Page 24 of 130

Posted: Thursday 15/06/2006 10:11
by megapauer
El que no es pot entendre com pot circular aquesta caqueta:

Camell fent el darrer Cerverí:
Image

Posted: Thursday 15/06/2006 10:39
by aarongilp
És curiós, perquè oficialment estan donats de baixa...els mantenen per si les mosques, però sobre paper ja no existeixen...i no tan sols segueixen circulant sino que ho fan per línies totament electrificades...:S:S:S

Posted: Thursday 15/06/2006 14:11
by Jordilar
pobres...el seu aspecte es deprobable :'(

Posted: Thursday 15/06/2006 17:15
by Tono FER557
Els 593 també fan els "canfraneros" de cap de setmana.

Vergonyós com están, si senyor, pero la Renfe no en té culpa del seu aspecte exterior, tot i que els neteijan sovint.

Salut, Tono

Posted: Thursday 15/06/2006 17:28
by aarongilp
Encara segueixent fent els canfraneros de cap de setmana? Què és, que no hi ha material per substituir-los? (em refereixo a material de 3 cotxes, durant la setmana hi van tamagotxis)

Posted: Thursday 15/06/2006 18:30
by neroon
En principi, nomès queden 4 unitats en servei, no?, Doncs em sembla que pel que es pot veure, se'ls hi acumula la feina.:suar

Salutacions.

P.D. Jo havia llegit al Via Libre que Renfe havia desautoritzat aquestes unitats per realitzar cap servei. Però tot i això circulen...

...A veure si acabaran com el Talgo III. :mmm

Posted: Thursday 15/06/2006 18:44
by Trenscat
aarongilp wrote:Encara segueixent fent els canfraneros de cap de setmana? Què és, que no hi ha material per substituir-los? (em refereixo a material de 3 cotxes, durant la setmana hi van tamagotxis)
I una triple composició de Tamagotxis seria possible? :roll: :x

Posted: Thursday 15/06/2006 19:17
by aarongilp
Trenscat wrote:
aarongilp wrote:Encara segueixent fent els canfraneros de cap de setmana? Què és, que no hi ha material per substituir-los? (em refereixo a material de 3 cotxes, durant la setmana hi van tamagotxis)
I una triple composició de Tamagotxis seria possible? :roll: :x
Crec que no admeten més de 2 composicions...

Posted: Thursday 15/06/2006 21:59
by megapauer
Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?

Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.

És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.

Posted: Thursday 15/06/2006 22:10
by liniadelRipollés
El pressupost començava just després del PN de Balaguer...
Ara toca seguretat i enclavaments i després material mòbil.


megapauer wrote:Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?

Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.

És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.

Posted: Friday 16/06/2006 16:00
by Brill_13
No es gaire notícia però m'ah semblat interessant posar-ho aquí:
http://www.promoturpallars.com/catala/c ... alberg.htm
És la pàgina web del alberg a l'estació de cellers-llimiana i m'ha cridat l'atenció una de les activitats que fan per la mainada:
rqueologia industrial (Una estació de tren)

Per jornades entenem un programa d'activitats que es desenvolupen en una jornada.

Els horaris de les nostres Jornades estan adaptats als horaris de tren que són recepció a les 10:30 h i sortida a les 6:45 h. L'horari també es pot adaptar a altres mitjans de transport.

Els membres participants estaran actius i ocupats tot el temps que durin les activitats en accions i temes que captin la seva atenció i interès.
L'arqueologia industrial de l'època moderna és una forma de descobrir una part de la història que per ser recent cau en l'oblit.

El que fa 50 anys va ésser un aire d'esperança avui cal desenterrar-lo i reconstruir aquelles infraestructures en un treball d'imaginació i virtualitat.

Descobrirem canvis d'agulles, el carregador d'aigua, el giratori, els diferents tipus d'edificis, les canteres, les mines de carbó, el sistema de bombeig, i tot el món de les eines manuals per construir i reparar les vies.

Potser algunes il.lusions actuals, d'aquí 25 anys es trobin com aquestes. Per conquerir el futur cal no oblidar el passat, i si el passat és palpable, millor.
Sortida A les 10:30 des de l'Alberg de Cellers
Durada aprox. De les 10:30 a les 18:45 hores
Cal portar Calçat de muntanya (o esportiu), roba de temporada
Està inclòs Guia, Fixes, Material ferroviari
Temporada Tot l'any
Espero que sigui del vostre interès. :master

Posted: Saturday 17/06/2006 19:13
by entfe001
Trobada? :D

Posted: Sunday 18/06/2006 9:09
by megapauer
Però coneixent la zona... que coi han trobat d'arqueologia industrial de la construcció de la línia??? :o

Per cert, algú s'apunta a fer una excursió a veure els dos telefèrics industrials que hi han?

Posted: Wednesday 21/06/2006 14:50
by Jordi Freixas
Una cosa...
megapauer wrote:Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?

Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.

És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
Balaguer?

Posted: Wednesday 21/06/2006 15:20
by neroon
Jordi Freixas wrote:Una cosa...
megapauer wrote:Per cert, tant els costava renovar el pas a nivell de Balaguer?

Ahir mentre feia la foto em vaig quedar flipat de veure com les travesses estan totalment pudrides, la via cedeix gairebé l'altura del carril i on hi han les brides els tirafondos gairebé surten sols mentre passa el tren.

És al·lucinant veure-ho a menys de 5 metres. Un es pensa que la via s'obrirà en qualsevol moment.
Balaguer?
Si, Balaguer. El pas a nivell que hi ha a la sortida de l'estació en direcció a La Pobla...

Posted: Wednesday 21/06/2006 15:47
by Jordi Freixas
Sí, ja... el que no sé per què... ho he associat amb això:

Image

Posted: Wednesday 21/06/2006 16:45
by victorcasta
No, això és Cervera, ho deia en Joan en el comentari que anava junt amb la foto.

Posted: Friday 23/06/2006 13:35
by megapauer
victorcasta wrote:No, això és Cervera, ho deia en Joan en el comentari que anava junt amb la foto.
A veure, la foto del Superman és feta a Balaguer.

La foto del camell Fiat és feta a Mollerussa, al pas a nivell de la carretera a Palau d'Anglesola

Posted: Friday 23/06/2006 13:35
by David
Tal i com està ara la reforma, només és possible fer encreuaments a Balaguer oi?

Es preveu que a Tremp o a la Pobla hi posin personal i/o enclavament per tal de poder fer creuaments ja sigui amb blocatge telefònic o automàtic?

Posted: Saturday 24/06/2006 0:07
by UT596001
David wrote:Es preveu que a Tremp o a la Pobla hi posin personal i/o enclavament per tal de poder fer creuaments ja sigui amb blocatge telefònic o automàtic?
Preveure no ho sé, el que et puc dir segur és que a la Pobla no es poden fer creuaments: malgrat haver-hi 2 vies, només una d'elles té andana (l'altra via que tenia andana s'ha suprimit).