Page 25 of 170
Re: Incoherència
Posted: Wednesday 13/02/2013 0:52
by sag470
Guigui wrote:sag470 wrote:A la informació que tinc no hi ha cap linia NXB que recorri Av.Rep.Argentina completament. La V17 la recorrerà fins Pont de Vallcarca on girarà cap al Carmel, mentre que la V19 la recorrerà entre A.Comín fins el pont de Vallcarca.
Precisament aquest plantejament és totalment contrari a la idea de la Noxarbus. Hi podrem estar d'acord o no, però ells mateixos incompleixen les pròpies directius del projecte.
No busquis molta coherència perque és un projecte manipulat políticament després per mantenir la majoria d'eixos actuals.
Javi M wrote:Gràcies per la resposta.
Doncs la nomenclatura és redundant. Si el tant el fet que el nombre sigui parell, com el de portar una H davant, impliquen una línia horitzontal, sobra o bé l'H, o bé la condició de que el nombre sigui parell. I el mateix amb les línies verticals i diagonals.
Penso que la nomenclatura més esclaridora seria acompanyar la lletra d'un número, sigui parell o senar, a partir de l'1, doncs sempre és més fàcil recordar números baixos: H1, H2, H3, V1, V2, V3, D1, D2, D3, etc.
Pot ser redundant, pero és més fàcil de recordar amb la lletra el tipus de recorregut realitza. El mètode que dius de lletres correlatives no és molt adient perque són quasi igual, i la gent es confon, sobretot gent major. He trobat moltíssima gent que agafa la D20 per equivocació amb la 20. Al cap i a la fi, la gent recorda els números que més li convé i poca cosa més.
Crec que després de tot es mantindran les linies NXB i la resta de linies no portaran cap d'aquests números o inclús asignar-li un número a partir del 50, per evitar confusions.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Friday 15/02/2013 21:12
by m.h.t.
Adolescent barceloní wrote:Si el 44 va fora, Badalona es quedaria sense cap autobús de TMB a aquesta ciutat.
T'equivoques.
Li quedaria
una única parada amb servei de TMB: la
786 (
Av. Joan XIII - Pl. Nicaragua), situada al límit amb Sant Adrià, on hi pararà l'H10 i és actual parada de la 44.
Adolescent barceloní wrote:I jo crec que a TMB no li interessa, això [...]
Però, a TUSGSAL
sí.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 21/02/2013 15:26
by premixero
esta mañana ha llegado el primero de los tres van hool de 24 metros, esta en zona franca
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 21/02/2013 18:23
by raulitinbcn
premixero wrote:esta mañana ha llegado el primero de los tres van hool de 24 metros, esta en zona franca
És veu des de fora? (del carrer)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 21/02/2013 18:31
by premixero
ni idea pero si no lo meten en talleres seguro que se ve
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 21/02/2013 22:56
by adri
ja se que ha sortit pero al sindicat CCOO del bus especifiquen i confirmen les linies afectades de les noves linies:
H 8 Collblanc – Sagrera (sustituye la línea 15)
H 16 Paralelo – Diagonal Mar (sustituye las 36, 41, 141)
H 10 Collblanc – Sant Adrià (sustituye las 43 – 44)
V 3 Zona Franca – Sarriá (sustituye las 72, 34)
V 17 Port Vell – Carmel (sustituye la 28)
també expliquen una mica el funcionament dels bus de 24 metres:
Biarticulados (doble articulación) híbridos.- Miden 23,82 metros, de
4 puertas y con apertura por pulsador exterior/interior. La entrada es
por las 2 puertas delanteras y la salida por las 2 traseras.
Funcionarán 3 en la H 12 después de Semana Santa
http://www.ccoo.cat/pdf_documents/Comis ... 050213.pdf
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Friday 22/02/2013 10:45
by Adolescent barceloní
adri wrote:Biarticulados (doble articulación) híbridos.- Miden 23,82 metros, de
4 puertas y con apertura por pulsador exterior/interior. La entrada es
por las 2 puertas delanteras y la salida por las 2 traseras.
