Retards, avaries i deficiències a FGC
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
http://www.regio7.cat/secciones/noticia ... error-huma
Ferrocarrils atribueix el descarrilament d´un tren a Martorell a un error humà
J. S. | MARTORELL
Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) atribueixen el descarrilament d'un tren divendres passat a l'estació de Martorell-Enllaç a un error humà. Segons van explicar fonts de l'empresa a aquest diari, el conductor del comboi "va desactivar el fre de seguretat i es va saltar un semàfor en vermell sense una ordre concreta del servei de comandament". La companyia destaca que en cap cas no es pot interpretar que hi va haver una ordre confusa per part del centre de control ja que per poder saltar-se un semàfor en vermell la instrucció "ha d'anar acompanyada d'un codi".
Com que el semàfor estava en vermell, les agulles situades a la via estaven en una posició errònia, fet que va provocar que el comboi sortís de la via. "Quan el semàfor es posa verd, les agulles es col·loquen en la posició correcta", apunten les fonts de FGC. De la mateixa manera, apunten que cap normativa indica que sigui obligatori que un conductor expert acompanyi un de novell durant els primers dies, com han manifestat els sindicats en els darrers dies. Es dóna el cas que el conductor que portava el tren sinistrat estava treballant a l'empresa des de feia dues setmanes. "El reglament de circulació no ho especifica, el que reclamen els sindicats no ha d'afectar el funcionament de la circulació dels trens", assenyalen des dels FGC.
El descarrilament del tren dels Ferrocarrils de la Generalitat es va produir divendres passat a l'entrada de l'estació de Martorell-Enllaç a les 9.05 del vespre. L'incident no va causar ferits entre la vintena de viatgers que feien el recorregut de la línia R5 en sentit Barcelona, ja que el comboi viatjava a baixa velocitat perquè estava entrant a l'estació. De fet, només va descarrilar el primer cotxe de la unitat i el tren no va perdre la verticalitat en cap moment.
Ferrocarrils atribueix el descarrilament d´un tren a Martorell a un error humà
J. S. | MARTORELL
Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) atribueixen el descarrilament d'un tren divendres passat a l'estació de Martorell-Enllaç a un error humà. Segons van explicar fonts de l'empresa a aquest diari, el conductor del comboi "va desactivar el fre de seguretat i es va saltar un semàfor en vermell sense una ordre concreta del servei de comandament". La companyia destaca que en cap cas no es pot interpretar que hi va haver una ordre confusa per part del centre de control ja que per poder saltar-se un semàfor en vermell la instrucció "ha d'anar acompanyada d'un codi".
Com que el semàfor estava en vermell, les agulles situades a la via estaven en una posició errònia, fet que va provocar que el comboi sortís de la via. "Quan el semàfor es posa verd, les agulles es col·loquen en la posició correcta", apunten les fonts de FGC. De la mateixa manera, apunten que cap normativa indica que sigui obligatori que un conductor expert acompanyi un de novell durant els primers dies, com han manifestat els sindicats en els darrers dies. Es dóna el cas que el conductor que portava el tren sinistrat estava treballant a l'empresa des de feia dues setmanes. "El reglament de circulació no ho especifica, el que reclamen els sindicats no ha d'afectar el funcionament de la circulació dels trens", assenyalen des dels FGC.
El descarrilament del tren dels Ferrocarrils de la Generalitat es va produir divendres passat a l'entrada de l'estació de Martorell-Enllaç a les 9.05 del vespre. L'incident no va causar ferits entre la vintena de viatgers que feien el recorregut de la línia R5 en sentit Barcelona, ja que el comboi viatjava a baixa velocitat perquè estava entrant a l'estació. De fet, només va descarrilar el primer cotxe de la unitat i el tren no va perdre la verticalitat en cap moment.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia16931.html
El trajecte de FGC entre Bellaterra i Sant Cugat de dissabte es farà en autobús substitutori
El servei de tren entre les estacions de Bellaterra i Sant Cugat dels Ferrocarrils de la Generalitat es suspendrà durant tot el dissabte, 27 de juny, a causa de les obres d'adequació de la via per a la futura estació de Vullpareres. Un autobús substituirà el servei ferroviari en les dues direccions.
