Page 24 of 411
Posted: Saturday 16/09/2006 16:03
by entfe001
aarongilp wrote:Vía única entre Flaçà i Figueres i entre Figueres i Portbou. Trens entrats amb calçador. Cantons de 14-25 i 35-40 minuts, depenent del tren que hi passi...
Han obert Flaçà a la circulació?
Watermark wrote:Avui la R3 amb retards durant tot el matí i tarda que han arribat a ser de 30 minuts. La R4 també ha patit retards peró no tan grans. No sé si tindrà alguna cosa a veure amb que a Montcada-Bifurcació extranyament les sortides les donava el factor amb paleta verda.
Jo vaig baixar dijous a l'Autònoma (horrorós viatge, l'explicaré al fil d'incidències a Catalunya) i també vaig veure que les sortides de Montcada Bifurcació sentit Barcelona es feien amb paleta. Però la C7 anava a l'hora.
Posted: Saturday 16/09/2006 17:46
by entfe001
Per cert, suposo que a causa de les intenses pluges ha aparegut un esvoranc entre les dues vies a Palautordera, fet pel qual s'hi ha decretat una limitació de velocitat temporal a 30 quilòmetres per hora.
I com a curiositat: el pont metàl·lic que hi ha al nord de Montmeló, a la mateixa C2, té el costat corresponent a la via sentit Girona pintat de color verd Adif
Posted: Saturday 16/09/2006 18:37
by Watermark
El pont de Sant Adrià de Besós també s'està pintant de verd Adif.
Posted: Sunday 17/09/2006 12:03
by mikado
Ahir dissabte a la tarda deien per megafonia que, per obres de millora a la infrastructura els C1 destinació Maçanet es feien amb autocar des de Malgrat
Posted: Sunday 17/09/2006 12:06
by entfe001
Caca de vaca.
Avui també? És que precisament torno a baixar a Mataró i no tinc altre mitjà de tornada que no sigui el tren...
Posted: Sunday 17/09/2006 13:13
by aarongilp
entfe001 wrote:Caca de vaca.
No...Brou de Peix
Posted: Sunday 17/09/2006 13:15
by aarongilp
entfe001 wrote:aarongilp wrote:Vía única entre Flaçà i Figueres i entre Figueres i Portbou. Trens entrats amb calçador. Cantons de 14-25 i 35-40 minuts, depenent del tren que hi passi...
Han obert Flaçà a la circulació?
Em sembla que sí...o almenys és el que m'han comentat els d'Adif...De totes formes, podría ser que la vía única era des de Girona tot i estar les dues "disponibles" fins a Flaçà...ja que vaig fixar-me en que la senyal de sortida de la vía 1 estava tancada...
Posted: Sunday 17/09/2006 20:32
by entfe001
Doncs al final no sé com estava avui Maçanet perquè no he tornat per la costa.
Posted: Sunday 17/09/2006 21:58
by aarongilp
entfe001 wrote:Doncs al final no sé com estava avui Maçanet perquè no he tornat per la costa.
Avui eres a BCN? Amb quin tren has tornat??
Posted: Tuesday 19/09/2006 23:06
by UT596001
Hola,
Avui he vist coses una mica rares. Anant amb el 648 he vist passar el tren que va a Ripoll que surt de Barcelona a les 4 de la tarda passant per el pont que travessa la C-17 (antiga N-152) cap a les 17.40.
Després quan he arribat a Montcada Bifurcació he près un tren de la C7 que circulava entre 20 i 25 minuts tard. A Cerdanyola hem fet creuament amb un altre C7 i tan sols arribar a l'estació de Cerdanyola-Universitat hem fet encreuament amb un altre tren. Algú sap què dimonis ha passat al túnel de Pl.Catalunya? Perquè he vist el Regional a Cerbère de les 17.25 per Montcada 20 minuts més tard des de dins del 648 (sobre el pont del Ripoll), per tant anava bé d'hora.
Posted: Wednesday 20/09/2006 12:24
by metring
Segons Transmet, no hi ha circulació ara a la R 4 a l'estació de Granada-Els Monjos.
Posted: Wednesday 20/09/2006 12:27
by metring
De El Periodico:
PROBLEMAS EN EL TRANSPORTE FERROVIARIO
La rotura de un cable en Sants colapsa las Cercanías de Renfe
• La conducción, dañada por las obras del AVE, dejó fuera de uso los semáforos de entrada a la estación
• La incidencia originó retrasos de más de media hora en 200 trenes y afectó a 100.000 pasajeros
Definitivamente, el binomio Adif-Renfe tiene la negra. Una avería en la barcelonesa estación de Sants puso de nuevo contra las cuerdas a toda la red ferroviaria gestionada y explotada por ambas empresas estatales.
