Page 29 of 30

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Saturday 21/05/2022 14:31
by adriaesc
El subtítol de la notícia diu: "Es farà una avaluació de possibles millores del traçat per incrementar la velocitat comercial". Així que suposo que el cos de l'article conté un error.

Re: Futur servei linia Puigcerdà

Posted: Wednesday 24/05/2023 15:58
by UT440_132M
https://www.seva.cat/actualitat/noticie ... la-r3.html

Renfe oferirà un servei alternatiu de busos pel desdoblament de la R3
Dimarts, 23 de maig de 2023 a les 00:00
L'inici de les obres es preveu per finals de l'estiu i s'allargarà tres mesos.

Les obres per al desdoblament de la línia ferroviària entre Parets del Vallès i La Garriga, que executa Adif, suposaran un tall prolongat del servei de trens de l'R3 a partir de finals d'estiu i durant tres mesos. L'Oficina Tècnica de l'R3 ha elaborat una proposta de busos alternatius per reduir les demores.

El tram tallat anirà des de l'estació Mollet - Santa Rosa fins a Centelles. Mentre durin les tasques de desdoblament, s'oferirà un servei de busos mínims que cobreixi el trajecte, però, segons un estudi sobre mobilitat de l'Observatori Socioeconòmic d'Osona, la gran majoria de persones que utilitzen la línia R3 tenen la seva parada d'origen o destí a Barcelona. Per tant, el projecte proposa crear una línia de bus directa entre Centelles i La Sagrera, tal com es va fer entre Granollers Centre i La Sagrera en el darrer tall de l'R2 a finals del 2022.

D'altra banda, també s'inclouria el servei del bus exprés e12 entre Vic i Barcelona en tots els bitllets de Rodalies per aquelles persones usuàries que es desplacin a Barcelona des del tram entre Vic i la Tor de Querol - Enveig.

Renfe es compromet a publicar qualsevol canvi i informació rellevant, com els horaris o la ubicació de les parades de bus, en tots els canals de Rodalies de Catalunya, amb una antelació d'un mes, com a mínim.

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Friday 16/06/2023 0:41
by UT440_132M
https://www.naciodigital.cat/osona/noti ... ran-juliol

Les obres de desdoblament de l'R3 entre Parets i la Garriga no començaran aquest juliol
Renfe diu que serà el tall "més important i significatiu" que pot alterar la mobilitat habitual dels usuaris
Usuaris de l'R3 reclamen un «servei alternatiu vàlid» durant les obres de desdoblament

PER OSONA.COM, Vic | 15 de juny de 2023 a les 19:25 |
Els usuaris de l'R3 continuen sense saber quan es farà el tall entre Parets i la Garriga per les obres del desdoblament de la línia. La directora de Rodalies, Maite Castillo, ha assegurat que no començaran el mes de juliol, tal com s'havia informat inicialment. "Serà una mica després, possiblement durant el 2023", ha afegit.

La directora ha admès que es tracta del tall "més important i significatiu" que pot alterar la mobilitat habitual dels usuaris. I ha assegurat que s'està treballant en un pla alternatiu conjunt amb Adif, Territori i la Renfe. Castillo també ha posat en valor la construcció de la futura base de manteniment de l'estació de Ripoll, que permetrà fer reparacions als trens de l'R3 sense que hagin de tornar a la base.

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Thursday 29/06/2023 12:57
by UT440_132M
https://el9nou.cat/valles-oriental/actu ... lament-r3/

Territori pressiona l’Estat perquè posi data al tall de l’estiu per les obres de desdoblament de l’R3
La Generalitat també insta al Ministeri a planificar la resta de trams pendents de desdoblament de la línia com el Montcada-Parets

Ferran Polo
29/06/2023
Figaró
El Departament de Territori apressa l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) perquè concreti la programació del tall de circulació a la línia R3 previst per aquest estiu derivat de les obres de construcció de la doble via entre les estacions de Parets i la Garriga.


Ho fa el secretari de Mobilitat i Infraestructures a través d’una carta dirigida a la presidenta d’Adif, María Luisa Domínguez González, que va ser enviada divendres de la setmana passada i que, per ara, no ha tingut resposta. En el text, al qual ha tingut accés EL 9 NOU, Sanglas reitera –havia enviat una altra carta el 2 de juny amb la mateixa petició– la necessitat de poder programar “amb temps i forma” un pla alternatiu de transport.

