Page 24 of 135

Re: Avistaments curiosos

Posted: Thursday 12/06/2008 21:42
by UT440_132M
Dons el que veus, les 440 tant reformades de dos cotxes, com sense reformar ja no presten servei a Catalunya. Perdó si m'he explicat malament.

Diferència

Posted: Thursday 12/06/2008 21:49
by Guigui
UT440_132M wrote:Dons el que veus, les 440 tant reformades de dos cotxes, com sense reformar ja no presten servei a Catalunya. Perdó si m'he explicat malament.
Ah, és que entre això i dir que "les 440 tant R com sense R ja no presten servei a Catalunya" hi ha una petita diferència...

Re: Diferència

Posted: Thursday 12/06/2008 21:55
by UT440_132M
Guigui wrote:
UT440_132M wrote:Dons el que veus, les 440 tant reformades de dos cotxes, com sense reformar ja no presten servei a Catalunya. Perdó si m'he explicat malament.
Ah, és que entre això i dir que "les 440 tant R com sense R ja no presten servei a Catalunya" hi ha una petita diferència...
Tres paraules tenen la culpa, de dos cotxes. Perdó per explicar-me malament una altra vegada.

Re: Avistaments curiosos

Posted: Thursday 12/06/2008 21:57
by Mako448
UT440_132M wrote:[ Els trens amb destinació Vic, son rotatoris, tant pot ser 447 com 440R senzilla. L'unic que es fa amb 440R doble son els Puigcerdà del matí i de la tarda. .

Doncs el Vic(6.19)-L'Hospitalet(7.56) i el L'Hospitalet(8.19)-Vic(10.02),s'han realitzat amb una doble de 440R de tres cotxes cadascun.El Vic-L'H de les 6.19 sempre que l'he vist amb doble de 440R,peró abans fins i tot de que hi hagueren talls i tot aixó.

No passa res

Posted: Thursday 12/06/2008 22:04
by Guigui
UT440_132M wrote:Tres paraules tenen la culpa, de dos cotxes. Perdó per explicar-me malament una altra vegada.
Tranquil. Passa que, tal com ho deies abans, el missatge sobtava una mica. ;)

Tramvia Blau en proves

Posted: Monday 16/06/2008 15:16
by Guigui
Aquest migdia, el 7 del Tramvia Blau estava en proves, amb el corresponent retolet groc penjat del tester.

Re: Avistaments curiosos

Posted: Monday 16/06/2008 22:49
by ferroviario_catalan
Hoy esta mañana, 2 unidades de F.G.C. acopladas, hasta aqui nada raro, pero era curioso porque era una ut. 213 acoplada a una 211... el acontecimiento pudo verse en las vias apartadero de Sant Boi.

Por cierto, que le paso a la ut. 213.04? llevava cerca de un año en martorell-enllaç y sin moverse, y encima le faltava un coche cabina... y al parecer ser, el coche ya se lo han puesto,y la ut. esta completa, estava dentro d elos talleres.
Que le paso al vagon ese??tanto tiempo desaparecido... que fue de el??

Re: Avistaments curiosos

Posted: Tuesday 17/06/2008 23:52
by metring
Avui a la C2, he pujat a una 447 diferent, tenia un altre tapissat als seients, més il·luminació... Es sap si les estan reformant?

Re: Avistaments curiosos

Posted: Wednesday 18/06/2008 18:09
by pol
metring wrote:Avui a la C2, he pujat a una 447 diferent, tenia un altre tapissat als seients, més il·luminació... Es sap si les estan reformant?
a Madrid o estaven fent amb les 446 i 450 no se si aqui amb les 447 tambe

Re: Avistaments curiosos

Posted: Wednesday 18/06/2008 18:30
by victorcasta
Sabia de reformes de 446, 450 i 451, d'aquestes últimes també en circulen per Barcelona. El que no sabia és que també ho estaven fent amb les 447.

Re: Avistaments curiosos

Posted: Wednesday 18/06/2008 19:03
by Mako448
Potser és una 447 que ha vingut d'un altre nucli de rodalies.

Re: Avistaments curiosos

Posted: Thursday 19/06/2008 23:00
by Mako448
metring wrote:Avui a la C2, he pujat a una 447 diferent, tenia un altre tapissat als seients, més il·luminació... Es sap si les estan reformant?

Avui he vist aquesta 447 que cites,mès il.luminació i mot neta(semblava una 447 de rodalia València amb lo neta que estava),la unitat en qüestio era la 447-052M,i estava fent un rodalies C2 a Granollers Centre a les 15.17 per Sants.

