http://www20.gencat.cat/portal/site/msi ... mt=default
Obres a l'R1 i R4 els dies 10-11 i 17-18
Modificació del servei a l'R1 i R4 sud per obres
Els caps de setmana del 10-11 i 17-18 de juliol es modifica el servei habitual de les línies R1 i R4 sud de Rodalies a causa de les obres exectuades per Adif per traslladar les vies de la línia Barcelona-Mataró-Maçanet, a l’entorn de La Sagrera.
Dissabtes 10 i 17 de juliol
Línia R1 (Molins de Rei-Maçanet Massanes per Mataró):
* Es modifiquen els horaris d’aquesta línia.
* La freqüència de pas dels trens es reduirà a dos trens per hora i sentit entre Mataró i L’Hospitalet de Llobregat.
* Per a facilitar la mobilitat dels viatgers que es desplacen a la platja, es manté la oferta habitual de quatre trens per hora i sentit des de les 9h a les 14h (direcció Mataró) i des de les 15.30h fins les 20h (direcció Barcelona).
Línia R4 sud (Sant Vicenç de Calders-Badalona per Vilafranca del Penedès):
* Els trens d’aquesta línia iniciaran i finalitzaran el seu recorregut a l’Hospitalet de Llobregat.
* Per a desplaçar-se entre Badalona i l’Hospitalet de Llobregat els clients disposen dels serveis de la línia R1 de Rodalies.
Diumenges 11 i 18 de juliol
* Línia R1 (Molins de Rei-Maçanet Massanes per Mataró): no circularan els trens Mataró (4.57h/5.29h)-L’Hospitalet de Llobregat (5.53h/6.23h).
* Línia R4 sud (Sant Vicenç de Calders-Badalona per Vilafranca del Penedès): els trens Badalona (6.16h)-Martorell (7.11h) i Badalona (6.25h)-Sant Vicenç de Calders (8.04h), iniciaran el seu recorregut a l’Hospitalet de Llobregat. Per a desplaçar-se entre Badalona i l’Hospitalet de Llobregat els clients disposen dels serveis de la línia R1 de Rodalies.
Informació i atenció al client
Per tal d’orientar els usuaris durant aquests caps de setmana, Renfe incrementarà el seu personal d’informació i atenció al client amb 4 persones més per torn a l’estació de l’Hospitalet de Llobregat.
A més, s’informarà per megafonia de trens i estacions, servei SMS, Transmet, així com als telèfons 902 41 00 41 i 902 320 320.
Que és aixó d'acabar la R4 SUd a L'Hospitalet i transbord a la R1?No costava tant fer acabar la R4 a un altre lloc?,a Montcada Birfucació per exemple?,o bé per Passeig de Gràcia i acabar a EDF?O una altre solució seria que els trens de la R1 a partir de L'Hospitalet segueixin com trens de la línia R4,i els de la R4 procedents de Martorell/Vilafranca/St.Vicenç quan arribin a Hospitalet segueixen com R1 a Mataró,Blanes o Maçanet,i aixó és pot fer perfectament:
Desde Hospitalet:
:12 minuts trens procedents de Martorell s'esperen a :19 i marxen a Mataró
:31 minuts trens procedents de St.Vicenç s'esperen a :35 i marxen a Blanes
:53 minuts trens procedents de Vilafranca s'esperen a :5 i marxen a Maçanet,o fins i tot podien marxar a :53 fent l'horari del Mataró de :49
Desde Badalona(els trens de la R1 quan arribin a Badalona fan temps i adapten horari de la R4):
:52 minuts procedent de Mataró s'espera a :01 i marxa cap a St.Vicenç
:37 minuts procedent de Maçanet s'espera a :40 i marxa cap a Martorell
:07 minuts procedent de Mataró s'esoera a :18 i marxa cap a Vilafranca
peró no!!!!,acabar la R4 Sud a Hospitalet i espavila't.Doncs mireu,com usuari de la R4 ho trobo un insult i una discriminació i penso escriure una reclamació a Rodalies Catalunya.Ja estic FART del tracte que rebem els usuaris de la R4.