Notícies línia de La Pobla de Segur

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Post by megapauer »

El que no es pot entendre com pot circular aquesta caqueta:

Camell fent el darrer Cerverí:
Image
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

És curiós, perquè oficialment estan donats de baixa...els mantenen per si les mosques, però sobre paper ja no existeixen...i no tan sols segueixen circulant sino que ho fan per línies totament electrificades...:S:S:S
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jordilar

Post by Jordilar »

pobres...el seu aspecte es deprobable :'(
User avatar
Tono FER557
N2
N2
Posts: 16
Joined: Tuesday 06/06/2006 10:34
Location: Burgos

Post by Tono FER557 »

Els 593 també fan els "canfraneros" de cap de setmana.

Vergonyós com están, si senyor, pero la Renfe no en té culpa del seu aspecte exterior, tot i que els neteijan sovint.

Salut, Tono
ARPAFER - Burgos
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Encara segueixent fent els canfraneros de cap de setmana? Què és, que no hi ha material per substituir-los? (em refereixo a material de 3 cotxes, durant la setmana hi van tamagotxis)
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
neroon
N6
N6
Posts: 315
Joined: Thursday 19/01/2006 21:24
Location: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Post by neroon »

En principi, nomès queden 4 unitats en servei, no?, Doncs em sembla que pel que es pot veure, se'ls hi acumula la feina.:suar

Salutacions.

P.D. Jo havia llegit al Via Libre que Renfe havia desautoritzat aquestes unitats per realitzar cap servei. Però tot i això circulen...

...A veure si acabaran com el Talgo III. :mmm
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

aarongilp wrote:Encara segueixent fent els canfraneros de cap de setmana? Què és, que no hi ha material per substituir-los? (em refereixo a material de 3 cotxes, durant la setmana hi van tamagotxis)
I una triple composició de Tamagotxis seria possible? :roll: :x
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Trenscat wrote:
aarongilp wrote:Encara segueixent fent els canfraneros de cap de setmana? Què és, que no hi ha material per substituir-los? (em refereixo a material de 3 cotxes, durant la setmana hi van tamagotxis)
I una triple composició de Tamagotxis seria possible? :roll: :x
Crec que no admeten més de 2 composicions...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Post by megapauer »

Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?

Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.

És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

El pressupost començava just després del PN de Balaguer...
Ara toca seguretat i enclavaments i després material mòbil.


megapauer wrote:Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?

Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.

És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
Brill_13
N5
N5
Posts: 85
Joined: Tuesday 29/11/2005 0:07

Post by Brill_13 »

No es gaire notícia però m'ah semblat interessant posar-ho aquí:
http://www.promoturpallars.com/catala/c ... alberg.htm
És la pàgina web del alberg a l'estació de cellers-llimiana i m'ha cridat l'atenció una de les activitats que fan per la mainada:
rqueologia industrial (Una estació de tren)

Per jornades entenem un programa d'activitats que es desenvolupen en una jornada.

Els horaris de les nostres Jornades estan adaptats als horaris de tren que són recepció a les 10:30 h i sortida a les 6:45 h. L'horari també es pot adaptar a altres mitjans de transport.

Els membres participants estaran actius i ocupats tot el temps que durin les activitats en accions i temes que captin la seva atenció i interès.
L'arqueologia industrial de l'època moderna és una forma de descobrir una part de la història que per ser recent cau en l'oblit.

El que fa 50 anys va ésser un aire d'esperança avui cal desenterrar-lo i reconstruir aquelles infraestructures en un treball d'imaginació i virtualitat.

Descobrirem canvis d'agulles, el carregador d'aigua, el giratori, els diferents tipus d'edificis, les canteres, les mines de carbó, el sistema de bombeig, i tot el món de les eines manuals per construir i reparar les vies.

Potser algunes il.lusions actuals, d'aquí 25 anys es trobin com aquestes. Per conquerir el futur cal no oblidar el passat, i si el passat és palpable, millor.
Sortida A les 10:30 des de l'Alberg de Cellers
Durada aprox. De les 10:30 a les 18:45 hores
Cal portar Calçat de muntanya (o esportiu), roba de temporada
Està inclòs Guia, Fixes, Material ferroviari
Temporada Tot l'any
Espero que sigui del vostre interès. :master
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Trobada? :D
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Post by megapauer »

Però coneixent la zona... que coi han trobat d'arqueologia industrial de la construcció de la línia??? :o

Per cert, algú s'apunta a fer una excursió a veure els dos telefèrics industrials que hi han?
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Una cosa...
megapauer wrote:Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?

Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.

És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
Balaguer?
User avatar
neroon
N6
N6
Posts: 315
Joined: Thursday 19/01/2006 21:24
Location: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Post by neroon »

Jordi Freixas wrote:Una cosa...
megapauer wrote:Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?

Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.

És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
Balaguer?
Si, Balaguer. El pas a nivell que hi ha a la sortida de l'estació en direcció a La Pobla...
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Sí, ja... el que no sé per què... ho he associat amb això:

Image
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

No, això és Cervera, ho deia en Joan en el comentari que anava junt amb la foto.
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Post by megapauer »

victorcasta wrote:No, això és Cervera, ho deia en Joan en el comentari que anava junt amb la foto.
A veure, la foto del Superman és feta a Balaguer.

La foto del camell Fiat és feta a Mollerussa, al pas a nivell de la carretera a Palau d'Anglesola
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
David
N4
N4
Posts: 59
Joined: Thursday 12/01/2006 17:01

Post by David »

Tal i com està ara la reforma, només és possible fer encreuaments a Balaguer oi?

Es preveu que a Tremp o a la Pobla hi posin personal i/o enclavament per tal de poder fer creuaments ja sigui amb blocatge telefònic o automàtic?
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

David wrote:Es preveu que a Tremp o a la Pobla hi posin personal i/o enclavament per tal de poder fer creuaments ja sigui amb blocatge telefònic o automàtic?
Preveure no ho sé, el que et puc dir segur és que a la Pobla no es poden fer creuaments: malgrat haver-hi 2 vies, només una d'elles té andana (l'altra via que tenia andana s'ha suprimit).
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”