Page 279 of 411

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Thursday 02/02/2012 12:02
by metring
No tindrà a veure amb la nevada?:

Línia R4. Tren Vilafranca (10.22) - Manresa (12.32) circula amb 20 minuts de demora per avaria a les instal·lacions a Sant Andreu Arenal.

No cal magnificar la nevada

Posted: Thursday 02/02/2012 12:04
by Guigui
En termes d'afectacions a les instal·lacions, la nevadeta que està caient no té efectes més contundents que els d'una pluja normal.

És igual pluja o neu

Posted: Thursday 02/02/2012 23:43
by 593Dromedario
Guigui wrote:En termes d'afectacions a les instal·lacions, la nevadeta que està caient no té efectes més contundents que els d'una pluja normal.
D'acord, no ha fet més que una pluja normal, però ja se sap que aquí, a la que cauen quatre gotes/volves, tot falla més que les escopetes de fira. Si la poca neu arriba a agafar més, llavors caos assegurat.

Relació causa-efecte

Posted: Friday 03/02/2012 0:26
by Guigui
Però el tema és que la neu no ha quallat i, en el cas de Sant Andreu Arenal, no se li pot imputar directament l'avaria. Si de cas, serà perquè les instal·lacions estarien força malament, i podrien haver petat com amb qualsevol ruixadet.

Avaries en dos trams

Posted: Friday 03/02/2012 10:31
by Guigui
De Transmet:

Per l'avaria d'un tren entre les estacions de Sant Martí de Centelles i Centelles ja solucionada els trens de la línia R3 de Rodalies circulen amb demores d'uns 20' en tots dos sentits de la marxa. Tambéper avaria instal·lacions entre les estacions de Sabadell Sud i Terrassa els trens de la línia R4 circulen per via única amb demores que poden superar els 25 minuts. Normalitat resta de línies de Rodalies de Catalunya així com metro autobusos tramvies i FGC.

Tren suspès per atenció sanitària

Posted: Friday 03/02/2012 17:25
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R2 Nord
03/02/2012 17:16h
Tren de l'Aeroport (16:08) a Sant Celoni (17:36) viatgers transbordats a un altre tren a S.A. Comtal com a conseqüència d'assistència sanitària per un viatger.Demora de 25 minuts.

Els trens, farts de fer hores extra en cap de setmana

Posted: Saturday 04/02/2012 17:39
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R1
04/02/2012 17:22h
Tren l'Hospitalet (16:49) - Mataró (17:42) per incidència tècnica al propi tren, finalitza a l'estació de Badalona. Els viatgers d'aquest tren son encaminats a la propera circulació.

El Prat, soterrat i de cap de setmana

Posted: Sunday 05/02/2012 17:35
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R2 Sud
Línia R2 Nord
05/02/2012 17:07h
Per incidència a les instal·lacions a l'estació de El Prat, demores a la línia que oscil·len entre 20 i 30 minuts.

L'Estació de França, sense corrent

Posted: Monday 06/02/2012 13:05
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R2 Sud
06/02/2012 12:47h
Tren Est França (12:30) - Vilanova (13:27) es troba aturat entre Est França i Passeig de Gràcia per manca de subministrament d'energia

Línia R2 Sud
06/02/2012 12:31h
Per incidència que afecta a les instal·lacions de subministrament d'energia Est França momentàniament sense servei comercial.La relació de trens Estació de França-Vilanova/St.Vicenç de Calders inicien i finalitzen servei a l'estació de Passeig de Gràcia

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 06/02/2012 14:22
by Mako448
Descarrila un tren sense passatge a l'estació de França

Redacció Actualitzat a les 14:15 h 06/02/2012
Un tren sense passatgers ha descarrilat a l'estació de França de Barcelona. L'avaria ha deixat sense subministrament elèctric l'estació, cosa que estat tenint efectes en la circulació ferroviària. Vint-i-un passatgers han hagut de ser evacuats d'un tren.

