Noves tarifes ATM Barcelona
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
Sabéis cuál es el problema? He leído hace cuatro páginas los mensajes relativos al fomento del uso de la Tmes, que Frank decía que no hace falta llegar a tanto. Mientras yo mismo leía el mensaje anterior de Alf, estaba pensando en la tarjeta ATM de 1 zona y cuando llegué al mensaje de frank, forzosamente tuve que pensar en 1 zona para comprender su ejemplo. No, Frank, la gente que viaje de lunes a viernes dos veces, no puede tirarse a una tarjeta como la que propones, la T50, ya que en trayectos superiores a una zona, que hay miles de usuarios que los usan, puede penalizarles o incluso salirles cara. En muchos hilos hemos comentado una y mil veces el tema de las dudas tarifarias, del fraude, etc, etc, etc. Con una T50, no solucionas para nada el caso de alguien que por determinadas causas tenga que hacer trayectos que le impliquen picar dos viajes, por múltiples causas. Una T50, te recuerdo que tiene limitación de tiempo y trasbordos, y puedes hacer uso fraudulento de la misma, con la correspondiente multa. Una Tmes, al fijarte el número de zonas y sitios que atraviesas, te va a dar siempre los trayectos correctos y te permite repetir medios de transporte que la T50 no te cuenta como trasbordo. Por lo tanto, si pensamos con lógica, veremos que por más de 1 zona, después de la T10, nos conviene por la cuenta que nos tiene pagar una Tmes y hacer trayectos donde no haya que planificar el tiempo ni los trasbordos. El problema de Barcelona es la trampa que tiene los 75 minutos con cuatro trasbordos de las tarjetas de viajes limitados, y ésto, según cómo lo miremos, puede suponer incluso una desventaja. Das por hecho que con una T50, todo el mundo va a realizar un trayecto de las zonas que te marque, dentro del tiempo establecido y los medios establecidos sin repetir los que no se pueden repetir tales como Metro o Rodalies, pero no caes en los casos que tienen que repetir medio, picar dos veces o gastar en un sólo trayecto de un punto a otro, más de un viaje. En esos casos, que con el sistema tarifario de zonas con letrita que tenemos, deben ser bastante numerosos, no puedes hacer que paguen una tarjeta que lo mires por donde lo mires les va a salir más cara. En ese sentido, veo más lógico sistemas como el de Madrid u otras ciudades: billete sencillo, o ya nos vamos a bono mensual ilimitado. Y nada de letritas en las zonas, siete zonas (o seiis) sin letras entre zonas, sino coronas, como tiene Cercanías. Corona 1, corona 2, corona 3, 4, 5, 6 y 7. Y ya, nada de 2a, 2b o 2z, esa también es una asignatura pendiente que por lo que he leído todos estos años en el foro en los distintos hilos, eso de las letritas no ha beneficiado absolutamente a nadie, sólo ha servido para robar, robar y robar y hacernos pagar más por la cara, y mientras otras ciudades con coronas únicas tienen precios más bajos o más altos, nosotros no sólo ponemos precios desorbitados sino que encima penalizamos todavía más un trayecto con letritas en las diferentes coronas para contar muchas más zonas y obligarnos a pagar más.
Lo dicho, para los que se desplacen una zona, no problema, pero cuando se trata de más de una, tenemos un verdadero problema, y poner los mensuales y trimestrales a precio de rico y chillar por los precios de la T10, es todo seguir echando balones fuera, como en todo en Catalunya, mientras que el verdadero problema va a seguir ahí.
Lo dicho, para los que se desplacen una zona, no problema, pero cuando se trata de más de una, tenemos un verdadero problema, y poner los mensuales y trimestrales a precio de rico y chillar por los precios de la T10, es todo seguir echando balones fuera, como en todo en Catalunya, mientras que el verdadero problema va a seguir ahí.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Ejemplo 2 zonas
Por supuesto. Cada tipología de viajero es un mundo, y los que hacen viajes de 2 o más zonas se encontrarán con problemáticas y ventajas distintas a los de 1 zona.