El fallo técnico, que no se puede vincular con las lluvias de la semana pasada, ocasionó monumentales retrasos en todas las líneas de Cercanías durante horas y afectó a los trenes de medio y largo recorrido que debían pasar por Barcelona.El detonante del colapso fue la rotura de un cable eléctrico del sistema de señalización de la estación de Sants que se produjo a las 11.15 horas. El corte, causado por una máquina que realizaba trabajos para la línea del AVE, bloqueó varios circuitos, inutilizó las señales y activó la luz roja en los semáforos.
La paralización del sistema automático obligó a los responsables de la estación a operar de forma manual y a entregar las órdenes y las autorizaciones de marcha por escrito a los maquinistas "como medida de seguridad", explicó un portavoz de Adif. El procedimiento, mucho más lento que el habitual, ralentizó el tráfico y acarreó los retrasos. Los convoyes se vieron obligados a circular a unos 30 kilómetros por hora en los túneles de acceso a Sants, informó Catalunya Informació.
Renfe reconoció "un retraso de más de 30 minutos" en las líneas de Cercanías y los trenes de largo recorrido que pasan por Sants (casi todos los que atraviesan Barcelona), lo que elevó la cifra de convoyes afectados a unos 200. Algunos trenes padecieron demoras de más de una hora. Aunque Adif dio la avería por subsanada a las 14.04 horas, los retrasos se prolongaron hasta bien entrada la tarde. Las mismas fuentes calcularon que fueron unos 100.000 los viajeros afectados. Renfe anunció que devolvería el dinero de los billetes a los pasajeros afectados.
TRENES ABARROTADOS
La megafonía de las estaciones sí que informó esta vez de la incidencia en Sants y avisó de que los trenes funcionaban "fuera de su horario habitual", pero sin precisar a los afectados el tiempo de espera real. Los retrasos acarrearon que los vagones fueran llenos hasta la bandera.
Para Adif --la empresa responsable de las infraestructuras ferroviarias-- y para Renfe --la propietaria de los trenes-- la situación no es nueva. En una semana acumulan otros dos incidentes graves: el cierre durante 60 horas del corredor mediterráneo, retrasos generalizados como consecuencia del temporal de la semana pasada y un nuevo corte de ocho horas de la línea entre Barcelona y Valencia el pasado sábado después de que un tren arrastrara la catenaria en Vandellòs (Baix Camp).
Por otra parte, técnicos de la patronal química AEQT y de Medi Ambient estudiarán el polígono industrial de Tarragona y su entorno para "evitar inundaciones como las que paralizaron las empresas la pasada semana", anunció ayer Francesc Baltasar, conseller de Medi Ambient, informa Ferran Gerhard.
Posted: Wednesday 20/09/2006 13:48
by Pere
Centre Informació TransMet wrote:
Dia: 20/09/2006 - Hora: 13:00
Hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per problemes tècnics, en aquests moments, a la línia C4 Sud (Martorell-Sant Vicenç de Calders) no hi ha circulació de trens entre les estacions de La Granada i Els Monjos.S'està fent transbordament per carretera per cobrir el servei en aquest tram afectat. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, igual que Metro i Autobusos, Tramvia i les línies de Ferrocarrils funcionen amb normalitat
.
Posted: Wednesday 20/09/2006 15:24
by Pere
Centre isformació TransMet wrote: Dia: 20/09/2006 - Hora: 14:50
Des del Centre d'Informació TransMet informem que a causa d'una avaria a le instal·lacions de l'estació de L'Hospitalet totes les línies de Renfe Rodalies circulen amb retards de més d 20 minuts. La resta de transports públics, metro, autobusos,tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat,funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen les empreses operadores d'aquests serveis
Tornem a actualitzar
Ara es veu que l'avaria de L'Hospitalet també afecta a la C2 segons diu Renfe...........o TransMet
Posted: Wednesday 20/09/2006 16:01
by Minotaure
notícia de Vilaweb:
DIMECRES, 20/09/2006 - 13:28h
Renfe dóna per resolta l'avaria de Sants
Els trens encara surten amb alguns retards · La línia C-4 de Vilafranca també torna a funcionar
L'ens gestor d'infrastructures, Adif, ha informat que s'han solventat els problemes que durant tot el matí han causat retards a tots els trens de rodalies i de llarg recorregut que sortien de l'estació de Sants de Barcelona. En concret, s'ha produït una avaria al sistema de senyalització, la mateixa incidència que ahir va provocar retards de més d'una hora en la majoria de trens. Aquest migdia també s'ha restablert la circulació a la línia que va a Vilafranca, on s'havia trencat la catenària.
El trencament de la catenària ha tingut lloc a prop de l'estació de Sant Sadurní d'Anoia, a les onze del matí, i el servei s'ha interromput durant tres hores.
El trencament s'ha produït per una pala excavadora que treballava en terrenys adjacents.