Un total de 21 passatgers han hagut de ser evacuats d'un tren de rodalies a Barcelona, entre les estacions de Passeig de Gràcia i de França. Els viatgers anaven en un tren que havia sortit de l'estació de França i es dirigia cap a Vilanova i la Geltrú i que s'ha quedat sense subministrament elèctric per culpa del descarrilament d'un altre tren sense passatge. Aquest descarrilament ha provocat danys a la infraestructura i ha deixat sense tensió elèctrica tota l'estació de França.

Els passatgers de l'únic tren amb passatge afectat els han tret per una boca d'emergència situada a la confluència de l'avinguda Diagonal amb el carrer Àlaba.

Al marge d'aquest problema puntual, l'avaria fa que a hores d'ara l'estació de França continuï sense subministrament elèctric. Per això, els trens de la línia R2-sud inicien recorregut a l'estació de Passeig de Gràcia i els trens regionals amb origen final a l'estació de França operen des de l'estació de Sants. A hores d'ara Renfe no té cap previsió sobre la recuperació del servei a l'estació de França.
http://www.324.cat/noticia/1584153/barc ... -de-Franca

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 06/02/2012 14:53
by metring
Quants descarrilaments portem ja en un any? :?

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 06/02/2012 14:57
by wefer
metring wrote:Quants descarrilaments portem ja en un any? :?
Suposo que és el que tenen les retallades, que a la llarga es noten.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 06/02/2012 15:36
by calisay
mal auguri...encara que personalment i sense fonament penso que és boicot contra aquest ramal...ja sabeu a quants no interessa l'EdF :nono :nono

EdF tancada fins demà

Posted: Monday 06/02/2012 18:20
by Guigui
Pel que sembla, l'Estació de França restarà tancada fins demà.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 06/02/2012 20:01
by MZA_1600
Es preveu que l'estació de frança demà funcioni normalment, s'estima que el servei es reestableixi aquesta nit, doncs el 448 ha danyat una columna de subjecció de la catenaria i la via al seu pas, per tant s'ha de retirar el tren i s'ha de reparar tot el merder. El tren esta format per dos 448, un amb colors "Interurbano", ha descarrilat completament l'ultim o primer cotxe costat Ps. de Gràcia, a causa d'això, el pantògraf ha enganxat i ha destrossat la catenaria, també al sortir-se de la via ha torçat un màstil de la catenaria i ha fet malbé un cambi d'agulles.

Els Elipsos avui s'inicien a Sants, provablement portaran una locomotora a cada extrem per agilitzar les maniobres.

A hores d'ara ja ha arribat el Tren de Gran Intervenció de Can Tunis amb el 311.105 per encarrilar el 448 i retirar-lo del lloc sinistrat.

Us deixo unes fotos fetes aquest migdia. Per cert, dos dels viatgers del rodalies evacuat éren usuaris d'aquest fòrum :D

Image

Image

Image

Image

Image

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 06/02/2012 20:10
by jordiver
Deu ni do com ha quedat la 448, sort que aniria a poca velocitat i no ha bolcat, perquè podria haver sigut pitjor...
Molt bones fotos!

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 07/02/2012 10:10
by metring
Atenció als usuaris de la R3. De Rodalies:

Línia R3. Interrupció circulació trens entre Ripoll i Puigcerdà de 11:00 a 15:00 h, per condicions climatològiques. Servei alternatiu carretera.

Sense especular

Posted: Tuesday 07/02/2012 13:14
by Guigui
Serà interessant l'informe final sobre el descarrilament a l'Estació de França. Sobretot, per com es pot haver produït un accident tan aparatós quan se suposa que el tren circulava a poca velocitat.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 07/02/2012 13:22
by metring
I en un any, en porten 11!!

http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... n-any.html

M'és igual si és culpa d'Adif, Renfe, Generalitat, però que ho solucionin ja, coi!!!

