Page 26 of 44

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Tuesday 14/01/2014 14:21
by Ecomobisostrans
metring wrote:Precisament sobre aquesta darrera notícia, hi ha rectificació per un error (?):

http://www.europapress.es/catalunya/not ... 81826.html

La ATM rectifica las tarifas de la T-50/30 por un error de transcripción
Adolescent barceloní wrote:
metring wrote:error (?)
Això té d'error el que jo de bombero torero. S'han adonat de la pressió i han decidit baixar els preus.
Error no, sinó que la PTP els ha deixat en evidència!!!

Detectats bitllets inútils a les zones 4, 5 i 6. Recordatori concentració contra pujada de tarifes.

Image

Els usuaris de les zones 4, 5 i 6 es troben amb una T-50/30 més cara que la T-MES! La PTP ha rebut diverses queixes d'usuaris de les zones 4, 5 i 6 en haver-se produït aquest fet insòlit des del canvi de tarifes aplicat l'1 de gener. Aquest fet posa de manifest, una vegada més, que cada any s'apliquen pujades lineals als títols de transport sense cap estratègia de mobilitat sostenible al darrera, amb l'únic objectiu de sanejar els malmesos comptes públics de l'Autoritat del Transport Metropolità.
Aquest fet ens ha motivat a reeditar la guia per a seleccionar el títol de transport més adequat, que podreu descarregar al següent enllaç:

Image

http://transportpublic.org/component/co ... de-tarifes

Errada de l'ATM, però estafa igualment

Posted: Tuesday 14/01/2014 20:09
by Javi M
Això ha estat clarament una errada per part de l'ATM, i ni molt menys han abaixat els preus de la T-50/30 per la pressió exercida per la PTP. Cap organisme públic no faria el ridícul d'estafar els ciutadans d'una forma tan clara i evident, per bé que el ridícul l'han fet igualment amb l'errada que han comès.

La veritable estafa rau en què, per a les zones 2 i 3, la T-Mes s'amortitza respectivament a partir dels 54 i 52 viatjes mensuals, mentre que per a les zones de 4 a 6, surt més a compte la T-Mes si es fan 51 o més viatges cada 30 dies.

Total, que la T-50/30 únicament té utilitat a la zona 1, on la T-Mes s'amortitza als 63 viatges per mes natural.

T-Infinit, si us plau!

Posted: Wednesday 15/01/2014 0:13
by Renfe445
Amb aquests preus ja m'imaginarè a l'any 2100 que si us plau creïn una T-Infinit. Infinits viatges per tota la vida!!! :x

Mentrestant, ja es podria anant pensant en crear-la. :D :x

Parlant ara de debò, com continuïn així, a l'any 2100 una T-10 de 1 zona valdrà igual que un Macintosh i una T-10 de 6 zones, seria comparable a comprar-se un Rolls-Royce.

Això és una pura i dura vergonya. :enfado :emprenyat :enfado :emprenyat
Javi M wrote:La veritable estafa rau en què, per a les zones 2 i 3, la T-Mes s'amortitza respectivament a partir dels 54 i 52 viatjes mensuals, mentre que per a les zones de 4 a 6, surt més a compte la T-Mes si es fan 51 o més viatges cada 30 dies.

Total, que la T-50/30 únicament té utilitat a la zona 1, on la T-Mes s'amortitza als 63 viatges per mes natural.
Ara el que hem de fer és reflexionar quins viatges farem durant un mes, més o menys. Per això, cal utilitzar tècniques per estalviar.

Proposo en fer una mena de taula amb això, per exemple, a una persona que no sap que si compres un títol i al final no et servirà esgotes diners que no hauries d'esgotar. D'entrada sembla absurd, però casos semblants poden passar, suposo. :nose

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Wednesday 15/01/2014 0:32
by Fran-Ikarus
Que la situació que s'havia produït amb els preus anunciats fos absurda és una cosa, i que la situació actual de la T50/30 constitueixi una estafa seria una altra. Doncs no, no es pot qualificar d'estafa. En una T50/30 les normes no poden estar més clares (el nom del títol las resumeix millor que cap altre). Qui decideixi comprarla i no una T-Mes, ja sabrà per què ho fa.

