Page 26 of 57
Re: Novetats 447 PMR
Posted: Saturday 10/05/2014 15:27
by trensmat
Renfe451 wrote:Retorno al tema de les 447 reformades. En breu tindrem la segona 447 PMR pintada amb colors RdC, es tracta de la 447-117, que ha baixat fins als tallers de Villaverde on serà pintada de blanc i taronja. La 447-116 segueix encara per Valladolid.
Altres unitats que també es troben en procés de reforma són les 447-121, 447-131 i 447-142, però aquestes ja no pertanyen a Barcelona.
Yo tengo una pregunta porque el TCR de Vilanova no pueden reformar las unidades 447 en 447 PMR yo creo que tienen capacidad para hacer estas reformas.
Re: Novetats 447 PMR
Posted: Sunday 11/05/2014 21:08
by Renfe451
trensmat wrote:Renfe451 wrote:Retorno al tema de les 447 reformades. En breu tindrem la segona 447 PMR pintada amb colors RdC, es tracta de la 447-117, que ha baixat fins als tallers de Villaverde on serà pintada de blanc i taronja. La 447-116 segueix encara per Valladolid.
Altres unitats que també es troben en procés de reforma són les 447-121, 447-131 i 447-142, però aquestes ja no pertanyen a Barcelona.
Yo tengo una pregunta porque el TCR de Vilanova no pueden reformar las unidades 447 en 447 PMR yo creo que tienen capacidad para hacer estas reformas.
Las grandes reformas en los trenes de Cercanías y Media Distancia siempre se han hecho en el TCR de Valladolid. El de Vilanova se encarga de reformas de menor grado y revisiones a material móvil, otra cosa que es que haya casos excepcionales como la reforma de las 447 para la línea de Puigcerdà, que esta sí se ha hecho en los talleres de la capital del Garraf.
Re: Novetats 447 PMR
Posted: Sunday 11/05/2014 21:45
by UT440_132M
Renfe451 wrote:trensmat wrote:Renfe451 wrote:Retorno al tema de les 447 reformades. En breu tindrem la segona 447 PMR pintada amb colors RdC, es tracta de la 447-117, que ha baixat fins als tallers de Villaverde on serà pintada de blanc i taronja. La 447-116 segueix encara per Valladolid.
Altres unitats que també es troben en procés de reforma són les 447-121, 447-131 i 447-142, però aquestes ja no pertanyen a Barcelona.
Yo tengo una pregunta porque el TCR de Vilanova no pueden reformar las unidades 447 en 447 PMR yo creo que tienen capacidad para hacer estas reformas.
Las grandes reformas en los trenes de Cercanías y Media Distancia siempre se han hecho en el TCR de Valladolid. El de Vilanova se encarga de reformas de menor grado y revisiones a material móvil, otra cosa que es que haya casos excepcionales como la reforma de las 447 para la línea de Puigcerdà, que esta sí se ha hecho en los talleres de la capital del Garraf.
I perquè aquesta reforma interior s'ha finançat amb diners de la Generalitat.
Re: Novetats 447 PMR
Posted: Monday 12/05/2014 0:09
by cesc
Renfe451 wrote:trensmat wrote:Renfe451 wrote:Retorno al tema de les 447 reformades. En breu tindrem la segona 447 PMR pintada amb colors RdC, es tracta de la 447-117, que ha baixat fins als tallers de Villaverde on serà pintada de blanc i taronja. La 447-116 segueix encara per Valladolid.
Altres unitats que també es troben en procés de reforma són les 447-121, 447-131 i 447-142, però aquestes ja no pertanyen a Barcelona.
Yo tengo una pregunta porque el TCR de Vilanova no pueden reformar las unidades 447 en 447 PMR yo creo que tienen capacidad para hacer estas reformas.
Las grandes reformas en los trenes de Cercanías y Media Distancia siempre se han hecho en el TCR de Valladolid. El de Vilanova se encarga de reformas de menor grado y revisiones a material móvil, otra cosa que es que haya casos excepcionales como la reforma de las 447 para la línea de Puigcerdà, que esta sí se ha hecho en los talleres de la capital del Garraf.
Jo pensó que el TCR de Vilanova te capacitat completa per abarcar les grans reformas dels Trens que circulen nomes per Catalunya com l'adaptacio el PMR de les 447, ja que trobo una pijada que els cotxes adaptats ho fagin a Valladolid i altres aspectes del Tren a Madrid, o sigui, que estiguin traslladant continuament el Material Rodant entre Madrid i Valladolid poguent-se dur a terme el TCR de Vilanova
La 447-116, ja està a Catalunya
Posted: Saturday 17/05/2014 18:13
by Renfe451
Novetats sobre les 447 reformades en colors RdC. La 447-116 ja la tenim aquí, es troba al TCR de Vilanova, per tant em fa pensar que aquesta unitat en breu iniciarà el seu servei comercial a Barcelona en qüestió de dies.
Ja tenim la 447-117 pintada i reformada!