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Thursday 09/02/2012 13:47
by metring
Per culpa de 1&1, no hem pogut parlar del tema del dia :emprenyat

http://www.lavanguardia.com/sucesos/201 ... ataro.html

El conductor, en estado grave

Diez heridos al chocar un tren de Rodalies en la estación de Mataró


El director de Rodalies de Catalunya asegura que "el tren no iba a la velocidad adecuada" | El tráfico ferroviario no se ha visto afectado | El alcalde de Mataró, Joan Mora, se ha mostrado molesto con lo sucedido y asegura que estos accidentes se están convirtiendo en un "mal sistémico"

Sucesos | 09/02/2012 - 10:24h | 09/02/2012 - 13:19h

Barcelona. (Redacción y agencias).- Un tren de Rodalies ha chocado en la estación de Mataró tras colisionar contra el tope de final de la vía 4. Diez personas han resultado heridas, entre ellas el conductor, que ha quedado inicialmente atrapado en la cabina, y se encuentra en estado estable y fuera de peligro. El servicio ferroviario en el conjunto de la línea no se ha visto afectado, dado que el accidente se ha registrado en el final de vía de la estación. En el interior del tren viajaban 50 pasajeros en el momento del accidente, según informa Gemma Liñán de 8aldia.

Fuentes de Renfe han informado a LaVanguardia.com que ocho de los heridos, incluido el maquinista, han sido trasladados al hospital de Mataró y otros dos al hospital Can Ruti de Badalona. Algunos de los viajeros contusionados leves ya han sido dados de alta y respecto al maquinista, el neurólogo descarta lesiones internas, aunque permanecerá en observación entre dos y tres horas.

En declaraciones a TV3, el director de Rodalies de Catalunya, Miguel Ángel Remacha, ha asegurado que "el tren no iba a la velocidad adecuada" para entrar al final de la vía con topera, pero que se tendrán que comprobar los datos de velocidad y activación de frenado para determinar las causas exactas. Protección Civil ha desplazado dos técnicos de Operativa Territorial para realizar los trabajos de coordinación entre los diferentes operativos, y el Ayuntamiento de Mataró ha activado su plan básico de emergencias municipales en emergencia.

Según confirma Renfe, el accidente ha ocurrido sobre las 09:44 durante las maniobras de estacionamiento del tren (procedente de Molins de Rei, 8.33, con destino final en Mataró). Renfe ha abierto un expediente informativo para aclarar las causas del accidente.

Tercer choque en lo que va de año

El de hoy es el tercer accidente de Renfe en lo que va de año. El 19 de enero, un choque de trenes en la estación del Clot causó al menos 25 heridos y el 6 de febrero, un descarrilamiento obligó a cerrar la Estació de França sin causar heridos.

El alcalde de Mataró, Joan Mora, se ha mostrado molesto con lo sucedido y ha asegurado que estos accidentes se están convirtiendo en un "mal sistémico", a la vez que ha requerido una solución al respecto.

Prioridades en inversión

Por su parte, el director general de Transportes, Ricard Font, se ha personado en el lugar del accidente y ha asegurado que el próximo lunes se reunirá con representantes de Renfe y Adif para plantearles un ultimátum.

En su momento, Font advirtió que lo ocurrido en el Clot podía volver a pasar. En declaraciones a Catalunya Ràdio dijo que no está en sus manos ni en sus competencias evitar otro accidente ferroviario como el citado.

Font habló de la ejecución del Plan de Cercanías, las dificultades del cual se han incrementado en un momento de estrechez económica como la actual. Pero con todo el director general de Transportes cree que se debe poder "llegar a un acuerdo" con el Estado sobre las prioridades de inversión, que pasan por "la seguridad" y "el aumento de la capacidad en aquellos puntos que se pueda".

La Dirección General de Protección Civil de la Generalitat ha puesto en marcha el plan Procicat por emergencias en el transporte de viajeros por ferrocarril Ferrocat por el accidente. Los bomberos han desplazado nueve dotaciones, el sistema de Emergencias Médicas (DEM) ha enviado cinco unidades.