A la vez, con el aumento del número de zonas también aumentan las diferencias de precio entre títulos. En el caso de las 2 zonas, ya son casi 16 euros la diferencia entre la T50/30 y la T-Mes (71,00 y 86,05 euros respectivamente). La T10 cuesta 20,30 euros.
Pues vuelve a ser como todo. A quien utilice mucho el transporte público para todo tipo de trayectos, le compensan los títulos grandes. Además, serán las personas que se planteen con más frecuencia la conveniencia de uno u otro título, así que la elección entre T50/30 y T-Mes difícilmente será al azar. Y uno quizá se pueda gastar 16 euros extra un mes "por si acaso", pero si comprueba que no le ha salido a cuenta difícil será que lo repita por segunda vez.
Como, en el caso de las 2 zonas, el umbral de viabilidad de la T50/30 respecto a las T-10 está ligeramente por debajo de los 35 viajes, es mucho más fácil que las personas de localidades de la zona 2 que trabajan en Barcelona (ejemplo habitual) y vayan y vuelvan en tren cada día se animen a usarla. Lo que exceda de estos 2 viajes diarios (febrero y marzo, que no tienen festivos entre semana, suponen 40 y 42 viajes respectivamente) son los viajes a hacer para gastar la T50/30 (10 en febrero y 8 en marzo). Pero por ejemplo en abril, si haces vacaciones de Semana Santa, esos días se ven reducidos a 13 (26 viajes). Por supuesto, una T50/30 no hace falta que coincida con el mes natural, pero así se ve mejor.
Esos viajes que se salgan de la "rutina de ir y volver del trabajo de lunes a viernes", si son de 2 zonas bien, pero si no lo son representa que, con los precios actuales, estás pagando a 1,42 euros cada viaje de título de 2 zonas usado para pagar un viaje de 1 zona (con una T-10 de 1 zona te salen a 1,03 euros). Claro, si no tienes más viajes de 2 zonas que hacer ese mes, mejor eso que dejarlos sin gastar. Pero si ya estamos hablando de que el aprovechamiento se reduce (en estos casos), ¿quién va a pagar 16 euros extra "sólo por si acaso"?
Por eso, con los precios actuales claro que la T50/30 tiene su público para gente que vive en la zona 2 y viaja a Barcelona con frecuencia (o para quien viaje a la zona 4 con frecuencia, pero vuelvo a poner el ejemplo más inmediato). Y dile a alguien que la usa, y a quien le basta con ella, que la eliminan (sin bajar el precio de la T-Mes), y que es su tarea averiguar cómo amortizar los 16 euros de más al mes a partir de ahora.
A la vez, con el aumento del número de zonas también aumentan las diferencias de precio entre títulos. En el caso de las 2 zonas, ya son casi 16 euros la diferencia entre la T50/30 y la T-Mes (71,00 y 86,05 euros respectivamente). La T10 cuesta 20,30 euros.
Pues vuelve a ser como todo. A quien utilice mucho el transporte público para todo tipo de trayectos, le compensan los títulos grandes. Además, serán las personas que se planteen con más frecuencia la conveniencia de uno u otro título, así que la elección entre T50/30 y T-Mes difícilmente será al azar. Y uno quizá se pueda gastar 16 euros extra un mes "por si acaso", pero si comprueba que no le ha salido a cuenta difícil será que lo repita por segunda vez.
Como, en el caso de las 2 zonas, el umbral de viabilidad de la T50/30 respecto a las T-10 está ligeramente por debajo de los 35 viajes, es mucho más fácil que las personas de localidades de la zona 2 que trabajan en Barcelona (ejemplo habitual) y vayan y vuelvan en tren cada día se animen a usarla. Lo que exceda de estos 2 viajes diarios (febrero y marzo, que no tienen festivos entre semana, suponen 40 y 42 viajes respectivamente) son los viajes a hacer para gastar la T50/30 (10 en febrero y 8 en marzo). Pero por ejemplo en abril, si haces vacaciones de Semana Santa, esos días se ven reducidos a 13 (26 viajes). Por supuesto, una T50/30 no hace falta que coincida con el mes natural, pero así se ve mejor.
