Page 29 of 68

Parada Anul·lada: Parc de la Vall d'Hebron

Posted: Tuesday 20/11/2012 16:52
by Miquel
Per obres s'ha suprimit la parada "Parc de la Vall d'Hebron" de les línies 27, 60, 73, 76, V21 (TB), B19 i N4 (Tusgsal). Fins aquí tot normal, el que ja no és tant normal, és el fet d'anul·lar-la per obres i no posar-la a un altre lloc.

Per començar, els xiquets de TB s'han passat per la parada i han tapat amb adhesius blancs els adhesius de les seves 5 línies que hi fan parada, per tant, encara es veu el del B19 i l'N4, això fa que qualsevol es pensi que les de TB ja no paren, però si que ho fan les altres dues, recordem que en aquests casos, s'acostuma a posar un adhesiu gran en vermell avisant que la parada està anul·lada, però ni rastre, tampoc s'hi podia accedir a la parada, així que si fa no fa, tothom que hi passés per davant pot adonar-se de la situació.
El segon punt, es que no hi ha cap notificació visible per avisar els usuaris, tenint en compte que no podem accedir a la part del davant, a la del darrera no hi havia cap paper.

Ara, qualsevol es pregunta, i ara on agafo jo l'autobús?
He mirat i no he vist cap parada substitutòria, per tant, l'usuari no te cap altre remei que desplaçar-se fins la parada anterior o posterior.

La parada anterior ("Urbanització Parc de la Vall d'Hebron") està a uns 250 metres, però amb un desnivell força elevat (per fer-vos una idea, la parada anterior està a un nivell suficientment alt per passar per damunt de la Ronda de Dalt, i la suprimida, està a un nivell per sota per passar per sota la Ronda, la rampeta, segons google mesura uns 130 metres) i per la gent gran es faria molt pesat anar fins amunt.

La parada següent de totes les línies llevat la V21 és "Pg. Vall d'Hebron - Can Marcet" i està de l'anul·lada a uns 530 metres. Aquesta situació genera que en uns 780 metres no hi hagi cap parada, és més en aquest cas, és més curta la distància de l'estació de Metro de Montbau a la de Mundet que en autobús.

En el cas de la V21, la propera parada és "Jorge Manrique - C.E. Hispà Francès" que es troba a uns 375 metres i fa una distància total de 625 metres, més curta que l'anterior, però aquí el problema és un altre, i ve pels usuaris que són de la part baixa i dreta del Barri de Montbau, a causa de la conversió de la 10 a la V21, la parada "Poesia - Llars Sant Jordi" va ser suprimida amb molt bon criteri, ja que tots aquests usuaris, podien anar perfectament a la parada provisionalment suprimida, només calia travessar la Ronda de Dalt (de fet, molta gent si perdia el 10 allà, ja baixava a buscar-lo a l'altre parada, ja que l'autobús ha d'anar a donar la volta per tornar per sota), ara, tenen tres opcions, pujar fins la part alta per agafar-lo al terminal, anar fins l'estació de Montbau o baixar fins l'Hispà Francès.

Explicat el tema de la mobilitat i la falta d'avís i parada, he anat al web de TMB per consultar les incidències, misteris de la vida (o no) no hi apareix res (cercat amb la V21 i la 27), però hi ha un enllaç a les incidències de l'AMB i ves per on, allà si que ho diu, en principi posen totes les línies que hi paren (entenc que això ho treuen de la Base de Dades), però a la descripció només s'indica la incidència per les dues línies de Tusgsal.
A partir del día 19 de novembre de 2012 i durant dos dies, la parada -000704- ubicada al passeig Vall d'Hebron amb el carrer Juan de Mena restarà anul·lada, afectant a les línies B19 i N4.
En fi, tot plegat un despropòsit. M'ha quedat saber si els conductors avisen abans de la parada anul·lada que no hi para, per que si no, te tel·la el tema.

