Acabo d'agafar un R2 destinació Sant Vicenç de Calders fins a Castelldefels. El tren anava molt ple i ha fet totes les parades, tot i que en principi és directe fins a Gavà. En aquesta darrera estació s'hi ha pujat molta gent, ja que sembla ser que el tren anterior havia finalitzat el recorregut allà, per això de l'àrbre caigut a Platja de Castelldefels.ara wrote:Trens aturats per la pluja al Garraf i al Penedès
Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Re: I tren aturat a Cunit
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
El senyal d'entrada a Sant Pol, pel costat Barcelona, es veu molt bé. El maquinista normalment no sap si hi ha creuament o no (tot i que per experiència o bé per haver-se mirat els horarios pot saber-ho).iFercat wrote:Vamos que hages pogut ser mol mes greu, ni vandalisme ni sabotatges ni res, un error nose si humà (per no veure el semafor) o tecnic (semafor espatllat? ) Pero no acabo d'entendre com el tren ha pogut sortir de l'estacio sense esperar que arribes l'altre Llastima no aver estar per alli tinc la casa dos carrers amunt d'on ha hagut el descarrilament. Pero sort que han frenat, perqe un xoc frontal encara que fos poc a poc, i ames hages sigut aproximadament sobre el pont que creua la riera(veien on ha descarrilat finalment)...oriolp13 wrote:Segons han dit al TN de TV3, el tren estava fent marxa enrere després d'haver-se saltat el semàfor en vermell, i, com que el canvi d'agulles havia canviat de posició ha descarrilat. Han ensenyat una imatge on es veia els dos trens encarats per no mes de 200m.
Jo, personalment, penso el mateix que en UT440_132M. En tot cas ja llegirem l'informe.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Restabliment progressiu del servei
http://www.ara.cat/societat/Trens-atura ... 42137.html
Restablert el trànsit ferroviari a la R3 entre Figaró i Sant Martí de Centelles
Durant més de dues hores s'ha establert un trajecte alternatiu per carretera
ARA
Barcelona | Actualitzada el 27/10/2011 20:01
La forta pluja que ha caigut aquest dijous en alguns punts de Catalunya ha afectat la xarxa ferroviària. Un arbre que ha caigut sobre la catenària a l'altura de Castelldefels Platja i ha obligat a tallar la circulació de trens entre Gavà i el baixador de Garraf a les tres de la tarda, segons ha comunicat Renfe, que assegura que la incidència s'ha resolt una hora després.
El trànsit ferroviari entre Figaró i Sant Martí de Centelles ha quedat restablert aquesta tarda, a partir de dos quarts de set del vespre, després que un arbre caigués a la catenària, segons ha informat Renfe. L'incident s'ha produït cap a les quatre de la tarda i mentrestant, la companyia ha establert un servei alternatiu per carretera entre Centelles i Les Franqueses del Vallès.
A més, el tren Móra la Nova (12.15) - Estació de França (14.53) ha quedat aturat a les 14.10 hores a la sortida de l'estació de Cunit, motiu pel qual els passatgers s'han transbordat a un altre tren per continuar fins a la destinació. Aquesta incidència ha obligat a circular en via únia entre Cunit i Vilanova i la Geltrú tot i que s'ha resolt a les 15.30.
Renfe està informant d'aquesta incidència a través de megafonia de trens i estacions, SMS, així com als telèfons d'informació 900 41 00 41 i als webs rodaliesdecatalunya.cat i www.renfe.com.
Restablert el trànsit ferroviari a la R3 entre Figaró i Sant Martí de Centelles
Durant més de dues hores s'ha establert un trajecte alternatiu per carretera
ARA
Barcelona | Actualitzada el 27/10/2011 20:01
La forta pluja que ha caigut aquest dijous en alguns punts de Catalunya ha afectat la xarxa ferroviària. Un arbre que ha caigut sobre la catenària a l'altura de Castelldefels Platja i ha obligat a tallar la circulació de trens entre Gavà i el baixador de Garraf a les tres de la tarda, segons ha comunicat Renfe, que assegura que la incidència s'ha resolt una hora després.
El trànsit ferroviari entre Figaró i Sant Martí de Centelles ha quedat restablert aquesta tarda, a partir de dos quarts de set del vespre, després que un arbre caigués a la catenària, segons ha informat Renfe. L'incident s'ha produït cap a les quatre de la tarda i mentrestant, la companyia ha establert un servei alternatiu per carretera entre Centelles i Les Franqueses del Vallès.
A més, el tren Móra la Nova (12.15) - Estació de França (14.53) ha quedat aturat a les 14.10 hores a la sortida de l'estació de Cunit, motiu pel qual els passatgers s'han transbordat a un altre tren per continuar fins a la destinació. Aquesta incidència ha obligat a circular en via únia entre Cunit i Vilanova i la Geltrú tot i que s'ha resolt a les 15.30.
