Posted: Thursday 27/07/2006 14:05
I això servirà per ficar-hi més trens, més freqüències, i menys temps de durada dels viatges fins a La Pobla?
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Sí és possible anar i tornar en un mateix dia en tren+bus a Sort, i jo ho he fet des de Castellar...Ferrovi wrote:UI... que això pinta bé! segurament posarán més trens, com cal.
Dic que pinta bé, perque això es el que calá perque FGC se n'adoni del que cal. Sense això, les frequencies continuaríen sent pessimes.
De fet, segons els calculs que vaig fer una vegada, es impossible anar a Sort i tornar a Barcelona en un mateix dia, ni sortint amb el primer tren de barcelona.
Per a quan trens nous? per a quan els primers trens de ample ib`ric de FGC? :festa )))2
Anar en Talgo+Tren a la Pobla és més barat que no pas agafar el bus directe Pobla-BCN de la Alsina Graells...Ferrovi wrote:Ei, jo dic en rodalíes. Sincerament, no m'agrada gastar massa diners en Alvies, Talgos etc.
llavors...que preferiries: viatjar en una 276 amb cotxes 5000 i trigar 12 hores en fer 600 kilometres ?Ferrovi wrote: no m'agrada gastar massa diners en Alvies, Talgos etc.
A quina línia podria aprofitar el material dièsel? La línia de la Pobla és l'única que queda a Catalunya sense electrificar.neroon wrote:Comprar material nou diesel, que en principi nomès podrà èsser emprat en aquesta línia (l'única de FGC d'ample ibèric) per haver d'apartar-lo al cap de poc temps no te gaire sentit, tret que vulgui operar en d'altres línies d'Adif dins de la futura liberalització del sector.
Qui ha parlat de Catalunya?entfe001 wrote:A quina línia podria aprofitar el material dièsel? La línia de la Pobla és l'única que queda a Catalunya sense electrificar.neroon wrote:Comprar material nou diesel, que en principi nomès podrà èsser emprat en aquesta línia (l'única de FGC d'ample ibèric) per haver d'apartar-lo al cap de poc temps no te gaire sentit, tret que vulgui operar en d'altres línies d'Adif dins de la futura liberalització del sector.