Page 24 of 46

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Thursday 01/08/2013 20:17
by Adolescent barceloní
Jo crec que el carnet de conduir, en renovar-se'l (perquè es renova cada X anys, oi?) s'hagi de passar un examen amb el més bàsic (per comprovar que la teòrica no se t'oblida).

Més pràctica i menys teoria

Posted: Thursday 01/08/2013 20:21
by Guigui
El més bàsic no serveix de res. Cal fer un examen pràctic. I encara, perquè el més salvatge es torna un xai innocent quan té un examinador al seient del costat.

Re: Més pràctica i menys teoria

Posted: Thursday 01/08/2013 20:51
by Adolescent barceloní
Guigui wrote:El més bàsic no serveix de res. Cal fer un examen pràctic. I encara, perquè el més salvatge es torna un xai innocent quan té un examinador al seient del costat.
Clar, aquí hi hauria el problema... Que l'instructor et dona l'aprovat, i després ale, a fer el burro pel món. Però un examen teòric amb coneixement de senyals i lo bàsic sobre l'automòbil, tampoc aniria malament, oi?

Per això, no serveix

Posted: Friday 02/08/2013 0:20
by Guigui
La realitat demostra que tothom se sap els senyals de trànsit i les normes de circulació, si més no les més elementals: per exemple, què significa un disc que diu 80, o un disc amb un cotxe vermell i un cotxe negre.

Dit d'altra manera: no és amb teòrica que arreglaràs el problema de la gent que se salta les normes a consciència.

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Saturday 03/08/2013 10:51
by awe
Hi ha un grup de senyals que representa el 95% dels senyals que hom troba a la via pública, i aquests se'ls sap tothom. Per què cal examinar-se de nou? Seguint aquesta lògica s'haurien d'examinar regularment metges, directors d'hotel, farmacèutics...

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Saturday 03/08/2013 11:40
by alf_
No es precisamente repetir el examen, pero los médicos deben formarse contínuamente a lo largo de su vida profesional, para no quedar anticuados respecto a métodos de tratamiento y esas cosas. No es buena comparación, porque si aplicamos ese sistema a la conducción hay que formar contínuamente a los conductores según los últimos conocimientos de la DGT sobre seguridad.

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Sunday 04/08/2013 16:17
by sagrering
Otro mas a la coleccion. Un vecinode Ribes de fresser, derenido por ir haciendo eses con el coche, cuadriplicando lavtasa de alcohol y sin puntos en el carnet. El elemento en cuestion tiene 54 años, o sea, que ya es veterano para estas tonterias...

Doblement imbècil

Posted: Friday 09/08/2013 14:09
by UT440_132M
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... eres/osona

Els Mossos enxampen un doble borratxo a les carreteres d'Osona

Un torellonenc, caçat dos cops en un mateix dia per conduir sota els efectes de l'alcohol

Quico Sallés, Redacció | Actualitzat el 09/08/2013 a les 13:03hArxivat a: Municipis, mossos, accident de trànsit, alcoholèmia

Un mal dia el pot tenir tothom, però un doble mal dia ja és més difícil llevat d'un veí de Torelló de 37 anys que el passat diumenge va ser enxampat dos cops conduint borratxo. Segons han informat els Mossos, la primera captura va ser a les quatre de la matinada del passat dia 4, a la carretera C-17, dins del terme municipal de Tona.

Els agents van sospitar un turisme que circulava a una velocitat anormalment reduïda i trepitjant contínuament la línia divisòria de la calçada. A més, els agents van observar com el conductor del vehicle llençava una burilla encesa per la finestra. Aturat, li van practicar la prova d’alcoholèmia i va donar un resultat positiu de 0.83 mg d’alcohol per litre d’aire expirat. El vehicle va quedar immobilitzat al lloc fins que un altre conductor se’n va fer càrrec.