Renfe està informant d'aquesta incidència a través de megafonia de trens i estacions, SMS, així com als telèfons d'informació 900 41 00 41 i als webs rodaliesdecatalunya.cat i www.renfe.com.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
El maquinista sí que sap si hi ha creuament normalment, altra cosa és que el canviÏn, la senyal de sortida no es veu des del punt d'aturada però hi ha una indicadora de sortida.yak-112 wrote:El senyal d'entrada a Sant Pol, pel costat Barcelona, es veu molt bé. El maquinista normalment no sap si hi ha creuament o no (tot i que per experiència o bé per haver-se mirat els horarios pot saber-ho).iFercat wrote:Vamos que hages pogut ser mol mes greu, ni vandalisme ni sabotatges ni res, un error nose si humà (per no veure el semafor) o tecnic (semafor espatllat? ) Pero no acabo d'entendre com el tren ha pogut sortir de l'estacio sense esperar que arribes l'altre Llastima no aver estar per alli tinc la casa dos carrers amunt d'on ha hagut el descarrilament. Pero sort que han frenat, perqe un xoc frontal encara que fos poc a poc, i ames hages sigut aproximadament sobre el pont que creua la riera(veien on ha descarrilat finalment)...oriolp13 wrote:Segons han dit al TN de TV3, el tren estava fent marxa enrere després d'haver-se saltat el semàfor en vermell, i, com que el canvi d'agulles havia canviat de posició ha descarrilat. Han ensenyat una imatge on es veia els dos trens encarats per no mes de 200m.
Jo, personalment, penso el mateix que en UT440_132M. En tot cas ja llegirem l'informe.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Un atropellament diferent i dos altres d'habituals
De Rodalies de Catalunya:
Línia R14
27/10/2011 22:22h
Tren de Lleida (19:58 a L'Hospitalet(23:32 ) atropella un animal i queda avariat a Manresa. Viatgers seran transbordats a un altre tren
14 viatgers han estat transbordats a un tren de rodalies derivat d'un atropellament d'un jabali i reprendran la marxa amb 30 minuts de demora
Línia R14
27/10/2011 22:22h
Tren de Lleida (19:58 a L'Hospitalet(23:32 ) atropella un animal i queda avariat a Manresa. Viatgers seran transbordats a un altre tren
14 viatgers han estat transbordats a un tren de rodalies derivat d'un atropellament d'un jabali i reprendran la marxa amb 30 minuts de demora
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Incidències: una rere l'altra
De quatre trens què he agafat avui, tres n'han patit incidències. Ric per no plorar.
Primer de tot la de Sant Feliu.
Arribo a l'estació, i trobo un munt de gent a l'andana i el tren aturat a l'andana mig a les fosques.
Al cap de pocs minuts ha arribat el tren següent sentit Barcelona, que no ha pogut entrar a l'estació i s'ha quedat just abans de creuar el pas a nivell.
Mentrestant el maquinista no parava de pujar i baixar pantògrafs. Per fi al cap d'una estona el maquinista ha fet la senyal amb el xiulet indicant que anàvem a sortir. Ja dins del tren, per megafonia han dit que el tren finalitzaria a L'Hospitalet, però encara no havien acabat d'emetre el missatge i s'ha sentin un Plaf! amb un flaix blavós i s'han apagat les llums.
Més tard, veient que el tren no es mouria d'allà, han anunciat que posarien servei per via única, i ens han fet canviar d'andana. Poc després de que pugés un tren cap a Sant Vicenç ja ha vingut el procedent de Molins, que ha anat directe fins a Mataró en comptes de finalitzar a L'Hospitalet.
El trajecte ha estat a contra-via de Molins de Rei fins a el canvi d'agulles del tram entre Sant Joan i Cornellà. Que per cert, quina sensació més estranya circular a contra-via.
Tot plegat han estat uns 45' d'endarreriment.
I per cert, del tren que havia quedat darrere de l'avariat no sé que se n'ha fet, encara era allà parat quan hem marxat.
Després m'ha tocat patir la incidència de l'arbre de Castelldefels. Tot i que anava a El Prat el tren ha sortit amb 20' de retràs, i ha anat a pas de tortuga i aturant-se diverses vegades durant el trajecte fins a Bellvitge.
I per acabar el dia, ja tornant ha desaparegut misteriosament un tren que anava a Vilafranca. L'anuncien pels panells, l'anuncien per megafonia, però arriba l'hora i el tren no ve. Sense cap explicació, va desaparèixer de la pantalla d'horaris quan passaven uns minuts de l'hora teòrica de circulació, com si ja hagués passat.
Total, avui he arribat a casa amb 3 bitllets integrats de 6 zones. (Per cert, això de donar bitllets de 6 zones per què ho fan?)