Esos viajes que se salgan de la "rutina de ir y volver del trabajo de lunes a viernes", si son de 2 zonas bien, pero si no lo son representa que, con los precios actuales, estás pagando a 1,42 euros cada viaje de título de 2 zonas usado para pagar un viaje de 1 zona (con una T-10 de 1 zona te salen a 1,03 euros). Claro, si no tienes más viajes de 2 zonas que hacer ese mes, mejor eso que dejarlos sin gastar. Pero si ya estamos hablando de que el aprovechamiento se reduce (en estos casos), ¿quién va a pagar 16 euros extra "sólo por si acaso"?
Por eso, con los precios actuales claro que la T50/30 tiene su público para gente que vive en la zona 2 y viaja a Barcelona con frecuencia (o para quien viaje a la zona 4 con frecuencia, pero vuelvo a poner el ejemplo más inmediato). Y dile a alguien que la usa, y a quien le basta con ella, que la eliminan (sin bajar el precio de la T-Mes), y que es su tarea averiguar cómo amortizar los 16 euros de más al mes a partir de ahora.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
Hi ha algú que hi vagi a alguna de les convocatòries de protesta per les noves tarifes? N'hi han unes quantes. Espero que no acabi la cosa com quan la manifestació per protestar pel mal servei de la Renfe de fa 7 anys...
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
Jo, si res no ho impedeix, aniré a la de La Pau.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
#etfelicitoATM
http://transportpublic.org/component/co ... de-tarifes
Els usuaris de les zones 4, 5 i 6 es troben amb una T-50/30 més cara que la T-MES! La PTP ha rebut diverses queixes d'usuaris de les zones 4, 5 i 6 en haver-se produït aquest fet insòlit des del canvi de tarifes aplicat l'1 de gener. Aquest fet posa de manifest, una vegada més, que cada any s'apliquen pujades lineals als títols de transport sense cap estratègia de mobilitat sostenible al darrera, amb l'únic objectiu de sanejar els malmesos comptes públics de l'Autoritat del Transport Metropolità.
Els usuaris de les zones 4, 5 i 6 es troben amb una T-50/30 més cara que la T-MES! La PTP ha rebut diverses queixes d'usuaris de les zones 4, 5 i 6 en haver-se produït aquest fet insòlit des del canvi de tarifes aplicat l'1 de gener. Aquest fet posa de manifest, una vegada més, que cada any s'apliquen pujades lineals als títols de transport sense cap estratègia de mobilitat sostenible al darrera, amb l'únic objectiu de sanejar els malmesos comptes públics de l'Autoritat del Transport Metropolità.
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
Precisament sobre aquesta darrera notícia, hi ha rectificació per un error (?):
http://www.europapress.es/catalunya/not ... 81826.html
La ATM rectifica las tarifas de la T-50/30 por un error de transcripción
BARCELONA, 9 Ene. (EUROPA PRESS) -
La Autoritat del Transport Metropolità (ATM) ha rectificado este jueves las tarifas del abono de transporte público T-50/30 de cuatro a seis zonas por un "error de transcripción material", según ha informado esta entidad pública en un comunicado.
Este cambio llega después de que, este jueves, en un apunte en las redes sociales y en un comunicado a los medios, la plataforma Promoció del Transport Públic (PTP) ha informado de que, en base a las tarifas vigentes, había zonas en las que la T-50/30 --que permite hacer 50 viajes en 30 días-- era más cara que la T-Mes --sin límite de viajes durante el mismo periodo--.
Así, el precio de la T-50/30 de cuatro zonas es de 122 euros y no de 124 euros; la de cinco, 140 euros y no de 146 euros y la de seis, 150 euros y no de 162,5 euros.
La ATM ha informado de que estas nuevas tarifas entrarán en vigor el próximo 15 de enero y los usuarios que hayan pagado más dinero por estos abonos pueden exigir su compensación antes del 15 de febrero dirigiéndose a este organismo al correo electrónico atm@atm.cat.