Funcionarán 3 en la H 12 después de Semana Santa
S'entrarà per les dues portes davanteres?? Llavors hi haurà validadores a les dues portes, suposo... Però, aquí com controla el conductor qui valida i qui no, si aquest no té visió de la segona porta?
Si en aquest país la gent no fos tan
, podrien posar-ne a les quatre portes i que totes quatre siguin d'entrada i de sortida. Però això és... en fi, ja sabeu...
Igualment no ho fan
Posted: Friday 22/02/2013 10:59
by Guigui
Adolescent barceloní wrote:S'entrarà per les dues portes davanteres?? Llavors hi haurà validadores a les dues portes, suposo... Però, aquí com controla el conductor qui valida i qui no, si aquest no té visió de la segona porta?
Els conductors amb prou feines vigilen qui valida.
Re: Igualment no ho fan
Posted: Friday 22/02/2013 12:12
by Ferry1ac1
Guigui wrote:Adolescent barceloní wrote:S'entrarà per les dues portes davanteres?? Llavors hi haurà validadores a les dues portes, suposo... Però, aquí com controla el conductor qui valida i qui no, si aquest no té visió de la segona porta?
Els conductors amb prou feines vigilen qui valida.
Pel que tinc entès pels de TMB, no és la seva feina. Ells condueixen i venen bitllets, res més.
Més d'una vegada he sentit que davant un passatger no podia pagar el bitllet per diversos motius i li van a "demanar permís" al conductor per continuar a bord, el conductor diu que no és responsabilitat seva i que sipassen els revisors el passatger haurà de pagar la multa.
En altres companyies de bus si que els passatgers tenen un paper molt més actiu, Mohn Tusgsal...
Re: Igualment no ho fan
Posted: Friday 22/02/2013 13:17
by oriolp13
Guigui wrote:Adolescent barceloní wrote:S'entrarà per les dues portes davanteres?? Llavors hi haurà validadores a les dues portes, suposo... Però, aquí com controla el conductor qui valida i qui no, si aquest no té visió de la segona porta?
Els conductors amb prou feines vigilen qui valida.
Una mica no, no vigilen gens...!! Suposo que per estalviar-se merders....
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Friday 22/02/2013 15:15
by UT447Barcelona
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 05/03/2013 13:35
by premixero
hoy han presentado a la prensa las nuevas 5 lineas de la xarxa, hay algunas variaciones de lo dicho al principio, no pone nada de dejar alguna linea limitada como han hecho con la 57 y 157.
bueno lo podeis ver en la web de TMB en la sala de prensa.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 05/03/2013 14:37
by alf_
Buses biarticulados a diesel... los articulados normales a diesel actualmente hacen un ruido estremecedor. Los biarticulados no se podrán usar en las líneas Mar-Montaña, el ruido que hagan acelerando en una cuesta reventará todas las ventanas. Me entristece que en Barcelona el concepto de contaminación acústica siga siendo ficción para la mayoría de gente. Luego se quejarán de que a los 30 necesitan sonotone...
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 05/03/2013 14:40
by metring
http://www.tmb.cat/ca/sala-de-premsa/-/ ... quest-2013
Actuacions per continuar la implantació de la nova xarxa de bus aquest any 2013
L’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, ha presentat avui les actuacions per continuar el desplegament de la nova xarxa de bus de Barcelona, una aposta sòlida per la modernització del transport públic de superfície i alhora un dels grans projectes de futur de TMB.
Després de la creació de les primeres cinc línies, l'octubre del 2012, se n'ha analitzat el funcionament per aplicar-hi diferents mesures en la infraestructura i en l'operació, que han de permetre millorar-ne les prestacions. Al maig, en aquestes línies els intervals es rebaixaran fins als 5-8 minuts i s'estendran aquestes freqüències a més franges del dia.
