color blanco silíceo de 60 cm de ancho y dos tiras de material antideslizante de 5 cm de ancho. El resto del pavimento del andén se realizará con losas prefabricadas de color de 60x40x5 cm.
Los trabajos se complementarán con la adaptación de las escaleras del paso inferior existente, mediante la construcción de dos nuevos peldaños para cada una. Asimismo se recrecerán las arquetas y se desmontarán los elementos de señalización e iluminación para volver a montarlos. Por último, se prevé la reposición de siete farolas y dos cámaras de TV, instaladas en poste, en su ubicación original.
Estas actuaciones se enmarcan en el convenio firmado entre el Ministerio de Fomento, Adif y la SEITT (Sociedad Estatal de Infraestructuras del Transporte Terrestre) para la realización de actuaciones de mejora de la red ferroviaria de titularidad del Estado en Cataluña, en el que se incluye la ejecución de inversiones para la modernización de estaciones y actuaciones para la mejora de líneas.
Finalmente, responden al compromiso del Ministerio de Fomento de realizar un plan global de inversiones para la mejora permanente de sus infraestructuras y estaciones de la red de cercanías de Barcelona, con el objetivo de ofrecer un servicio de mayores prestaciones de seguridad, accesibilidad y confort a sus clientes y a los ciudadanos.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
No sabia que a Cornellà hi haguessin via 3A i via 5,s'han confòs amb Molins de Rei,comparem aquesta nota de premsa amb la de la remodelació de Molins de Rei també d'Adif:metring wrote:D'Adif:
Adif licita las obras de mejora de accesibilidad en la estación de Cornellà (Barcelona)
Estas actuaciones, que se compatibilizarán con la explotación ferroviaria, consisten en el recrecido del nivel de los andenes de las vías 3A y 5 hasta alcanzar una altura de 68 cm respecto a la cota de carril en una longitud de 200 m, lo que facilitará a los clientes del ferrocarril un acceso a los trenes más seguro y cómodo.
[/quote][/quote]Adif ha licitado las obras de remodelación de la estación de Molins de Rei, perteneciente a las líneas R1 y R4 de Cercanías, que contemplan la mejora de la accesibilidad mediante la elevación del nivel de los andenes, para facilitar así el acceso a los trenes. El presupuesto destinado a este proyecto asciende a 157.276,8 euros.
Estas actuaciones, que se compatibilizarán con la explotación ferroviaria, consisten en el recrecido del nivel de los andenes de las vías 3A y 5 hasta alcanzar una altura de 68 cm respecto a la cota de carril en una longitud de 200 m, lo que facilitará a los clientes del ferrocarril un acceso a los trenes más seguro y cómodo.
La pieza de borde de andén actual será sustituida por una pieza de borde prefabricado de hormigón de color blanco silíceo de 60 cm de ancho y dos tiras antideslizantes de 5 cm de ancho. El resto del pavimento del andén se realizará con losas prefabricadas de color.
Los trabajos se complementarán con la adaptación de las escaleras del paso inferior existente, mediante la construcción de dos nuevos peldaños para cada una. Asimismo se recrecerán las arquetas y se desmontarán los elementos de señalización e iluminación para volver a montarlos. Por último, se prevé la reposición de siete farolas y dos cámaras de televisión.
Estas actuaciones se enmarcan en el convenio firmado entre el Ministerio de Fomento, Adif y la SEITT (Sociedad Estatal de Infraestructuras del Transporte Terrestre) para la realización de actuaciones de mejora de la red ferroviaria de titularidad del Estado en Cataluña, en el que se incluye la ejecución de inversiones para la modernización de estaciones y actuaciones para la mejora de líneas.
Finalmente, responden al compromiso del Ministerio de Fomento de realizar un plan global de inversiones para la mejora permanente de sus infraestructuras y estaciones de la red de Cercanías de Barcelona, con el objetivo de ofrecer un servicio de mayores prestaciones de seguridad, accesibilidad y confort a sus clientes y a los ciudadanos.
Peró si pràcticament hi diu el mateix...amb les mateixes paraules,amb la diferència que a la notícia de la remodelació de Cornellà posa la mida de les loses fàbricades(a la de Molins no ho posa).Aquests de l'Adif amb el copia i enganxa...