Segons informen des de Ferrocarrils de la Generalitat la suspensió del servei de tren s'allargarà durant tot el dia, però el servei entre Bellaterra i Sabadell i entre Barcelona-Sant Cugat-Terrassa es farà amb normalitat i seguirà l'horari habitual.
Les parades de l'autobús substitutori estaran situades davant les estacions de FGC de Bellaterra – a la plaça d'accés al recinte de la UAB, al carrer Vil.la Puig-, Sant Joan i Sant Cugat –al carrer de l'Andana, davant l'estació de taxis-.
La companyia ferroviària indica que els usuaris que vulguin més informació poden trucar al telèfon 93 205 15 15, consultar el web fgc.cat o dirigir-se al personal d'estació.
Avaria durant el matí
D'altra banda, durant tot el mati s'han reduït les freqüències de pas de combois a la línia S55 cap a la Universitat Autònoma en aquella direcció, que normalment han estat de 12 minuts. La normalitat s'ha restablert aquest migdia. Segons un portaveu dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya la incidència s'ha produït en un canvi d'agulles.
En hora punta, els combois han finalitzat el seu recorregut a Sant Cugat del Vallès, de manera que no arribaven a les estacions de Sant Joan, Bellaterra i de la Universitat Autònoma. La incidència s'ha produït en unes dates de nervis per a molts usuaris d'aquesta línia, ja que molts es troben encara en època d'exàmens.
El trajecte de FGC entre Bellaterra i Sant Cugat de dissabte es farà en autobús substitutori
El servei de tren entre les estacions de Bellaterra i Sant Cugat dels Ferrocarrils de la Generalitat es suspendrà durant tot el dissabte, 27 de juny, a causa de les obres d'adequació de la via per a la futura estació de Vullpareres. Un autobús substituirà el servei ferroviari en les dues direccions.
Segons informen des de Ferrocarrils de la Generalitat la suspensió del servei de tren s'allargarà durant tot el dia, però el servei entre Bellaterra i Sabadell i entre Barcelona-Sant Cugat-Terrassa es farà amb normalitat i seguirà l'horari habitual.
Les parades de l'autobús substitutori estaran situades davant les estacions de FGC de Bellaterra – a la plaça d'accés al recinte de la UAB, al carrer Vil.la Puig-, Sant Joan i Sant Cugat –al carrer de l'Andana, davant l'estació de taxis-.
La companyia ferroviària indica que els usuaris que vulguin més informació poden trucar al telèfon 93 205 15 15, consultar el web fgc.cat o dirigir-se al personal d'estació.
Avaria durant el matí
D'altra banda, durant tot el mati s'han reduït les freqüències de pas de combois a la línia S55 cap a la Universitat Autònoma en aquella direcció, que normalment han estat de 12 minuts. La normalitat s'ha restablert aquest migdia. Segons un portaveu dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya la incidència s'ha produït en un canvi d'agulles.
En hora punta, els combois han finalitzat el seu recorregut a Sant Cugat del Vallès, de manera que no arribaven a les estacions de Sant Joan, Bellaterra i de la Universitat Autònoma. La incidència s'ha produït en unes dates de nervis per a molts usuaris d'aquesta línia, ja que molts es troben encara en època d'exàmens.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Veig que malgrat que ja ho hem indicat en més d'una ocasió, FGC segueix sense saber la diferència entre direcció i sentit.
metring wrote:http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia16931.html
El trajecte de FGC entre Bellaterra i Sant Cugat de dissabte es farà en autobús substitutori
El servei de tren entre les estacions de Bellaterra i Sant Cugat dels Ferrocarrils de la Generalitat es suspendrà durant tot el dissabte, 27 de juny, a causa de les obres d'adequació de la via per a la futura estació de Vullpareres. Un autobús substituirà el servei ferroviari en les dues direccions.
