Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Exactament com ho diu EL LLOP, abans del accident a Sant Genis la composició era:
3013-3014-3015-3304-3016,
3033-3034-3035-3309-3036.
Setmanes més tard de l'accident anaven a desvallestar 5 cotxes que eren els que més malament havien quedat i algú amb bon seny va tenir la idea de reformar-los, a partir d'aquí crec que els van portar a el Triangle a esperar a trovar alguna empresa per a que els reformes.
Amb els altres 5, els van ajuntar i més tard van tornar a circul·lar amb la composició actual:
3033-3034-3015-3304-3016.
Al final Tradinsa va ser l'escollida i van marxar cap a Lleida a reformar.
Temps més tard, a finals de Febrer d'aquest any, crec que va arrivar a Barcelona ja reformat, quan va tornar a Sant Genis van veure que tenia molts problemes i 5 mesos més tard va tornar a circul·lar amb la composició:
3013-3014-3035-3309-3036.
3013-3014-3015-3304-3016,
3033-3034-3035-3309-3036.
Setmanes més tard de l'accident anaven a desvallestar 5 cotxes que eren els que més malament havien quedat i algú amb bon seny va tenir la idea de reformar-los, a partir d'aquí crec que els van portar a el Triangle a esperar a trovar alguna empresa per a que els reformes.
Amb els altres 5, els van ajuntar i més tard van tornar a circul·lar amb la composició actual:
3033-3034-3015-3304-3016.
Al final Tradinsa va ser l'escollida i van marxar cap a Lleida a reformar.
Temps més tard, a finals de Febrer d'aquest any, crec que va arrivar a Barcelona ja reformat, quan va tornar a Sant Genis van veure que tenia molts problemes i 5 mesos més tard va tornar a circul·lar amb la composició:
3013-3014-3035-3309-3036.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Doncs sí, i en primícia
La veritat és que durant tot aquest temps he "viscut enganyat". Sincerament creia que el tren reformat s'havia fet amb el Frankenstein que havia circular durant aquest temps a la L3, i que la resta de cotxes havian desaparegut de la faç de la Terra.
Per un cop, aplaudiment per TMB per haver estat capaç de recuperar absolutament tots dos trens
La veritat és que durant tot aquest temps he "viscut enganyat". Sincerament creia que el tren reformat s'havia fet amb el Frankenstein que havia circular durant aquest temps a la L3, i que la resta de cotxes havian desaparegut de la faç de la Terra.
Per un cop, aplaudiment per TMB per haver estat capaç de recuperar absolutament tots dos trens
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Encara no he vist el 3000R reformat, quin torn porta?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
A les 19h el 322 era una 3000.Miquel wrote:Aquesta tarda, el torn de 3000 reformat, és el 322
A les 17:36 l'he vist a Vall d'Hebron.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Per fi le caçada, a la 3a
M'ha agradat força encara que es una pena perdre les 3000 originals
Vox
M'ha agradat força encara que es una pena perdre les 3000 originals
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Per fi...
Avui he tastat per primer cop una 3000R (i això que la L3 és la "meva" ). La impressió, neutra tirant a negativa: seients més incòmodes (menys ergonòmics que els 3000, més estrets que el 5000), l'aire condicionat que ja goteja, plànols on la T3 encara té en construcció el tram de St. Martí de l'Erm a Consell Comarcal, la T5 ni existeix i el telefèric de Montjuïc està tancat per obres... I, per si fos poc, un parell de maltractadors d'acordions amb amplificador del txumba-txumba de fons i molt més eixordadors que de costum; fet, aquest, no atribuïble al propi tren però que no m'ha ajudat a millorar-ne la impressió, precisament...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Per fi...
Hi han trens de la L3 que tenen planols on, segons ells, la L3 arribara a Canyelles al 2001, la L4 acaba a Pep Ventura, la L2 a La Pau, la L11 no existeix y que TMB, "Sempre més a prop per portar-te més lluny", un d'aquests trens es el 3001....3004 i també el 3005....3008Guigui wrote:... plànols on la T3 encara té en construcció el tram de St. Martí de l'Erm a Consell Comarcal, la T5 ni existeix i el telefèric de Montjuïc està tancat per obres...
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Re: Per fi...
