Page 26 of 43
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Tuesday 01/11/2011 22:39
by Altaria_Trianilla
De 447's amb interiorisme de Regionals. Encara que no m'espero gran cosa, tot s'ha de dir...
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Sunday 04/12/2011 22:24
by suiza1957
Pues estem a final d´any, i per ara seguin anant amb el seientes de sempre, que acabas amb el cul endurit.
Se sap algo o tot va ser com sempre una promesa?
Jo crs que aquesta linea necessita trens adecuats, i no rodalies. Es que no hina en el mercat material adpatat a alta muntanya ?
I el famos desboblament ja ni parla, amb el retalls de presupost.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Monday 05/12/2011 12:19
by trensmat
suiza1957 wrote:Pues estem a final d´any, i per ara seguin anant amb el seientes de sempre, que acabas amb el cul endurit.
Se sap algo o tot va ser com sempre una promesa?
Jo crs que aquesta linea necessita trens adecuats, i no rodalies. Es que no hina en el mercat material adpatat a alta muntanya ?
I el famos desboblament ja ni parla, amb el retalls de presupost.
Jo he anat fins ha Salou amb una 447 i vaig acabar amb un mal d'esquena, jo penso que tendrien que modificar tot el parc mòbil de rodalies i de regionals.
Back to topìc!
Posted: Monday 05/12/2011 13:42
by Guigui
Precisament, Salou no és un lloc per anar-hi amb 447 i, en principil, aquestes unitats són material assignat a rodalia. Ara, per a discutir aquest tema, anem al fil corresponent, si us plau.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Wednesday 14/03/2012 20:14
by jordidr
Els trens 447 per a la línia de Puigcerdà que havien de ser reformats i començar a circular per la línia a partir de finals de Març tornen a patir un retràs. La última notícia és que s'intentarà que comencin a circular a l'estiu les primeres unitats...
Ja s'ha dit
Posted: Wednesday 14/03/2012 22:05
by Guigui
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Tuesday 03/07/2012 0:43
by oriolp13
Avui he afagat per primer cop el tren bala de la R3, i dir que apart de que el maquinista cada vparada a Barcelona avisava per megafonia que el tren no parava fins a vic, i el revisor ha passat per el tren contant la gent que hi havia al tren.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Tuesday 03/07/2012 11:30
by Ferry1ac1
oriolp13 wrote:Avui he afagat per primer cop el tren bala de la R3, i dir que apart de que el maquinista cada vparada a Barcelona avisava per megafonia que el tren no parava fins a vic, i el revisor ha passat per el tren contant la gent que hi havia al tren.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Tuesday 03/07/2012 12:25
by oriolp13
Ferry1ac1 wrote:oriolp13 wrote:Avui he afagat per primer cop el tren bala de la R3, i dir que apart de que el maquinista cada vparada a Barcelona avisava per megafonia que el tren no parava fins a vic, i el revisor ha passat per el tren contant la gent que hi havia al tren.
Li he dit "tren bala" perquè tothom que l'agafa li diu així
. Suposo que a la línia de Puigcerdà no estem acostumats a anar tant ràpid amb un tren
(tot i que continua tardant la tira...
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Tuesday 03/07/2012 21:28
by UT440_132M
oriolp13 wrote:Ferry1ac1 wrote:oriolp13 wrote:Avui he afagat per primer cop el tren bala de la R3, i dir que apart de que el maquinista cada vparada a Barcelona avisava per megafonia que el tren no parava fins a vic, i el revisor ha passat per el tren contant la gent que hi havia al tren.
Li he dit "tren bala" perquè tothom que l'agafa li diu així
. Suposo que a la línia de Puigcerdà no estem acostumats a anar tant ràpid amb un tren
(tot i que continua tardant la tira...
Això de cantar per megafonia el maquinista que el tren és directe de St. Andreu a Vic i l'interventor comptant les persones que hi viatgen, és habitual, almenys les vegades que l'he agafat sempre ho han fet així. És un gust trigar menys d'una hora entre St. Andreu i Vic, quan normalment trigues de l'ordre de 15 minuts més, sumant els creuaments, i les eternes parades, per mi innecessàries de Mollet i Parets.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Friday 24/08/2012 1:59
by ABB_Traccion
UT440_132M wrote:oriolp13 wrote:Avui he afagat per primer cop el tren bala de la R3, i dir que apart de que el maquinista cada vparada a Barcelona avisava per megafonia que el tren no parava fins a vic, i el revisor ha passat per el tren contant la gent que hi havia al tren.
Això de cantar per megafonia el maquinista que el tren és directe de St. Andreu a Vic[...]
Tot i això, avui en dia encara hi ha gent que o bé "s'equivoca" o no se'n vol enterar que és directe... no serà el primer cop que he vist en
els últims mesos -
i mira que fa dies que el tren funciona!!!- que aprofitant els creuaments l'interventor ha fet baixar a gent perquè s'havia confós...