Segons informen des de Ferrocarrils de la Generalitat la suspensió del servei de tren s'allargarà durant tot el dia, però el servei entre Bellaterra i Sabadell i entre Barcelona-Sant Cugat-Terrassa es farà amb normalitat i seguirà l'horari habitual.
Les parades de l'autobús substitutori estaran situades davant les estacions de FGC de Bellaterra – a la plaça d'accés al recinte de la UAB, al carrer Vil.la Puig-, Sant Joan i Sant Cugat –al carrer de l'Andana, davant l'estació de taxis-.
La companyia ferroviària indica que els usuaris que vulguin més informació poden trucar al telèfon 93 205 15 15, consultar el web fgc.cat o dirigir-se al personal d'estació.
Avaria durant el matí
D'altra banda, durant tot el mati s'han reduït les freqüències de pas de combois a la línia S55 cap a la Universitat Autònoma en aquella direcció, que normalment han estat de 12 minuts. La normalitat s'ha restablert aquest migdia. Segons un portaveu dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya la incidència s'ha produït en un canvi d'agulles.
En hora punta, els combois han finalitzat el seu recorregut a Sant Cugat del Vallès, de manera que no arribaven a les estacions de Sant Joan, Bellaterra i de la Universitat Autònoma. La incidència s'ha produït en unes dates de nervis per a molts usuaris d'aquesta línia, ja que molts es troben encara en època d'exàmens.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: "Descarrilament lleu"
La definició de descarrilament lleu ve a la nota de premsa de la companyia i suposo que es refereix a que no hi ha hagut sang i que la gent morbosa no s'ha perdut res.
Guigui wrote:Curiós que esmentin la "no-pèrdua de la verticalitat" del tren. Com si la majoria de descarrilaments acabessin en voltes de campana.Un tren de los Ferrocarriles de la Generalitat de Cataluña (FGC) de la línea R5 que bajaba de Manresa ha descarrilado levemente sobre las nueve de la noche cuando efectuaba su entrada en la estación de Martorell-Enllaç.
Según un comunicado de Ferrocarriles de la Generalitat ha descarrilado el primer coche de la unidad, sin que en ningún momento el tren haya perdido la verticalidad.
Per tant, dedueixo que, en lavanguardianès, un "descarrilament greu" és aquell en què el tren es tomba.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
També he sentit per megafonia a les estacions que a partir del 25 de juny es modifiquen els horaris de feiners entre Sant Cugat i Sabadell. Imagino que té a veure amb el fet d'haver de circular per una via per Vulpalleres per refer el perfil longitudinal i tenir l'estació en rasant horitzontal. Suposo que durant la modificació únicament circularan trens S2.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
El tren de los FGC descarriló tras saltarse un semáforo por un error de comunicación
El conductor interpretó mal una "señal confusa" - Iba solo en la máquina pese a llevar únicamente dos semanas en el puesto - Las balizas de seguridad también fallaron
F. ARROYO - Barcelona - 17/06/2009
El pasado viernes, a las 21.05, un tren de la línea de Manresa de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) descarriló a la entrada de la estación de Martorell. El convoy se salió totalmente de la vía y se frenó gracias a la grava acumulada junto a la línea. No hubo que lamentar desgracias personales; 20 personas que viajaban en el mismo tuvieron que ser desalojadas y llevadas hasta la estación.
Todo se debió a un fallo humano, confirmó ayer un portavoz de Ferrocarrils de la Generalitat, aunque tampoco funcionaron las balizas de frenado que evitan que un tren siga circulando tras saltarse un semáforo. Según el expediente abierto, el conductor, que sólo llevaba dos semanas en el puesto, se saltó el semáforo tras recibir una "señal confusa" desde el centro de control e interpretarla equivocadamente. Los sindicatos denuncian que FGC incumplió la normativa al permitir que el trabajador fuera solo en la cabina de mando sin la compañía de un compañero más experto.
