Yo tengo una pregunta porque el TCR de Vilanova no pueden reformar las unidades 447 en 447 PMR yo creo que tienen capacidad para hacer estas reformas.Renfe451 wrote:Retorno al tema de les 447 reformades. En breu tindrem la segona 447 PMR pintada amb colors RdC, es tracta de la 447-117, que ha baixat fins als tallers de Villaverde on serà pintada de blanc i taronja. La 447-116 segueix encara per Valladolid.
Altres unitats que també es troben en procés de reforma són les 447-121, 447-131 i 447-142, però aquestes ja no pertanyen a Barcelona.
Seguiment de les 440, 447 i 470
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Novetats 447 PMR
Re: Novetats 447 PMR
Las grandes reformas en los trenes de Cercanías y Media Distancia siempre se han hecho en el TCR de Valladolid. El de Vilanova se encarga de reformas de menor grado y revisiones a material móvil, otra cosa que es que haya casos excepcionales como la reforma de las 447 para la línea de Puigcerdà, que esta sí se ha hecho en los talleres de la capital del Garraf.trensmat wrote:Yo tengo una pregunta porque el TCR de Vilanova no pueden reformar las unidades 447 en 447 PMR yo creo que tienen capacidad para hacer estas reformas.Renfe451 wrote:Retorno al tema de les 447 reformades. En breu tindrem la segona 447 PMR pintada amb colors RdC, es tracta de la 447-117, que ha baixat fins als tallers de Villaverde on serà pintada de blanc i taronja. La 447-116 segueix encara per Valladolid.
Altres unitats que també es troben en procés de reforma són les 447-121, 447-131 i 447-142, però aquestes ja no pertanyen a Barcelona.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Novetats 447 PMR
I perquè aquesta reforma interior s'ha finançat amb diners de la Generalitat.Renfe451 wrote:Las grandes reformas en los trenes de Cercanías y Media Distancia siempre se han hecho en el TCR de Valladolid. El de Vilanova se encarga de reformas de menor grado y revisiones a material móvil, otra cosa que es que haya casos excepcionales como la reforma de las 447 para la línea de Puigcerdà, que esta sí se ha hecho en los talleres de la capital del Garraf.trensmat wrote:Yo tengo una pregunta porque el TCR de Vilanova no pueden reformar las unidades 447 en 447 PMR yo creo que tienen capacidad para hacer estas reformas.Renfe451 wrote:Retorno al tema de les 447 reformades. En breu tindrem la segona 447 PMR pintada amb colors RdC, es tracta de la 447-117, que ha baixat fins als tallers de Villaverde on serà pintada de blanc i taronja. La 447-116 segueix encara per Valladolid.
Altres unitats que també es troben en procés de reforma són les 447-121, 447-131 i 447-142, però aquestes ja no pertanyen a Barcelona.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Novetats 447 PMR
Jo pensó que el TCR de Vilanova te capacitat completa per abarcar les grans reformas dels Trens que circulen nomes per Catalunya com l'adaptacio el PMR de les 447, ja que trobo una pijada que els cotxes adaptats ho fagin a Valladolid i altres aspectes del Tren a Madrid, o sigui, que estiguin traslladant continuament el Material Rodant entre Madrid i Valladolid poguent-se dur a terme el TCR de VilanovaRenfe451 wrote:Las grandes reformas en los trenes de Cercanías y Media Distancia siempre se han hecho en el TCR de Valladolid. El de Vilanova se encarga de reformas de menor grado y revisiones a material móvil, otra cosa que es que haya casos excepcionales como la reforma de las 447 para la línea de Puigcerdà, que esta sí se ha hecho en los talleres de la capital del Garraf.trensmat wrote:Yo tengo una pregunta porque el TCR de Vilanova no pueden reformar las unidades 447 en 447 PMR yo creo que tienen capacidad para hacer estas reformas.Renfe451 wrote:Retorno al tema de les 447 reformades. En breu tindrem la segona 447 PMR pintada amb colors RdC, es tracta de la 447-117, que ha baixat fins als tallers de Villaverde on serà pintada de blanc i taronja. La 447-116 segueix encara per Valladolid.
Altres unitats que també es troben en procés de reforma són les 447-121, 447-131 i 447-142, però aquestes ja no pertanyen a Barcelona.
La 447-116, ja està a Catalunya
Novetats sobre les 447 reformades en colors RdC. La 447-116 ja la tenim aquí, es troba al TCR de Vilanova, per tant em fa pensar que aquesta unitat en breu iniciarà el seu servei comercial a Barcelona en qüestió de dies.
Ja tenim la 447-117 pintada i reformada!
Ja tenim la 447-117 pintada de Rodalies de Catalunya i adaptada a PMR. Aquí la veiem sortint dels tallers de Villaverde Bajo a Madrid:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
No estic d'acord amb un aspecte de la porta central. Perquè es talla la franja grisa de les finestres? Queda lleig i dóna sensació de discontinuitat.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Potser ho han fet perquè la porta destaqui més.
