Page 25 of 59

Posted: Tuesday 24/07/2007 19:36
by Miquel
Exactament com ho diu EL LLOP, abans del accident a Sant Genis la composició era:
3013-3014-3015-3304-3016,
3033-3034-3035-3309-3036.
Setmanes més tard de l'accident anaven a desvallestar 5 cotxes que eren els que més malament havien quedat i algú amb bon seny va tenir la idea de reformar-los, a partir d'aquí crec que els van portar a el Triangle a esperar a trovar alguna empresa per a que els reformes.
Amb els altres 5, els van ajuntar i més tard van tornar a circul·lar amb la composició actual:
3033-3034-3015-3304-3016.
Al final Tradinsa va ser l'escollida i van marxar cap a Lleida a reformar.
Temps més tard, a finals de Febrer d'aquest any, crec que va arrivar a Barcelona ja reformat, quan va tornar a Sant Genis van veure que tenia molts problemes i 5 mesos més tard va tornar a circul·lar amb la composició:
3013-3014-3035-3309-3036.

Posted: Tuesday 24/07/2007 20:07
by entfe001
Haig de reconèixer que jo també creia que el 3000 reformat procedia dels cotxes que no havien col·lisionat :oops:

Gràcies per treure'm de l'error.

Posted: Tuesday 24/07/2007 21:02
by metring
entfe001 wrote:Haig de reconèixer que jo també creia que el 3000 reformat procedia dels cotxes que no havien col·lisionat :oops:

Gràcies per treure'm de l'error.
No crec que sigui un error concret teu. A alguns mitjans, s'havia dit això, i també, crec recordar que a la web de tramvia.org/elmetro

Posted: Tuesday 24/07/2007 22:24
by Fran-Ikarus
Doncs sí, i en primícia :D

La veritat és que durant tot aquest temps he "viscut enganyat". Sincerament creia que el tren reformat s'havia fet amb el Frankenstein que havia circular durant aquest temps a la L3, i que la resta de cotxes havian desaparegut de la faç de la Terra.

Per un cop, aplaudiment per TMB per haver estat capaç de recuperar absolutament tots dos trens :plas

Posted: Thursday 26/07/2007 3:47
by sortrens
Encara no he vist el 3000R reformat, quin torn porta?

Posted: Thursday 26/07/2007 10:55
by Miquel
El torn del 3000 reformat es aleatori, ahir van dir-me que a hora punta ja circul·la.

Posted: Thursday 26/07/2007 18:11
by Miquel
Aquesta tarda, el torn de 3000 reformat, és el 322
A les 17:36 l'he vist a Vall d'Hebron.

Posted: Thursday 26/07/2007 23:13
by Vox
Miquel wrote:Aquesta tarda, el torn de 3000 reformat, és el 322
A les 17:36 l'he vist a Vall d'Hebron.
A les 19h el 322 era una 3000.

Vox

Posted: Wednesday 01/08/2007 17:03
by Miquel
El més probable és que haguès canviat de torn a 320 o 321, a les 17 h no hi eren i a les 20h no el vaig veure a cotxeres.

Posted: Wednesday 01/08/2007 20:58
by Vox
Per fi le caçada, a la 3a :?

M'ha agradat força encara que es una pena perdre les 3000 originals :'(

Vox

Per fi...

Posted: Thursday 02/08/2007 11:01
by Guigui
Avui he tastat per primer cop una 3000R (i això que la L3 és la "meva" :roll: ). La impressió, neutra tirant a negativa: seients més incòmodes (menys ergonòmics que els 3000, més estrets que el 5000), l'aire condicionat que ja goteja, plànols on la T3 encara té en construcció el tram de St. Martí de l'Erm a Consell Comarcal, la T5 ni existeix i el telefèric de Montjuïc està tancat per obres... I, per si fos poc, un parell de maltractadors d'acordions amb amplificador del txumba-txumba de fons i molt més eixordadors que de costum; fet, aquest, no atribuïble al propi tren però que no m'ha ajudat a millorar-ne la impressió, precisament...

Posted: Thursday 02/08/2007 14:49
by Pere
Si algú prova a acostar qualsevol objecte semblant a una gravadora a l'altaveu per on sona la megafonia veurà que passa..... :P

Re: Per fi...

Posted: Sunday 05/08/2007 1:33
by Denisuko
Guigui wrote:... plànols on la T3 encara té en construcció el tram de St. Martí de l'Erm a Consell Comarcal, la T5 ni existeix i el telefèric de Montjuïc està tancat per obres...
Hi han trens de la L3 que tenen planols on, segons ells, la L3 arribara a Canyelles al 2001, la L4 acaba a Pep Ventura, la L2 a La Pau, la L11 no existeix y que TMB, "Sempre més a prop per portar-te més lluny", un d'aquests trens es el 3001....3004 i també el 3005....3008

Re: Per fi...