També han demanat aclariments sobre l’afectació que hi haurà al servei per les obres de la línia R3 els col·lectius d’usuaris aplegats en entitats com Perquè no ens fotin el tren o l’associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP). Entre d’altres, demanen serveis directes entre estacions com les de la Garriga i Centelles fins a Barcelona per garantir un temps de viatge competitiu.

Denuncien que si els autobusos fan el recorregut aturant-se a totes les estacions sense servei els temps de viatge es poden arribar a doblar i, per tant, el tren deixarà de ser una opció competitiva mentre hi hagi el tall per obres.

Territori, però, fa més peticions al Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana. En la mateixa carta dirigida a la presidenta d’Adif i en una altra dirigida a Xavier Flores, secretari general d’Infraestructures del Mitma, es demana que es posi calendari als trams pendents de desdoblar de la línia R3 perquè l’any 2030 “estigui garantida la duplicació completa del tram entre Barcelona i Vic”.

Assegura que és “prioritària” la definició i programació del desdoblament entre Montcada i Parets i entre la Garriga i Centelles. Això passa per encarregar els estudis informatius i, un cop fet, els projectes constructius per poder executar les obres. També recorda que cal seguir avançant en el sector entre Centelles i Vic on ja s’ha encarregat l’estudi informatiu.

En els escrits, el secretari de Mobilitat i Infraestructures recorda la importància que té aquesta línia per articular el territori –de Barcelona a Puigcerdà– i garantir-hi la mobilitat amb transport públic i com aquesta es veu limitada, ara, per una infraestructura de via única amb menor capacitat i fiabilitat.

En la carta a la presidenta d’Adif, Sanglas també li demana que els facin arribar un informe detallat sobre les causes i elements afectats en la incidència del 6 de juny que va afectar la catenària entre les estacions de Torelló i Manlleu, va obligar la intervenció dels Bombers i va aturar el servei entre Vic i Ripoll.

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Thursday 29/06/2023 16:00
by Nen de Gràcia
El més lògic seria que els busos que substitueixen trens semidirectes només vagin a les estacions dels semidirectes. No és res de l'altre món :nose

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Wednesday 12/07/2023 22:02
by ea3
Mitma licita por 1,3 millones de euros el estudio informativo para duplicar el tramo Montcada Bifurcació-Mollet Santa Rosa

La actuación constituye una pieza clave dentro de la transformación de la línea ferroviaria Montcada Bifurcación – Puigcerdà, sobre la que discurren los servicios de la R3, y que va a permitir la total duplicación de la línea hasta Vic.
El proyecto da respuesta a las necesidades de movilidad cotidiana de los ciudadanos y se enmarca en la Estrategia de Movilidad Sostenible, Segura y Conectada 2030 y el Plan de Rodalies.

Enllaç nota de premsa: https://www.mitma.gob.es/el-ministerio/ ... 72023-1637

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Friday 14/07/2023 18:03
by victor273
Mollet i l’Estat pacten el desdoblament de l’R3 amb una nova estació més cèntrica i la integració urbana de les vies

L’acord preveu un viaducte que facilitarà la permeabilitat entre el centre i Plana Lledó i la cobertura d’un tram entre el parc de Plana Lledó i el cementiri que generarà un nou espai verd d’uns 7.000 metres quadrats

Ferran Polo
14/07/2023
Mollet del Vallès

L’Ajuntament de Mollet i el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana han pactat el desdoblament de l’R3 a la ciutat que es farà sense soterrar les vies però sí que comportarà una transformació important de tot l’entorn ferroviari perquè les vies deixin de ser una barrera urbana entre les dues parts de la ciutat que queden als dos costats. La inversió prevista és d’uns 80 milions d’euros.

Ho han presentat aquest divendres al migdia la ministra Raquel Sánchez i l’alcaldessa Mireia Dionisio en una visita a l’ajuntament i a l’estació de Mollet-Santa Rosa. L’acord és fruit d’un treball de mesos entre les dues administracions que ja en van començar a parlar l’any passat.


