Vox wrote:L'altre dia (dilluns 4) allò de la dona a Plaça de Sants (que dic jo, quelcom hauria de caure a les vies per tallar el servei, no?), fa poc un arrollament Passeig de Gracia (això ens informava en vallesà) i ara suposem quelcom a la L4.
Apart d'evitar dir res sobre les mampares
, tanta gent es tira durant la setmana a les vies dels TP de BCN???
Vox
Em sembla que hi ha un protocol intern a TMB o d'ús intern i no escrit i si algú em pot corregir li agrairia que diu més o menys que :
- Si algú es tira a la via i és arrotllat, no fa falta que vingui el jutge per així entorpir el tràfic el menys possible. Es a dir arriben els bombers i les ambulàncies, certifiquen la seva mort i se l'enduen sense fer falta el jutge.
-Si la mort és a les andanes (mort natural), els metros no paren en aquella estació i tampoc és necessari certificar allà la defunció sinò que el 061 em sembla que té 45 minuts per reanimar-lo, s'enduen el cos i certifiquen la seva mort en el trasllat a l'hospital.
Sento haver estat tant macabre, però eren preguntes que jo em feia i s'ho vaig preguntar a un empleat de TMB, per això si algú em pot corregir o possar una altra versió s'ho agrairia.