MODIFICACIÓ DEFINITIVA DEL RECORREGUT

Posted: Friday 23/11/2012 23:02
by sag470
Afectacions

LÍNIES: L78
MUNICIPIS afectats: EL PRAT DE LLOBREGAT

Incidència

A partir del dia 28 de novembre de 2012, la línia L78 modifica el seu recorregut i millora la comunicació en transport públic entre el nucli urbà del Prat i les seves zones industrials i esportives. Els autobusos que connecten els municipis de Sant Boi i el Prat donaran cobertura als polígons pratencs de Ca l'Alaio, Estruch, Enkalene i Mas Mateu. El servei també facilitarà el transport a les pistes d'atletisme, la piscina i el camp de futbol municipal, i disposarà d'una marquesina definitiva a l'estació de Rodalies del Prat. El mapa i el detall del recorregut es pot consultar al següent enllaç:

http://ambmobilitat.cat/Principales/Tir ... linea=200#

Els horaris queden detallats a continuació:
Image

http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... encia=2065

Re: Parada Anul·lada: Parc de la Vall d'Hebron

Posted: Friday 23/11/2012 23:55
by Adolescent barceloní
Miquel wrote:Per obres s'ha suprimit la parada "Parc de la Vall d'Hebron" de les línies 27, 60, 73, 76, V21 (TB), B19 i N4 (Tusgsal). Fins aquí tot normal, el que ja no és tant normal, és el fet d'anul·lar-la per obres i no posar-la a un altre lloc.

Per començar, els xiquets de TB s'han passat per la parada i han tapat amb adhesius blancs els adhesius de les seves 5 línies que hi fan parada, per tant, encara es veu el del B19 i l'N4, això fa que qualsevol es pensi que les de TB ja no paren, però si que ho fan les altres dues, recordem que en aquests casos, s'acostuma a posar un adhesiu gran en vermell avisant que la parada està anul·lada, però ni rastre, tampoc s'hi podia accedir a la parada, així que si fa no fa, tothom que hi passés per davant pot adonar-se de la situació.
El segon punt, es que no hi ha cap notificació visible per avisar els usuaris, tenint en compte que no podem accedir a la part del davant, a la del darrera no hi havia cap paper.

Ara, qualsevol es pregunta, i ara on agafo jo l'autobús?
He mirat i no he vist cap parada substitutòria, per tant, l'usuari no te cap altre remei que desplaçar-se fins la parada anterior o posterior.

La parada anterior ("Urbanització Parc de la Vall d'Hebron") està a uns 250 metres, però amb un desnivell força elevat (per fer-vos una idea, la parada anterior està a un nivell suficientment alt per passar per damunt de la Ronda de Dalt, i la suprimida, està a un nivell per sota per passar per sota la Ronda, la rampeta, segons google mesura uns 130 metres) i per la gent gran es faria molt pesat anar fins amunt.

La parada següent de totes les línies llevat la V21 és "Pg. Vall d'Hebron - Can Marcet" i està de l'anul·lada a uns 530 metres. Aquesta situació genera que en uns 780 metres no hi hagi cap parada, és més en aquest cas, és més curta la distància de l'estació de Metro de Montbau a la de Mundet que en autobús.

En el cas de la V21, la propera parada és "Jorge Manrique - C.E. Hispà Francès" que es troba a uns 375 metres i fa una distància total de 625 metres, més curta que l'anterior, però aquí el problema és un altre, i ve pels usuaris que són de la part baixa i dreta del Barri de Montbau, a causa de la conversió de la 10 a la V21, la parada "Poesia - Llars Sant Jordi" va ser suprimida amb molt bon criteri, ja que tots aquests usuaris, podien anar perfectament a la parada provisionalment suprimida, només calia travessar la Ronda de Dalt (de fet, molta gent si perdia el 10 allà, ja baixava a buscar-lo a l'altre parada, ja que l'autobús ha d'anar a donar la volta per tornar per sota), ara, tenen tres opcions, pujar fins la part alta per agafar-lo al terminal, anar fins l'estació de Montbau o baixar fins l'Hispà Francès.