La T-Mes mantiene sus tarifas en 124,5 euros para cuatro zonas, 143 euros para cinco zonas y 153 euros para seis zonas, y la diferencia entre estos abonos mensuales ilimitados y la T-50/30 oscila entre un euro y medio y tres euros.
Asociaciones vecinales de Barcelona y la PTP han convocado para este jueves una concentración en Plaça de Sant Jaume para exigir que se dé marcha atrás al incremento de tarifas para este 2014 aprobado por la ATM, y reclaman que estas tarifas tengan como finalidad incentivar el transporte público y no sanear las cuentas de la ATM.
http://www.europapress.es/catalunya/not ... 81826.html
La ATM rectifica las tarifas de la T-50/30 por un error de transcripción
BARCELONA, 9 Ene. (EUROPA PRESS) -
La Autoritat del Transport Metropolità (ATM) ha rectificado este jueves las tarifas del abono de transporte público T-50/30 de cuatro a seis zonas por un "error de transcripción material", según ha informado esta entidad pública en un comunicado.
Este cambio llega después de que, este jueves, en un apunte en las redes sociales y en un comunicado a los medios, la plataforma Promoció del Transport Públic (PTP) ha informado de que, en base a las tarifas vigentes, había zonas en las que la T-50/30 --que permite hacer 50 viajes en 30 días-- era más cara que la T-Mes --sin límite de viajes durante el mismo periodo--.
Así, el precio de la T-50/30 de cuatro zonas es de 122 euros y no de 124 euros; la de cinco, 140 euros y no de 146 euros y la de seis, 150 euros y no de 162,5 euros.
La ATM ha informado de que estas nuevas tarifas entrarán en vigor el próximo 15 de enero y los usuarios que hayan pagado más dinero por estos abonos pueden exigir su compensación antes del 15 de febrero dirigiéndose a este organismo al correo electrónico atm@atm.cat.
La T-Mes mantiene sus tarifas en 124,5 euros para cuatro zonas, 143 euros para cinco zonas y 153 euros para seis zonas, y la diferencia entre estos abonos mensuales ilimitados y la T-50/30 oscila entre un euro y medio y tres euros.
Asociaciones vecinales de Barcelona y la PTP han convocado para este jueves una concentración en Plaça de Sant Jaume para exigir que se dé marcha atrás al incremento de tarifas para este 2014 aprobado por la ATM, y reclaman que estas tarifas tengan como finalidad incentivar el transporte público y no sanear las cuentas de la ATM.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
Això té d'error el que jo de bombero torero. S'han adonat de la pressió i han decidit baixar els preus.metring wrote:error (?)
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
Si algú n'ha comprat durant aquests dies, podrà dir quant ha pagat, per corroborar-ho o desmentir-ho.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
Hi he arribat a les 19:15 h. Les validadores havien estat inhabilitades (cinta aïllant a les ranures d'introducció dels títols, que contrastaven una mica curiosament amb una d'elles que tenia l'adhesiu "oficial" de "fora de servei", i totes les seves portes obertes de bat a bat). Al vestíbul hi havia 2 o 3 persones (no sé si al vestíbul inferior o a les zones d'andanes n'hi havia més o no), una d'elles amb el típic megàfon, i una altra sense (aconseguint cridar, però, més que el del megàfon). Aquesta última repartia fulletons mentre alternava les consignes "¡Hoy no se paga!" i "No os encontraréis a nadie".Fran-Ikarus wrote:Jo, si res no ho impedeix, aniré a la de La Pau.
Els fulletons, en aquest cas, són totalment bilingües (cada cara en una llengua) i, sota el títol "PROU D'ATRACAMENTS I ESPOLI ALS TREBALLADORS!", demanen/exigeixen (implícitament):
- Transport públic, de qualitat i gratuït pels treballadors en situació d'atur i a preus populars per la resta. Exigim els títols de transport a preus de 1995.