La ministra Sánchez amb l’alcaldessa Mireia Dioniso i el secretari d’Infraestructures del Ministeri, Xavier Flores, aquest divendres a l’estació de Mollet-Santa Rosa / Griselda Escrigas
L’acord preveu una nova estació més cèntrica, situada a l’entorn de la Rambla Nova, uns 750 metres al nord de la posició actual. En aquest tram cèntric, al voltant de la Rambla Nova i Gaietà Vínzia, on les vies estan situades damunt d’un talús es construirà un nou viaducte d’uns 350 metres de llarg. Serà completament permeable per sota i, per tant, permetrà travessar per qualsevol lloc. Ara, només es pot fer per Gaietà Vínzia (cotxes i vianants) i per la Rambla Nova (només vianants).

L’estació estarà situada a sota del viaducte i l’accés a les andanes, situades al damunt, es farà a través d’ascensors o rampes mecàniques.

A l’entorn del pont de l’avinguda del Parc i del carrer Granollers, a tocar del tanatori, es preveu un tram de cobriment de les vies que generarà un nou espai verd d’uns 7.000 metres quadrats. El nou espai verd connectarà amb el parc de Plana Lledó i l’accés al cementiri. El traçat ferroviari es cobrirà respectant la cota actual de les vies, on només caldrà afegir una segona via. També es dibuixa una nova rotonda al final del carrer d’Enric Morera.

La transformació de l'entorn de l'actual estació de Mollet-Santa Rosa
L’entorn de l’actual estació de Santa Rosa amb el nou pas per sota les vies del carrer Onze de Setembre / Mitma
També hi haurà canvis a l’entorn de l’actual estació de Mollet-Santa Rosa on es donarà permeabilitat a l’entorn de les vies. Es connectarà amb un nou pas inferior per a vehicles que travessarà les vies i connectarà el carrer Onze de Setembre amb el sector industrial de La Farinera, on hi ha un Mercadona.

Més al nord, se suprimirà el pas a nivell de la Farinera. Per sota de les vies, es generarà un pas que permetrà travessar-les. Fonts del Ministeri, parlen d’un pas ampli per donar una sensació de seguretat.

Fora de l’àmbit urbà, al nord de Mollet, es farà un desdoblament convencional amb l’ampliació de l’actual plataforma per col·locar una segona via fins a l’estació de Parets.

Avançar la tramitació quatre anys
Tot plegat, s’ha de plasmar en un projecte executiu que el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana es compromet a licitar entre els mesos d’octubre i de novembre. L’empresa que guanyi el concurs tindrà uns 20 mesos per desenvolupar-lo. A partir d’aquí, ja es podran licitar les obres de desdoblament.

Fonts del Mitma detallen que s’ha optat per tirar endavant aquest tram de desdoblament a través d’un projecte executiu directe i no d’un estudi informatiu, que allarga el procés de tramitació uns quatre anys. Això ha de permetre que les obres del desdoblament entre Parets i Mollet avancin les que hi ha previstes per altres trams com el Centelles-Vic, on ja s’està redactant l’estudi informatiu; o el Mollet-Montcada, on aquesta setmana s’ha anunciat la redacció d’aquest treball previ indispensable per fer la declaració d’impacte ambiental i la redacció del projecte. I, per tant, puguin fer-se a continuació del tram que ja s’està executant entre la Garriga i Parets.

En el cas de Mollet. es pot tirar endavant el desdoblament sense estudi informatiu perquè el tram afectat és de menys de 10 quilòmetres (2,8, en concret) i perquè no hi ha canvis significatius en la rasant de les vies actuals, que es mantenen en tot el traçat desdoblat.

Històricament, Mollet havia reclamat que el desdoblament de l’R3 a la ciutat anés acompanyat del soterrament de les vies. Ara, l’Ajuntament s’avé a una proposta que no inclou el soterrament però sí mesures d’integració urbana del tren. Això redueix els costos de forma notable i, sobretot, permet fixar un calendari pròxim per fer efectiva l’obra. Entitats com l’associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP) havien qüestionat la intransigència del consistori perquè, deien, posava en risc tot el desdoblament i la millora que ha de representar per al conjunt dels usuaris.