Però lluny d'arronsar-se, el conductor hi va tornar cinc hores després. Concretament a les 09 i 20 del matí, el mateix conductor es va estampar sol a la carretera BV-5224, a tocar de Manlleu. Els Mossos li van tornar a practicar la prova d'alcoholèmia i va donar un resultat encara més alt que l'anterior, 0.96 mg d’alcohol per litre d’aire expirat. La policia l'ha imputat com a presumpte autor de dos delictes contra la seguretat del trànsit.

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Thursday 15/08/2013 10:43
by UT440_132M
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... xa/alcohol

Un torellonenc de 63 anys caçat sextuplicant la taxa d'alcohol
El conductor va provocar un accident del qual es va donar a la fuga

Quico Sallés, Redacció | Actualitzat el 14/08/2013 a les 16:49hArxivat a: Successos, alcoholèmia, sextuplicar
Un operatiu conjunt de Mossos i la policia local de Torelló van poder capturar ahir a quarts de cinc de la tarda un conductor de Torelló, de 63 anys, que sextuplicava la taxa d'alcoholèmia permesa.

Segons ha pogut saber Osona.com, el malfactor s'havia fet l'escàpol d'un accident de trànsit registrat mitja hora abans a la carretera BV5224, al terme municipal de la capital del Ges.

Gràcies a la descripció d'un ferit lleu en l'accident es va poder organitzar una batuda fins trobar el fugitiu. Un cop localitzat i retingut, se li va practicar la prova d'alcoholèmia. El conductor va donar 1,55 mg d'alcohol per litre d'aire aspirat, sis vegades més del permès.
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... nduint/vic

Enxampats dos buidaampolles conduint per Vic
Un gairebé quintuplicava i l'altre quadruplicava la taxa permesa

QS, Vic | Actualitzat el 14/08/2013 a les 14:38hArxivat a: Successos, alcoholèmia
Feinada la que se li va girar a la Guàrdia Urbana de Vic la matinada de diumenge. A dos quarts d'una de la matinada, la patrulla va aturar un vehicle per "conducció temerària" al carrer Rafael Gay de Montellà. El conductor, Marcos L.P., de 37 anys i veí de Santa Eugènia de Berga, va donar un resultat d'1,20 mg d'alcohol a la prova d'alcoholèmia, gairebé cinc vegades més del permès.

Tres hores més tard, al carrer Sot dels Pradals, la història es va repetir però amb una conductora. Aina T.P., de 20 anys i veïna de Cardedeu, va ser enxampada amb una taxa del 0,93 mg d'alcohol per litre d'aire aspirat, després que la policia l'aturés per una "conducció estranya".
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... centre/vic

Detinguda per conduir borratxa i sense carnet pel centre de Vic
La infractora, una vigatana de 40 anys

QS, Vic | Actualitzat el 13/08/2013 a les 14:16hArxivat a: Successos, carnet de conduir, alcoholèmia
"Mostrava una conducció estranya". Així defineix la Guàrdia Urbana de Vic el conduir de Maria Ángeles C.L., la veïna de la ciutat de 40 anys d'edat que la matinada de dilluns va ser sorpresa conduint beguda i sense carnet, retirat per pèrdua de punts.

Els resultats de les proves d’intoxicació alcohòlica al conductor van ser concloents: 0´65 mg. per litre d’aire espirat,segona prova 0’63 mg. per litre d’aire espirat. La conductora ha quedat imputada per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit i per conduir amb una privació judicial cautelar.

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Thursday 15/08/2013 20:20
by trainman
Detenido un camionero que octuplicaba la tasa de alcoholemia

El individuo, que dio 1,36 mg/l en la prueba, se vio implicado en un accidente de tráfico

Sucesos | 15/08/2013 - 12:25h | Última actualización: 15/08/2013 - 13:21h

Detenido un camionero que octuplicaba la tasa de alcoholemia


Barcelona. (Redacción).- Los Mossos d'Esquadra han detenido en Tarragona a un camionero que se vio implicado en un accidente de tráfico porque octuplicaba la tasa de alcoholemia permitida, ha informado hoy la policía catalana.