El tren corresponde a la línea R-5 y viajaba hacia Barcelona procedente de Manresa. Al llegar a la estación, el semáforo estaba en rojo pero el conductor decidió saltárselo, siempre según la compañía, tras recibir una señal del centro de control e interpretar que se le daba paso. "No era así", explicó el portavoz de Ferrocarrils de la Generalitat, "porque las órdenes de superar un semáforo en rojo van acompañadas de un código y, en este caso, no se le facilitó código alguno, de modo que el conductor debía haber parado el tren y no ignorar el semáforo". Al realizar esta maniobra de modo equivocado, añadió la compañía, se encontró con las agujas colocadas de forma errónea y el tren se salió de la vía en vez de seguir por la trayectoria previsible.
En realidad, según fuentes del comité de empresa, el conductor recibió la autorización para saltarse un semáforo en rojo pero acabó por saltarse dos y fue por ese motivo por el que se encontró mal orientadas las agujas del cambio de vías. Los sindicatos creen que este incidente no se habría producido si se hubiera cumplido el protocolo que señala que los conductores noveles deben ir, en los primeros días, acompañados de un jefe maquinista o un inspector de tracción. "Una normativa que tiene un año y que, sobre todo en la línea Llobregat-Anoia, no se cumple, eso sin contar con que cada vez la formación es más somera", según fuentes sindicales.
El conductor que sufrió el incidente llevaba en el puesto un par de semanas y viajaba solo. Los sindicatos de la compañía mantienen desde hace tiempo un pulso con la dirección de Ferrocarrils de la Generalitat para conseguir que los trenes no funcionen con "agente único" (es, decir, sólo el conductor), sino que lo hagan con un acompañante, sobre todo en zonas en las que haya que tener precauciones especiales por obras o en otras circunstancias que lo aconsejen. El comité de empresa sostiene que en la línea Llobregat-Anoia incidentes de este tipo se producen con relativa frecuencia: "Una o dos veces al año, por lo menos", lo que se evitaría con un mayor periodo de formación de los maquinistas.
De: http://www.elpais.com/articulo/cataluna ... cat_10/Tes
El conductor interpretó mal una "señal confusa" - Iba solo en la máquina pese a llevar únicamente dos semanas en el puesto - Las balizas de seguridad también fallaron
F. ARROYO - Barcelona - 17/06/2009
El pasado viernes, a las 21.05, un tren de la línea de Manresa de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) descarriló a la entrada de la estación de Martorell. El convoy se salió totalmente de la vía y se frenó gracias a la grava acumulada junto a la línea. No hubo que lamentar desgracias personales; 20 personas que viajaban en el mismo tuvieron que ser desalojadas y llevadas hasta la estación.
Todo se debió a un fallo humano, confirmó ayer un portavoz de Ferrocarrils de la Generalitat, aunque tampoco funcionaron las balizas de frenado que evitan que un tren siga circulando tras saltarse un semáforo. Según el expediente abierto, el conductor, que sólo llevaba dos semanas en el puesto, se saltó el semáforo tras recibir una "señal confusa" desde el centro de control e interpretarla equivocadamente. Los sindicatos denuncian que FGC incumplió la normativa al permitir que el trabajador fuera solo en la cabina de mando sin la compañía de un compañero más experto.
El tren corresponde a la línea R-5 y viajaba hacia Barcelona procedente de Manresa. Al llegar a la estación, el semáforo estaba en rojo pero el conductor decidió saltárselo, siempre según la compañía, tras recibir una señal del centro de control e interpretar que se le daba paso. "No era así", explicó el portavoz de Ferrocarrils de la Generalitat, "porque las órdenes de superar un semáforo en rojo van acompañadas de un código y, en este caso, no se le facilitó código alguno, de modo que el conductor debía haber parado el tren y no ignorar el semáforo". Al realizar esta maniobra de modo equivocado, añadió la compañía, se encontró con las agujas colocadas de forma errónea y el tren se salió de la vía en vez de seguir por la trayectoria previsible.
En realidad, según fuentes del comité de empresa, el conductor recibió la autorización para saltarse un semáforo en rojo pero acabó por saltarse dos y fue por ese motivo por el que se encontró mal orientadas las agujas del cambio de vías. Los sindicatos creen que este incidente no se habría producido si se hubiera cumplido el protocolo que señala que los conductores noveles deben ir, en los primeros días, acompañados de un jefe maquinista o un inspector de tracción. "Una normativa que tiene un año y que, sobre todo en la línea Llobregat-Anoia, no se cumple, eso sin contar con que cada vez la formación es más somera", según fuentes sindicales.