Crec que les estan reformant,perqué la 447-057M és i crec que era del nucli de Barcelona.Per tant s'estàn reformant les 447(i bona falta que hi feia,espero que la "gentota"no l'embrutin i els deixi fet una caqueta)

Re: Avistaments curiosos

Posted: Saturday 21/06/2008 12:11
by Denisuko
La nit del dimarts al dimecres, al voltant de la 1 de la nit, vaig observar que hi havien tramvies fent proves. Vaig veure un grup de gent uns metres abans de la corva cap a Zona Universitaria, van tocar les vies i van fer passar el tramvia per la via diagonal entre Zona Universitaria y Palau Reial

Re: Avistaments curiosos

Posted: Saturday 21/06/2008 15:27
by UT440_132M
M'acaben de dir via MSN que s'ha vist circulant la 440 - 130 ex-Delta, ex Rodalies Puigcerdà La Tour, per O'Donnell fent proves d'ASFA digital, sembla que encara no està desballestada. Si algú en sap alguna cosa mes que ho digui. :o

Re: Avistaments curiosos

Posted: Saturday 21/06/2008 15:35
by victorcasta
Sí, ja fa força mesos que la 130 és la unitat que fa proves amb Asfa Digital.

Re: Avistaments curiosos

Posted: Saturday 21/06/2008 16:31
by 252-071
victorcasta wrote:Sí, ja fa força mesos que la 130 és la unitat que fa proves amb Asfa Digital.
Fa uns dies estava darrere la 440-252 que l'havien pintat a Fuencarral.

Re: Avistaments curiosos

Posted: Sunday 22/06/2008 19:55
by evarujo
UT440_132M wrote:M'acaben de dir via MSN que s'ha vist circulant la 440 - 130 ex-Delta, ex Rodalies Puigcerdà La Tour, per O'Donnell fent proves d'ASFA digital, sembla que encara no està desballestada. Si algú en sap alguna cosa mes que ho digui. :o
Ja pot ser possible, la vaig veure divendres a Fuencarral. Té el nou sistema d'ASFA instal·lat, canta un ou ja que veus entre tanta antiguitat uns cuadres blaus a la cabina i al primer saló d'ambdós cotxes i té alguns seients arrencats, cap pintada a l'interior i conserva els cartells de rodalies de BCN. A l'exterior la cabina 130M està impecable, amb la seva pintura normal però els laterals i la cabina 112C estàn amb una sobrecapa de pintura d'algun mal parit. Pel que vaig poder veure estava en perfecte estat, així que suposo que continua fent proves de l'ASFA digital nou. Saluts


Sergio

Re: Avistaments curiosos

Posted: Wednesday 25/06/2008 20:13
by BRILL 18
Escric aquest post en aquest apartat ja que no crec que sigui necesari obrir un de nou, de fet l'avistament curios es va produir cap als anys 83-84, anava a agafar com cada dia el metro a l'estacio de Vilapicina per anar a trevallar, quan veig entrar a l'estacio el tren ,evidentment un serie 1000, pero nomes duia la primera unitat de dos cotxes,i el remolc 1300, si com ho dic, de fet el que va passar es que va perdre la segona unitat dins del tunel es a dir es va desacoplar soleta, evidentement i per sort, era aprop de l'estacio, de fet es veia si miraves cap al tunel , rapidament la van acoplar i apa a seguir cap endevant,
Si mes no es un cas curios

Re: Avistaments curiosos

Posted: Wednesday 25/06/2008 21:13
by foronda 141
Jo recordo que al principi d'existir la L4, alla per l'any 76 o 77, els dissabtes, diumenges i horas de poca afluencia, circulaban unicament en composicions de dos vagons de la serie 1100. Els remolcs intermitjos encara no existien, i la composició normal eran dos cotxes acoplats (4 vagons).

Era curios veure com la gent corria per l'andana per poder entrar dintre del metro, degut l'espai sobrant.

Salutacions.

Re: Avistaments curiosos

Posted: Wednesday 25/06/2008 22:11
by Mako448
Avui m'he creuat amb una doble de 440R entre Sants i Pl.Catalunya,i em sembla que feia un C4,perqué anava darrere del rodalies de la Garriga(o sigui de la C3 no pot ser),de la C7 tampoc perqué quan he arribat a Sants a la via 8 hi havia un rodalies destinació Martorell-UAB,i de la C1 tampoc perqué darrere d'aquesta doble de 440R m'he creuat amb una doble de 447 que anava a Blanes(l'indicador de la destinació era d'aquells llumnisos,dels darrers 447),per tant,deu ser el Sant Vicenç-Manresa de les 18.09 per Sants direcció nord.

Sí ho arribo a saber que hi circulava una doble de 440R per la C4 :'(