Sense anar més lluny, aquest ja arquetípic viatger que fa 10 viatges a la setmana per anar i tornar de la feina, prop de 40 al mes (una mica més si és un mes de 31 dies, una mica menys si hi ha algun festiu pel mig o es queda sense anar a la feina algun dia de manera involuntària), li pot cedir la T50/30 el cap de setmana a algú de la família, perquè no és unipersonal. O inclús durant la setmana, quan torna de la feina. Amb la T-Mes no es pot fer.

I això és un punt que li pot fer decidir utilitzar-la en comptes de la T10.

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Wednesday 15/01/2014 19:12
by metring
Ens convocaran a nosaltres també? :?

http://www.ara.cat/societat/LATM-reunir ... 693539.htm

L'ATM es reunirà amb els usuaris del trasport públic després de les protestes per l'augment de les tarifes

Els responsables de l'Autoritat del Transport Metropolità volen explicar el model tarifari de l'àrea de Barcelona

L'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) convocarà a la Federació d'Associacions de Veïns de Barcelona i a les organitzacions d'usuaris del transport públic per escoltar les seves reivindicacions arran de les protestes de les darreres setmanes contra la pujada dels preus dels bitllets.

Els responsables de l'ATM volen explicar en primera persona quin és el model tarifari de l'àrea metropolitana de Barcelona a veïns i a usuaris del transport públic i posar-lo en comú amb les seves propostes.

L'ATM començarà a contactar amb aquestes associacions per convocar-los a una reunió durant els propers dies, tot i que encara es desconeix la data exacta i els interlocutors de la trobada.

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Wednesday 15/01/2014 22:31
by metring
http://www.ara.cat/societat/protesta-co ... fE.twitter

La quarta protesta contra la pujada de les tarifes del transport públic ocupa 15 estacions de metro

Plataformes d'usuaris i la Federació d'Associacions de Veïns de Barcelona reclamen que s'anul·lin les pujades i es torni als preus del 2013

EFE Barcelona | Actualitzada el 15/01/2014 20:46

El metro, aturat aquest dimecres al vespre durant la protesta de veïns contra l'augment del preu del transport públic / PERE VIRGILI

Diversos centenars de persones han participat aquesta tarda a Barcelona en una quinzena de concentracions convocades per la plataforma Stop Pujades Transport i la Federació d'Associacions de Veïns de Barcelona (FAVB) per protestar per l'increment del preu del transport públic de l'àrea metropolitana.

Segons ha informat a Efe un portaveu de la plataforma, a l'estació de metro de Llucmajor s'han concentrat unes 500 persones que s'han manifestat fins a Virrei Amat, on han agafat el metro fins a l'estació de Sagrera, mentre que també s'han produït concentracions de protesta en altres parts de la ciutat.

El president de l'associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP), Ricard Riol, que ha participat en aquesta concentració, ha explicat a Efe que demanen que s'anul·lin les pujades decretades per a aquest any, que es torni als preus de 2013 i que s'obri un període de debat amb les associacions cíviques i veïnals "per acordar un sistema tarifari que no sigui tan excloent com aquest, i més en aquests moments de crisi".

Un grup de persones s'ha concentrat a la Plaça de Sants i també a l'estació de l'Arc de Triomf, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Urbana.

Segons el portaveu de la plataforma, la convocatòria, que reclama l'anul·lació de les pujades dels títols de transport que han entrat en vigor aquest any, "ha estat un èxit, amb concentracions multitudinàries a Torre Baró, Santa Coloma de Gramenet, Sant Andreu, Horta, Fontana, Verneda, Clot i Castelldefels".

