Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Posted: Friday 27/08/2010 16:14
Bomes notícies per l'R3 amb els semidirectes i l'R2 Sud,feien molt de falta els dobles de 465 a l'R2 Sud,tot i que les 450/451 seguiràn prestant servei a l'R2 Sud,i potser una o dues dobles de 447 i tot pels Rodalies/Regionals a Reus.Ja sabia jo que les dobles de 465 a l'R2 Sud circularien quan acabes el tall del túnel de la Meridiana.
La llàstima és la possible retirada dels Civies a l'R4 Sud.Tot i aixó,no passa res,les dobles de 447 ofereixen més places que una 465 en simple,tot i que jo prefereixo els Civia,tren continu adaptat amb PMR i amb pantalles informatives,cosa que no tenen les dobles de 447.,peró vaja ja tornaràn els Civia algún dia a l'R4 Sud.A més hi diu:"tornaran a circular més trens 447 en doble composició al tram sud de la línia R4 (Sant Vicenç de Calders - Vilafranca - Barcelona), el que significa incrementar en un 26,5% l’oferta habitual en hora punta, amb un total de 42.000 places. En conjunt, durant tot el dia, els viatgers d’aquesta línia disposaran de 155.000 places, el que suposa un augment del 15%."el que potser vol dir ",pel que dedueixo que potser algún servei residual a l'R4 és faci amb Civia,potser algún Hospitalet-Terrassa,Martorell-Terrassa o algún R7,a part de que en el cas dels Hospitalet-Terrassa i R7 abans del tall alguns serveis d'aquests és solien fer amb material 440R,com ja no circulen aquests trens,no descartaria Civies als Hospitalet-Terrassa o serveis a l'R7.
També espero que comencin a fer obres de reforma a les estacions de l'R4 com fan amb l'R1 i R2 per poder fer cabre una doble de 465,així com també els de l'R3,i espero que les següents millores sigui canviar els seients de les 447 que pugen a Puigcerdà i els que potser vaguin a Lleida per Manresa,el perllogament dels trens que acaben a Vilafranca fins a SVC,que en caps de setmana la freqüència entre Granollers i Sant Celoni sigui de cada 30 minuts,afegir en caps de setmana un tren més per hora i sentit entre Terrassa i Manresa,i que els Granollers-Castelldefels circulin durant tot el dia i no nomès per la tarda i a primera hora de matí.
La llàstima és la possible retirada dels Civies a l'R4 Sud.Tot i aixó,no passa res,les dobles de 447 ofereixen més places que una 465 en simple,tot i que jo prefereixo els Civia,tren continu adaptat amb PMR i amb pantalles informatives,cosa que no tenen les dobles de 447.,peró vaja ja tornaràn els Civia algún dia a l'R4 Sud.A més hi diu:"tornaran a circular més trens 447 en doble composició al tram sud de la línia R4 (Sant Vicenç de Calders - Vilafranca - Barcelona), el que significa incrementar en un 26,5% l’oferta habitual en hora punta, amb un total de 42.000 places. En conjunt, durant tot el dia, els viatgers d’aquesta línia disposaran de 155.000 places, el que suposa un augment del 15%."el que potser vol dir ",pel que dedueixo que potser algún servei residual a l'R4 és faci amb Civia,potser algún Hospitalet-Terrassa,Martorell-Terrassa o algún R7,a part de que en el cas dels Hospitalet-Terrassa i R7 abans del tall alguns serveis d'aquests és solien fer amb material 440R,com ja no circulen aquests trens,no descartaria Civies als Hospitalet-Terrassa o serveis a l'R7.
També espero que comencin a fer obres de reforma a les estacions de l'R4 com fan amb l'R1 i R2 per poder fer cabre una doble de 465,així com també els de l'R3,i espero que les següents millores sigui canviar els seients de les 447 que pugen a Puigcerdà i els que potser vaguin a Lleida per Manresa,el perllogament dels trens que acaben a Vilafranca fins a SVC,que en caps de setmana la freqüència entre Granollers i Sant Celoni sigui de cada 30 minuts,afegir en caps de setmana un tren més per hora i sentit entre Terrassa i Manresa,i que els Granollers-Castelldefels circulin durant tot el dia i no nomès per la tarda i a primera hora de matí.