Dilluns passat també vàrem sentir un missatge semblant al semidirecte de Puigcerdà, a l'entrar a Sants. Varen dir "Atenció senyors viatgers, estem realitzant proves de megafonia".metring wrote:Avui a la R2, al tren que he agafat, sonava a la megafonia "Atención, señores viajeros, estamos realizando pruebas de megafonía, 1, 2, 3, 4,", i després en català. La canviaran per donar més informació sobre incidències?
Seguiment del traspàs de Rodalies
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Aquest missatge que dieu sobre les proves de megafonia el vaig sentir el passat 29 de Març en una 447 entre Cerdanyola Universitat i Cerdanyola del Vallès.
- Guigui
- Administrador
Quant durarà?
Doncs espero que, a diferència dels busos de TMB, el període de proves no sigui de quatre anys.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Avui en tots els trens de Rodalies que he agafat guàrdies de seguretat amunt i avall.
Això si, però des de que es va acabar el transbordament a la L1 per les obres del túnel, "curiosament", ja no hi ha ningú a Fabra i PuigMako448 wrote:Avui en tots els trens de Rodalies que he agafat guàrdies de seguretat amunt i avall.
- Guigui
- Administrador
Evolució paral·lela
També estic notant una major presència d'agents de seguretat privada al metro de Barcelona. En connexió amb el tema del fil, no sé si serà més qüestió de campanya electoral que no pas del propi traspàs, i d'aquí a uns quants mesos, com qui no vol la cosa, tornaran a reduir efectius per a veure si això "funciona sol".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
s'ha incorporat una nova empresa a la seguretat de Renfe, TrablisaMako448 wrote:Avui en tots els trens de Rodalies que he agafat guàrdies de seguretat amunt i avall.
- Pere
- N9
Ja fa com a mínim un any que aquesta empresa porta el tema de seguretat a Sabadell Centre, que és per on passo gairebé diàriament, en tot cas hauran ampliat el contracte per a més agents.Alex_C4 wrote:s'ha incorporat una nova empresa a la seguretat de Renfe, TrablisaMako448 wrote:Avui en tots els trens de Rodalies que he agafat guàrdies de seguretat amunt i avall.
Almenys dos anys i mig, quan jo treballava com a informador a Sabadell Centre ja treballava aquesta empresa, i jo vaig estar treballant al Juliol del 2008. Aquesta empresa també està a Sabadell Nord.Pere wrote:Ja fa com a mínim un any que aquesta empresa porta el tema de seguretat a Sabadell Centre, que és per on passo gairebé diàriament, en tot cas hauran ampliat el contracte per a més agents.
Per cert, aprofitant el fil, informar d'una banda que s'estan implantant més màquines autovenda per la xarxa de Rodalia. A part de les mencionades de Les Franqueses-Granollers Nord i Segur de Calafell, també s'han instal·lat de noves, i en estacions que no en tenien a Cunit i Torre del Baró (!). Per cert, dir que totes aquestes màquines, a diferència de la resta de la xarxa de rodalia, surt a l'idioma per defecte el castellà (la resta en català).
A més, sembla ser que RENFE ha volgut copiar a FGC i ja es poden pagar les multes imposades per els interventors a les màquines autovenda de les estacions. Poso diferents imatges que ho certifiquen:
Botó per sel·leccionar la tarifa. Amagada a no més poder ja que està a la tercera pantalla, junt a la T-Familiar
Primer pas: demanar el DNI del infractor
Segon pas: demanar el número de la denúncia
Tercer pas: com servidor és legal i no ha de pagar multes, m'invento el número de la denúncia i evidentment la màquina no se l'empassa. Per tant, ens diu (en valencià ) que anem a la taquilla.
Jo voldria saber una cosa.
L'any vinent en teoria la Generalitat posarà les tarifes a Rodalies,tindrem a Rodalies els mateixos preus que a FGC?En cas afirmatiu,seria una vergonya,la pujada de preus seria notable,i a sobre patint les mateixes deficiències que tenim ara a Rodalies,els mateixos seients de pedra,i el mateix temps de trajecte(tot i que en aquest aspecte Rodalies guanya per golejada a FGC).
Sí el servei de Rodalies l'any vinent fos igual de fiable que el d'FGC,potser no em queixaria,peró aixó de moment és un somini,i el servei de Rodalies l'any vinenet serà igual que el d'aquest,horroròs,i a anys llum de la fiabilitat d'FGC.
L'any vinent en teoria la Generalitat posarà les tarifes a Rodalies,tindrem a Rodalies els mateixos preus que a FGC?En cas afirmatiu,seria una vergonya,la pujada de preus seria notable,i a sobre patint les mateixes deficiències que tenim ara a Rodalies,els mateixos seients de pedra,i el mateix temps de trajecte(tot i que en aquest aspecte Rodalies guanya per golejada a FGC).
