Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Mako448 wrote:Hui,que han sigut els d'Adif.
Ho dit pel tram que s'ha tallat clar,Espanya-Santa Eulalià,un tram,al costadet de les obres del TGV.
I segur que la culpa no ha estat del metro,habrà estat d'Adif.
Adif provocant talls a renfe,a FGC i ara al metro,increïble,
A on ho diu que hagi sigut Adif si es pot saber?
No ho nego, però si no ho sabem del cert, no aixequem falses mentides.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Esque molta casualitat que és talli el tram Santa Eulalia-Espanya,no?Clar,el tram de les obres del TGV(Plaça Sants-Santa Eulàlia)
Molt sospitòs.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Mako448 wrote:Esque molta casualitat que és talli el tram Santa Eulalia-Espanya,no?Clar,el tram de les obres del TGV(Plaça Sants-Santa Eulàlia)
Molt sospitòs.
O no. Les casualitats existeixen. Els de les obres són inútils però fins un cert punt. I no caiguem en aquesta tònica de la rumorología i cienciología que hi ha en d'altres fòrums on tot rumor inventat per ments calenturientes és pres per veritat. Si ADIF o Metro diuen algo, aleshores tu podràs dir el que vulguis, però mentrestant, :callat
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Nois, m'heu llegit? :oops:

Semblava que hi hagués algut algun problema a Plaça de Sants L1, i el tall coincideix amb això. La 4000 on viatjava ha quedat aturada a Rocafort uns 15mins just 4mins després de passar per Plaça de Sants.

Vox
Danzig
N8
N8

Post by Danzig »

L'Aaron tenia raó, sembla que l'aturada va ser deguda a la indisposició d'una viatgera a l'alçada de Plaça de Sants.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Segur que era una treballadora de les obres de l'AVE :twisted:
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

Si el problema l'haguessin ocasioant els d'ADIF en el tram de L1 al descobert, la L1 hauria funcionat de Plaça de Sants fins a Fondo, ja que quan a estat tallat per obres els trens han nat fins Pl.Sants.
metring
Administrador

Post by metring »

I ara...l'altre dia, s'indisposa un motorista, i ara una pasatgera, i a la mateixa línia. Què deu passar a la línia 1???
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

metring wrote:I ara...l'altre dia, s'indisposa un motorista, i ara una pasatgera, i a la mateixa línia. Què deu passar a la línia 1???
Es que muntar a la L1 es com creuar els 7 mars... ... provoca un mareig...!
metring
Administrador

Post by metring »

Doncs, si arriben a agafar la 2... :D
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Em podeu explicar quin tipus d'indisposició va provocar l'aturada del servei el passat dilluns?

Vull dir, la dona va caure a la via o qué?

Vox
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

Vox wrote:Em podeu explicar quin tipus d'indisposició va provocar l'aturada del servei el passat dilluns?
Quan un diu indisposició poden ser tres coses, vòmits, diarrea o ganes de lliurarse dels excrements humans :)
Vox
N8
N8

Post by Vox »

:| :? :? :vomit
metring
Administrador

Post by metring »

Avui, cap a les 16:00, la línia 4 "només" funcionava de La Pau fins a Via Júlia. I dic jo, no era més fàcil dir directament que Trinitat Nova no funcionava?????
437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

Pot tenir-hi a veure la L3, en el tall de Via Julia a Trinitat Nova?
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

Jo crec que és per les obres de la línia 3, però pot ser una altra causa.
Algú sap si la línia 11 funcionava? :?: :?: :?:
metring
Administrador

Post by metring »

437.001 wrote:Pot tenir-hi a veure la L3, en el tall de Via Julia a Trinitat Nova?
No, no ho crec, perquè només va estar tallada aquesta estació durant una estona. Crec que no cal dir que devia passar :(
Però el cas és que la línia 11 si que funcionava :nose
Vox
N8
N8

Post by Vox »

L'altre dia (dilluns 4) allò de la dona a Plaça de Sants (que dic jo, quelcom hauria de caure a les vies per tallar el servei, no?), fa poc un arrollament Passeig de Gracia (això ens informava en vallesà) i ara suposem quelcom a la L4.

Apart d'evitar dir res sobre les mampares :oops: , tanta gent es tira durant la setmana a les vies dels TP de BCN???

Vox
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Vox wrote:L'altre dia (dilluns 4) allò de la dona a Plaça de Sants (que dic jo, quelcom hauria de caure a les vies per tallar el servei, no?), fa poc un arrollament Passeig de Gracia (això ens informava en vallesà) i ara suposem quelcom a la L4.

Apart d'evitar dir res sobre les mampares :oops: , tanta gent es tira durant la setmana a les vies dels TP de BCN???

Vox
Em sembla que hi ha un protocol intern a TMB o d'ús intern i no escrit i si algú em pot corregir li agrairia que diu més o menys que :

- Si algú es tira a la via i és arrotllat, no fa falta que vingui el jutge per així entorpir el tràfic el menys possible. Es a dir arriben els bombers i les ambulàncies, certifiquen la seva mort i se l'enduen sense fer falta el jutge.

-Si la mort és a les andanes (mort natural), els metros no paren en aquella estació i tampoc és necessari certificar allà la defunció sinò que el 061 em sembla que té 45 minuts per reanimar-lo, s'enduen el cos i certifiquen la seva mort en el trasllat a l'hospital.

Sento haver estat tant macabre, però eren preguntes que jo em feia i s'ho vaig preguntar a un empleat de TMB, per això si algú em pot corregir o possar una altra versió s'ho agrairia.
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Vox wrote:L'altre dia (dilluns 4) allò de la dona a Plaça de Sants (que dic jo, quelcom hauria de caure a les vies per tallar el servei, no?), fa poc un arrollament Passeig de Gracia (això ens informava en vallesà) i ara suposem quelcom a la L4.

Vox
Em sembla que hi ha un protocol intern a TMB o d'ús intern i no escrit i si algú em pot corregir li agrairia que diu més o menys que :

- Si algú es tira a la via i és arrotllat, no fa falta que vingui el jutge per així entorpir el tràfic el menys possible. Es a dir arriben els bombers i les ambulàncies, certifiquen la seva mort i se l'enduen sense fer falta el jutge.

-Si la mort és a les andanes (mort natural), els metros no paren en aquella estació i tampoc és necessari certificar allà la defunció sinò que el 061 em sembla que té 45 minuts per reanimar-lo, s'enduen el cos i certifiquen la seva mort en el trasllat a l'hospital.

Sento haver estat tant macabre, però eren preguntes que jo em feia i s'ho vaig preguntar a un empleat de TMB, per això si algú em pot corregir o possar una altra versió s'ho agrairia.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”