Això sí, 2h d'enrenou per a un trajecte de 28' un dia normal.
Primer de tot la de Sant Feliu.
Arribo a l'estació, i trobo un munt de gent a l'andana i el tren aturat a l'andana mig a les fosques.
Al cap de pocs minuts ha arribat el tren següent sentit Barcelona, que no ha pogut entrar a l'estació i s'ha quedat just abans de creuar el pas a nivell.
Mentrestant el maquinista no parava de pujar i baixar pantògrafs. Per fi al cap d'una estona el maquinista ha fet la senyal amb el xiulet indicant que anàvem a sortir. Ja dins del tren, per megafonia han dit que el tren finalitzaria a L'Hospitalet, però encara no havien acabat d'emetre el missatge i s'ha sentin un Plaf! amb un flaix blavós i s'han apagat les llums.
Més tard, veient que el tren no es mouria d'allà, han anunciat que posarien servei per via única, i ens han fet canviar d'andana. Poc després de que pugés un tren cap a Sant Vicenç ja ha vingut el procedent de Molins, que ha anat directe fins a Mataró en comptes de finalitzar a L'Hospitalet.
El trajecte ha estat a contra-via de Molins de Rei fins a el canvi d'agulles del tram entre Sant Joan i Cornellà. Que per cert, quina sensació més estranya circular a contra-via.
Tot plegat han estat uns 45' d'endarreriment.
I per cert, del tren que havia quedat darrere de l'avariat no sé que se n'ha fet, encara era allà parat quan hem marxat.
Després m'ha tocat patir la incidència de l'arbre de Castelldefels. Tot i que anava a El Prat el tren ha sortit amb 20' de retràs, i ha anat a pas de tortuga i aturant-se diverses vegades durant el trajecte fins a Bellvitge.
I per acabar el dia, ja tornant ha desaparegut misteriosament un tren que anava a Vilafranca. L'anuncien pels panells, l'anuncien per megafonia, però arriba l'hora i el tren no ve. Sense cap explicació, va desaparèixer de la pantalla d'horaris quan passaven uns minuts de l'hora teòrica de circulació, com si ja hagués passat.
Total, avui he arribat a casa amb 3 bitllets integrats de 6 zones. (Per cert, això de donar bitllets de 6 zones per què ho fan?)
Això sí, 2h d'enrenou per a un trajecte de 28' un dia normal.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Si et refereixes a la devolució exprés integrada, segons la normativa s'ha de donar la devolució del mateix nombre de zones que el títol utilitzat que dona dret a devolució. A la pràctica, com a gairebé totes les estacions les devolucions exprés ja estan preparades es fan del màxim de zones que actualment està dividit el sistema tarifari integrat de l'ATM de Barcelona, que són 6 zones, a fi de no tenir paquets de 1 zona, 2 zones, 3 zones... per si bé que a moltes estacions normalment sempre es gastarien d'un número determinat de zones (per exemple, a Montmeló de 2 zones majoritàriament) sempre et pot reclamar devolució un viatger que faci un trajecte "no habitual" en aquella estació, posant l'exemple de Sant Feliu que arribis de Barcelona amb un tren que vingui amb 30 minuts de demora la majoria de viatgers vindran de Barcelona, L'Hospitalet... (1 zona) però també pot afectar algú que vingui de Vic amb un tren de la R3 que fa transbord a Barcelona i li afecti el retard igualment.Javi M wrote:(Per cert, això de donar bitllets de 6 zones per què ho fan?)
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
La infraestructura, un desastre
De Rodalies de Catalunya:
Línia R3
29/10/2011 09:34h
Per una incidència a les instal·lacions entre les estacions de Parets i Granollers Canovelles demores en ambdòs sentits de 20 minuts.
Línia R3
29/10/2011 09:34h
Per una incidència a les instal·lacions entre les estacions de Parets i Granollers Canovelles demores en ambdòs sentits de 20 minuts.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Trencament de rail a Sitges.
Els trens direcció Vilanova circulen per la via 3.
Un Catalunya exprés ha notat una forta sotragada, després han passat dos rodalies a 5 km/h, i al tren on anava jo, un regional Estació de França (21:18)-Reus amb una 470 en simple, el conductor no ha volgut passar, no s´ha atrevit, així que després de deixar passar un R2 St.Vicenç, hem fet marxa enrere fins les agulles de Sitges costat BCN, i hem reprès la marxa cap a Reus per la via 3.
El conductor ha avisat els passatgers del què passava mentre canviava de cabina.
La resta de la història, gràcies a josep_serre.
Els trens direcció Vilanova circulen per la via 3.
Un Catalunya exprés ha notat una forta sotragada, després han passat dos rodalies a 5 km/h, i al tren on anava jo, un regional Estació de França (21:18)-Reus amb una 470 en simple, el conductor no ha volgut passar, no s´ha atrevit, així que després de deixar passar un R2 St.Vicenç, hem fet marxa enrere fins les agulles de Sitges costat BCN, i hem reprès la marxa cap a Reus per la via 3.
