Page 29 of 163
Re: Web d'Adif?
Posted: Monday 19/01/2009 19:51
by canalcole
Guigui wrote:Canalcole, tot això és extret de la web renovada d'Adif?
Efectivament, però ordenat com jo he volgut.
He anat mirant aquestes estacions i ho he apuntat.
Re: Incidències a RENFE i FGC
Posted: Saturday 24/01/2009 13:45
by jordigt2008
Re: Incidències a RENFE i FGC
Posted: Saturday 24/01/2009 15:04
by Mako448
L'AVE fora de servei entre Barcelona i Camp de Tarragona.
Re: Incidències a causa del vent
Posted: Saturday 24/01/2009 18:38
by UT440_132M
http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 48005C823A
Des de les 14:00 hores, suspès el servei de Media Distancia entre Lleida i Plana- Sant Vicenç de Calders
Des de les 15:00 hores, es presta servei alternatiu per carretera al tram Ribes de Freser - Puigcerdà. El trajecte Ribes - Barcelona es presta el servei en tren.
Des de les 15_30 hores, interrompuda la circulació ferroviària entre Cambrils i L'Hospitalet de l'Infant, el que afecta la circulació dels trens de Llarga Distància que enllacen Barcelona - València i als serveis de Media Distancia Barcelona - Tortosa.
Limitació de velocitat a 60 km/h, el que provoca retards i circulació irregular a la resta de serveis de Rodalies, Media i Larga Distancia de Catalunya
Entre les 14:00 i les 15:30 hores la caiguda d'una planxa metàl·lica de grans dimensions sobre la línia d'Alta Velocitat ha obligat a interrompre el transit dels serveis AVE al tram Camp de Tarragona - Barcelona Sants. Tècnics d'ADIF desplaçats fins a la zona de Sant Boi han pogut retirar la planxa. Per una altra banda els serveis d'aquest corredor, s'estan veient afectats per les limitacions de velocitat que l'Administrador de Infraestructuras Ferroviarias ha establert a diversos trams de la línia per garantir la seguretat de la circulació.
Re: Incidències a RENFE i FGC
Posted: Saturday 24/01/2009 19:08
by jordigt2008
- A les 18.15 hores es restableix el servei de la línia 2 nord (Maçanet – Barcelona) i servei de Media Distancia Barcelona – Girona – Portbou.
Re: Incidències a RENFE i FGC
Posted: Sunday 25/01/2009 19:46
by canalcole
Retards a BCN-Sants:
Hora programada Procedencia Hora prevista Tipo Tren Núm. Tren
18:09 VALENCIA NORD 19:44 EUROMED 01152
19:10 ALACANT 20:42 EUROMED 01162
19:38 TORTOSA 21:07 CATALUNYA 18056
20:11 FLIX 20:26 CATALUNYA 30760
20:39 CARTAGENA 21:43 TALGO 00264
20:44 LLEIDA-PIRINEUS 21:08 CATALUNYA 33506
20:50 MALAGA-MARIA ZAMBRANO 22:08 ARCO GARCI 00694
21:08 TORTOSA 22:25 DELTA 18258
21:09 ALACANT 21:16 EUROMED 01182
21:27 MADRID-PUERTA DE ATOCHA 21:34 AVE 03183
21:38 ZARAGOZA DELICIAS 21:58 CATALUNYA 30766
Transbord amb dresina
Posted: Monday 26/01/2009 13:39
by UT440_132M
http://el9nou.cat/noticies.php?codi_not ... 25&ed_ov=o
Una avaria al tren deixa quatre hores els passatgers aïllats entre Puigcerdà i Ribes
Els passatgers van ser traslladats finalment en una vagoneta fins a Ribes. Foto: Albert Alemany
Cap a les 3 de la tarda de dissabte i quan només faltaven quatre quilòmetres per arribar a Ribes, el tren que anava de Puigcerdà a Barcelona va quedar aturat perquè s’havia produït una incidència en un túnel a causa del vent. Fins quatre hores més tard, cap a les 7, els viatgers no van ser transportats amb una vagoneta fins a l’estació de Ribes.
Al principi, segons explica una passatgera, els van dir pels altaveus que haurien de tornar a Puigcerdà. Quan anaven a fer-ho, cap a les 6 de la tarda “i després que alguns passatgers ja haguessin decidit marxar a Ribes a peu”, van avisar que no es podien bellugar “perquè llavors havia caigut un arbre a la catenària per la banda de Planoles i no hi havia corrent”. Tot i que els passatgers tenien en aquest punt cobertura de telefonia mòbil i es podien connectar amb els familiars, no es van poder moure del tren si no era que marxessin a peu.
Finalment, se’ls va dir que hi anirien els bombers i per torns traslladarien els passatgers amb una vagoneta de deu en deu. Pel que sembla es van fer només dos viatges, ja que al tren n’havien quedat una vintena. Després, de Ribes se’ls va portar en autocar fins a Ripoll.