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Saturday 15/07/2023 10:53
by petazeta_3
A El 9 nou expliquen bastant al detall quines seran les actuacions del desdoblament en els diferents punts de l'R3 al seu pas per Mollet.

https://el9nou.cat/valles-oriental/actu ... ransports/

A banda, aquí hi he trobat més renders.

https://twitter.com/molletverd/status/1 ... 6954692619

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Saturday 15/07/2023 11:22
by França451
De verdad que lo de Mollet ya supera el límite de coeficiente de la estupidez. Hemos visto formas de tirar el dinero espectaculares, pero ésta ya lo supera. Si mal no recuerdo, la estación de Girona, que estaba hecha sobre viaducto, hace un año o así querían tirar el viaducto o lo tiraron, ya no recuerdo, para que el tren fuera soterrado. O sea, si el tren va a ras de suelo, protestamos porque "supone una brecha en la ciudad" y si lo ponemos sobre viaducto también protestamos "porque es un pegote arcaico que tapa las vistas de la ciudad". El escalextric de Glòries lo acabaron tirando por eso. Y Girona quería correr la misma suerte. Para qué entonces tirar el dinero en hacer un viaducto en Mollet si lo acabará tirando abajo el siguiente alcalde? Lo que tendrían que hacer es ponerse duros, me explico. Quieren viaducto? Pues que lo hagan, pero luego la gente se lo va a tragar con patatas y calabacín y como alguno alce el gallo, se traga los dientes la lengua y hasta el aparato. Y que recuerden a quien proteste el dineral que costó hacer la nueva estación, desvío incluido, y la utilidad de que se puede cruzar por debajo del viaducto. En serio, yo no digo nada en contra, a mí la estación de Girona me gustaba como estaba, y si la de Mollet la hacen bien, adelante. Pero como alguno salga a decir que tapa vistas y la quiere bajo tierra, hacerle tragarse los dientes. Si la gente del pueblo la quiere soterrada que soterren, pero hacer un viaducto por capricho de un alcalde para que luego la tiren abajo, me parece una falta de respeto al transporte público muy grave ya que tienes que hacer la obra dos veces por coeficiente de estupidez en grado supremo, que por desgracia abunda sobremanera en estos tiempos.

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Monday 17/07/2023 12:50
by UT440_132M
https://www.naciodigital.cat/osona/noti ... -centelles

DESDOBLAMENT R3
El Ministeri de Transports licita l'estudi informatiu pel desdoblament de l'R3 entre la Garriga i Centelles
Amb aquest pas es completa l'inici dels tràmits per trams que ha de servir per duplicar tota la línia de Montcada a Vic


PER OSONA.COM, Vic | 17 de juliol de 2023 a les 10:30 |
L'únic tram sobre el qual el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana encara no havia planificat cap actuació amb relació al desdoblament de l'R3 entre Montcada i Vic era el que va de la Garriga a Centelles. Així, tot i no estar previst en el Pla de Rodalies vigent, el Ministeri de Transports ha anunciat finalment, aquest dilluns, la licitació de l'estudi informatiu entre les dues poblacions. Es tracta d'un tram d'un cost econòmic elevat, sobretot pel que implica a l'hora de salvar el pas dels trens pel Congost. El termini per executar l'estudi informatiu, licitat per 665.000 euros, és de 30 mesos. A més de fer una anàlisi i disseny del desdoblament de la via, l'estudi també inclourà possibles variants del traçat.



L'estudi informatiu que ara es licita, segons informa el ministeri, haurà de servir de base pels processos d'informació pública i informació oficial establerts per la legislació ferroviària vigent i per la legislació ambiental. Per aquest motiu, el contracte de licitació també inclourà la redacció d'un estudi de viabilitat de l'actuació. A més, l'empresa a qui s'adjudiqui també haurà de prestar serveis d'enginyeria (consultoria i assistència) durant els tràmits d'informació pública i audiència a les administracions, haurà d'analitzar les al·legacions i obtenir la Declaració d'Impacte Ambiental, fins a l'aprovació definitiva de l'estudi informatiu. Entre les intervencions més ambicioses que es contemplen hi ha la construcció d'una variant nova de traçat en túnel al Congost d'aproximadament cinc quilòmetres de longitud.



La línia R3 des de Montcada fins a Puigcerdà compta amb una via única electrificada. El ministeri espera que el desdoblament de tota l'R3 entre Vic i Barcelona permeti retallar la durada de trajecte uns 20 minuts. En un escenari ambiciós, l'Estat vol que això sigui realitat l'any 2030. Els treballs relatius al desdoblament, que han de permetre millorar la fiabilitat de la infraestructura, es troben en diferents graus de desenvolupament dividits per trams.