Posted: Monday 19/05/2014 22:31
by Renfe451
Ja tenim la 447-117 pintada de Rodalies de Catalunya i adaptada a PMR. Aquí la veiem sortint dels tallers de Villaverde Bajo a Madrid:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 20/05/2014 14:39
by Renfe445
No estic d'acord amb un aspecte de la porta central. Perquè es talla la franja grisa de les finestres? Queda lleig i dóna sensació de discontinuitat.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 20/05/2014 16:12
by epuig29
Potser ho han fet perquè la porta destaqui més.
Per cert, més amunt algú despotricava (irònicament) de la porta pintada amb una rodona taronja. Sembla que la Gene ha intervingut i l'ha pintada quadrada!
Proposta per repintar.
Posted: Tuesday 20/05/2014 17:48
by Renfe445
I per què no pinten la porta de blau, ja que aquest és el color de fons del conegut pictograma d'un personatge asseguda en una cadira de rodes? Destacarà més, però que deixin la franja grisa que així la línia de finestres dóna sensació de continuitat.
Edito perquè m'he menjat una paraula.
La porta del pis baix no està pintada de color blau
Posted: Tuesday 20/05/2014 22:52
by Renfe451
Renfe445 wrote:I per què pinten la porta de blau, ja que aquest és el color de fons del conegut pictograma d'un personatge asseguda en una cadira de rodes? Destacarà més, però que deixin la franja grisa que així la línia de finestres dóna sensació de continuitat.
La porta del pis baix no està pintada de blau, altra cosa seria que des de lluny pugui semblar que estigui pintat de blau, però no és així.
Re: La porta del pis baix no està pintada de color blau
Posted: Tuesday 20/05/2014 23:02
by oriolp13
Renfe451 wrote:Renfe445 wrote:I per què pinten la porta de blau, ja que aquest és el color de fons del conegut pictograma d'un personatge asseguda en una cadira de rodes? Destacarà més, però que deixin la franja grisa que així la línia de finestres dóna sensació de continuitat.
La porta del pis baix no està pintada de blau, altra cosa seria que des de lluny pugui semblar que estigui pintat de blau, però no és així.
El que es veu de color blau són els pictogrames d'una bicicleta i una cadira de rodes, per indicar que aquella és la seva porta.
Ui...
Posted: Tuesday 20/05/2014 23:22
by Renfe445
Renfe451 wrote:Renfe445 wrote:I per què pinten la porta de blau, ja que aquest és el color de fons del conegut pictograma d'un personatge asseguda en una cadira de rodes? Destacarà més, però que deixin la franja grisa que així la línia de finestres dóna sensació de continuitat.
La porta del pis baix no està pintada de blau, altra cosa seria que des de lluny pugui semblar que estigui pintat de blau, però no és així.
Ui. M'he expressat malament. Volia posar un "no" entre mig...
La 447-140 ja es troba en servei
Posted: Tuesday 27/05/2014 16:19
by Renfe451
Ja està en servei la segona 447 adaptada a PMR, la 447-140 que es troba a Madrid. De les "nostres" jo sé que fa poc que es troben a Montcada però encara no han entrat en servei.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 01/06/2014 0:36
by Fran-Ikarus
A la portada del (fantàstic) bloc lugares-abandonados.com
http://www.lugares-abandonados.com/
ha aparegut la foto d'una 440 totalment graffitejada, en una via morta al costat d'un edifici ferroviari aparentment també en desús
On deu ser?
440-167?
Posted: Sunday 01/06/2014 1:12
by Renfe451
Té tota la pinta de que sigui la 440-167, que abans de retirar-la va formar part de Mitja Distància i en el seu moment també ho va ser de Rodalies. Segons Listadotren, aquesta unitat estaria a Móra la Nova per al seu desguàs, per tanto jo penso que podria ser aquest mateix lloc i si no ho és, apostaria per dos llocs on darrerament s'han utilitzat com a "cementiri ferroviari", Algodor o Castillejo-Añover.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 01/06/2014 16:08
by alf_
A mi también me suena que es Mora la Nova, cuando he pasado por ahí recientemente había una 440 en ese estado, seguramente la misma de la foto.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 01/06/2014 16:45
by ortegote
Sens dubte es Mora la nova.
Ho se per l'estructura de ferro que hi surt a la dreta de la foto.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 01/06/2014 21:47
by raulitinbcn
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 01/06/2014 22:21
by Renfe451
Amb la inminent liberalització del transport ferroviari de viatgers a Espanya, aquestes 440 poden tenir una "segona oportunitat" de cara a les operadores privades que puguin sorgir? I més ara, quan ALSA ja pot competir amb Renfe en el transport de viatgers.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 01/06/2014 22:29
by Adolescent barceloní
Pel que jo sé, a Catalunya tenim abandonades la 440 de Móra la Nova, la de Morrot i la de Sant Andreu Comtal. Sortiria molt cara la reparació i posada a punt? Si no estan massa deteriorades/desgastades/desguassades, coincideixo amb en @Renfe451: es podrien aprofitar per a possibles operadors privats.