Los hechos ocurrieron el pasado 10 de agosto, cuando los Mossos recibieron el aviso de que se había producido un accidente de tráfico sin heridos en la carretera T-3136 a su paso por Riudoms (Tarragona). Al llegar al lugar del suceso, los agentes comprobaron que un camión se había salido de calzada y presentaba daños en los dos laterales y en la parte frontal, y que en el interior de la cabina y bajo el vehículo había diversas ramas de olivo y una gran mancha de gasóleo debida a la rotura del depósito de combustible.

Los Mossos localizaron al conductor que, según las fuentes, presentaba síntomas evidentes de hallarse bajo los efectos del alcohol, por lo que le sometieron a la prueba de alcoholemia que dio un resultado de 1,36 mg/l, lo que supone ocho veces más de la tasa permitida a los conductores de camiones.

Por este motivo, el camionero, un hombre de 41 años, de nacionalidad española y vecino de Borges del Camp (Tarragona), fue detenido por un delito contra la seguridad viaria y otro de conducción temeraria. El detenido quedó en libertad tras prestar declaración en la comisaría de los Mossos, con la obligatoriedad de presentarse en el juzgado cuando sea requerido.

http://www.lavanguardia.com/sucesos/201 ... lemia.html

Lliurada als Mossos via gravació

Posted: Sunday 18/08/2013 19:41
by Guigui
Els Mossos denuncien una conductora per avançar uns ciclistes de forma temerària a Sant Fost de Campsentelles

Un dels esportistes va gravar els fets amb una càmera adossada al casc i ho va penjar a internet

http://www.ara.cat/societat/Mossos-cond ... 02477.html

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Sunday 18/08/2013 19:58
by epuig29
Ara ploraran i es queixaran tots els maleïts cilcistes (alerta, que només em refereixo als maleïts, no a tots!), però que no toquin els pebrots. Jo proposaria una matrícula per a les bicicletes. No per a totes, però sí per a les que volen circular per les mateixes vies que els automòbils. Així si algun ciclista es passa de rosca, identificat i multa. Estic fart, com molts altres d'aquest fòrum, dels ciclistes prepotents que volen tenir tots els privilegis de circular per les carreteres sense haver de pagar res a canvi. Que consti que no vull justificar l'actitud de la conductora del cotxe, atès que ha comès una infracció, però em fa ràbia que es difongui tant aquest vídeo i que en molts llocs s'estigui utilitzant per a reivindicar les carreteres per a ciclistes, quan no ho són ni ho haurien d'ésser, en la seva gran majoria.

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Monday 19/08/2013 13:58
by Ferry1ac1
epuig29 wrote:Ara ploraran i es queixaran tots els maleïts cilcistes (alerta, que només em refereixo als maleïts, no a tots!), però que no toquin els pebrots. Jo proposaria una matrícula per a les bicicletes. No per a totes, però sí per a les que volen circular per les mateixes vies que els automòbils. Així si algun ciclista es passa de rosca, identificat i multa. Estic fart, com molts altres d'aquest fòrum, dels ciclistes prepotents que volen tenir tots els privilegis de circular per les carreteres sense haver de pagar res a canvi. Que consti que no vull justificar l'actitud de la conductora del cotxe, atès que ha comès una infracció, però em fa ràbia que es difongui tant aquest vídeo i que en molts llocs s'estigui utilitzant per a reivindicar les carreteres per a ciclistes, quan no ho són ni ho haurien d'ésser, en la seva gran majoria.
1-Les carreteres no només són pels automòbils.
2-Com s'ha dit altres vegades la construcció i el manteniment de carreteres no es paga amb l'impost de circulació sinó amb els impostos generals que paga tothom, així que els que paguen impost de circulació i respecten el codi de circulació tenen el mateix dret a utilitzar les carreteres que els ciclistes i vianants que també el respectin.