Explicat el tema de la mobilitat i la falta d'avís i parada, he anat al web de TMB per consultar les incidències, misteris de la vida (o no) no hi apareix res (cercat amb la V21 i la 27), però hi ha un enllaç a les incidències de l'AMB i ves per on, allà si que ho diu, en principi posen totes les línies que hi paren (entenc que això ho treuen de la Base de Dades), però a la descripció només s'indica la incidència per les dues línies de Tusgsal.
A partir del día 19 de novembre de 2012 i durant dos dies, la parada -000704- ubicada al passeig Vall d'Hebron amb el carrer Juan de Mena restarà anul·lada, afectant a les línies B19 i N4.
En fi, tot plegat un despropòsit. M'ha quedat saber si els conductors avisen abans de la parada anul·lada que no hi para, per que si no, te tel·la el tema.
Però els autobusos de TMB, anuncien la parada aquesta,des de que està anul·lada? O directament anuncien ja la següent?

Informació que no interessa per poc fiable

Posted: Saturday 24/11/2012 12:37
by Guigui
Amb la fiabilitat que té el sistema d'anunci de parades, no hi fa gran cosa. La gent amb prou feines s'hi fixa, donada la seva solvència contrastada.

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Posted: Friday 18/01/2013 16:54
by Ecomobisostrans
Veig que la 130 s'ha alargat pel sud de Sarrià:

Image

(Per cert, la parada Benet Mateu-Manuel de Falla, al "on Soc" de TMB hi consta i aqui no)

Per una mica es podria allargar fins a la Pl.Mº Cristina, calculo de 5 a 10 minuts més de recorregut i es guanyarien molts enllaços.

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Posted: Saturday 23/02/2013 21:39
by Miquel
A causa d'obres a la part final de l'Avinguda de Salvador Allende a Cornellà, la línia L46 trasllada el seu terminal uns centenars de metres més enrere, a la cruïlla entre aquesta avinguda i el carrer de Bonavista, el terminal provisional està a tocar de la parada anterior, que dona a l'estació del FMB de Gavarra.

MODIFICACIÓ DEFINITIVA A L'AVINGUDA PI I MARGALL

Posted: Monday 25/02/2013 16:16
by sag470
A partir del dia 25 de febrer de 2013, la línia B26 circularà de forma defintiva per l'avinguda Pi i Margall de Sant Adrià de Bèsos, tal i com s'indica en el plànol següent:
Image
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... encia=2219

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Posted: Monday 25/02/2013 16:47
by Adolescent barceloní
Avui dia 25, han canviat algunes coses a Tusgsal:
B1, noves parades
B2, noves parades
B3, canvia itinerari per la Morera
B23, nova parada
B33 desapareix

Se'n parla al fil de Tusgsal, per això.

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Posted: Tuesday 26/02/2013 0:53
by Ecomobisostrans


RECULL DE MODIFICACIONS A LA XARXA DIURNA DE BADALONA

Petits canvis per millorar el servei

El 25 de febrer s’introdueixen modificacions en algunes línies.

Aquest grup de millores, que afecten la ciutat de Badalona, serveixen per ajustar una mica més el servei, donen resposta a necessitats detectades en el funcionament de la nova xarxa posada en marxa a finals del 2010. La seva aplicació suposarà interessants avantatges per als usuaris.

A continuació, es recullen aquestes actuacions:


B1

Prolonga el recorregut. Deixa de passar per Sant Ignasi de Loiola i ho fa per Progrés, Roger de Flor i Francesc Macià, de manera que arriba fins a la Pl. Pep Ventura.

S’afegeixen quatre parades noves a la línia.

I s’hi incorpora un nou vehicle per garantir l’interval de pas.


B2

Modifica el recorregut a Montigalà per acostar-se al Consorci Sanitari del Carme.

Es creen dues parades noves, una al carrer Anna Tugas, al costat del centre sociosanitari, i una altra a la Travessera de Montigalà.


B3

Modifica un tram del recorregut. En el sentit centre ciutat deixa de passar per l’Av. Prat de la Riba i ho fa per Pirineus, Joan d’Àustria i Av. President Companys, i després continua per l’itinerari habitual.

