Page 28 of 57

Re: Avistaments curiosos

Posted: Monday 23/06/2014 22:19
by Ecomobisostrans
fgc113 wrote:Una 470 a l'Hospitalet indicant Cervera? :martell1
R12 es la de Lleida per Manresa, o sigui que Cervera es la de Lleida, no Cerbère, per tant deu ser que sol fer Lleida-Cervera i algun dia haurà fet servei a L'Hospitalet i no li han canviat el cartell.

Re: Avistaments curiosos

Posted: Tuesday 24/06/2014 19:48
by fgc113
Ecomobisostrans wrote:
fgc113 wrote:Una 470 a l'Hospitalet indicant Cervera? :martell1
R12 es la de Lleida per Manresa, o sigui que Cervera es la de Lleida, no Cerbère, per tant deu ser que sol fer Lleida-Cervera i algun dia haurà fet servei a L'Hospitalet i no li han canviat el cartell.
Ja ho sé. Ho dei a perquè de L'Hospitalet a Cervera no hi ha serveis, hi ha fins a LLeida.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Tuesday 24/06/2014 20:29
by alf_
Pero bueno, tanto discutir del indicador, a nadie le sorprende ver una 470 haciendo la R12?? Ya estaría bien que esto volviese a ser habitual, quizás se les ocurre que podrían compensar la menor aceleración de a 470 con el itinerario de los nuevos semidirectos de Manresa.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Tuesday 24/06/2014 20:49
by Renfe445
alf_ wrote:Pero bueno, tanto discutir del indicador, a nadie le sorprende ver una 470 haciendo la R12?? Ya estaría bien que esto volviese a ser habitual, quizás se les ocurre que podrían compensar la menor aceleración de a 470 con el itinerario de los nuevos semidirectos de Manresa.
Oh, quina sorpresa... Millor si fos una 440 original groga i blava. :D

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 28/06/2014 23:30
by vermer3
Ahir els usuaris de la R12 van tenir una petita sorpresa: la 447 que feia el Lleida-Cervera , Cervera-Lleida i Lleida-L'Hospitalet van fruïr d'uns seients una mica més cómodes, ja que la 447 era una de les reformades per a la línia de Puigcerdà. No van tenir la merescuda 470 però almenys...

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 28/06/2014 23:49
by Adolescent barceloní
vermer3 wrote:Ahir els usuaris de la R12 van tenir una petita sorpresa: la 447 que feia el Lleida-Cervera , Cervera-Lleida i Lleida-L'Hospitalet van fruïr d'uns seients una mica més cómodes, ja que la 447 era una de les reformades per a la línia de Puigcerdà.
Seients decents per a línies de tren llargues. Com hauria de ser...

Quan hi hagi diners [ :nose :blah :'( :roll: ] s'haurien de reformar els seients de totes les 447. I si es pot tocar alguna cosa a nivell tècnic, de conya!

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 28/06/2014 23:53
by sag470
Trobo que les 447 amb interior reformat són les adequades per aquest servei (R12 L'Hospit. - Cervera - Lleida). Les 470 li costen fer l'horari del servei dins la R4.

Tècnic? Millor que no. No hi ha cap altre igual de fiables i les prestacions (acceleracions, velocitat) són molt adecuades.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 28/06/2014 23:55
by Adolescent barceloní
sag470 wrote:Tècnic? Millor que no. No hi ha cap altre igual de fiables i les prestacions (acceleracions, velocitat) són molt adecuades.
Tenia en ment el tema de les pujades "fortes", però ara he recordat que a les que els costava pujar i baixar eren les antigues 446.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 29/06/2014 19:51
by Renfe451
Sobre l'assumpte de les 447 reformades a PMR, portem ja molt de temps en que les dues reformades es troben a Montcada mortes de riure i sense entrar en servei encara. Al pas que van agafaran oxidació.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Monday 30/06/2014 20:36
by vermer3
He vist fa mitja hora una 470 estacionada a L'Hospitalet de Llobregat, a les vies d'emmagatzematge.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 03/07/2014 0:02
by joan89
a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla xD

Normal o PMR?