Sí el servei de Rodalies l'any vinent fos igual de fiable que el d'FGC,potser no em queixaria,peró aixó de moment és un somini,i el servei de Rodalies l'any vinenet serà igual que el d'aquest,horroròs,i a anys llum de la fiabilitat d'FGC.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
A grans trets l'actuació clàssica de la llarga Generalitat (1980 - 2010) en aspecte de preus allà on manava ha estat d'augmentar qualitat a canvi d'augment de preus de forma sostinguda. Això ha permès passar d'indexs de cobertura de l'activitat del 30% a índexs de més del 70% en el cas d'FGC, tot i que ara va a la baixa percentualment. En aquests moments hi ha explotacions rendibles.
Normalment els aspectes tarifaris es decideixen allà cap al desembre, per tant caldrà veure en aquell moment la tendència que seguiran en Rodalies Catalunya, si ho decidirà Rodalies o se sotmetran a l'ATM. Allò lògic fóra sormetre's a l'ATM, de fet en alguns aspectes comparteixen estructura.
Normalment els aspectes tarifaris es decideixen allà cap al desembre, per tant caldrà veure en aquell moment la tendència que seguiran en Rodalies Catalunya, si ho decidirà Rodalies o se sotmetran a l'ATM. Allò lògic fóra sormetre's a l'ATM, de fet en alguns aspectes comparteixen estructura.
Mako448 wrote:Jo voldria saber una cosa.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/pt ... s-i-trens/
Rodalies de Catalunya ha iniciat un nou pla de millora de seguretat i control de frau a estacions i trens
Des d’avui, els viatgers sense títol de transport vàlid han de pagar una percepció mínima de 50 euros
Aquesta mesura equipara Rodalies de Catalunya a la resta d’operadors de la Regió Metropolitana de Barcelona
S’ ha incrementat el personal de seguretat tant a l’interior del tren com en estacions amb un total de 32 agents
En el marc de les actuacions previstes en el Pla d’Acció 2010 -2012, a partir d’avui s’han començat a aplicar diferents iniciatives per lluitar contra el frau als serveis de Rodalies de Catalunya i s’equipara la percepció mínima amb la resta d’operadors de la Regió Metropolitana de Barcelona.
Fins ara la percepció mínima als serveis de Rodalia operats per Renfe era de 9,3 euros, a partir d’avui els viatgers sense títol de transport vàlid hauran d’abonar una percepció mínima de 50 euros.
Aquesta mesura equipara Rodalies de Catalunya a la resta d’operadors de la Regió Metropolitana de Barcelona. Si el viatger accedeix a pagar aquest import al moment, la percepció mínima serà de 25 euros. Si d’altra banda opta per un pagament posterior, el pagament és de 50 euros i el pot realitzar a través dels punts de venda de Rodalies de Catalunya, Oficina d’informació i atenció al client de Plaça Catalunya i màquines auto venda, en un termini de 30 dies naturals.
A més, s’ha incrementat el personal de seguretat en estacions i a l’interior dels trens per evitar tant el frau com les actituds incíviques, s’han incorporat un total de 32 agents de seguretat , el que significa un increment del 20% respecte un dia laborable i un 30% en caps de setmana i festius.
Aquesta campanya de seguretat i control del frau a trens i estacions de Rodalies de Catalunya, es realitzarà periòdicament i es complementarà amb anuncis per megafonia i instal•lació de cartells explicatius a les estacions afectades. A més, es renova tota la informació gràfica a trens i estacions, actualitzant els nous imports i condicions de pagament de la percepció mínima.
Temes: Notes de premsa, Rodalies Publicat per: ptop 1 comentari
Un comentari en aquest article
Rodalies de Catalunya ha iniciat un nou pla de millora de seguretat i control de frau a estacions i trens
Des d’avui, els viatgers sense títol de transport vàlid han de pagar una percepció mínima de 50 euros
Aquesta mesura equipara Rodalies de Catalunya a la resta d’operadors de la Regió Metropolitana de Barcelona
S’ ha incrementat el personal de seguretat tant a l’interior del tren com en estacions amb un total de 32 agents
En el marc de les actuacions previstes en el Pla d’Acció 2010 -2012, a partir d’avui s’han començat a aplicar diferents iniciatives per lluitar contra el frau als serveis de Rodalies de Catalunya i s’equipara la percepció mínima amb la resta d’operadors de la Regió Metropolitana de Barcelona.
Fins ara la percepció mínima als serveis de Rodalia operats per Renfe era de 9,3 euros, a partir d’avui els viatgers sense títol de transport vàlid hauran d’abonar una percepció mínima de 50 euros.
Aquesta mesura equipara Rodalies de Catalunya a la resta d’operadors de la Regió Metropolitana de Barcelona. Si el viatger accedeix a pagar aquest import al moment, la percepció mínima serà de 25 euros. Si d’altra banda opta per un pagament posterior, el pagament és de 50 euros i el pot realitzar a través dels punts de venda de Rodalies de Catalunya, Oficina d’informació i atenció al client de Plaça Catalunya i màquines auto venda, en un termini de 30 dies naturals.
A més, s’ha incrementat el personal de seguretat en estacions i a l’interior dels trens per evitar tant el frau com les actituds incíviques, s’han incorporat un total de 32 agents de seguretat , el que significa un increment del 20% respecte un dia laborable i un 30% en caps de setmana i festius.