S’instal·la una parada nova al carrer Pirineus i fa dues parades més, una a l’Av. Joan d’Àustria i l’altra a l’Av. President Companys.

En aquest recorregut nou coincideix amb la B8, amb la qual cosa es millora la cobertura del servei al barri de la Morera.

La parada de Prat de la Riba es trasllada a President Companys.


B4

Els dies festius avança l’horari per començar el servei a les 8:00h.

En el tram central del recorregut coincideix amb la línia B3, i això permet un interval de pas d’uns 12 minuts.

Fa una parada nova, a l’Av. Pau Claris en el sentit Montigalà, per tal de donar una millor cobertura al centre comercial Màgic i al Pavelló Olímpic i per oferir un millor servei a la zona alta de La Salut, Sistrells i Montigalà, ja que en aquesta parada nova coincideix amb la línia B29.


B7

Incorpora un altre vehicle en hora punta (de 8:00 a 9:30h i de 16:00 a 19:30h), de manera que durant aquest període l’interval de pas serà de 20 minuts, en comptes dels 35 que hi havia fins ara.


B8

Modifica un tram de l’itinerari: en el sentit centre ciutat deixa de passar per Av. Prat de la Riba i continua per Av. Bac de Roda, Pl. Bac de Roda, Pirineus i President Companys i aleshores segueix pel recorregut habitual. En aquest tram coincideix amb la línia B3, amb la qual cosa es millora la cobertura del servei al barri de la Morera.

S’instal·la una parada nova al carrer Pirineus i fa dues parades més, una a l’Av. Joan d’Àustria i l’altra a l’Av. President Companys.

La parada de Prat de la Riba es trasllada a President Companys.


B23

Es crea una nova parada al carrer Rossini, davant del Poliesportiu de Montigalà i el CAP d’Apenins.


B29

S’incorpora un vehicle més a la línia en dia feinerper garantir el compliment dels horaris de pas.

Es crea una parada nova a l’Av. Pau Claris en el sentit Montigalà per tal de donar cobertura al centre comercial Màgic i al Pavelló Olímpic i per donar un millor servei a la zona alta de La Salut, Sistrells i Montigalà, ja que en aquesta parada coincideix amb la línia B4.


B33

Deixa de donar servei perquè aquest itinerari queda molt ben cobert per la línia B3.


http://www.tusgsal.net/cat/noticias.htm

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Posted: Tuesday 26/02/2013 0:54
by Ecomobisostrans
RÀDIO DESVERN: El bus 157 tornarà a arribar a Collblanc a partir del mes de maig

EL BUS 157 TORNARÀ A ARRIBAR A COLLBLANC A PARTIR DEL MES DE MAIG

TMB ha acceptat la reclamació dels Ajuntaments de Sant Just i Esplugues arran de les queixes dels usuaris. Transports Metropolitans de Barcelona va canviar el recorregut d’aquesta línia fa 4 mesos amb la nova planificació d’autobusos i va limitar la connexió dels usuaris amb el metro.

Fins al mes d’octubre, el 157 començava a Sant Joan Despí, passava per Sant Just i s’acabava al Passeig Marítim. A partir d’aleshores, però, TMB va escurçar l’itinerari i el final de línia va passar a ser la parada de Trambaix Ernest Lluch, a 400 metres del metro de Collblanc i on també es podia arribar agafant el nou autobús D-20.

Els usuaris, però, van queixar-se que tot plegat complicava la connexió amb el metro, perquè abans dels canvis l’autobús s’aturava a la mateixa parada. Arran d’aquestes queixes, l’Ajuntament de Sant Just i el d’Esplugues van demanar al desembre a TMB que es millorés el servei. Ara, Transports Metropolitans de Barcelona ha respost i ha acceptat la petició de l’Ajuntament. Ho ha explicat al JLF la regidora de transports de Sant Just, Gina Pol.

Encara no hi ha data concreta, però a partir del mes de maig està previst que el 157 ja torni a arribar a Collblanc. A més, TMB encara ha de fer arribar la proposta tècnica a Sant Just i explicar com es durà a terme el canvi.