Trobo que tot això fa un cert tuf a electoralisme...

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Wednesday 16/08/2023 16:23
by ea3
Aquest matí he passat per l'estació de Vic i he vist que l'empresa adjudicatària, DSV, ha iniciat els treballs de prolongació de la via 2 direcció sud per quasi 2 kilòmetres.
Avui treballaven on anirà el mur de apeo cantó estació, del nou pont damunt del riu Meder, i a l'altra banda del riu, han tallat l'arbrat dins el tancat de les vies fins al final de l'obra, a l'alçada de la plaça Fra Joan.
La traça de la prolongació de la via 2 anirà per on va passar la via fins al 2003, en què va ser desplaçada cap a l'esquerra sentit Barcelona , en les obres de semisoterrament de l'estació de Vic.
El nou pont sobre el Meder anirà junt on hi havia l'antic.

Salut.

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Tuesday 22/08/2023 2:28
by UT440_132M
ea3 wrote: Wednesday 16/08/2023 16:23 Aquest matí he passat per l'estació de Vic i he vist que l'empresa adjudicatària, DSV, ha iniciat els treballs de prolongació de la via 2 direcció sud per quasi 2 kilòmetres.
Avui treballaven on anirà el mur de apeo cantó estació, del nou pont damunt del riu Meder, i a l'altra banda del riu, han tallat l'arbrat dins el tancat de les vies fins al final de l'obra, a l'alçada de la plaça Fra Joan.
La traça de la prolongació de la via 2 anirà per on va passar la via fins al 2003, en què va ser desplaçada cap a l'esquerra sentit Barcelona , en les obres de semisoterrament de l'estació de Vic.
El nou pont sobre el Meder anirà junt on hi havia l'antic.

Salut.
De fet, fa ja alguns dies, que han portat travesses monobloc, i s'han emmagatzemat al camp que hi ha, entre la carretera de la Guixa (on s'acaba d'obrir una nova rotonda a l'antiga N-152), i els habitatges Montseny.

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Tuesday 22/08/2023 14:33
by 122-042-132
Sí us plau

Apeo: estintolament.

Gràcies

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Friday 25/08/2023 0:36
by davida
122-042-132 wrote: Tuesday 22/08/2023 14:33 Sí us plau

Apeo: estintolament.

Gràcies
No entenc que vols dir

Estintolament

Posted: Friday 25/08/2023 13:52
by Guigui
Fa referència a la paraula que ressalto a la cita a continuació:
ea3 wrote: Wednesday 16/08/2023 16:23 Aquest matí he passat per l'estació de Vic i he vist que l'empresa adjudicatària, DSV, ha iniciat els treballs de prolongació de la via 2 direcció sud per quasi 2 kilòmetres.
Avui treballaven on anirà el mur de apeo cantó estació, del nou pont damunt del riu Meder, i a l'altra banda del riu, han tallat l'arbrat dins el tancat de les vies fins al final de l'obra, a l'alçada de la plaça Fra Joan.
La traça de la prolongació de la via 2 anirà per on va passar la via fins al 2003, en què va ser desplaçada cap a l'esquerra sentit Barcelona , en les obres de semisoterrament de l'estació de Vic.
El nou pont sobre el Meder anirà junt on hi havia l'antic.

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Monday 18/09/2023 13:07
by UT440_132M
https://votv.cat/plataformes-dusuaris-d ... ll-de-lr3/


Plataformes d’usuaris demanen un autobús directe la Garriga-Barcelona com a alternativa al tall de l’R3

A partir de l'octubre

15 de setembre de 2023 | La Garriga, Societat

Sense que Adif hagi encara confirmat de manera oficial l’inici de les obres a l’R3, tot apunta que el tall ferroviari de dos mesos i mig entre la Garriga i Parets es produirà a partir de la segona quinzena d’octubre. Unes obres que tampoc tenen definida l’alternativa al transport ferroviari.

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Saturday 23/09/2023 13:14
by UT440_132M
Novetats. Es comença a veure força moviment a la zona de les Franqueses. S'ha col·locat un nou senyal lluminós de sortida a la via 2, sentit Vic.
Sentit Hospitalet no vaig arribar a veure si també s'ha instal·lat senyalització nova.
També a la zona de les antigues casernes, s'hi acumula una bona quantitat de balast, i una pala carregadora.
Deixo un parell de fotos d'exemple del que acabo de mencionar.