El conductor ha avisat els passatgers del què passava mentre canviava de cabina.
La resta de la història, gràcies a josep_serre.
Validació a sortida
Ahir, cap a quarts de sis de la tarda, les barreres tarifàries de sortida de Pl. Catalunya indicaven "Títol no validat" en introduir el bitllet a tots els passatgers.
No hi havia personal per atendre, per tant, dotzenes de passatgers vam estar "atrapats" uns minuts fins que misteriosament a algú sí que se li va obrir la barrera i vam poder sortir tots per allà, enganxats els uns als altres per tal que no es tanqués, com si ens estiguessim colant.
No hi havia personal per atendre, per tant, dotzenes de passatgers vam estar "atrapats" uns minuts fins que misteriosament a algú sí que se li va obrir la barrera i vam poder sortir tots per allà, enganxats els uns als altres per tal que no es tanqués, com si ens estiguessim colant.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Me comentan por teléfono que un tren que venía de ¿Puigcerdá? ha arrollado a una persona a la altura de Centelles.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Atropellament a Centelles
És aquest (font: Rodalies de Catalunya):
Línia R3
02/11/2011 09:08h
Tren Puigcerdà 07.02 h. - L'Hospitalet 09.54 h. detingut a Centelles per atropellament. Quan disposem de més informació sobre la incidència es comunicarà oportunament.
Línia R3
02/11/2011 09:08h
Tren Puigcerdà 07.02 h. - L'Hospitalet 09.54 h. detingut a Centelles per atropellament. Quan disposem de més informació sobre la incidència es comunicarà oportunament.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Ese. Me comenta ahora mi amiga que va en el tren que acaba de llegar la policía.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Bus substitutori entre Centelles i Vic
De Rodalies de Catalunya:
Línia R3
02/11/2011 09:15h
Per atropellament d'una persona a Centelles, servei alternatiu per carretera entre Centelles i Vic.
Com a conseqüència d'aquesta incidència i del servei alternatiu per carretera, es poden produir demores a la línia que, en alguns casos, poden superar els 30 minuts.
Línia R3
02/11/2011 09:15h
Per atropellament d'una persona a Centelles, servei alternatiu per carretera entre Centelles i Vic.
Com a conseqüència d'aquesta incidència i del servei alternatiu per carretera, es poden produir demores a la línia que, en alguns casos, poden superar els 30 minuts.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Me comentan que ha sido en la entrada a la estación, ya en doble vía. Al parecer en poco rato ha venido otro tren y ahora ya sigue su camino hacia Barcelona.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Vinga més atropellaments! És inaguantable!!!!!
Línies R2 sud, R2 nord. Per l'atropellament d'una persona a Castelldefels demores a la línia R2 Sud que poden superar els 20 minuts
Línies R2 sud, R2 nord. Per l'atropellament d'una persona a Castelldefels demores a la línia R2 Sud que poden superar els 20 minuts
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Servei recuperat a la línia de Vic
De Rodalies de Catalunya:
Línia R3
02/11/2011 11:32h
Restablerta la circulació normal de trens entre Centelles i Vic. Demores de 20 minuts, recuperant progressivament horari habitual
Un cop restablerta la circulació normal de trens entre Centelles i Vic, encara es produeixen demores de 20 minuts a la línia, recuperant progressivament el seu horari habitual de pas per les estacions
Línia R3
02/11/2011 11:32h
Restablerta la circulació normal de trens entre Centelles i Vic. Demores de 20 minuts, recuperant progressivament horari habitual
Un cop restablerta la circulació normal de trens entre Centelles i Vic, encara es produeixen demores de 20 minuts a la línia, recuperant progressivament el seu horari habitual de pas per les estacions
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Quin diaaaaaaaaaaaaa...
Línies R1. Tren de l'Hospitalet (12:08) a Blanes (13:44) demora de 15 minuts per espera de personal sanitari per atendre un viatger a Arenys
Línies R1. Tren de l'Hospitalet (12:08) a Blanes (13:44) demora de 15 minuts per espera de personal sanitari per atendre un viatger a Arenys
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Mucha gente cruza de un lado al otro del pueblo por esta zona, y, como la entrada es en curva, si viene un tren sin parada poco tiempo tienen para verlo...Nozomi wrote:Me comentan que ha sido en la entrada a la estación, ya en doble vía. Al parecer en poco rato ha venido otro tren y ahora ya sigue su camino hacia Barcelona.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Aquet mati hi vist passar per Vendrell direcció SVC el Talgo que va fins Valéncia crec i poc desprès un doble 448 a Tortosa....llegint mes amunt debia ser degut al atropellament de Castelldefels....