L'Autoritat Metropolitana del Transport va decretar una pujada del 5,10% de la targeta T-10, la més utilitzada pels barcelonins, i d'un 8% de la T-50/30, encariments que tant la plataforma com PTP i la FAVB consideren "un abús i un desafiament als barris més castigats per la crisi, l'atur i les retallades".

Segons el manifest repartit en les diferents concentracions, l'encariment dels bitllets es produeix "mentre s'eliminen línies d'autobús".

"Aquest augment continuat de les tarifes, que ja suposa un 71% des de fa deu anys, està molt per sobre dels increments de l'IPC i converteix el transport públic, pagat per tots a través dels impostos, en un luxe per als usuaris i en un autèntic transvasament de fons públics cap a les empreses que el gestionen", segons la plataforma Stop Pujades Transport.

La protesta d'avui ha estat la quarta protesta convocada per la plataforma, que ha anunciat que seguiran les mobilitzacions fins a aconseguir els seus objectius, l'aprovació de les noves tarifes del preu dels bitllets de metro, autobusos i tramvies.

Comentaris


Usuari Premium santiba Brasil
15/01/2014 21:58

a brasil any passat a moltes ciutats van aconseguir que es mantingues el preu del bitllet d' autobús. El principi de les grans manifestacions, que" el gegant despertés" va ser la puja del preu del bitllet, deprés van venir un allau de queixes, salut, educació... en fi. Vull dir que el poble junt te molta força, pot aconseguir moltes coses.som-hi.

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Wednesday 15/01/2014 22:55
by Miquel
metring wrote: "Aquest augment continuat de les tarifes, que ja suposa un 71% des de fa deu anys, està molt per sobre dels increments de l'IPC i converteix el transport públic, pagat per tots a través dels impostos, en un luxe per als usuaris i en un autèntic transvasament de fons públics cap a les empreses que el gestionen", segons la plataforma Stop Pujades Transport.
Sense justificar la pujada, però, suposo que tothom és conscient que en aquests darrers anys hem convertit el transport públic en un luxe amb moltes actuacions que o bé podrien haver estat moderades, o directament no s'haurien d'haver produït mai, i que fora de llocs com aquests, gairebé ningú se n'ha queixat.

Cada dia passo per l'enllaç de Diagonal de L3 fins a FGC i un s'atura a veure en la construcció del nou enllaç, i es dona compte que l'usuari amb prou feines utilitza la meitat de l'espai disponible, calia per exemple que el nou passadís a peu pla que comunica els vestíbuls de Rambla de Catalunya tingués una amplada d'uns 15-20 metres si al cap i a la fi, no he vist mai a 10 persones (inclosa jo) alhora transitar-lo? O directament, els vestíbuls de Rambla Catalunya ja són excessivament enormes per l'ús que tenen, doncs la majoria va de L3 a L5 i de L5 a FGC.
Altre cosa que m'he fixat i potser hi poso la pota ara, ignorant totalment el cost i funcionament concret, però, és necessari que una Cotxera com Can Boixeres disposi d'un pas a nivell amb barreres?
I de ven segur que hi ha molts altres llocs on hi ha hagut un sobre cost enorme pel que és, i que molts d'aquí ja coneixem (Estacions enormes de la L9, ascensors a tot arreu, reformes d'estacions de dubtosa necessitat, trens nous per un tub, la pròpia L9, plataformes de televisió poc útils, canviar de busos cada dos per tres, biarticulats, etc, etc, etc).

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Thursday 16/01/2014 0:28
by wefer
Miquel wrote:Cada dia passo per l'enllaç de Diagonal de L3 fins a FGC i un s'atura a veure en la construcció del nou enllaç, i es dona compte que l'usuari amb prou feines utilitza la meitat de l'espai disponible, calia per exemple que el nou passadís a peu pla que comunica els vestíbuls de Rambla de Catalunya tingués una amplada d'uns 15-20 metres si al cap i a la fi, no he vist mai a 10 persones (inclosa jo) alhora transitar-lo?
Fer el passadís 3 o 4 metres més ample té un cost ridícul una vegada s'ha d'obrir tot per fer-lo nou, i això calia fer-ho per adaptar-lo. A més, tu passes en moments normals, però imagina't quan ve una riuada de gent perquè tornen d'una manifestació, un partit o una cavalcada de reis.
Per tant, sí que cal que sigui tant ample, i a més el cost és irisori.