Eren poc més de les 7, però fins a 1/4 de 9 no hi havia tren cap a Vic i Barcelona. A aquella hora els van oferir un entrepà i aigua. Alguns passatgers van optar per avisar que els vinguessin a buscar i per als que anaven directament a Barcelona van posar finalment un autocar. Aquesta via tornava a funcionar diumenge. / DOLORS ALTARRIBA
Re: Incidències a RENFE i FGC
Posted: Monday 26/01/2009 19:01
by canalcole
Que fort, amb una dresina!
Re: Incidències a RENFE i FGC
Posted: Tuesday 27/01/2009 12:04
by genissimon
Jo encara diria més: que fort, quatre hores tirats i una hora més d'espera a Ripoll !!!
Aquesta renfe és digna d'una república bananera (*).
* sigui dit amb el més gran dels respectes pels països productors de bananes que es regeixen per una república.
Salut !!
Re: Incidències a RENFE i FGC
Posted: Saturday 14/02/2009 13:16
by canalcole
El delta que ve de Portbou i para a Sants a les 13.09, arribara a les 13.27.
El Regional que ve de Reus i para a Sants a les 13.35 arribara amb 10 minuts de retard.
El regional exprés que arriba a Sants de EDF arribara a les 13.48, en comptes de les 13.40.
I el Talgo que arriba a les 16.42 de Cerebere, ho fara a les 16.51.
Re: Incidències a RENFE i FGC
Posted: Sunday 01/03/2009 12:30
by metring
http://www.regio7.cat/secciones/noticia ... t-Montcada
Retards a les línies Barcelona-Girona per obres entre el Nus de la Trinitat i Montcada
Adif executa la segona fase del trasllat de vies d'ample convencional al tram Nus de la Trinitat u0096 Montcada. Aquestes actuacions comportaran que entre les set d'aquest dissabte al vespre i fins a les set d'aquest diumenge al matí se circuli en via única al tram entre Sant Andreu Comtal 96 Montcada i Reixac, de manera que els trens de mitja distància Barcelona-Girona i de la línia 2 nord de Rodalies patiran retards, segons informa la companyia Renfe.
Els treballs de trasllat de vies d'ample convencional al tram entre el Nus de la Trinitat i Montcada causaran una limitació de la capacitat operativa de la línia amb sis trens per hora i sentit. Renfe mantindrà el servei a la línia 2 nord de Rodalies i els serveis de mitja distància Barcelona u0096 Girona amb amb un increment del temps de viatge a la zona d'obres. Així mateix, es desviarà per Mataró la circulació del tren de llarga distància Estrella Costa Brava, que connecta Portbou i Madrid.
D'altra banda, es modificarà el servei habitual del tren amb sortida de l'Aeroport a les 23.38 hores i amb destinació Granollers Centre. Renfe habilitarà serveis alternatius per garantir el desplaçament dels viatgers fins a la seva destinació.
Re: Incidències a RENFE i FGC
Posted: Friday 06/03/2009 11:32
by wefer
Definitivament,
Renfe Catalunya és un desastre. Dit d'una altra manera, és difícil que vagi pitjor.
Per què ho dic? us explico:
A la meva oficina, el meu jefe i la gerent, avui, havien d'anar a una reunió a Girona. Normalment, quan van a reunions, acostumen a anar en taxi (si és a BCN) o en cotxe (propi o llogat per l'empresa) si és a fora. Com a cosa excepcional, com estem amb això de la crisi, avui han decidit provar d'anar-hi amb la Renfe.
Doncs bé, han decidit sortir amb molt més temps de l'habitual (ja se sap,
el transport públic en aquest país és molt més lent que el privat ) i han anat cap a Pg. de Gràcia. Allí, han esperat el seu tren a Girona. Ha arribat l'hora en que havia de passar el tren, i allí no passava cap tren. Ningú informava de res.
Estona esperant, fins que es decideixen trucar a Renfe, per veure què coi passava. resposta: "
lleva retraso de origen"... però si el seu orígen és Sants!!! I ells estaven a la següent estació!! L'operadora s'ho torna a mirar... i sí, confirma que encara no ha sortit de Sants... i
no tenen ni idea de quan sortirà
Bé, no passa res, tenen temps fins i tot per agafar el següent i arribar a la reunió.
S'acosta l'hora en que ha de passar el següent... i continua sense aparèixer cap tren a Girona. Al final,
ni un tren ni el següent s'han presentat a l'estació. Ni es sabia si ho farien en cap moment. Surrealista però cert.
Resultat? Amb la cua entre cames, cap a casa. La reunió, que ens havia de reportar un acord de diversos
mil·lers d'euros, anul·lada. I dues persones que ja eren reticents amb el transport públic, han confirmat el que ells es temien: que el tren no serveix per a res, i que serà la última vegada que els veuran el pèl per una estació de tren. A partir d'ara, els ha quedat clar que encara que sigui més car, la única manera de treballar és anant en cotxe a tot arreu.