Gina Pol ha valorat aquesta notícia positivament, encara que falten més de 2 mesos perquè tiri endavant. Tot i això, atribueix al canvi de decisió de TMB que els usuaris s’hagin queixat i que la planificació de les línies de bus de Barcelona encara estigui en procés de modificacions. Sentim-la.

Així, doncs, al mes de maig es farà efectiu el perllongament del bus 157 fins al metro de Collblanc, una mesura que facilitarà la connexió amb el metro.
http://www.radiodesvern.com/santjust/ve ... 2&any=2013

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Posted: Tuesday 26/02/2013 0:55
by Ecomobisostrans
ELS AJUNTAMENTS DE SANT JUST I DE SANT FELIU TREBALLEN PER DEFINIR EL RECORREGUT DE L'AUTOBÚS L-10 PERQUÈ ARRIBI A MAS LLUÍ

De fet, segons la regidora de transports de Sant Just, el traçat proposat cobrirà les necessitats del barri i, a més, seria viable econòmicament.

En les darreres reunions, ambdós consistoris han acordat que el recorregut hauria de cobrir la zona de Sant Just de Mas Lluí i també la de Sant Feliu. Per això, s’ha proposat un trajecte que cobriria aquesta necessitat. Ho ha explicat Gina Pol.

És una proposta inicial però, de moment, és la que més consistència té per quan pugui tirar endavant. L’important és, doncs, que arribi a les zones de Sant Just i Sant Feliu de Mas Lluí i que sigui viable econòmicament.

Això sí, segons Gina Pol, aquest projecte queda condicionat totalment a la construcció del vial. Fins que no estigui construït, no serà possible fer arribar la L-10 d’autobús al Mas Lluí.

Recordem que el vial haurà d'esperar fins el 2014. Els promotors privats han començat a urbanitzar la zona, però aquest carrer que l’ha d’unir amb el centre de Sant Just està previst per a la fase final del procés.

http://www.santjust.cat/noticies/mostra ... 2013&clau=

MODIFICACIÓ DEFINITIVA A LA CARRETERA DE CAN RUTI

Posted: Friday 01/03/2013 20:43
by sag470
A partir del dia 1 de març de 2013, la carretera de Can Ruti restarà tallada de forma definitiva, afectant al recorregut de la línia B24, que serà desviada tal i com s'especifica a continuació:
Image
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... 6&idioma=1

NOVES PARADES DEFINITIVES A L'AVINGUDA ALFONS XIII

Posted: Friday 01/03/2013 23:41
by sag470
A partir del dia 25 de febrer de 2013, la línia B23 realitzarà un nou recorregut definitiu per l'avinguda d'Alfons XIII de Sant Adrià de Bèsos, tal i com s'indica el plànol següent:
Image
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... encia=2222

TALL DEFINITIU A L'AVINGUDA DE LA GENERALITAT

Posted: Monday 04/03/2013 20:27
by sag470
Durant tots els primers dissabtes de mes, des de les 09:00 i fins les 21:00 hores aproximadament, restarà tallada l'avinguda de la Generalitat de Santa Coloma de Gramenet, afectant a les línies B15-B19-B30 i B31 tal i com s'indica als plànols següents:

Línia B19:
Image
Línies B15, B30 i B31:
Image
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... encia=2228

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Posted: Friday 08/03/2013 22:11
by foronda 141
Degut al canvi definitiu de sentit del carrer Roc Boronat, entre Almogàvers i Taulat (ara será sentit mar), la línia 6 canvia l'origen/final de la linia al carrer Llacuna cantonada amb Josep Trueta.
El 36 també circulará per aquest carrer en direcció Can Drago entre Josep Trueta i Llull.
El 141 direcció Av. Mistral, i provisionalment mentres estigui tallat el carrer Pujades, la 36 a Paral.lel, la 71 a Pg. Maritim, la 192 a Hospital de Sant Pau, i la N6 a Roquetes, pasan a circular per Llacuna entre Pujades i Almogàvers.
Han posat una parada nova a Llacuna-Pallars per 6-36-71-141-N6, i han suprimit las del carrer Roc Boronat final del 6, Roc Boronat-Pallars 6-141-N6, i Pujades-Llacuna 36-71-192-N6

El canvi de direcció será dema dia 9, pro avui ja s'havia aplicat el canvi de ruta.