Altra cosa és la L9, que si bé sí que calia en molts trams, altres són innecessaris (bàsicament la zona sud) i a més les estacions estan absolutament sobredimensionades i pèssimament dissenyades. Igualment, el lògic hagués estat començar per trams i anar fent segons les possibilitats econòmiques de cada moment, no fer-ho tot de cop sense saber si hi hauria diners per pagar-ho. Una vegada més, una pèssima gestió dels nostres polítics que han pres decisions totalment equivocades (quan no malintencionades) i sense que els hagi representat cap mena de conseqüència ni pública ni penal. Així va el país.
Aquesta és una de les causes reals de l'increment de les tarifes ATM, juntament amb la compra desbocada de trens, els SOBRE-costos en qualsevol obra o servei adjudicat, etc.

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Thursday 16/01/2014 10:48
by metring
I aquests sobrecostos i instal·lacions sobredimensionades és el que ara la gent d'a peu hem de pagar >:(

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Thursday 16/01/2014 13:55
by Miquel
wefer wrote:
Miquel wrote:Cada dia passo per l'enllaç de Diagonal de L3 fins a FGC i un s'atura a veure en la construcció del nou enllaç, i es dona compte que l'usuari amb prou feines utilitza la meitat de l'espai disponible, calia per exemple que el nou passadís a peu pla que comunica els vestíbuls de Rambla de Catalunya tingués una amplada d'uns 15-20 metres si al cap i a la fi, no he vist mai a 10 persones (inclosa jo) alhora transitar-lo?
Fer el passadís 3 o 4 metres més ample té un cost ridícul una vegada s'ha d'obrir tot per fer-lo nou, i això calia fer-ho per adaptar-lo. A més, tu passes en moments normals, però imagina't quan ve una riuada de gent perquè tornen d'una manifestació, un partit o una cavalcada de reis.
Per tant, sí que cal que sigui tant ample, i a més el cost és irisori.
Jo no el qualificaria d'irrisori, doncs és més temps de construcció (amb el que implica), més materials de construcció, més personal, més manteniment diari (llum, neteja, etc), com a cas concret ho pot ser, però no és pas l'únic lloc amb espais sobredimensionats, entre tots ells sumen.
No crec que es pugui justificar el fer un vestíbul enorme per si en moments molt puntuals hi ha certa aglomeració. Diagonal en concret, disposa en ús dos passadissos d'enllaç, el vell i el nou, el nou calia per les PMR, però aprofitant el vell, el nou es podria haver fet força més petit, i per si no fos tot, l'accés de Rambla Catalunya mou menys gent que els de Balmes i Passeig de Gràcia, s'entén molt poc que aquests dos es quedin d'avagades un xic curts amb comparació amb l'altre.

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Thursday 16/01/2014 23:33
by wefer
Miquel wrote:Jo no el qualificaria d'irrisori, doncs és més temps de construcció (amb el que implica), més materials de construcció, més personal, més manteniment diari (llum, neteja, etc),
Vés a veure qualsevol de les estacions de la L9/L10 ja en funcionament, algunes de les quals estan gairebé sempre buides, i entendràs per què dic que el cost de Diagonal és irrisori sobretot tenint en compte la quantitat de gent que passa per allí.