Totalment d'acord, però és que en els 3000R estem parlant de plànols emmarcats com en un 5000 i que la seva col·locació deu datar, a tot estirar, de fa un mes.Denisuko wrote:Hi han trens de la L3 que tenen planols on, segons ells, la L3 arribara a Canyelles al 2001, la L4 acaba a Pep Ventura, la L2 a La Pau, la L11 no existeix y que TMB, "Sempre més a prop per portar-te més lluny", un d'aquests trens es el 3001....3004 i també el 3005....3008Guigui wrote:... plànols on la T3 encara té en construcció el tram de St. Martí de l'Erm a Consell Comarcal, la T5 ni existeix i el telefèric de Montjuïc està tancat per obres...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
El plànol emmarcat del 1º 3000 reformat hi és des de el primer cop que hi vaig pujar a l'abril.
El segon 3000 reformat, els termòmetres de la línia són nous o dels 5000, ja que a les estacions de Maria Cristina i Palau Reial marca l'enllaç amb el tram, però no se si la megafònia és nova o antiga.
El segon 3000 reformat, els termòmetres de la línia són nous o dels 5000, ja que a les estacions de Maria Cristina i Palau Reial marca l'enllaç amb el tram, però no se si la megafònia és nova o antiga.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Sabien que seria desactualitzat
Però aleshores ja s'havien fet o estaven a punt de fer-se totes aquestes inauguracions, i també sabien que el tren en cap cas entraria en servei abans.Miquel wrote:El plànol emmarcat del 1º 3000 reformat hi és des de el primer cop que hi vaig pujar a l'abril.
Abans que desinformar, més val no informar.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
El tren, en teoria havia de començar a correr a principis d'abril i potser no van tenir previsions d'actualitzar-lo.
Si les línies T-3, T-4 i T-5 haguesin començat a funcionar amb la línia completa i no pam a pam, no tindriem tants problemes i els mapes no serien errats tant constantment.
En menys d'una any la xarxa del Tram ha augmentat i els mapes no segueixen el ritme:
T-5:Glòries - Besòs.
T-3:Sant Martí de l'Erm - Consell Comarcal.
T-5:Besòs - Sant Joan Baptista.
I encara falta:
T-5:Sant Joan Baptista - Gorg i la T-6.
L-9:El primer tram.
L-5:Fins a Vall d'Hebron
Si les línies T-3, T-4 i T-5 haguesin començat a funcionar amb la línia completa i no pam a pam, no tindriem tants problemes i els mapes no serien errats tant constantment.
En menys d'una any la xarxa del Tram ha augmentat i els mapes no segueixen el ritme:
T-5:Glòries - Besòs.
T-3:Sant Martí de l'Erm - Consell Comarcal.
T-5:Besòs - Sant Joan Baptista.
I encara falta:
T-5:Sant Joan Baptista - Gorg i la T-6.
L-9:El primer tram.
L-5:Fins a Vall d'Hebron
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Han de trobar la manera d'actualitzar-los constantment
Tampoc no els costava tant actualitzar el mapa, com han fet en totes les estacions. A més, en una xarxa en constant (tot i que lentíssima) expansió com la de Barcelona, bé han de preveure d'alguna manera com mantenir els plànols actualitzats, altrament no servirien de res: qui coneix la xarxa no els ha de consultar; i qui no la coneix, queda confós per la desinformació.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Han de trobar la manera d'actualitzar-los constantment
Fixeu-vos un exemple: Pel tall de la L4, tots els 1100/2100 tenen una enganxina colocada a tots els termometres on informen del tall de Ciutadella a La Pau. Vale..... una enganxina és més facil de colocar que un mapa, però d'un dia per l'altre es van ficar les enganxines a tots els trens de la linia. Amb això vull dir que per algunes coses es posen les piles però per altres no. Si actualitzessin una vegada a l'any el mapa vale, es pot acceptar però en alguns casos veure mapes del 2001 i en altres mapes del 2005....això dona una imatge que a TMB vulgui només actualitzar els mapes quan hi han canvis sobre metro, no sobre la xarxa de transport de la ciutat en general. Encara hi han mapes dels exteriors de les estacions on hi han unes enganxines on la T4 del tram va de Glories a Estació de St Adria, el tram de Ciutadella a Glories esta en construcció.Guigui wrote:Tampoc no els costava tant actualitzar el mapa, com han fet en totes les estacions. A més, en una xarxa en constant (tot i que lentíssima) expansió com la de Barcelona, bé han de preveure d'alguna manera com mantenir els plànols actualitzats, altrament no servirien de res: qui coneix la xarxa no els ha de consultar; i qui no la coneix, queda confós per la desinformació.
Ens queixem de que no hi havia imatges als 5000, personalment opino que no era tan prioritari com donar una bona actualització a la xarxa.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Certa ciutat del centre de la Península acostuma a tenir plànols actualitzats, fins-hi tot en ple allau d'inaguracions els passats primeros mesos del 2007.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.