També al maig es posaran en servei els primers autobusos biarticulats de gran capacitat, a tall experimental, a la línia H12 (eix de la Gran Via). Aquests autobusos, de 24 metres de longitud i motorització híbrida, simbolitzen l'aposta de TMB per la innovació, l'eficiència i el medi ambient.
Finalment, a la tardor entraran en funcionament cinc línies més de la nova xarxa, dues de verticals i tres d'horitzontals:
Collblanc-La Maquinista (H8), Collblanc-La Pau (H10), Paral·lel-Diagonal Mar (H16), Zona Franca-Sarrià (V3) i Port Vell-Carmel (V17).
El dossier de premsa, a
http://w3.bcn.cat/fitxers/premsa/130304 ... ok.715.pdf
Deu n'hi do la H8, de Collblanc a La Maquinista!
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 05/03/2013 15:11
by Fran-Ikarus
I la part de "recorregut no comú" de la 43 i 44, que queda fora de l'H10?
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 05/03/2013 15:25
by premixero
tengo que mirarlo pero me da a que quedara en manos del tranvia
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 05/03/2013 15:43
by alf_
premixero wrote:tengo que mirarlo pero me da a que quedara en manos del tranvia
Sería una buena opción, pero a TMB le parece preocupar poco la intermodalidad con el Tram, o si no por qué se les ocurre una línea PARALELA al recorrido del Tram, o ahora esta nueva H10 en la que se ha obviado conectarla con el Tram, en sustitución de la 43 y en parte 44. ¿Por que no les cruza la mente al final del recorrido que se gira hacia la derecha para terminar en Gran Vía, al lado de alguna parada del Tram? Con la reordenación de líneas, esto significaría enlazar con el Tram hacia Gorg o la estacón de St. Adrià (aunque con una frecuencia algo lamentable, cosa que tampoco cambiará si TMB ignorá la existencia de este gran transporte). Es ridículo que a estas alturas aún haya competencias sin sentido entre operadores, en lugar de que se busque la mejor solución para el usuario. Y en TMB son maestros en comportarse como si fueran el único transporte en Barcelona!
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 05/03/2013 15:59
by raulitinbcn
Un video sobre el Van Hool 24 metres de TMB:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 05/03/2013 16:13
by Miquel
alf_ wrote:premixero wrote:tengo que mirarlo pero me da a que quedara en manos del tranvia
Sería una buena opción, pero a TMB le parece preocupar poco la intermodalidad con el Tram, o si no por qué se les ocurre una línea PARALELA al recorrido del Tram, o ahora esta nueva H10 en la que se ha obviado conectarla con el Tram, en sustitución de la 43 y en parte 44. ¿Por que no les cruza la mente al final del recorrido que se gira hacia la derecha para terminar en Gran Vía, al lado de alguna parada del Tram? Con la reordenación de líneas, esto significaría enlazar con el Tram hacia Gorg o la estacón de St. Adrià (aunque con una frecuencia algo lamentable, cosa que tampoco cambiará si TMB ignorá la existencia de este gran transporte). Es ridículo que a estas alturas aún haya competencias sin sentido entre operadores, en lugar de que se busque la mejor solución para el usuario. Y en TMB son maestros en comportarse como si fueran el único transporte en Barcelona!
Aviam, que posin l'H10, demoment no vol dir que no tinguin alguna línia que vagi de La Pau fins a Badalona i Sant Adrià, sent una línia que queda fora de la NXB. Una cosa semblant al que ha passat amb la 57 i 157.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 05/03/2013 17:02
by premixero
lo he estado mirando y creo que no pondran ya que tienen el tranvia y el B23 ademas de las lineas 2 y 4 del metro con lo que cubririan la mayor parte de los trayectos suprimidos.
de todos modos habra que esperar al dibujo final para ver esto y como quedarian las lineas 14,36,41,141 por un lado y la 34 por otro