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Wednesday 29/08/2012 19:21
by victorcasta
Renfe va treure fa uns dies a licitació la reforma de l'interiorisme de 13 unitats 447 per a la línia de Puigcerdà.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Wednesday 29/08/2012 20:32
by Intercanviador
A veure si ara va de debò. De totes formes si ha de continuar l'ús generalitzat d'aquest tipus de material en línies de Regionals n'haurien de reformar unes quantes més.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Tuesday 25/12/2012 23:11
by UT440_132M
Us porto males notícies respecte l'estació de Torelló. Si bé fa un any que es van fer obres de millora per fer un pas subterrani, ara Adif, gestora de l'estació (recordar que a partir de Manlleu les estacions les gestiona Adif, i no Rodalies), ha decidit prescindir del poc personal que hi treballa, i la venda de bitllets a partir del proper mes de gener, es deixarà de fer. Més gent a l'atur, i més frau...
Des del poble van iniciar fa unes setmanes una recollida de signatures per evitar el tancament, superant les 1500 signatures, però Adif ha tirat pel dret.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Wednesday 26/12/2012 1:19
by 437.001
UT440_132M wrote:Us porto males notícies respecte l'estació de Torelló. Si bé fa un any que es van fer obres de millora per fer un pas subterrani, ara Adif, gestora de l'estació (recordar que a partir de Manlleu les estacions les gestiona Adif, i no Rodalies), ha decidit prescindir del poc personal que hi treballa, i la venda de bitllets a partir del proper mes de gener, es deixarà de fer. Més gent a l'atur, i més frau...
Des del poble van iniciar fa unes setmanes una recollida de signatures per evitar el tancament, superant les 1500 signatures, però Adif ha tirat pel dret.
Hi ha estacions-bar.
No sé si era el cas a Torelló.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Wednesday 26/12/2012 11:09
by UT596001
437.001 wrote:Hi ha estacions-bar.
No sé si era el cas a Torelló.
No, la taquilla la portava una empresa subcontractada.
De tota manera, les estacions amb gestió integral (=taquilla al bar) també s'estan tancant com mosques... aquesta setmana vaig estar a l'estació dels Hostalets de Balenyà amb un altre foraire i ens van comentar que tant aquesta com la de Balenyà-Tona-Seva, Centelles... les tancaran també.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Wednesday 26/12/2012 16:59
by 437.001
UT596001 wrote:No, la taquilla la portava una empresa subcontractada.
De tota manera, les estacions amb gestió integral (=taquilla al bar) també s'estan tancant com mosques... aquesta setmana vaig estar a l'estació dels Hostalets de Balenyà amb un altre foraire i ens van comentar que tant aquesta com la de Balenyà-Tona-Seva, Centelles... les tancaran també.
Hi ha màquines expenedores a cap d´aquestes estacions?
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Wednesday 26/12/2012 17:13
by UT440_132M
437.001 wrote:UT596001 wrote:No, la taquilla la portava una empresa subcontractada.
De tota manera, les estacions amb gestió integral (=taquilla al bar) també s'estan tancant com mosques... aquesta setmana vaig estar a l'estació dels Hostalets de Balenyà amb un altre foraire i ens van comentar que tant aquesta com la de Balenyà-Tona-Seva, Centelles... les tancaran també.
Hi ha màquines expenedores a cap d´aquestes estacions?
No. Només Vic, La Garriga, Granollers, Parets, Mollet, i Santa Perpètua tenen màquina expenedora de bitllets.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Thursday 03/01/2013 23:46
by UT440_132M
El director general de Transports visita avui l'estació de Torelló
última actualització: 03-01-2013 (8:26)
L'alcalde, Santi Vivet, li plantejarà a Ricard Font la problemàtica que genera l'eventual projecte d'automatització de l'estació de tren.
Nota de premsa de l'Ajuntament de Torelló
Visita del director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font, a l’estació de tren de Torelló
El director general de Transports i Mobilitat de la Generalitat, Ricard Font, visitarà el proper dijous 3 de gener l’estació de tren de Torelló. El director general anirà acompanyat de l’alcalde de Torelló, Santi Vivet, i altres representants de l’equip de govern municipal.
Ricard Font i Santi Vivet atendran els mitjans de comunicació per tal d’explicar la problemàtica i fer avinent la posició de la Generalitat i l’Ajuntament entorn de l’eventual projecte d’automatització de l’estació de tren de Torelló que preveu l’empresa Adif.
Re: Futur servei linia Puigcerdà
Posted: Saturday 05/01/2013 22:29
by UT440_132M
http://el9nou.cat/noticies_o_0/28362/go ... _totes_les
El govern tem que Madrid vagi tancant totes les estacions de la línia excepte les de Granollers i Vic
XAVIER BARDOLET
última actualització: 04-01-2013 (11:54)
Així ho assegurava ahir el director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font, durant una visita a Torelló, el primer municipi que es quedarà sense personal a l'estació.
El que no passarà segons Font és que els trens deixin de parar en algunes estacions perquè aquesta decisió és competència de la Generalitat. Font es va reunir amb membres de diferents partits del consistori torellonenc per sumar-se a les queixes per la manera com Adif ha portat la decisió que també s'aplicarà a Centelles.
Ricard Font va aprofitar per criticar el traspàs de rodalies i de regionals negociat pel govern tripartit, que no va incloure les vies, les catenàries i les estacions. L'alcalde de Torelló, Santi Vivet, va insistir una vegada més en els perills que comportarà que l'estació no tingui personal.
Vivet també recordava que treballadors i usuaris de l'estació han recollit 1.800 firmes per reclamar que el servei continuï com fins ara. S'han enviat a la Generalitat, al Parlament i a Adif. La Generalitat, per la seva banda, ha reclamat una reunió amb Adif per aclarir el futur de les estacions.