Cap de les fotografies son del Tramvia de Vallvidrera
Primera foto: Tramvia Blau baixant de Vallvidrera, en direcció a Barcelona, prop de la Carretera de Les Aigües
Segona foto: Tramvia Blau, a la plaça de Vallvidrera, davant de Can Trampa
Tercera foto: Passeig de la Reina Elisenda, amb l'església de Sant Vicenç de Sarrià al fons, o sigui vies dels tramvies de TB
Quarta foto: Inici del Tramvia Blau, a l'avinguda del Dr. Andreu, al fons amb el tranvies "imperials" de TB, actual plaça Kennedy
Cinquena foto: antiga estació de Terrassa dels Ferrocarrils de Catalunya
Sisena foto: Primer Washington de TB nº 1601 (abans de la seva adaptació), en proves a la plaça de La Bonanova, any 1962
Cal comentar que el conegut com tramvia de Vallvidrera, era el brancal del Tren de Sarrià, que sortia de Les Tres Torres i pujava fins al Peu del Funicular de Vallvidrera, pel carrer Anglí, també conegut com el tramvia de cinc.
Salut!
Aprofitant que surt a la foto
Posted: Thursday 14/06/2012 22:35
by Guigui
122-042-132 wrote:Sisena foto: Primer Washington de TB nº 1601 (abans de la seva adaptació), en proves a la plaça de La Bonanova, any 1962
Off-topic no transportil: el Bar Yeti, que surt al fons, existeix encara avui.
Re: Imatges per a la història
Posted: Thursday 14/06/2012 23:02
by 122-042-132
Si senyor, incombustible!
Salut!
Re: Imatges per a la història
Posted: Friday 15/06/2012 0:47
by faristol
I el cotxe que surt darrera del tramvia a la foto del bar Yeti, es un rarisim PANHARD PL17, cotxe francès rarisim per aquestes contrades i anys.
La marca Panhard va ser absorvida per Citroen i a aquesta darrera va ser absorvida despres per Peuget i avui es el Grup PSA.
Re: Imatges per a la història
Posted: Friday 15/06/2012 7:09
by 122-042-132
Molt bona Faristol. De fet a finals dels cinquanta, principis dels seixanta no eren tan rars aquests cotxes, s'en veien bastants per Barcelona. Jo d'aquella epoca en conservo un, en miniatura, de la casa francesa Norev. Salut!
El tramvia de la instantània no és un washington (sèrie 1600), sino un "manolete" de la sèrie 1200, segona subsèrie "alts". Salut!
Re: Imatges per a la història
Posted: Thursday 21/06/2012 16:55
by davida
Encara recordo de petit a la segona meitat del setanta deuria tenir 6 anys, qun la desaparició era recent i tota la ciutat era plena de vies que n'utillitzaven, agafar l'autobus a Virrei Amat aproximadament on és el tramvia. Seguint el recorregut del tranvia que circulaba per centre de la calçada, la parada del autobus estaba a un illa de separada de l'acera i no com era normal als autobusos tocant a l'acera.. També hi havia un oficina de Tmb on venia tarjetes T-1.
Re: Imatges per a la història
Posted: Thursday 21/06/2012 17:02
by BRILL 18
davida wrote:Encara recordo de petit a la segona meitat del setanta deuria tenir 6 anys, qun la desaparició era recent i tota la ciutat era plena de vies que n'utillitzaven, agafar l'autobus a Virrei Amat aproximadament on és el tramvia. Seguint el recorregut del tranvia que circulaba per centre de la calçada, la parada del autobus estaba a un illa de separada de l'acera i no com era normal als autobusos tocant a l'acera.. També hi havia un oficina de Tmb on venia tarjetes T-1.
Tenim els mateixos records del mateix lloc, malgrat que jo tambe recorfo agafar el tramvia a Virrei Amat, coses de l'edad
Re: Imatges per a la història
Posted: Thursday 21/06/2012 20:24
by sagrering
Yo recuerdo un poquito mas arriba de la entrada de vehiculos de las antiguas cocheras de Borbon, que ibamos a una pequeña oficina que habia al lado del la antigua ford ( tallmar ) a poner el sello a los pases anuales del autobus ( entonces no estaba unificado ) a principios de los años 80.
Re: Imatges per a la història
Posted: Sunday 01/07/2012 21:19
by metring
Algú dels nostres foraires de Badalona sap si encara existeix aquesta façana? La foto és de 2005. Per cert, el telèfon era més breu que una adreça de sms!
I aquesta, d'un remolc de tramvia reciclat en "xiringuito"?
Re: Imatges per a la història
Posted: Sunday 01/07/2012 21:56
by Catinenc
El remolc reconvertit en xiringuito correspon a la sèrie 1401/1480 i 1501/1520 a anomenats "Zaragozas" per haver sigut construïts en aquella ciutat.
La foto no se quan es va fer però quan jo em vaig treure el carnet de conduir el mes de juliol de 1972 estava funcionant, doncs jo em vaig prende un refresc. Estava situat on ara està l'explanada del Palau Sant Jordi.
Quins records.