El conductor que sufrió el incidente llevaba en el puesto un par de semanas y viajaba solo. Los sindicatos de la compañía mantienen desde hace tiempo un pulso con la dirección de Ferrocarrils de la Generalitat para conseguir que los trenes no funcionen con "agente único" (es, decir, sólo el conductor), sino que lo hagan con un acompañante, sobre todo en zonas en las que haya que tener precauciones especiales por obras o en otras circunstancias que lo aconsejen. El comité de empresa sostiene que en la línea Llobregat-Anoia incidentes de este tipo se producen con relativa frecuencia: "Una o dos veces al año, por lo menos", lo que se evitaría con un mayor periodo de formación de los maquinistas.
De: http://www.elpais.com/articulo/cataluna ... cat_10/Tes
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Crec que el motorista en questió, hauria d'haver anat a baixa velocitat i amb els ulls a la via, ja que si es rebasa algún disc vermell, alguna cosa t'hi trobaràs al davant, i segurament hagues tingut temps de frenar avans de pasar el canvi d'agulles.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Rafa Monty
- N6
- Posts: 167
- Joined: Sunday 12/08/2007 21:01
- Location: Próxima Estació: Vallparadís UPC
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Avui, curiosament, he anat al Monestir de Montserrat amb els familiars, i anava gravant a la tornada amb el Cremallera... (15:15, Hora de Sortida...) I Passant el pont dels Apóstols, el tren, després de frenar rápidament en meitat del trajecte, s' en va la Llum i l' Aire Acondicionat de tot el Tren. Després d' estar 10 Llargs minuts esperant alguna cosa... que es posés en marxa... Comença a arrencar el tren, torna la llum, passen 20 metres avall... i es torna a parar... Al Cap de 2 Minuts, i que s'en anés i tornés la llum, el Convoi Arrenca, pero Només avançen els 2 primers cotxes, els 2 de remolc es queden plantats a dalt. Al Arribar a Monistrol Vila, els Técnics de l' andana, paren tota l' activitat als Cremalleres que pugin a Montserrat.
PER QUÉ LI DIUEN "BARCELONA SANTS" SI ESTÁ A TOCAR DE L' INFERN DE PROFUND?
- oscar440
- N8
- Posts: 778
- Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Gairebé la majoria de trens S55 amb origen/final a l´Autònoma, només circulen en període lectiu. Això vol dir que entre el 25 de juny, i el 10 de setembre, es suprimeixen la majoria de trens S55, només en deixen algun a primera hora del matí. Els S55 es feien amb unitats de la serie 111.Trenscat wrote:També he sentit per megafonia a les estacions que a partir del 25 de juny es modifiquen els horaris de feiners entre Sant Cugat i Sabadell. Imagino que té a veure amb el fet d'haver de circular per una via per Vulpalleres per refer el perfil longitudinal i tenir l'estació en rasant horitzontal. Suposo que durant la modificació únicament circularan trens S2.
Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
En periode no lectiu els trens S55 circulen com a S5 Sant Cugat i alguns d'ells es fan amb 111.oscar440 wrote:Gairebé la majoria de trens S55 amb origen/final a l´Autònoma, només circulen en període lectiu. Això vol dir que entre el 25 de juny, i el 10 de setembre, es suprimeixen la majoria de trens S55, només en deixen algun a primera hora del matí. Els S55 es feien amb unitats de la serie 111.Trenscat wrote:També he sentit per megafonia a les estacions que a partir del 25 de juny es modifiquen els horaris de feiners entre Sant Cugat i Sabadell. Imagino que té a veure amb el fet d'haver de circular per una via per Vulpalleres per refer el perfil longitudinal i tenir l'estació en rasant horitzontal. Suposo que durant la modificació únicament circularan trens S2.
Salutacions.
