Posted: Thursday 15/06/2006 10:11
El que no es pot entendre com pot circular aquesta caqueta:
Camell fent el darrer Cerverí:
Camell fent el darrer Cerverí:
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
I una triple composició de Tamagotxis seria possible?aarongilp wrote:Encara segueixent fent els canfraneros de cap de setmana? Què és, que no hi ha material per substituir-los? (em refereixo a material de 3 cotxes, durant la setmana hi van tamagotxis)
Crec que no admeten més de 2 composicions...Trenscat wrote:I una triple composició de Tamagotxis seria possible?aarongilp wrote:Encara segueixent fent els canfraneros de cap de setmana? Què és, que no hi ha material per substituir-los? (em refereixo a material de 3 cotxes, durant la setmana hi van tamagotxis)
megapauer wrote:Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?
Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.
És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
Espero que sigui del vostre interès.rqueologia industrial (Una estació de tren)
Per jornades entenem un programa d'activitats que es desenvolupen en una jornada.
Els horaris de les nostres Jornades estan adaptats als horaris de tren que són recepció a les 10:30 h i sortida a les 6:45 h. L'horari també es pot adaptar a altres mitjans de transport.
Els membres participants estaran actius i ocupats tot el temps que durin les activitats en accions i temes que captin la seva atenció i interès.
L'arqueologia industrial de l'època moderna és una forma de descobrir una part de la història que per ser recent cau en l'oblit.
El que fa 50 anys va ésser un aire d'esperança avui cal desenterrar-lo i reconstruir aquelles infraestructures en un treball d'imaginació i virtualitat.
Descobrirem canvis d'agulles, el carregador d'aigua, el giratori, els diferents tipus d'edificis, les canteres, les mines de carbó, el sistema de bombeig, i tot el món de les eines manuals per construir i reparar les vies.
Potser algunes il.lusions actuals, d'aquí 25 anys es trobin com aquestes. Per conquerir el futur cal no oblidar el passat, i si el passat és palpable, millor.
Sortida A les 10:30 des de l'Alberg de Cellers
Durada aprox. De les 10:30 a les 18:45 hores
Cal portar Calçat de muntanya (o esportiu), roba de temporada
Està inclòs Guia, Fixes, Material ferroviari
Temporada Tot l'any
Balaguer?megapauer wrote:Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?
Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.
És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
Si, Balaguer. El pas a nivell que hi ha a la sortida de l'estació en direcció a La Pobla...Jordi Freixas wrote:Una cosa...
Balaguer?megapauer wrote:Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?
Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.
És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
A veure, la foto del Superman és feta a Balaguer.victorcasta wrote:No, això és Cervera, ho deia en Joan en el comentari que anava junt amb la foto.
Preveure no ho sé, el que et puc dir segur és que a la Pobla no es poden fer creuaments: malgrat haver-hi 2 vies, només una d'elles té andana (l'altra via que tenia andana s'ha suprimit).David wrote:Es preveu que a Tremp o a la Pobla hi posin personal i/o enclavament per tal de poder fer creuaments ja sigui amb blocatge telefònic o automàtic?