- Nacionalització de les empreses de transport privades amb beneficis, control obrer i popular de les mateixes, i incautació dels guanys que hagin obtingut: prou d'aprofitar-se de les necessitats bàsiques. Que els beneficis d'aquestes empreses siguin pel bé de tots: millora i ampliació del transport públic, pensions, escoles, hospitals, sous, ...
- No als plans de privatització de TMB de línies de Metro i/o Bus: lo públic per tots. Lo públic no es toca!
A continuació un llistat dels "Beneficis d'algunes empreses privades del Transport": Alsina Graells (ALSA), Moventis i Sagalés.
I el corol·lari "I nosaltres pagant un dineral pels bitllets... en plena crisi, a més".
Finalment, el logo "moviment del poble [estelat]" i "Impulsat per l'Assemblea de Veïns/es de la Verneda Sant Martí", informació sobre els horaris i llocs on es reuneixen periòdicament, i referències a altres entitats que hi donen suport.
Cap esment (ni als fulletons ni a les consignes, amb megàfon o sense) a la convocatòria de les 20 h. a Pl. Sant Jaume, la qual cosa malauradament sóna massa a "cadascú la guerra pel seu compte".
La Federació d'Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona (FAVB) i la PTP convoquen a una concentració de pujada pels increments de tarifes del transport públic aplicat per a aquest any 2014, prevista per demà dijous 9 de febrer (*) a les 20:00 hores davant de la Plaça de Sant Jaume.
(*) Això ja ho poso una mica en "clau humorística", surt així a l'enllaç de transportpublic.org
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/01/ ... rt-public/
Centenars de persones es concentren contra l’increment de les tarifes del transport públic
Actualitzat el 09.01.2014 a les 21:46
Unes 300 persones provinents de diversos barris s'han concentrat a la plaça de Sant Jaume per protestar contra l'increment de les tarifes del transport públic. La FAVB i l'associació Promoció del Transport Públic han convocat les mobilitzacions per denunciar uns preus que, consideren, no s'adiuen al poder adquisitiu de la població.
Les mobilitzacions han començat en una quinzena d’estacions de metro, com Llucmajor, Torre Baró i Sant Andreu, on els manifestants han entrat sense pagar. També s’hi han sumat usuaris de ciutats properes, com Badalona, Santa Coloma de Gramenet i Castelldefels. Totes les protestes han confluït a les 20 h a la plaça de Sant Jaume, on s’han congregat unes 300 persones.
La FAVB i Promoció del Transport Públic han llegit un manifest per denunciar que el darrer increment de les tarifes del transport públic no s’adiu al poder adquisitiu de la població. Posen d’exemple que els títols que s’han encarit més aquest 1 de gener són, precisament, els més utilitzats, la T-10 i la T-50/30. Consideren que hauria de ser l’Administració la que financés el servei del transport i alerten que enguany els usuaris en cobreixen el 47% del cost.
La indignació entre els usuaris es va despertar des que es van fer públiques les tarifes dels bitllets de transport per a 2014. En les últimes setmanes s’han convocat dues protestes més contra l’increment de preus. La primera va tenir lloc just abans d’acabar el 2013 i va congregar 400 persones a l’intercanviador de la Sagrera. Ja amb les noves tarifes en vigor, es van realitzar vuit concentracions simultànies en diferents punts de la xarxa. Aquest vespre ja s’ha fixat una data per a la pròxima mobilització, el 15 de gener a les 19 h.
TMB paga uns 2.403.812 € als càrrecs directius
Una de les crítiques que es repeteix en les manifestacions contra l’augment del transport públic va dirigida a l’opacitat de TMB respecte als sous dels directius i a una estructura massa gran de l’empresa. No obstant això, des de Transports Metropolitans de Barcelona informen que el Consell de Direcció de l’empresa està format per 25 persones, que tenen un sou brut de 100.712 € l’any de mitjana en el cas del metro i 97.393 € en el cas del bus. Uns sous que, a més, tenen un complement anual d’uns 11.653 € bruts.