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Avaria:
09/07/2009 - 15:51
El Tour de França provocarà restriccions i desviaments en algunes línies d'autobusos, tant urbanes com interurbanes. Per aquest motiu, des de TransMet recomanem no fer servir el transport de superfície, sigui privat o públic, i optar pel transport subterrani. En aquests moments, a la línia R6 de FGC no hi ha circulació de trens entre les estacions de La Pobla de Claramunt i d'Igualada, a causa de l'avaria d'un tren. S'ha habilitat, no obstant, un servei substitutori d'autobusos.
De: http://www.3cat24.cat/transportpublic//
09/07/2009 - 15:51
El Tour de França provocarà restriccions i desviaments en algunes línies d'autobusos, tant urbanes com interurbanes. Per aquest motiu, des de TransMet recomanem no fer servir el transport de superfície, sigui privat o públic, i optar pel transport subterrani. En aquests moments, a la línia R6 de FGC no hi ha circulació de trens entre les estacions de La Pobla de Claramunt i d'Igualada, a causa de l'avaria d'un tren. S'ha habilitat, no obstant, un servei substitutori d'autobusos.
De: http://www.3cat24.cat/transportpublic//
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Em sorprèn el comentari de la brutícia, i m'avergonyeixo de que multin a un home gran a 40 euros (però si no portava el bitllet...):
Suciedad en FGC
GLORIA GIMÉNEZ. 16.07.2009
Viajo con frecuencia en los Ferrocarrils de la línea Terrassa-Sabadell. Quisiera quejarme de que, en la actualidad, veo mucha suciedad (suelo y asientos)en el interior de los vagones.
¿No se friega con frecuencia? Hay chorretes de líquidos que están secos de muchos días. Y cuesta encontrar un asiento en el que no hayan puesto los zapatos.
Y tolerancia cero contra los que se nos enganchan detrás para colarse. Se les tendría que vigilar mejor. Nosotros vamos de legales, y a mi marido, sólo por no llevar la tarjeta de jubilado, le multaron con 40 euros. ¡No es justo!
De: http://www.20minutos.es/carta/480291/0/ ... elona/fgc/
Suciedad en FGC
GLORIA GIMÉNEZ. 16.07.2009
Viajo con frecuencia en los Ferrocarrils de la línea Terrassa-Sabadell. Quisiera quejarme de que, en la actualidad, veo mucha suciedad (suelo y asientos)en el interior de los vagones.
¿No se friega con frecuencia? Hay chorretes de líquidos que están secos de muchos días. Y cuesta encontrar un asiento en el que no hayan puesto los zapatos.
Y tolerancia cero contra los que se nos enganchan detrás para colarse. Se les tendría que vigilar mejor. Nosotros vamos de legales, y a mi marido, sólo por no llevar la tarjeta de jubilado, le multaron con 40 euros. ¡No es justo!
De: http://www.20minutos.es/carta/480291/0/ ... elona/fgc/
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Segons Transmet:
17/07/2009 - 17:00
Normalitat a metro, autobusos, tramvia i línies de Ferrocarrils de la Generalitat i de Renfe Rodalies. Informar que a la C2 nord de Renfe Rodalies restarà interromput durant la matinada del dissabte al diumenge el tram Mollet-Sant Fost-Granollers Centre. L'altra afectació, en aquest cas de Ferrocarrils de la Generalitat; correspon al tram Sarrià-Reina Elisenda de la L6, que quedarà fora de servei també aquest cap de setmana per obres de millora de la catenària.
De: http://www.3cat24.cat/transportpublic//
17/07/2009 - 17:00
Normalitat a metro, autobusos, tramvia i línies de Ferrocarrils de la Generalitat i de Renfe Rodalies. Informar que a la C2 nord de Renfe Rodalies restarà interromput durant la matinada del dissabte al diumenge el tram Mollet-Sant Fost-Granollers Centre. L'altra afectació, en aquest cas de Ferrocarrils de la Generalitat; correspon al tram Sarrià-Reina Elisenda de la L6, que quedarà fora de servei també aquest cap de setmana per obres de millora de la catenària.