A banda d'aquesta incidència puntual, durant tot els trens que han sortit de l'estació de Sants ho fan fet amb retards d'una mitjana de quinze minuts a causa d'una nova avaria al sistema de senyalització. L'avaria s'ha produït a les nou del matí a causa quan unes màquines han tallat uns cables per error. La incidència s'ha solventat a dos quarts de quatre de la tarda i els trens han començat a recuperar la normalitat, tot i que encara es registren alguns retards.
La mateixa avaria que ahir
Ahir es va detectar un problema elèctric que va afectar diversos circuits de les vies de Sants i que va fer que hi hagués retards en totes les línies de rodalies i en els trens de llarg recorregut. Desenes de milers de passatgers van quedar afectats.
Posted: Thursday 21/09/2006 12:16
by metring
De Transmet:
21/09/2006 - Hora: 12:00
L'avaria d'un tren està alterant les freqüències de pas de la C2; d'una banda, la C2 Sud circula amb demores d'uns 45 minuts entre Sant Andreu Comtal i Sant Vicenç de Calders; de l'altra, la C2 Nord, circula amb retards d'uns 20 minuts de Sant Andreu Comtal a Sant Celoni. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana.
No hay 2 sin 3
Posted: Thursday 21/09/2006 12:23
by metring
De
Terra, de fa res, 10 minuts:
Avería Euromed en El Prat provoca retrasos tercer día consecutivo
Una avería en un tren Euromed Barcelona-Alicante en El Prat de Llobregat (Barcelona) ha provocado esta mañana retrasos de más de veinte minutos en la línea entre Vilanova y Barcelona y problemas en los trenes de Renfe de Cataluña por tercer días consecutivo.
Según han informado a Efe fuentes de Renfe, el Euromed ha partido de Barcelona sobre las 09.00 horas de hoy y ha quedado averiado a la salida de El Prat, colapsando una de las vías y provocando retrasos de entre 15 y 20 minutos.
Las mismas fuentes han puntualizado que 'en algunos casos' los retrasos han sido 'de más tiempo' en el tramo entre Vilanova y Barcelona, y que la avería ha ocasionado asimismo 'retrasos residuales' en otras líneas.
Hacia las 11.15 horas se ha liberado la vía apartando el tren de la vía general y la circulación está recuperando poco a poco la normalidad, según Renfe.
Los pasajeros del Euromed se encuentran en El Prat esperando otro tren que realice el trayecto, que estaba previsto finalizase en Alicante hacia las 13.40 horas, por lo que de momento lleva un retraso de 2,5 horas.
Este nueva avería se viene a sumar a los retrasos que han registrado los trenes de Renfe los dos últimos días y que ocurren después de que el temporal de lluvias que la semana pasada afectó a Cataluña provocase una situación de caos que, entre otras cosas, cortó la conexión Barcelona-Valencia durante 60 horas.
El pasado sábado, un nuevo incidente en el Corredor del Mediterráneo, en este caso un tren que arrancó la catenaria a la altura de Vandellós-l'Hospitalet de l'Infant (Tarragona), dejó también fuera de servicio la línea entre las 20.30 horas del sábado y las 4.30 horas del domingo.
Posted: Thursday 28/09/2006 9:48
by wefer
http://www.elperiodico.cat/
-----------------------------------
Una nova avaria paralitza durant una hora i mitja la línia C-4 de Rodalies de Renfe
Un tren s'ha avariat entre les estacions de Sant Vicenç de Calders i Vilafranca del Penedès
EFE
BARCELONA
Una nova avaria en un tren ha afectat la línia C-4 sud de Rodalies de Renfe entre les estacions de Sant Vicenç de Calders i Vilafranca del Penedès entre les sis del matí i les 07.30 hores, segons han informat fonts de Transmed.
La incidència ferroviària ha provocat el tancament de la línia C-4 en sentit Barcelona fins que s'ha pogut reparar el tren avariat, segons sembla un mercaderies.
La circulació ferroviària ha tornat a la normalitat després d'una hora i mitja, encara que amb endarreriments, que en un principi la companyia espera solucionar ràpidament.
Posted: Thursday 28/09/2006 16:43
by Minotaure
Clica per accedir al Centre d'Informació TransMet
Dia: 28/09/2006 - Hora: 16:00
Us informem que a causa de l'avaria d'un tren entre les estacions d'Arc de Triomf i Sant Andreu Arenal s'estan produint retards d'uns 30 minuts en els trens de les línies C1, C3, C4 i C7 de Renfe Rodalies Renfe. La resta de línies de Rodalies així com metro, autobusos, tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat circulen amb normalitat.
Posted: Thursday 28/09/2006 18:00
by aarongilp
Agència EFE wrote:[...]segons han informat fonts de Transmed.
Ja no saben ni quí els informa...