Al Regne Unit, uns quants ja s'han cansat de l'actitud de molts conductors d'automòbil que volen les carreteres per ells sols i han fet una pàgina web que es diu "I pay Road Tax", aquí s'explica la història de la "Road Tax" i es diu que si l'ús de les carreteres s'ha de limitar als que les paguen TOTS les podem utilitzar. http://ipayroadtax.com

Tradició històrica

Posted: Monday 19/08/2013 15:01
by Guigui
Ferry1ac1 wrote:Al Regne Unit, uns quants ja s'han cansat de l'actitud de molts conductors d'automòbil que volen les carreteres per ells sols i han fet una pàgina web que es diu "I pay Road Tax", aquí s'explica la història de la "Road Tax" i es diu que si l'ús de les carreteres s'ha de limitar als que les paguen TOTS les podem utilitzar. http://ipayroadtax.com
Al Regne Unit, hi ha una tradició de molts segles que segueix el principi de "qui paga mana". De fet, és aquest mateix principi que va fonamentar la independència dels Estats Units ("no taxation without representation"), quan les 13 colònies van decidir desentendre's d'un règim fiscal injust que les sotmetia a impostos sense tenir representació al parlament de Westminster.

Una actitud tan raonada és impensable a Espanya. Només cal veure el vodevil sobre la fiscalitat entre regions (o digueu-li com volgueu; alguns maltracten la llengua anomenant-ho "solidaritat territorial").

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Monday 19/08/2013 16:29
by iFercat
epuig29 wrote:Ara ploraran i es queixaran tots els maleïts cilcistes (alerta, que només em refereixo als maleïts, no a tots!), però que no toquin els pebrots. Jo proposaria una matrícula per a les bicicletes. No per a totes, però sí per a les que volen circular per les mateixes vies que els automòbils. Així si algun ciclista es passa de rosca, identificat i multa. Estic fart, com molts altres d'aquest fòrum, dels ciclistes prepotents que volen tenir tots els privilegis de circular per les carreteres sense haver de pagar res a canvi. Que consti que no vull justificar l'actitud de la conductora del cotxe, atès que ha comès una infracció, però em fa ràbia que es difongui tant aquest vídeo i que en molts llocs s'estigui utilitzant per a reivindicar les carreteres per a ciclistes, quan no ho són ni ho haurien d'ésser, en la seva gran majoria.
Aixo tu puc aceptar en ciclistes per a ciutat, pero no a gent que fa ciclismo com a esport, peorque hi ha una diferencia molt gran. Les tonteries que fan els "maleits"ciclistes son en 90% gent que fa servir la bici per ciutat, no els que practiquen de manera amateur el ciclismo com a esport per carreteres juganse continuament la vida perque la gent no te ni ops! idea de conduir i no saben respectar la distancia minima per adelantar un ciclista.

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Wednesday 21/08/2013 14:02
by Euromed
Ferry1ac1 wrote:
epuig29 wrote:Ara ploraran i es queixaran tots els maleïts cilcistes (alerta, que només em refereixo als maleïts, no a tots!), però que no toquin els pebrots. Jo proposaria una matrícula per a les bicicletes. No per a totes, però sí per a les que volen circular per les mateixes vies que els automòbils. Així si algun ciclista es passa de rosca, identificat i multa. Estic fart, com molts altres d'aquest fòrum, dels ciclistes prepotents que volen tenir tots els privilegis de circular per les carreteres sense haver de pagar res a canvi. Que consti que no vull justificar l'actitud de la conductora del cotxe, atès que ha comès una infracció, però em fa ràbia que es difongui tant aquest vídeo i que en molts llocs s'estigui utilitzant per a reivindicar les carreteres per a ciclistes, quan no ho són ni ho haurien d'ésser, en la seva gran majoria.
1-Les carreteres no només són pels automòbils.
2-Com s'ha dit altres vegades la construcció i el manteniment de carreteres no es paga amb l'impost de circulació sinó amb els impostos generals que paga tothom, així que els que paguen impost de circulació i respecten el codi de circulació tenen el mateix dret a utilitzar les carreteres que els ciclistes i vianants que també el respectin.