De: http://www.3cat24.cat/transportpublic//
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
En aquest cas, mentre duri el tall entre Sarrià i Reina Elisenda, entre les 22:15 i les 07:45 no circularan els trens de la línia L6 i els S1 i S2 faran parada a totes les estacions. De les 22:15 a les 07:45 els L6 circularan fins/des de Sarrià.BB9200 wrote:Segons Transmet:
17/07/2009 - 17:00
Normalitat a metro, autobusos, tramvia i línies de Ferrocarrils de la Generalitat i de Renfe Rodalies. Informar que a la C2 nord de Renfe Rodalies restarà interromput durant la matinada del dissabte al diumenge el tram Mollet-Sant Fost-Granollers Centre. L'altra afectació, en aquest cas de Ferrocarrils de la Generalitat; correspon al tram Sarrià-Reina Elisenda de la L6, que quedarà fora de servei també aquest cap de setmana per obres de millora de la catenària.
De: http://www.3cat24.cat/transportpublic//
Avaria al funicular de Vallvidrera
Val a dir que a la web de FGC, res de res
http://es.noticias.yahoo.com/5/20090722 ... a5357.html
Successos.- Interromput el servei del funicular de Vallvidrera per una avaria
El servei del funicular de Vallvidrera (Barcelona) ha quedat interromput avui cap a les 10.05 per una avaria, segons ha informat Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC).
FGC ha habilitat un servei de taxis com a transport alternatiu per cobrir el trajecte del funicular, que uneix Barcelona amb la població de Vallvidrera. L'empresa confia solucionar l'avaria cap a les 11.15 hores i poder restablir el servei.
http://es.noticias.yahoo.com/5/20090722 ... a5357.html
Successos.- Interromput el servei del funicular de Vallvidrera per una avaria
El servei del funicular de Vallvidrera (Barcelona) ha quedat interromput avui cap a les 10.05 per una avaria, segons ha informat Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC).
FGC ha habilitat un servei de taxis com a transport alternatiu per cobrir el trajecte del funicular, que uneix Barcelona amb la població de Vallvidrera. L'empresa confia solucionar l'avaria cap a les 11.15 hores i poder restablir el servei.
- oscar440
- N8
- Posts: 778
- Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Comentar que des del dilluns dia 27 de juliol, ja es troba a la majoria de les estacions de la linia del Vallés el folletó d´horaris pel mes d´agost corresponent als dies feiners. Aquests horaris seran vàlids del 3 al 28 d´agost. Durant aquest període no hi haurà ni S5 ni S55, a més d´una reducció notable en les freqüències de pas dels trens.
Salutacions.
Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
El servei de les Línies Metropolitanes de FGC s'ha aturat aquest migdia, de les 12,00 h a les 12,02 hores, per condemnar els atemptats terroristes dels darrers dies.
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
per FGC!metring wrote:El servei de les Línies Metropolitanes de FGC s'ha aturat aquest migdia, de les 12,00 h a les 12,02 hores, per condemnar els atemptats terroristes dels darrers dies.
Renfe també ha parat, però per retards.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Em sembla molt bé que es solidaritzin amb les víctimes però si cada vegada que una persona enmata una altra s'han d'aturar els serveis..... no caldria ni posar els trens en circulació. Suposo que ho han fet per que sent l'última setmana de juliol.....metring wrote:El servei de les Línies Metropolitanes de FGC s'ha aturat aquest migdia, de les 12,00 h a les 12,02 hores, per condemnar els atemptats terroristes dels darrers dies.
Només per curiositat, després dels atemptats de Barajas, 11S i 11M es van fer aturades?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
11 de març de 2004
Com a mínim, se'n va fer una (5 minuts, em penso) per l'atemptat de Madrid. A la meva dona li va agafar per sorpresa perquè sortia de la feina i no s'havia assabentat de què havia passat. I jo tampoc, fins que em va trucar i vaig mirar les notícies.Ferry1ac1 wrote:Només per curiositat, després dels atemptats de Barajas, 11S i 11M es van fer aturades?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.