Estació de rodalia de La Sagrera - Meridiana
-
- N10
Re: Estació de rodalia de La Sagrera - Meridiana
Tampoc crec que sigui gaire més estreta que la de Plaça Catalunya...
Jo diria que és més estreta que Clot i Catalunya, sobretot a l'extrem, baixant per l'intercanviador amb el metro.
-
- N10
No ho deu ser en el conjunt de la plataforma de l'andana, però a Plaça Catalunya hi ha molts més punts que a La Sagrera ocupats per escales mecàniques i fixes que resten força espai a l'andana en sí.
Això també és veritat, aquí només hi ha l´escala d´emergència original, que baixa en lloc de pujar, en canvi a Pl.Catalunya, entre escales, màquines de venda de sucs i xocolatines, columnes i etc, hi ha menys espai.victorcasta wrote:No ho deu ser en el conjunt de la plataforma de l'andana, però a Plaça Catalunya hi ha molts més punts que a La Sagrera ocupats per escales mecàniques i fixes que resten força espai a l'andana en sí.
Tot s´ha de dir, l´estació de rodalies de Plaça Catalunya és moooolt més antiga...
De fet, ara que hi penso, i tenint en compte que Sants i El Clot-Aragó van substituïr dos baixadors en superfície... la darrera estació de l´actual Adif (ex-Renfe) oberta devia ser... ... ... Torre Baró!!!
Atenció amb les declaracions d'en Pepe Blanco:
http://www.lavanguardia.es/politica/201 ... FeedBurner
(...)
Por su lado, Blanco ha calificado la nueva infraestructura de "apuesta sin precedentes", aunque ha reconocido que llega "algo tardía" y ha destacado que se trata de "la estación de ferrocarril soterrada de mayor extensión de Europa", con un andén de 200 metros de longitud.(...)
Estació de ferrocarril soterrada amb major extensió d'Europa?Segur?Per qué nomès a Barcelona i rodalies ja n'hi han que són més grans,i desde fa molt de temps.Lamentable.
(...)
Por su lado, Blanco ha calificado la nueva infraestructura de "apuesta sin precedentes", aunque ha reconocido que llega "algo tardía" y ha destacado que se trata de "la estación de ferrocarril soterrada de mayor extensión de Europa", con un andén de 200 metros de longitud.(...)
Estació de ferrocarril soterrada amb major extensió d'Europa?Segur?Per qué nomès a Barcelona i rodalies ja n'hi han que són més grans,i desde fa molt de temps.Lamentable.
Last edited by Mako448 on Wednesday 16/02/2011 19:00, edited 2 times in total.
Ja havien penjat l´enllaç més amunt.
No mereix cap comentari, un ja es cansa de pensar en polítics...
No mereix cap comentari, un ja es cansa de pensar en polítics...
-
- N10
I d'això fa vora 40 anys.437.001 wrote:De fet, ara que hi penso, i tenint en compte que Sants i El Clot-Aragó van substituïr dos baixadors en superfície... la darrera estació de l´actual Adif (ex-Renfe) oberta devia ser... ... ... Torre Baró!!!
Amb la qual cosa, Barcelona torna a tenir el mateix nombre d´estacions de Renfe/Adif que l´últim any que funcionava Barcelona-Poble Nou...victorcasta wrote:I d'això fa vora 40 anys.437.001 wrote:De fet, ara que hi penso, i tenint en compte que Sants i El Clot-Aragó van substituïr dos baixadors en superfície... la darrera estació de l´actual Adif (ex-Renfe) oberta devia ser... ... ... Torre Baró!!!
Més a dalt (bé, a l'altre pàgina) ja he comentat que em sembla que això ha estat una errada de La Vanguardia.Mako448 wrote:Atenció amb les declaracions d'en Pepe Blanco:
(...)
^^Jo també aniré el diumenge amb més temps, passo de tota la parafernàlia política!
Visca el metro!!
El Clot/Aragó i Plaça de Catalunya mesuren menys de 6,20 metres d'amplada en gran part de l'andana, sobretot als extrems.metring wrote:Jo diria que és més estreta que Clot i Catalunya, sobretot a l'extrem, baixant per l'intercanviador amb el metro.
Quant mesura La Sagrera/Meridiana als extrems?
Visca el metro!!
- wefer
- Administrador
Us passo el vídeo promocional de l'intercanviador que han repartit:
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N10
L'amplada mínima de La Sagrera-Meridiana és de 6,30 metres i la màxima, de 6,68 metres.bitxofo wrote:El Clot/Aragó i Plaça de Catalunya mesuren menys de 6,20 metres d'amplada en gran part de l'andana, sobretot als extrems.
Quant mesura La Sagrera/Meridiana als extrems?
Mireu el diari elpunt d'avui....
Es fan resso de la visita del sr.white a l'estacio de meridiana.... al mateix article es comenta que l'intercambiador de sabadell nord renfe-fgc es posara en marxa el maig d'aquest any...
-
- N10
Re: Mireu el diari elpunt d'avui....
Em pensava que Barry White havia mort ja.
Re: Mireu el diari elpunt d'avui....
A la meva crònica, ja ho vaig esmentar ahir. Es refereix a que la part de Renfe estarà enllestida.fcuevas27 wrote:Es fan resso de la visita del sr.white a l'estacio de meridiana.... al mateix article es comenta que l'intercambiador de sabadell nord renfe-fgc es posara en marxa el maig d'aquest any...
- Guigui
- Administrador
Article
L'article en qüestió és aquest. Com gairebé sempre, conté una sèrie de pífies, com dir que per als usuaris de l'R3, R4 i R7, serà l'enllaç més ràpid amb l'aeroport, quan hi hagi l'L9.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Dr. T
- N6
Home... no hagués quedat gaire bé que diguessin que "s'ha inaugurat una estació que només servirà per enllaçar (d'aquella manera) amb tropecientes línies de metro". Això és el que anomeno "periodisme de maquillatge"
Per cert... és segur que Renfe mantindrà les freqüències amb l'aeroport, un cop oberta la L9?
Per cert... és segur que Renfe mantindrà les freqüències amb l'aeroport, un cop oberta la L9?
- Guigui
- Administrador
A l'aeroport
Sí, i per diversos motius. D'una banda, s'està "treballant" (és un dir) en un nou accés de rodalia, que no estarà llest fins d'aquí a força temps. I, per temps de trajecte, el més lògic és anar de l'aeroport a Barcelona en tren, i si no ho fa més gent, és per la manca de fiabilitat i la freqüència més aviat pobre de 30 minuts, a més de trobar-se l'estació a les quimbambes des de la inauguració de la T1.Dr. T wrote:Per cert... és segur que Renfe mantindrà les freqüències amb l'aeroport, un cop oberta la L9?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Gràcies per la crònica, Metring!
M'hagués agradat acostar-m'hi al tenir-ho a tocar de casa, però llàstima que fos en laborable.... i el 20 justament estic fora. L'hauré "d'inaugurar" més endavant.
M'hagués agradat acostar-m'hi al tenir-ho a tocar de casa, però llàstima que fos en laborable.... i el 20 justament estic fora. L'hauré "d'inaugurar" més endavant.
Instagram: Ferrocarril | Aviació