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Posted: Saturday 09/03/2013 22:51
by raulitinbcn
foronda 141 wrote:Degut al canvi definitiu de sentit del carrer Roc Boronat, entre Almogàvers i Taulat (ara será sentit mar), la línia 6 canvia l'origen/final de la linia al carrer Llacuna cantonada amb Josep Trueta.
El 36 també circulará per aquest carrer en direcció Can Drago entre Josep Trueta i Llull.
El 141 direcció Av. Mistral, i provisionalment mentres estigui tallat el carrer Pujades, la 36 a Paral.lel, la 71 a Pg. Maritim, la 192 a Hospital de Sant Pau, i la N6 a Roquetes, pasan a circular per Llacuna entre Pujades i Almogàvers.
Han posat una parada nova a Llacuna-Pallars per 6-36-71-141-N6, i han suprimit las del carrer Roc Boronat final del 6, Roc Boronat-Pallars 6-141-N6, i Pujades-Llacuna 36-71-192-N6

El canvi de direcció será dema dia 9, pro avui ja s'havia aplicat el canvi de ruta.
Una foto del nou, o antic segons és miri, terminal del 6
Image
L'enllaç: http://flic.kr/p/e1WKk5

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Posted: Sunday 10/03/2013 8:29
by Adolescent barceloní
raulitinbcn wrote:Una foto del nou, o antic segons és miri, terminal del 6
Image
L'enllaç: http://flic.kr/p/e1WKk5
No es veu la foto

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Posted: Sunday 10/03/2013 11:58
by oriolp13
Adolescent barceloní wrote:
raulitinbcn wrote:Una foto del nou, o antic segons és miri, terminal del 6
Image
L'enllaç: http://flic.kr/p/e1WKk5
No es veu la foto
Si cliques al l'enllaç, la veuràs ;)!

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Posted: Monday 11/03/2013 19:05
by foronda 141
Com a continuació del missatge anterior, dir que a partir d'avui las línies 6 i 141 han deixat de circular en direcció mar per Ciutat de Granada, passant a fer-ho per Roc Boronat de forma definitiva. Hi han dos parades noves aproximadament al mateix lloc del carrer anterior.
La 36 direcció Paral.lel, també circula per Roc Boronat, i elimina la volta que feia per Almogavers per las obres.
La 192, fa una volta nova provisional per Roc Boronat, Ramón Turró i Badajoz, a la seva ruta habitual.
La 71, manté el desviament per Llacuna, Almogavers i Ciutat de Granada.
La N6 no se com quedara, ja que de moment no han tret las enganxinas del carrer Ciutat de Granada.

Ara espero reordenaran l'estacionament i els containers del carrer, ja que alguns queden al mig del pas.

DESVIAMENT DEFINITIU PER CANVI DE SENTIT DEL CARRER

Posted: Monday 25/03/2013 21:39
by sag470
A partir del dia 25 de març de 2013 les línies N6 i N8 es desviaran pel carrer Roc Boronat per canvi de sentit al carrer Ciutat de Granada.

Línia N6:

La parada ubicada al carrer Ciutat de Granada -001628- entre el carrer Ramon Turró i el passatge Mas de Roda restarà anul.lada i quedarà ubicada definitivament al carrer Roc Boronat -003256- amb el passatge Mas de Roda

Línia N8:

La parada ubicada al Carrer Ciutat de Granada -001125- entre el carrer Pallars i el carrer Pujades restarà anul.lada i quedarà ubicada definitivament al carrer Roc Boronat -003255- entre el carrer Pallars i el carrer Pujades.

La parada ubicada al carrer Ciutat de Granada -001628- entre el carrer Ramon Turró i el passatge de Mas de Roda restarà anul.lada i quedarà ubicada definitivament al carrer Roc Boronat -003256- amb el passatge Mas de Roda.

http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... encia=2272