Page 28 of 121

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Saturday 12/04/2008 22:58
by Mako448
UT440_132M wrote:Jo t'asseguro que 447 doble aquesta tarda no pas de Ripoll ni de Ribes. Jo he estat allà i el de les 17.32 de Ribes era una 447 senzilla, i el de les 18.32 de Ripoll una 440R, la 149C 149M 208R pantone. Possiblement venia de Terrassa a sapiguer, però no procedia de la C3.
No sé ben bé a quin servei et refereixes,peró jo parlo del servei que surt de Ripoll a les 16.39

De Terrassa no ho crec,perqué als caps de setmana a excepció d'algún tren a primera i última hora del dia,cap tren de la C4 finaliitza a Hospitalet.Podria ser un C7 que ha circulat sols fins a Cerdanyola i anava amb retard,tot a causa de que s'ha tallat la circulació ferroviaria entre Cerdanyola i Castellbisbal,peró posava en el panell que era el tren de les 18.58(hora exacte arribada),i servit per doble de 447.Potser l'han acoblat a Vic,peró estic segurissim que aquesta doble de 447 era procedent de Ripoll.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 13/04/2008 0:18
by UT440_132M
Si era el de les 16.39 llavors ja pot ser, perquè me l'he encreuada a St Quirze de Besora. Però més tard ja no pot ser, perquè com he dit, el "La Tour" procedent de Ribes de les 17.39 era una 447 senzilla. I el Ripoll de les 18.29 una 440R senzilla.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Wednesday 16/04/2008 7:22
by Mako448
AHir a les vies mortes d'Hospitalet hi havia estacionat el civia 464-219 i davant un altre civia que no m'hi vaig fitxar.Em va cridar l'atenció que ja aneesin pel 464-219,aquesta unitat va per rodalies Barcelona?

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 20/04/2008 19:37
by mikado
Mako448 wrote:AHir a les vies mortes d'Hospitalet hi havia estacionat el civia 464-219 i davant un altre civia que no m'hi vaig fitxar.Em va cridar l'atenció que ja aneesin pel 464-219,aquesta unitat va per rodalies Barcelona?
Doncs ja està estrenat pels "artistes urbans".

Aquests :emprenyat de p.... l'han embrutat el lateral costat mar. Acaba de sortir de l'Hospitalet fent el C1 amb destinació Mataró de fa uns 10 minuts.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Thursday 24/04/2008 23:54
by wefer
mikado wrote:Doncs ja està estrenat pels "artistes urbans".
Jo he arribat a la conclusió que Renfe ha contractat Mortadelo i Filemón per protegir els seus trens, i Pepe Gotera i Otilio per fer-ne el manteniment.
Si no, no s'entén que uns trens tant nous estiguin ja fets un desastre, cosa que no passa a cap altra operadora ferroviària, ni a Catalunya ni a fora.

Pobrets, van molt atrafegats

Posted: Friday 25/04/2008 0:09
by Guigui
wefer wrote:Jo he arribat a la conclusió que Renfe ha contractat Mortadelo i Filemón per protegir els seus trens, i Pepe Gotera i Otilio per fer-ne el manteniment.
És que la TIA va massa ocupada caçant perillosos fotògrafs furtius...

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Friday 25/04/2008 21:06
by Renfe451
Fa uns dies va sortir de la factoria d'Alstom, un nou Civia de la sèrie 464, en concret el 464-220.

Salutacions!

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Friday 25/04/2008 22:20
by Mako448
Comentar que tots els civies que veig últimament en servei estàn fets una porqueria per culpa dels malparits dels artistes urbanso grafiters que és dediquen a fer de la seva.Vaig veure un civia grafitejat de dalt a baix(sencer així gris),i crec que porta així unes semanes circulant d'aquesta forma(no sé quin civia és),el cas que renfe no el neteja.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Saturday 26/04/2008 0:01
by Vox
Avui he al·lucinat una mica doncs he vist una 440R a Sants completament pintada de color platejat, vull dir que desde dins no es deuria veure res. Semblava el T1000, el robot dolent de Terminator 2 :D I un munt de Civia igual. Tant costa pagar algun agent de seguretat per vigilar? O es més barat netejar els trens? Bé, això tampoc ho fan massa.

Tambè ajuda que vivim on vivim i la gent no col·labora massa. Cada peu sobre un sient es sinònim de caqueta acumulada, així com d'altres regals que tela.

Vox

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Saturday 26/04/2008 0:44
by UT440_132M
Jo també l'he vist aquesta tarda a Montcada Bifurcació. N'hi han 2 o 3 mes que estan pintades de tal manera que a dins sembla la gola del llop. Molt trist. :'(

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Saturday 26/04/2008 20:30
by Mako448
Aquesta 440R pintada platejada d'amunt i a baix em sembla que ja porta unes setmanes en aquest estat,i renfe no és capaç de netejar-a,estant temps així. :evil:

I els civies ja fan fastic per dins i tot,avui he pujat a una 465 quer porta dos anys nomès en circulació ,i de veritat,quina porqueria,a part de que fora estava grafitejat,per dintre estava brutissim!!!,esque de veritat,fins i tot una 213 sembla mès nova que no pas el civia amb l'estat que es troben.

