Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Posted: Monday 01/07/2019 13:50
ÚLTIMA HORA: Territori i Sostenibilitat (GenCat) proposa "aparcar" el perllongament de la L1 i millor enllestir el lateral de la C-31:
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
No te me olvides de la LL-A que es lenta.Miquel wrote:I es per això que em cansa allò de que no es fan les coses perquè no hi ha diners. No es fan les coses perquè mai hi ha voluntat política (i sovint social) d'engrandir la xarxa ferroviària a les necessitats actuals, destinant els diners a altres coses o senzillament a innovacions tecnològiques que a la llarga no aporten res.
Mentrestant metro aparcat, tramvia aparcat, FGC saturat i sense intenció de millora, i ja no parlem de Rodalies i la seva xarxa ferroviària que directament és inútil i/o ineficient per a una gran majoria.
Ara sí, fer i desfer línies de bus sí, ja que s'inverteix en canviar un numeret i ho venem com la novetat de la dècada.
Efectivamente, eso es.Aeduh wrote:Por una parte, tengo entendido que esas obras son para que por el barrio de Sant Crist haya una calle paralela a la autopista, que ahora mismo si tiene que dar un gran volteo, ya que ese barrio no tuvo mucha construcción planificada, y los vecinos llevan muchos años esperando esas obras. El plan es expropiar viviendas a lo largo del carrer de l'Abad Escarré para poder crear una calle como dios manda.
Ah, y no conozco la malla de bus de Badalona pero apostaría a que ese lateral permitirá optimizar varios trazados de líneas.
Por otra parte 5 millones de euros es una pequeñísima parte de lo que se necesitaría para hacer la L1. Probablemente quieran hacer esta obra porque dará resultados inmediatos, y no gastar 5 millones a una ampliación de metro que no se verá en muchos años.
https://www.google.com/maps/@41.4511551 ... a=!3m1!1e3
https://twitter.com/jarcospuentes/statu ... 5405191169
Será este un foro de trenes, pero la priorización no me parece mal. Otra cosa es que varios proyectos se peleen por unos míseros 5 millones de euros cuando habría que gastar cientos, miles de millones más en infraestructuras, que eso es otro tema.
No només, és de transport. Així ho diu el seu nom.Aeduh wrote:Será este un foro de trenes, [...]
http://ajuntament.badalona.cat/noticies ... ant-crist/També s’ha previst la construcció d’unes cotxeres i d’un taller que permetran que l’L1, única línia amb ample de via ibèric, pugui incrementar freqüències. A més, el projecte encarregat defineix detalladament tots els elements que formen part i són necessaris per al perllongament, fent més fàcil i ràpida la futura construcció.
[/quote]m.h.t. wrote: ↑Wednesday 18/12/2019 16:37 Territori i Sostenibilitat formalitza l’encàrrec del projecte d’ampliació de l’L1 des de Fondo a Montigalà i Sant Crist
La redacció del projecte, pressupostada en 1,1 milions d’euros, forma part de les previsions del Pla Director d’Infraestructures vigent
També s’ha previst la construcció d’unes cotxeres i d’un taller que permetran que l’L1, única línia amb ample de via ibèric, pugui incrementar freqüències. A més, el projecte encarregat defineix detalladament tots els elements que formen part i són necessaris per al perllongament, fent més fàcil i ràpida la futura construcció.
http://www.expresdesantandreu.cat/notic ... -badalona/La Generalitat de Catalunya ha tret a licitació la redacció de l’estudi del projecte bàsic per perllongar la línia L1 entre el final de línia (Fondo) i la futura estació de Lloreda-Sant Crist per 870.000 euros sense IVA.
En paral·lel, l’organisme català també ha tret a licitació l’estudi d’impacte ambiental per seguir el posterior perllongament de la línia L1 (fase 2) entre les futures estacions de Lloreda-Sant Crist i Badalona Rodalies per un pressupost de 103.500,00 euros sense IVA.
Els càlculs de Territori assenyalen que tota l’obra pot sumar una inversió d’entre 450 i 500 milions d’euros. De fet, només la primera fase ja significarà desemborsar 260 milions d’euros.
Interessant serà que el tramvia a la Diagonal haurà arribat en cosa d'uns anys passant de l'oposició institucional a tenir dates i finançament, mentre que al tronc central de l'L9 no s'ha mogut ni una pedra. Hi ha una lliçó en tot això de la qual sembla que quasi ningú en vol adonar-se.jaezcurra wrote: ↑Monday 17/08/2020 11:10 Les 8 ampliacions del metro de Barcelona que marcaran les properes dècades
El Pla Director d'Infraestructures 2021-2030 de l'ATM contempla diverses obres a la xarxa
Adrià Lizanda | 16/08/2020 10:29 pm
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... des-92225/