Posted: Thursday 03/07/2014 0:10
by Renfe451
joan89 wrote:a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla xD
És una normal o una de les dues reformades a PMR?

Re: Normal o PMR?

Posted: Thursday 03/07/2014 1:12
by UT440_132M
Renfe451 wrote:
joan89 wrote:a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla xD
És una normal o una de les dues reformades a PMR?
Es una normal sense la reforma a PMR, les reformades a PMR segueixen mortes de riure a Montcada. Crec que aquesta 447 de Rubí, vaig llegir fa uns dies, que ha de passar pel taller de Cornellà a canviar rodes, i que no pot prestar servei comercial de cap manera.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 03/07/2014 1:15
by Adolescent barceloní
Per cert, avui he baixat per primer cop a Cornellà, amb l'R4. No sabia que hi havia uns tallers allà. Per cert, a Cornellà hi havia en una via (que es veu també des del carrer) una 447 RdC amb totes les portes obertes.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 03/07/2014 16:05
by Renfe451
Adolescent barceloní wrote:Per cert, avui he baixat per primer cop a Cornellà, amb l'R4. No sabia que hi havia uns tallers allà. Per cert, a Cornellà hi havia en una via (que es veu també des del carrer) una 447 RdC amb totes les portes obertes.
Els tallers de Cornellà ja fa molt de temps que hi són, formen part de Nertus, societat mixta participada per Renfe Operadora i Siemens. Allà es on fan algunes revisions a les 447.

Sobre lo que ha dit el company UT440_132M, em sembla lamentable que mentres altres llocs com Madrid (on han estrenat la segona unitat PMR i en breu una tercera) o Santander, estiguin gaudint de les 447 PMR, aquí les tenim mortes de riure. Algú sap perquè nassos no han entrat en servei? I el que és pitjor, porten 2 mesos des de que van arribar ni s'han mogut d'allà només que per fer trajectes de Vilanova a Montcada i viceversa... Em sembla increïble el que està passant amb les 447 PMR de Rodalies...

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 03/07/2014 16:52
by albe6
Són les dos primeres de les PMR. I s'ha de "rehabilitar" al personal per a portar-les; ja que han canviat bastantes coses respecte d'una 447 estàndar.

A Madrid també ha costat "lo seu" que la 140 sortís al servei. I fins fa no res que ha arribat una "germana" també reformada; la 121, només en simple, pel ja comentat tema de la reforma.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 03/07/2014 17:43
by Renfe445
albe6 wrote:Són les dos primeres de les PMR. I s'ha de "rehabilitar" al personal per a portar-les; ja que han canviat bastantes coses respecte d'una 447 estàndar.
I quines coses addicionals han canviat, a part de les que ens esperàvem en un principi?

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 03/07/2014 18:41
by albe6
Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.

Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 03/07/2014 20:53
by Renfe451
albe6 wrote:Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.

Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Moltíssimes gràcies albe6 per la informació. Llavors la conclusió que podem treure és que fins que els maquinistes no hagin assolit la preparació per a la conducció de les noves 447 PMR, no es podrà iniciar les proves i la posterior posada en servei imagino. De totes maneres quan es posin en servei, les noves unitats haurien d'anar en aquelles línies on van els Civia: és a dir les línies R1, R2 o la línia R4 entre Terrassa i Martorell.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 05/07/2014 13:48
by cesc
Renfe451 wrote:
albe6 wrote:Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.

Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Moltíssimes gràcies albe6 per la informació. Llavors la conclusió que podem treure és que fins que els maquinistes no hagin assolit la preparació per a la conducció de les noves 447 PMR, no es podrà iniciar les proves i la posterior posada en servei imagino. De totes maneres quan es posin en servei, les noves unitats haurien d'anar en aquelles línies on van els Civia: és a dir les línies R1, R2 o la línia R4 entre Terrassa i Martorell.

Pel que veig aquí Catalunya es una excepcio, ja que a Madrid i Santander ja hi circulen.
I una altre cosa es que Renfe s'haura d'espavilar a posar els PMR a totes o la majoria de les 447 perque sino es veuran molt limitats a fer composicions dobles per aquesta incompatibilitat en cas que s'espatlli una.