Tots els membres perceben aquest salari amb l’excepció del president, Joaquim Forn, que també presideix el Consell d’Administració de TMB. Per tant, en total, TMB paga una mitjana de 2.403.812 € als càrrecs directius, que formen part del consell de direcció.
Centenars de persones es concentren contra l’increment de les tarifes del transport públic
Actualitzat el 09.01.2014 a les 21:46
Unes 300 persones provinents de diversos barris s'han concentrat a la plaça de Sant Jaume per protestar contra l'increment de les tarifes del transport públic. La FAVB i l'associació Promoció del Transport Públic han convocat les mobilitzacions per denunciar uns preus que, consideren, no s'adiuen al poder adquisitiu de la població.
Les mobilitzacions han començat en una quinzena d’estacions de metro, com Llucmajor, Torre Baró i Sant Andreu, on els manifestants han entrat sense pagar. També s’hi han sumat usuaris de ciutats properes, com Badalona, Santa Coloma de Gramenet i Castelldefels. Totes les protestes han confluït a les 20 h a la plaça de Sant Jaume, on s’han congregat unes 300 persones.
La FAVB i Promoció del Transport Públic han llegit un manifest per denunciar que el darrer increment de les tarifes del transport públic no s’adiu al poder adquisitiu de la població. Posen d’exemple que els títols que s’han encarit més aquest 1 de gener són, precisament, els més utilitzats, la T-10 i la T-50/30. Consideren que hauria de ser l’Administració la que financés el servei del transport i alerten que enguany els usuaris en cobreixen el 47% del cost.
La indignació entre els usuaris es va despertar des que es van fer públiques les tarifes dels bitllets de transport per a 2014. En les últimes setmanes s’han convocat dues protestes més contra l’increment de preus. La primera va tenir lloc just abans d’acabar el 2013 i va congregar 400 persones a l’intercanviador de la Sagrera. Ja amb les noves tarifes en vigor, es van realitzar vuit concentracions simultànies en diferents punts de la xarxa. Aquest vespre ja s’ha fixat una data per a la pròxima mobilització, el 15 de gener a les 19 h.
TMB paga uns 2.403.812 € als càrrecs directius
Una de les crítiques que es repeteix en les manifestacions contra l’augment del transport públic va dirigida a l’opacitat de TMB respecte als sous dels directius i a una estructura massa gran de l’empresa. No obstant això, des de Transports Metropolitans de Barcelona informen que el Consell de Direcció de l’empresa està format per 25 persones, que tenen un sou brut de 100.712 € l’any de mitjana en el cas del metro i 97.393 € en el cas del bus. Uns sous que, a més, tenen un complement anual d’uns 11.653 € bruts.
Tots els membres perceben aquest salari amb l’excepció del president, Joaquim Forn, que també presideix el Consell d’Administració de TMB. Per tant, en total, TMB paga una mitjana de 2.403.812 € als càrrecs directius, que formen part del consell de direcció.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Apuntar als càrrecs de l'ATM
Les tarifes les imposa l'ATM. Per tant, és hora d'apuntar massivament cap a la bicoca que s'hi dóna.metring wrote:Una de les crítiques que es repeteix en les manifestacions contra l’augment del transport públic va dirigida a l’opacitat de TMB respecte als sous dels directius i a una estructura massa gran de l’empresa. No obstant això, des de Transports Metropolitans de Barcelona informen que el Consell de Direcció de l’empresa està format per 25 persones, que tenen un sou brut de 100.712 € l’any de mitjana en el cas del metro i 97.393 € en el cas del bus. Uns sous que, a més, tenen un complement anual d’uns 11.653 € bruts.