Posted: Monday 06/08/2007 11:07
by Guigui
Denisuko wrote:
Guigui wrote:... plànols on la T3 encara té en construcció el tram de St. Martí de l'Erm a Consell Comarcal, la T5 ni existeix i el telefèric de Montjuïc està tancat per obres...
Hi han trens de la L3 que tenen planols on, segons ells, la L3 arribara a Canyelles al 2001, la L4 acaba a Pep Ventura, la L2 a La Pau, la L11 no existeix y que TMB, "Sempre més a prop per portar-te més lluny", un d'aquests trens es el 3001....3004 i també el 3005....3008
Totalment d'acord, però és que en els 3000R estem parlant de plànols emmarcats com en un 5000 i que la seva col·locació deu datar, a tot estirar, de fa un mes.

Posted: Monday 06/08/2007 11:21
by Miquel
El plànol emmarcat del 1º 3000 reformat hi és des de el primer cop que hi vaig pujar a l'abril.
El segon 3000 reformat, els termòmetres de la línia són nous o dels 5000, ja que a les estacions de Maria Cristina i Palau Reial marca l'enllaç amb el tram, però no se si la megafònia és nova o antiga.

Sabien que seria desactualitzat

Posted: Monday 06/08/2007 11:31
by Guigui
Miquel wrote:El plànol emmarcat del 1º 3000 reformat hi és des de el primer cop que hi vaig pujar a l'abril.
Però aleshores ja s'havien fet o estaven a punt de fer-se totes aquestes inauguracions, i també sabien que el tren en cap cas entraria en servei abans.

Abans que desinformar, més val no informar.

Posted: Monday 06/08/2007 16:53
by Miquel
El tren, en teoria havia de començar a correr a principis d'abril i potser no van tenir previsions d'actualitzar-lo.
Si les línies T-3, T-4 i T-5 haguesin començat a funcionar amb la línia completa i no pam a pam, no tindriem tants problemes i els mapes no serien errats tant constantment.
En menys d'una any la xarxa del Tram ha augmentat i els mapes no segueixen el ritme:
T-5:Glòries - Besòs.
T-3:Sant Martí de l'Erm - Consell Comarcal.
T-5:Besòs - Sant Joan Baptista.
I encara falta:
T-5:Sant Joan Baptista - Gorg i la T-6.
L-9:El primer tram.
L-5:Fins a Vall d'Hebron

Han de trobar la manera d'actualitzar-los constantment

Posted: Monday 06/08/2007 18:33
by Guigui
Tampoc no els costava tant actualitzar el mapa, com han fet en totes les estacions. A més, en una xarxa en constant (tot i que lentíssima) expansió com la de Barcelona, bé han de preveure d'alguna manera com mantenir els plànols actualitzats, altrament no servirien de res: qui coneix la xarxa no els ha de consultar; i qui no la coneix, queda confós per la desinformació.

Re: Han de trobar la manera d'actualitzar-los constantment

Posted: Monday 06/08/2007 22:47
by Denisuko
Guigui wrote:Tampoc no els costava tant actualitzar el mapa, com han fet en totes les estacions. A més, en una xarxa en constant (tot i que lentíssima) expansió com la de Barcelona, bé han de preveure d'alguna manera com mantenir els plànols actualitzats, altrament no servirien de res: qui coneix la xarxa no els ha de consultar; i qui no la coneix, queda confós per la desinformació.
Fixeu-vos un exemple: Pel tall de la L4, tots els 1100/2100 tenen una enganxina colocada a tots els termometres on informen del tall de Ciutadella a La Pau. Vale..... una enganxina és més facil de colocar que un mapa, però d'un dia per l'altre es van ficar les enganxines a tots els trens de la linia. Amb això vull dir que per algunes coses es posen les piles però per altres no. Si actualitzessin una vegada a l'any el mapa vale, es pot acceptar però en alguns casos veure mapes del 2001 i en altres mapes del 2005....això dona una imatge que a TMB vulgui només actualitzar els mapes quan hi han canvis sobre metro, no sobre la xarxa de transport de la ciutat en general. Encara hi han mapes dels exteriors de les estacions on hi han unes enganxines on la T4 del tram va de Glories a Estació de St Adria, el tram de Ciutadella a Glories esta en construcció.

Ens queixem de que no hi havia imatges als 5000, personalment opino que no era tan prioritari com donar una bona actualització a la xarxa.

Posted: Monday 13/08/2007 1:36
by Vox
Certa ciutat del centre de la Península acostuma a tenir plànols actualitzats, fins-hi tot en ple allau d'inaguracions els passats primeros mesos del 2007.

Vox