Bé que a FGC i TMB de seguida que és grafiteja un tren,se l'ha emporten a netejar-la.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 27/04/2008 13:32
by Busman
La veritat és que la proporció de trens grafitejats del Perjudici de Llunyanies es altíssima. Cada dia en veig 4 o 5 només a la línia de Vilanova, així que fins a cert punt em sembla raonable que molts triguin en netejar-se, perque pel que sembla, tan bon punt els netejen, els tornen a grafitejar.

Ara bé, el que és intol.lerable és com estan els trens per dins. Les 450-451 són, probablement, els vehicles més fastigosos, bruts, incòmodes i insalubres de gran part del parc ferroviari europeu.

No és la causa, és l'efecte

Posted: Sunday 27/04/2008 14:06
by Guigui
Busman wrote:[...] així que fins a cert punt em sembla raonable que molts triguin en netejar-se, perque pel que sembla, tan bon punt els netejen, els tornen a grafitejar.
Com que els salvatges saben que la seva malifeta anirà a passejar durant mesos i quilòmetres, es senten més atrets a fer-ho. En canvi, si netegessin els grafits de seguida, al cap d'un temps ho deixarien córrer ja que ningú podria "admirar" les seves marranades.

Re: No és la causa, és l'efecte

Posted: Sunday 27/04/2008 15:13
by EUKibo
Guigui wrote:
Busman wrote:[...] així que fins a cert punt em sembla raonable que molts triguin en netejar-se, perque pel que sembla, tan bon punt els netejen, els tornen a grafitejar.
Com que els salvatges saben que la seva malifeta anirà a passejar durant mesos i quilòmetres, es senten més atrets a fer-ho. En canvi, si netegessin els grafits de seguida, al cap d'un temps ho deixarien córrer ja que ningú podria "admirar" les seves marranades.
Exacte.
Al metro mai es veuen grafitis, i dona la sensació com que el metro és un lloc net on no s'hi fan. Volen donar i mantenir una imatge.
En canvi Renfe dona imatge de suburbi i convida a fer grafitis ja que aquesta empresa els exposa com diu el Guigui durant mesos i kilòmetres.
I ja ni comentar la inutilitat dels vigilants de la Renfe que en els pocs individus que hi ha es troben tots a Sant Andreu Comtal petant la xerrada i fumant tot intimidant a gent gran que potser s'ha equivocat de bitllet o aficionats que no fan res més que fotos en comptes d'aturar els kinkis que es colen.
Trobo lamentable que Renfe sembli promoure el grafitisme tot deixant trens a l'aire lliure enmig d'espais de lliure accès públic sense tanques ni vigilància.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 27/04/2008 15:52
by victorcasta
La solució estaria en dotar amb mànegues amb acetona totes les estacions on s'hi estacionen els trens: Terrassa, Manresa, Granollers, Sant Celoni, Mataró, Blanes, Castelldefels, Estació de França, Martorell, Sant Vicenç de Calders, Vilanova... (segurament alguna d'aquestes ja en té però només en sabia de L'Hospitalet i dels dipòsits), a més d'allargar l'estacionament d'aquests trens en les citades estacions (cosa que vol dir que falten trens), ja que el mateix tren que acaba d'arribar en molts casos és el primer que marxa.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 27/04/2008 16:56
by UT440_132M
victorcasta wrote:La solució estaria en dotar amb mànegues amb acetona totes les estacions on s'hi estacionen els trens: Terrassa, Manresa, Granollers, Sant Celoni, Mataró, Blanes, Castelldefels, Estació de França, Martorell, Sant Vicenç de Calders, Vilanova... (segurament alguna d'aquestes ja en té però només en sabia de L'Hospitalet i dels dipòsits), a més d'allargar l'estacionament d'aquests trens en les citades estacions (cosa que vol dir que falten trens), ja que el mateix tren que acaba d'arribar en molts casos és el primer que marxa.
Això passa a Vic, per sort, és gairebe impossible pintar trens a Vic. No és el cas de Ripoll, o Montcada Bifurcació, tot i els guardies.

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Sunday 27/04/2008 17:20
by Busman
No crec que poguem comparar la situació dels Rodalies amb la situació del metro, que guarda els trens sota terra en recintes tancats i de díficil accés sense autorització.

Ús de l'acetona

Posted: Sunday 27/04/2008 17:26
by Guigui
victorcasta wrote:La solució estaria en dotar amb mànegues amb acetona totes les estacions on s'hi estacionen els trens
Totalment d'acord, però jo les utilitzaria de manera preventiva: per a escarmentar marrans. :pistola

Re: No és la causa, és l'efecte

Posted: Sunday 27/04/2008 18:28
by Vox
EUKibo wrote:Al metro mai es veuen grafitis, i dona la sensació com que el metro és un lloc net on no s'hi fan. Volen donar i mantenir una imatge.
.
:|

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Posted: Monday 28/04/2008 18:06
by trainman
¿Alguien sabe por qué el 463-208 lleva tanto tiempo parado en Montcada-Bifurcació?