Per cert, més amunt algú despotricava (irònicament) de la porta pintada amb una rodona taronja. Sembla que la Gene ha intervingut i l'ha pintada quadrada!
Per cert, més amunt algú despotricava (irònicament) de la porta pintada amb una rodona taronja. Sembla que la Gene ha intervingut i l'ha pintada quadrada!
Proposta per repintar.
I per què no pinten la porta de blau, ja que aquest és el color de fons del conegut pictograma d'un personatge asseguda en una cadira de rodes? Destacarà més, però que deixin la franja grisa que així la línia de finestres dóna sensació de continuitat.
Edito perquè m'he menjat una paraula.
Edito perquè m'he menjat una paraula.
Last edited by Renfe445 on Tuesday 20/05/2014 23:23, edited 1 time in total.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
La porta del pis baix no està pintada de color blau
La porta del pis baix no està pintada de blau, altra cosa seria que des de lluny pugui semblar que estigui pintat de blau, però no és així.Renfe445 wrote:I per què pinten la porta de blau, ja que aquest és el color de fons del conegut pictograma d'un personatge asseguda en una cadira de rodes? Destacarà més, però que deixin la franja grisa que així la línia de finestres dóna sensació de continuitat.
Re: La porta del pis baix no està pintada de color blau
El que es veu de color blau són els pictogrames d'una bicicleta i una cadira de rodes, per indicar que aquella és la seva porta.Renfe451 wrote:La porta del pis baix no està pintada de blau, altra cosa seria que des de lluny pugui semblar que estigui pintat de blau, però no és així.Renfe445 wrote:I per què pinten la porta de blau, ja que aquest és el color de fons del conegut pictograma d'un personatge asseguda en una cadira de rodes? Destacarà més, però que deixin la franja grisa que així la línia de finestres dóna sensació de continuitat.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Ui...
Ui. M'he expressat malament. Volia posar un "no" entre mig...Renfe451 wrote:La porta del pis baix no està pintada de blau, altra cosa seria que des de lluny pugui semblar que estigui pintat de blau, però no és així.Renfe445 wrote:I per què pinten la porta de blau, ja que aquest és el color de fons del conegut pictograma d'un personatge asseguda en una cadira de rodes? Destacarà més, però que deixin la franja grisa que així la línia de finestres dóna sensació de continuitat.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
La 447-140 ja es troba en servei
Ja està en servei la segona 447 adaptada a PMR, la 447-140 que es troba a Madrid. De les "nostres" jo sé que fa poc que es troben a Montcada però encara no han entrat en servei.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
A la portada del (fantàstic) bloc lugares-abandonados.com
http://www.lugares-abandonados.com/
ha aparegut la foto d'una 440 totalment graffitejada, en una via morta al costat d'un edifici ferroviari aparentment també en desús
On deu ser?
http://www.lugares-abandonados.com/
ha aparegut la foto d'una 440 totalment graffitejada, en una via morta al costat d'un edifici ferroviari aparentment també en desús
On deu ser?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
440-167?
Té tota la pinta de que sigui la 440-167, que abans de retirar-la va formar part de Mitja Distància i en el seu moment també ho va ser de Rodalies. Segons Listadotren, aquesta unitat estaria a Móra la Nova per al seu desguàs, per tanto jo penso que podria ser aquest mateix lloc i si no ho és, apostaria per dos llocs on darrerament s'han utilitzat com a "cementiri ferroviari", Algodor o Castillejo-Añover.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
A mi también me suena que es Mora la Nova, cuando he pasado por ahí recientemente había una 440 en ese estado, seguramente la misma de la foto.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Sens dubte es Mora la nova.
Ho se per l'estructura de ferro que hi surt a la dreta de la foto.
Ho se per l'estructura de ferro que hi surt a la dreta de la foto.
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Mora la Nova, la 440 que hi ha apartada, tal i com diu, està cada cop més vandalitzada. Us paso unes fotos d'aquest estiu:
FOTOS FETES PER MI, PROHIBIDA LA SEVA REPRODUCCIÓ SENSE PERMÍS!
FOTOS FETES PER MI, PROHIBIDA LA SEVA REPRODUCCIÓ SENSE PERMÍS!
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Amb la inminent liberalització del transport ferroviari de viatgers a Espanya, aquestes 440 poden tenir una "segona oportunitat" de cara a les operadores privades que puguin sorgir? I més ara, quan ALSA ja pot competir amb Renfe en el transport de viatgers.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Pel que jo sé, a Catalunya tenim abandonades la 440 de Móra la Nova, la de Morrot i la de Sant Andreu Comtal. Sortiria molt cara la reparació i posada a punt? Si no estan massa deteriorades/desgastades/desguassades, coincideixo amb en @Renfe451: es podrien aprofitar per a possibles operadors privats.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.