Poden anar omplint-se la boca els nostres polítics amb promeses de promoció del tranbsport públic, i gastant-se els calers en campanyes publicitàries. A partir d'aquest exemple puntual, que es pot extrapolar a mil·lers d'exemples més que passen cada dia, personalment tant als
polítics com als gestors de Renfe, només els puc dir:
sou una colla d'inútils i hauríeu d'estar tots a l'atur, on com a mínim no hauríem de patir la vostra incompetència.
Re: Incidències a RENFE i FGC
Posted: Friday 06/03/2009 11:54
by metring
Re: Incidències a RENFE i FGC
Posted: Friday 06/03/2009 12:03
by wefer
És que això és el que passa moltes vegades quan es parla de problemes en el transport. No és només que arribis una mica més tard a dinar i punt: moltes vegades són negocis perduts, gent que l'acomiaden per no complir l'horari, etc.
És per coses com aquesta que les empreses prefereixen fer les inversions d'alt valor afegit en altres llocs on els serveis funcionen correctament. El funcionament deficient de les infraestructures només es considera acceptable si, en contrapartida, els sous són molt baixos, cosa que de moment tampoc passa a Catalunya, tot i que desgraciadament sembla que tendim a anar més cap a aquest model que no pas al de tenir infraestructures de primer ordre.
I d'aquí (de les males infraestructures de tot tipus en general, des del transport a l'educació) ve bona part del nostre atur, els sous baixos, la precarietat i, en definitiva, la mala qualitat de vida. Així de senzill.
Orquestrat
Posted: Friday 06/03/2009 12:25
by Guigui
Segur que hi haurà qui digui que veig fantasmes on no n'hi ha, però fins que no es demostri el contrari, no deixaré de creure que tot això no és fruit de la casualitat, sinó que forma part d'una estratègia ben engreixada des de ja sabem on perquè es quedin amb tot el pes econòmic, que altrament no aconseguirien per mitjans legítims, i ens degradin a una simple província perifèrica perquè acatem, d'una vegada per totes, el poder diví de la metròpoli mesetària. Perquè no m'explico que s'hagin adonat del problema ja fa anys i siguin incapaços de solucionar-lo.
I els nostres polítics, o s'ho miren panxacontents o hi suquen directament.
Posted: Friday 06/03/2009 16:37
by Ecomobisostrans
Guigui wrote:Segur que hi haurà qui digui que veig fantasmes on no n'hi ha, però fins que no es demostri el contrari, no deixaré de creure que tot això no és fruit de la casualitat, sinó que forma part d'una estratègia ben engreixada ...
Raonar
Posted: Friday 06/03/2009 18:30
by Guigui
Ecomobisostrans wrote:
I, fora d'aquest comentari tan edificant, tens algun argument per rebatre la meva suposició?
Posted: Friday 06/03/2009 19:23
by Ecomobisostrans
L'argument es que no es pot acusar algu sense proves. Una cosa es que, com s'ha demostrat claríssimament, certes persones siguin uns incompetents acabats, que no saben gestionar correctament una xarxa de rodalies i una altra es acusar-los de conspiració, territorialisme i de "sucar-hi" amb els desastres.
Als fets em remeto
Posted: Friday 06/03/2009 20:25
by Guigui
Les contínues i massives inversions a tota la xarxa ferroviària de Madrid, contra una més que necessària i urgentíssima actualització del que ja hi havia a Catalunya, que ens han venut com un Pla Marshall ferroviari per la gràcia de Madrid, sense ampliar amb prou feines el que hi ha, forma part de la presumpció d'innocència? Els retards i cancel·lacions d'expedicions crònics, des de fa anys, és un fantasma? La manca de voluntat per solucionar aquests problemes, amb mesures inexistents per pal·liar aquest caos, no és per a tant?
M'hauran de presentar arguments ben sòlids perquè comenci a creure el contrari...
Re: Orquestrat
Posted: Friday 06/03/2009 21:25
by cristian26
Guigui wrote:Segur que hi haurà qui digui que veig fantasmes on no n'hi ha, però fins que no es demostri el contrari, no deixaré de creure que tot això no és fruit de la casualitat, sinó que forma part d'una estratègia ben engreixada des de ja sabem on perquè es quedin amb tot el pes econòmic, que altrament no aconseguirien per mitjans legítims, i ens degradin a una simple província perifèrica perquè acatem, d'una vegada per totes, el poder diví de la metròpoli mesetària. Perquè no m'explico que s'hagin adonat del problema ja fa anys i siguin incapaços de solucionar-lo.
I els nostres polítics, o s'ho miren panxacontents o hi suquen directament.
M'encanten les teves expressions
D'altra banda, penso exactament el mateix.