Aquesta campanya de seguretat i control del frau a trens i estacions de Rodalies de Catalunya, es realitzarà periòdicament i es complementarà amb anuncis per megafonia i instal•lació de cartells explicatius a les estacions afectades. A més, es renova tota la informació gràfica a trens i estacions, actualitzant els nous imports i condicions de pagament de la percepció mínima.
Temes: Notes de premsa, Rodalies Publicat per: ptop 1 comentari
Un comentari en aquest article
Per començar, l'ATM ja ha canviat el logo als títols integrats, de Renfe pel de Rodalies de Catalunya.liniadelRipollés wrote:A grans trets l'actuació clàssica de la llarga Generalitat (1980 - 2010) en aspecte de preus allà on manava ha estat d'augmentar qualitat a canvi d'augment de preus de forma sostinguda. Això ha permès passar d'indexs de cobertura de l'activitat del 30% a índexs de més del 70% en el cas d'FGC, tot i que ara va a la baixa percentualment. En aquests moments hi ha explotacions rendibles.
Potser hi ha sorpresa, juntament amb la eliminació del sistema de zones de Renfe (no se si ja s'ha retirat, però l'altre dia el vaig veure en un tren).
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Pere
- N9
La Vanguardia gentilesa de Rodalies Catalunya.
Aquest matí he agafat el tren Terrassa-l'Hospitalet, amb parada a les 07:28 a Sabadell Centre. Fins aquí res d'especial, si no fos que m'he trobat tots els portamaletes superiors del tren (que per cert era un 465) amb tot de diaris de La Vanguardia, evidentment del dia, amb una etiqueta "Gentilesa de Rodalies de Catalunya".
No és gran millora, però s'agraeix més llegir això que el 20 minutos, adn i companyia.
No és gran millora, però s'agraeix més llegir això que el 20 minutos, adn i companyia.
Re: La Vanguardia gentilesa de Rodalies Catalunya.
I l'esmorzar amb torrades i suc, per quan??Pere wrote:Aquest matí he agafat el tren Terrassa-l'Hospitalet, amb parada a les 07:28 a Sabadell Centre. Fins aquí res d'especial, si no fos que m'he trobat tots els portamaletes superiors del tren (que per cert era un 465) amb tot de diaris de La Vanguardia, evidentment del dia, amb una etiqueta "Gentilesa de Rodalies de Catalunya".
-
- N10
No és lògic mantenir un doble sistema zonal a Rodalies Catalunya ni a nivell formatiu intern del personal dedicat a tasques comercials ni a nivell del gran públic. Sí que pot ser lògic mantenir títols monomodals i títols ATM però compartint estructura zonal.
Tampoc a FGC és lògica la coexistència de la taula de grups per als abonaments monomodals amb l'estructura zonal de l'ATM.
Tampoc a FGC és lògica la coexistència de la taula de grups per als abonaments monomodals amb l'estructura zonal de l'ATM.
Miquel wrote:Per començar, l'ATM ja ha canviat el logo als títols integrats, de Renfe pel de Rodalies de Catalunya.liniadelRipollés wrote:A grans trets l'actuació clàssica de la llarga Generalitat (1980 - 2010) en aspecte de preus allà on manava ha estat d'augmentar qualitat a canvi d'augment de preus de forma sostinguda. Això ha permès passar d'indexs de cobertura de l'activitat del 30% a índexs de més del 70% en el cas d'FGC, tot i que ara va a la baixa percentualment. En aquests moments hi ha explotacions rendibles.
Potser hi ha sorpresa, juntament amb la eliminació del sistema de zones de Renfe (no se si ja s'ha retirat, però l'altre dia el vaig veure en un tren).
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Re: La Vanguardia gentilesa de Rodalies Catalunya.
I un bon hostesso/hostessa donant-te la "copa de bienvenida a bordo", no?
metring wrote:I l'esmorzar amb torrades i suc, per quan??Pere wrote:Aquest matí he agafat el tren Terrassa-l'Hospitalet, amb parada a les 07:28 a Sabadell Centre. Fins aquí res d'especial, si no fos que m'he trobat tots els portamaletes superiors del tren (que per cert era un 465) amb tot de diaris de La Vanguardia, evidentment del dia, amb una etiqueta "Gentilesa de Rodalies de Catalunya".
A les hores, lo de l'anunci dels esmorzars, què??
-
- N10
Tens raó, és un valencià molt correcte. Paçe per taquilla.
UT596001 wrote:[Segon pas: demanar el número de la denúncia
Tercer pas: com servidor és legal i no ha de pagar multes, m'invento el número de la denúncia i evidentment la màquina no se l'empassa. Per tant, ens diu (en valencià ) que anem a la taquilla.
Avui he vist a la taquilla de Sant Andreu Arenal penjat un cartell normatiu de Rodalies de Catalunya "informant" als viatgers que s'estan fent controls de bitlletatge als trens i estacions. No m'ha donat temps de fer foto ni a l'anada ni a la tornada.