wefer wrote:bigcoaster wrote:Amb el ramal a l'aeroport que s'està construint ara n'hi hauria prou, no caldria res més, però com que ha tardat tant temps en arribar (l'Estat és qui la fa), la Generalitat va allargar el seu projecte inicial per poder arribar a l'aeroport i unir la T1 amb transport públic d'alta capacitat.
La cosa va ser encara millor: com que Madrid tenia metro a l'aeroport, no podia ser que nosaltres no en tinguéssim també. Encara que la lògica deia que l'ideal era millorar la connexió mitjançant Rodalies, no pas metro (i menys cedint als deliris de l'alcalde d'El Prat que han fet la L9 lenta i absurda).
Efectivament, a això se li suma el total desinterès de Fomento per a qualsevol obra que no es faci a Madrid, i tenim l'absurditat actual on ens hem gastat una quantitat obscena de diners... mentre el camí més còmode i ràpid a l'aeroport continua essent l'Aerobús.
Exacte, amb la línia de Rodalies n'hi hauria més que suficient, però és com aquell gag del polònia que totes les CCAA volien una caqueta perquè Catalunya l'havia demanat.
Només discrepo en una cosa, la volta del Prat tenia tot el sentit del món si la L9 no havia d'anar més enllà del Parc Nou, però com que van fer-ho el pitjor que van poder, doncs au, volta i cap a l'aeroport.
metring wrote:Algú de vosaltres ha agafat la línia de metro que va a Heathrow de Londres?
Jo, desde la T1,2,3 directe fins al centre i en hora punta. Com que comences a l'extrem tens seient sempre. La maleta que portava me la vaig posar entre les cames i com que als passadissos no acostuma a haver-hi gaire gent perquè no s'hi cap, doncs estava còmode i no molestava gaire. La veritat, no ho vaig trobar una cosa extranya o incòmoda o que molestés a algú, simplement era com anar al metro amb la motxilla del gimnàs o de l'escola.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.