Al Regne Unit, uns quants ja s'han cansat de l'actitud de molts conductors d'automòbil que volen les carreteres per ells sols i han fet una pàgina web que es diu "I pay Road Tax", aquí s'explica la història de la "Road Tax" i es diu que si l'ús de les carreteres s'ha de limitar als que les paguen TOTS les podem utilitzar. http://ipayroadtax.com
Hola a tothom:
Llavors explicans que es fa amb els impostos sobre la benzina,el impost de circulació, el impost de matriculació, taxes de zonz blava, etc. etc. Pense que paguen molts impostos i cuan reclamem unes normes per TOTHOM ja surten els pobrets ciclistes que si per ells fos circularien per autopistes de peatge, pero ells no pagarien.Personalment en estic una mica fart de veure que per ells no existeixen les voreres per a vianants, no existeixen els semafors, no existeixen les senyals de transit, en especial les de direcció prohibida,poden circular en paral-lel els km que vulguin, i aixi un llarg etc. comencen que les bicicletes no paguen impost de circulació,per el que només els donaria dret per anarhi per els carrils bici. Jo soc partidari de que les bicicletes portin una identificació, que també serviria per els casos de robatori, i que com ja fa anys paguin anualment la placa anual. Eh que als ajuntaments els manquen diners, donç ja ho saven, si els ciclisten volen drets, que comencin per pagar impostos encara que siguin en proporció al tipus de vehicle, i també ja que una bicicleta pot asolir certa velocitat i també pot fer mal, que paguin una assegurança d´accidents con també la paguen altres colectius.I no sols em refereixo cuan fan activitats sota la organització d´un club, sino tambe a nivell personal.i aprofito també per denunciar, com circulen la majoria de ciclistes per el paseig maritim de Calafell-Segur-Cunit, esquivant als que van a peu, ja que sembla mes que estiguin fent una cursa que no pas un paseig per fer una mica d´esport.
Salutacions.

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Thursday 22/08/2013 16:35
by Ferry1ac1
Euromed wrote: Hola a tothom:
Llavors explicans que es fa amb els impostos sobre la benzina,el impost de circulació, el impost de matriculació, taxes de zonz blava, etc. etc. Pense que paguen molts impostos i cuan reclamem unes normes per TOTHOM ja surten els pobrets ciclistes que si per ells fos circularien per autopistes de peatge, pero ells no pagarien.Personalment en estic una mica fart de veure que per ells no existeixen les voreres per a vianants, no existeixen els semafors, no existeixen les senyals de transit, en especial les de direcció prohibida,poden circular en paral-lel els km que vulguin, i aixi un llarg etc. comencen que les bicicletes no paguen impost de circulació,per el que només els donaria dret per anarhi per els carrils bici. Jo soc partidari de que les bicicletes portin una identificació, que també serviria per els casos de robatori, i que com ja fa anys paguin anualment la placa anual. Eh que als ajuntaments els manquen diners, donç ja ho saven, si els ciclisten volen drets, que comencin per pagar impostos encara que siguin en proporció al tipus de vehicle, i també ja que una bicicleta pot asolir certa velocitat i també pot fer mal, que paguin una assegurança d´accidents con també la paguen altres colectius.I no sols em refereixo cuan fan activitats sota la organització d´un club, sino tambe a nivell personal.i aprofito també per denunciar, com circulen la majoria de ciclistes per el paseig maritim de Calafell-Segur-Cunit, esquivant als que van a peu, ja que sembla mes que estiguin fent una cursa que no pas un paseig per fer una mica d´esport.
Salutacions.
Saps qui no paga impostos per carreteres? Les àvies de poble que van passejant pels vorals de les carreteres. Que proposes que fem amb elles? Construïm un circuit de 2 quilòmetres a cada poble perquè puguin moure les cames? No tenen drets, no? i a més són un perill perquè si vas a 100km/h per un revolt i te'n trobes una de cara el més probable és que et matis tu o ella.