Tots els membres perceben aquest salari amb l’excepció del president, Joaquim Forn, que també presideix el Consell d’Administració de TMB. Per tant, en total, TMB paga una mitjana de 2.403.812 € als càrrecs directius, que formen part del consell de direcció.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
A l'andana de Clot L2, pràcticament a mitjanit, encara hi havia un cartell amb la convocatòria d'allà, molt millor informativament parlant: 19 h. davant de la xurreria (Aragó-Meridiana), 20 h. Pl. Sant Jaume.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
Gag del Polònia d'ahir. Tota una vida estalviant per això.
http://bit.ly/1aMCARC
http://bit.ly/1aMCARC
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- res_publica
- N6
- Posts: 253
- Joined: Sunday 12/09/2010 16:49
- Location: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
Como respuesta a la subida de tarifas...
sigo practicando el T11, así el receptor de mi T10 con 0 viajes y algún transbordo, puede utilizarlo... también sirve para socializar con la gente...
sigo practicando el T11, así el receptor de mi T10 con 0 viajes y algún transbordo, puede utilizarlo... también sirve para socializar con la gente...
Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.
No.
Suele pasar.
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
Jo no se com m'ho faig pero les t10 de 2 o 3 zonas es converteixen en t20.
Apuesta semana, surto de treballar a la diagonal, vaig a casa la meva a St Sadurni i torno a casa a Fabra i Puig, amb un sol viatge de t10.
17:38 bus Hillsa María Cristina. Arribo 18:15 St Sadurni.
19:22 valido t10 a St Sadurni Renfe, el tren pasa a les 19:30. A les 20:30 arribo Fabra i Puig.
Verídic i sense volver.
O per anar a buscar el menú fila l'escola a St Perpetua, per tema horaris combino Renfe, bus Bcn Mollet i bus Bcn Caldes. Anada i tornada 1 viatge a menys que utilitzi exactament la mateixa linia. Normalmente vaig Casa Fabra i Puig, escola Sta. perpetua, Sants feina, o al inreves
Apuesta semana, surto de treballar a la diagonal, vaig a casa la meva a St Sadurni i torno a casa a Fabra i Puig, amb un sol viatge de t10.
17:38 bus Hillsa María Cristina. Arribo 18:15 St Sadurni.
19:22 valido t10 a St Sadurni Renfe, el tren pasa a les 19:30. A les 20:30 arribo Fabra i Puig.
Verídic i sense volver.
O per anar a buscar el menú fila l'escola a St Perpetua, per tema horaris combino Renfe, bus Bcn Mollet i bus Bcn Caldes. Anada i tornada 1 viatge a menys que utilitzi exactament la mateixa linia. Normalmente vaig Casa Fabra i Puig, escola Sta. perpetua, Sants feina, o al inreves
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
S'ha instal·lat un nou algoritme als sistemes d'emissió i lectura de títols ATM per detectar la veracitat d'aquests títols de transport. Aquest sistema, almenys a Renfe, és un autèntic caos i dóna per errònis títols expedits des de punts de venta "oficials". No se si algun cop algú de vostres s'hà trobat en els últims dies que al validar la T-10, la cancel·ladora escriu "títol no vàlid".
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
"Oficials" entre cometes fa esment a cap matís respecte punts de venda oficials? Què són les de quioscs, papereries, estancs i administracions de loteria, potser?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
Em referia als punts de venta oficials, els que tu has dit, mes els de les estacions de tren i metro.
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
A mi em passa amb la T-Jove de tant en quant, de fet, avui mateix en una cancel·ladora del FMB Diagonal L5, però l'he posat en una altre i cap problema.MZA_1600 wrote:S'ha instal·lat un nou algoritme als sistemes d'emissió i lectura de títols ATM per detectar la veracitat d'aquests títols de transport. Aquest sistema, almenys a Renfe, és un autèntic caos i dóna per errònis títols expedits des de punts de venta "oficials". No se si algun cop algú de vostres s'hà trobat en els últims dies que al validar la T-10, la cancel·ladora escriu "títol no vàlid".
El metro de Barcelona amb motoristes!
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Noves tarifes ATM Barcelona
A mi em va passar fa uns tres anys, amb una T-10 de dues zones comprada a una autovenda de l'estació de Renfe de Vic, i al validar-la a un bus de Sagalés la validadora donava el títol com erroni. A les barreres tarifaries de Vic passava el mateix. Al final me la van haver de bescanviar a la taquilla de l'estació de Vic.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a