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Friday 17/01/2014 0:14
by Miquel
wefer wrote:
Miquel wrote:Jo no el qualificaria d'irrisori, doncs és més temps de construcció (amb el que implica), més materials de construcció, més personal, més manteniment diari (llum, neteja, etc),
Vés a veure qualsevol de les estacions de la L9/L10 ja en funcionament, algunes de les quals estan gairebé sempre buides, i entendràs per què dic que el cost de Diagonal és irrisori sobretot tenint en compte la quantitat de gent que passa per allí.
Home, si ho comparem amb la L9 no hi ha res a dir... Una estació de L9 ves a saber si duplica, triplica o quadruplica el cost d'una estació normal, però sigui com sigui tot això ho acabem pagant doncs volguem o no, els diners surten de la mateixa caixa, jo vull pensar que tots els problemes que estem tenint ara per pagar hagin provocat un gran clatellot a l'administració per una banda, i alhora, hagin fet veure a molts que tenir Barcelona més guapa, la línia de metro automàtica i soterrada més llarga del continent europeu, la flota més moderna d'Europa entre molts d'altres provoca una insostenibilitat financera al Transport Públic (que una cosa es que sigui deficitari, i l'altre que sigui directament un forat negre..) molt greu.

Guardo esperança per a que hi hagi cert canvi de mentalitat, però sincerament no les tinc totes.

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Wednesday 22/01/2014 0:37
by Oriolix
Com que hi ha tarifes que s'han apujat fins un 8% (com la 50/30) però hi ha tarifes que s'han congelat, com la majoria de família nombrosa, resulta que no hi havia manera de saber quant s'ha apujat el transport públic a Barcelona. L'exercici ha estat prendre les últimes dades conegudes i aplicar les noves tarifes al mateix volum, per al final poder comparar imports totals, i tenir una aproximació al percentatge d'increment global.

Les últimes dades reals les he trobat a la memòria 2012 de l'ATM, on hi ha el detall de vendes, validacions i imports dels títols integrats. L'inconvenient que només hi apareixen els títols integrats i, per tant, queden fora tant el bitllet senzill com la targeta rosa que aquest any van suposar el 28,5% de validacions (aquesta dada sí que la dóna).

Doncs bé, amb els imports sense IVA i, pressuposant que el volum de tiquets no varia (i sense comptar els títols no integrats comentats abans), l'increment 2013 a 2014 és del 4,97%, mentre que l'increment acumulat 2012 a 2013 va ser del 3,84%
atm_2012_2014.gif
atm_2012_2014.gif (8.33 KiB) Viewed 5724 times
De totes maneres, és només una aproximació, per les mancances d'informació indicades, i també perquè pressuposa que el comportament és constant al llarg dels anys, quan l'ús dels títols socials està incrementat-se pel major estalvi que cada cop suposen, però sí que sembla prou orientativa de l'evolució global del preu del transport.

I, per acabar, algun dia ens hauríem de plantejar per què el transport públic ha de pagar un 10% d'IVA. Francament, molt de sentit no té que l'Administració ens cobri el 10% d'un servei que després ha de finançar...

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Wednesday 22/01/2014 11:55
by Adolescent barceloní
Jo calificaria el transport públic com a primera necessitat, perquè permet a la gent desplaçar-se... Per tant, l'hi aplicaria el mínim d'IVA (el 2%).

L'IVA, al marge del finançament del transport públic

Posted: Wednesday 22/01/2014 12:10
by Guigui
Oriolix wrote:I, per acabar, algun dia ens hauríem de plantejar per què el transport públic ha de pagar un 10% d'IVA. Francament, molt de sentit no té que l'Administració ens cobri el 10% d'un servei que després ha de finançar...
Precisament, són uns diners que l'administració sostreu a la gent però que no serveixen per a finançar el transport públic i acaben a les arques generals.

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Wednesday 22/01/2014 18:09
by Sokjo
I espera que amb el temps no s'apugi fins al 21% ( amb l'augment de les tarifes el transport passarà a ser un bé de luxe)..... Bromes a part, el 10% d'IVA seria correcte si es reinvertís en el mateix sector.