Si algú no compleix les normes és problema d'aquest algú i no de la resta d'usuaris que fan servir el mateix vehicle. Explica-li a la policia local del teu poble i a l'alcalde els problemes que tens amb les bicis, però el col·lectiu de ciclistes de Catalunya o del món no en té la culpa. És culpa meva que pago impostos que algú en defraudi?

Per altra banda la proposta genial de pagar matrícules per bicicleta.... a partir de quina edat s'aplicaria? 3 anys, 12, 14, 16, 18 o 21? Ho veig súper eficient i fàcil de controlar per part de la mateixa policia que ara mateix no dóna l'abast ni per controlar el trànsit ni els ITV dels vehicles, però si ho veus clar endavant!

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Friday 23/08/2013 18:24
by alf_
Ferry1ac1 wrote:
Saps qui no paga impostos per carreteres? Les àvies de poble que van passejant pels vorals de les carreteres. Que proposes que fem amb elles? Construïm un circuit de 2 quilòmetres a cada poble perquè puguin moure les cames? No tenen drets, no? i a més són un perill perquè si vas a 100km/h per un revolt i te'n trobes una de cara el més probable és que et matis tu o ella.

Si algú no compleix les normes és problema d'aquest algú i no de la resta d'usuaris que fan servir el mateix vehicle. Explica-li a la policia local del teu poble i a l'alcalde els problemes que tens amb les bicis, però el col·lectiu de ciclistes de Catalunya o del món no en té la culpa. És culpa meva que pago impostos que algú en defraudi?

Per altra banda la proposta genial de pagar matrícules per bicicleta.... a partir de quina edat s'aplicaria? 3 anys, 12, 14, 16, 18 o 21? Ho veig súper eficient i fàcil de controlar per part de la mateixa policia que ara mateix no dóna l'abast ni per controlar el trànsit ni els ITV dels vehicles, però si ho veus clar endavant!
:plas

Suscribo al 100%

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Saturday 24/08/2013 20:08
by Euromed
Euromed wrote:
Ferry1ac1 wrote:
epuig29 wrote: Hola a tothom:
Llavors explicans que es fa amb els impostos sobre la benzina,el impost de circulació, el impost de matriculació, taxes de zonz blava, etc. etc. Pense que paguen molts impostos i cuan reclamem unes normes per TOTHOM ja surten els pobrets ciclistes que si per ells fos circularien per autopistes de peatge, pero ells no pagarien.Personalment en estic una mica fart de veure que per ells no existeixen les voreres per a vianants, no existeixen els semafors, no existeixen les senyals de transit, en especial les de direcció prohibida,poden circular en paral-lel els km que vulguin, i aixi un llarg etc. comencen que les bicicletes no paguen impost de circulació,per el que només els donaria dret per anarhi per els carrils bici. Jo soc partidari de que les bicicletes portin una identificació, que també serviria per els casos de robatori, i que com ja fa anys paguin anualment la placa anual. Eh que als ajuntaments els manquen diners, donç ja ho saven, si els ciclisten volen drets, que comencin per pagar impostos encara que siguin en proporció al tipus de vehicle, i també ja que una bicicleta pot asolir certa velocitat i també pot fer mal, que paguin una assegurança d´accidents con també la paguen altres colectius.I no sols em refereixo cuan fan activitats sota la organització d´un club, sino tambe a nivell personal.i aprofito també per denunciar, com circulen la majoria de ciclistes per el paseig maritim de Calafell-Segur-Cunit, esquivant als que van a peu, ja que sembla mes que estiguin fent una cursa que no pas un paseig per fer una mica d´esport.
Salutacions.

Me parece perfecto lo que podais opinar los demás, y lo respeto. No deja de ser una opinión.
Pero por otro lado me reafirmo con lo escrito y no voy a cambiar de opinión. Y que nadie se ofenda, pues esto al fin y al cabo es un foro para que cada cual opine según crea.
Saludos

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Posted: Friday 30/08/2013 23:11
by sagrering
yo tengo un seguro de rsc por los accidentes que pueda ocasionar y daños a personas y vehiculos por 34 € año. Me ha costado conseguirlo pero lo han hecho