L'ajuntament de Barcelona, contra el que havia decidit l'alc

Posted: Thursday 23/01/2014 15:41
by Guigui
Barcelona rebutja la pujada de tarifes i demana a l'ATM que rectifiqui

L'Ajuntament ha aprovat en comissió demanar una rectificació a l'ens metropolità per la nova pujada del preu dels títols de transport

http://www.ara.cat/societat/Barcelona-r ... 93014.html

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Tuesday 28/01/2014 23:13
by metring
He rebut aquest mail. Només podem fer vaga les dones? :boig2 :

Vaga d’usuàries el 29 de gener a Barcelona i àrea metropolitana per exigir la retirada de l’augment del preu del transport públic

Vaga de 20 a 20.30h i concentracions a diverses estacions a les 19h.

Convocada el dimecres 29 de gener una vaga d’usuàries a Barcelona i àrea metropolitana de 20 a 20.30h per exigir la retirada de l’augment del preu del transport públic de 2014.

VAGA D’USUÀRIES DIMECRES 29 DE GENER DE 20H A LES 20:30 I CONCENTRACIONS A LES 19H EXIGINT:

- La retirada de l’augment del 2014 i congelació del preu del transport públic d’acord amb les tarifes del 2013

- Convocatòria d’una taula social per fixar tarifes i criteris.

AIXO HO HEM D’ATURAR ENTRE TOTES I DES DE TOTS ELS BARRIS!

SORTIM AL CARRER I DIGUEM PROU!

- Concentracions a Barcelona ciutat a les estacions de: Arc de Triomf, Ciutat Meridiana (18.30h), Clot, Congrés, Fontana, Horta, Hospital Clínic, Jaume I, La Pau, Les Corts, Llucmajor, Plaça Sants, Poble Nou, Poble Sec, Roquete s (18.30h), Sagrera, Sant Andreu, FGC Sarrià, Zona Franca (Pl. Marina).

- Concentracions a l’àrea metropolitana a les estacions de: Artigues-Sant Adrià, Badalona-Pompeu Fabra, Bellvitge, Renfe Castelldefels, Cornellà, Renfe Gavà, Renfe Premià de Mar, FGC Sant Boi, Santa Coloma (Pl. de la Vila), Renfe Sabadell Nord, Renfe Sant Joan Despí, Renfe Vilafranca.

Un desafiament als barris més castigats per la crisi, l’atur i les retallades.

Aquesta pujada del preu del transport representa un nou desafiament cap als veïns i usuaris que observen que mentre l’administració retalla serveis, retira ajudes i desnona famílies, castiga els qui aposten pel transport públic: per a molts, l’únic transport per anar a treballar o per la recerca de feina.

Un servei públic que funciona com una empresa

El bitllet més venut , la T-10, tindrà un cost de 10,30€. Això significa un 5,10% més que l’any anterior i un 71% més que fa deu anys. La T-50/30 passarà a costar 42,50€, una pujada del 8,4%. Aquest augment continuat de les tarifes, molt per sobre dels increments de l’IPC, converteix el transport públic, pagat per tothom a través dels impostos, en un luxe per als usuaris i en un autèntic transvasament de fons públics cap a les empreses que el gestionen.

Tot això passa mentre s’eliminen línies d’autobús, s’elimina el bus de barri els diumenges i festius i, des de l’any 2007, s’ha anat reduint un 10% el servei d’autobús entre setmana i un 25% els caps de setmana.

Direcció de TMB i Xavier Trias, els culpables de l’augment del preu del bitllet.

Mentre els barcelonins paguen el transport públic, l’empr esa TMB que gestiona l’autobús i el metro de la ciutat, segons han denunciat reiteradament els seus treballadors/es, té una opacitat absoluta al voltant del seu pressupost, dels 603 membres de l’equip directiu, el salari del qual és desconegut i resta fora de conveni, els cotxes oficials de que gaudeixen i el motiu pel qual càrrecs de PSC i CIU acaben ocupant llocs dins d’aquesta direcció

Hem de seguir aguantant que any rere any ens facin pagar més car el transport públic?

Hem de seguir pagant els excessos de les empreses que gestionen el servei de transport metropolità?

Per aquestes raons, des d’STOP PUJADES TRANSPORT PÚBLIC.

>>> Cartell convocatòria vaga d’usuàries a http://www.cgtcatalunya.cat/IMG/jpg/beruj2cceaaskqv.jpg

http://www.cgtcatalunya.cat/spip.php?article9979

Convocatòries (confirmades aquest diumenge, poden augmentar en número)

BARCELONA CIUTAT

POBLENOU, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 DE GENER
A la parada de Metro de Poble Nou, a les 19:00h
Més informació a stoppujadestransport.blogspot.com.es

LES CORTS, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 DE GENER
A la parada de Metro de Les Corts, a les 19:00h
Més informació a stoppujadestransport.blogspot.com.es

SARRIÀ, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 DE GENER
A l’estació FGC de Sarrià, a les 19h
Més info a stoppujadestransport.blogspot.com.es

POBLE SEC, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 DE GENER
A la parada de Metro de Poble Sec, a les 19h
Més info a stoppujadestransport.blogspot.com.es

NOU BARRIS - ROQUETES, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 DE GENER
A la parada de Metro de Roquetes, a les 18:30h
Més informació a stoppujadestransport.blogspot.com.es

GÒTIC, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 DE GENER
A la parada de Metro de Jaume I (a la Plaça del Àngel), a les 19h
Més info a stoppujadestransport.blogspot.com.es
youtu.be/4c0—bU1YTQ

ESQUERRA DE L’EIXAMPLE, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 D E GENER
A la parada de Metro de Hospital Clínic (sortida carrer Villarroel), a les 19h
Més info a stoppujadestransport.blogspot.com.es

ALTRES POBLACIONS

BADIA, PRIMERA ASSEMBLEA D’AFECTATS PER L’AUGMENT DE TARIFES DE L’AUTOBÚS I LA RETALLADA DE SERVEIS, EL DIMECRES 29 DE GENER
Al Casal de l’Esquerra (Burgos, 18), a les 19:00h

L’HOSPITALET DE LLOBREGAT - BELLVITGE, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 DE GENER

A la parada de Metro Bellvitge (porta metro), a les 19:00h
Més informació a stoppujadestransport.blogspot.com.es
youtu.be/-GKPwSSWM5I

PREMIÀ DE MAR, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 DE GENER
A l’estació de Premià de Mar, a les 19h
Més info a stoppujadestransport.blogspot.com.es

SABADELL, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 DE GENER
A la parada de RE NFE Sabadell Nord, a les 19:30h
Més informació a stoppujadestransport.blogspot.com.es

SANT ADRIÀ, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 DE GENER
A la parada de Metro Artigues-Sant Adrià, a les 19h
Més info a stoppujadestransport.blogspot.com.es

SANT BOI, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 DE GENER
A l’estació FGC de Sant Boi, a les 19h
Més info a stoppujadestransport.blogspot.com.es

SANT JOAN DESPÍ, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 DE GENER
A la parada de RENFE de St. Joan Despí, a les 19h
Més info a stoppujadestransport.blogspot.com.es

VILAFRANCA DEL PENEDÈS, PROPERA CONCENTRACIÓ EL DIMECRES 29 DE GENER
A la parada de RENFE de Vilafranca, a les 19:00h
Més informació a stoppujadestransport.blogspot.com.es

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Tuesday 28/01/2014 23:35
by Fran-Ikarus
Una vaga d'usuaris (i/o "usuàries") durant mitja hora, vol dir no agafar el metro durant mitja hora? :nose

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Posted: Wednesday 29/01/2014 0:09
by Miquel
Fran-Ikarus wrote:Una vaga d'usuaris (i/o "usuàries") durant mitja hora, vol dir no agafar el metro durant mitja hora? :nose
Pel que tinc entès la "gràcia" va en fer frau.