Image
Image
A la Garriga, s'està enderrocant una part del mur, de la Ronda del Carril, sentit Vic, per allargar l'andana. També hi ha estaques al nord de la població, fins gairrebé a tocar de la zona industrial que hi ha a tocar de la C-17. Les estaques estan col·locades al cantó mar de la via.

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Friday 29/09/2023 11:21
by albert28

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Friday 29/09/2023 14:01
by UT440_132M
Ja cal que facin un bon reforç de les línies 406-7, 416 i e12, o el caos pot ser monumental.
En el cas de la 406-7 i 416, es pot indicar que els usuaris utilitzin la R2 nord i R2 passant a Granollers Centre. Especialment seria indicat per aquelles poblacions com la Garriga, Llerona i Corró d'Avall, que estaran sense servei ferroviari força temps.

Re: Desdoblament de la línia de Vic

Posted: Sunday 08/10/2023 1:23
by UT440_132M
Ja es coneixen els detalls del servei alternatiu del tall, de la Garriga a Parets i Mollet.

https://rodalies.gencat.cat/ca/detalls/article/09_29_R3

Modificació del servei de la línia R3 per les obres de duplicació de via entre Parets del Vallès i La Garriga

En el marc del pla Transformem Rodalies, Adif executarà obres de desdoblament de la línia R3 entre Parets del Vallès i La Garriga entre el 12 d’octubre i la segona quinzena de gener. Aquesta actuació comporta la interrupció de la circulació ferroviària entre ambdues estacions.

SERVEI FERROVIARI

L’Hospitalet de Llobregat <> Parets del Vallès/Mollet del Vallès

Es programa una oferta amb freqüència de 30 minuts cada dia de la setmana, facilitant les connexions entre el tren i el servei d’autobús.
Per a mantenir aquesta freqüència, dissabtes, diumenges i festius, s’incrementa l’oferta habitual en 7 trens per sentit
Es manté el mateix horari de servei, respecte a l’oferta habitual a Barcelona i l’horari de finalització de servei s’amplia en 70 minuts per garantir les últimes connexions d’autobús+tren.


Figaró <> Puigcerdà/La Tor de Querol
S’amplia el servei Vic/Ripoll uns 60 minuts al tancament per a garantir els últims transbordaments
Els horaris es desplacen entre 4-10 minuts respecte l’oferta actual.


Per garantir la mobilitat dels clients, Renfe estableix un servei alternatiu per carretera i reforçarà durant les hores punta el personal d’informació i atenció al client, així com la seguretat en les estacions del tram.

Image

SERVEI ALTERNATIU PER CARRETERA
Image

DIARI DE 05 H A 01.15 H cada 30’

Autobús directe Mollet Santa Rosa/Parets del Vallès <> Centelles

Autobús amb parades intermèdies Mollet Santa Rosa/Parets del Vallès <> Centelles



SERVEI COMPLEMENTARI PER CARRETERA PER MILLORA DE L’EXPERIÈNCIA DEL CLIENT

DE DILLUNS A DIVENDRES

Autobús directe LA GARRIGA> BARCELONA-LA SAGRERA MERIDIANA

Autobús directe CENTELLES > BARCELONA-LA SAGRERA MERIDIANA

HORARI: des de les 06:00h. a les 09.00h

FREQÜÈNCIES: cada 30 minuts



BARCELONA-LA SAGRERA MERIDIANA >LA GARRIGA

HORARI: des de les 16:00h. fins a les 21.00h.

FREQÜÈNCIES: a les .00 i .30 minuts de cada hora



BARCELONA-LA SAGRERA MERIDIANA> CENTELLES

HORARI: des de les 16:00h. fins a les 21.00h.

FREQÜÈNCIES: a les .10, .20, .40 i .50 de cada hora



Més informació als webs adif.es, renfe.com, al telèfon d’informació 900 41 00 41, i a l’app de Rodalies de Catalunya.

A partir del 12 d'octubre

Cartell informatiu afeccions i transport alternatiu

Horaris línia R3 a partir del 12/10/2023

Al marge de tot això, a Vic, com fa dies es va indicar, ja s'han iniciat les obres de l'estintolament, i de remodelació de la base de l'antic pont sobre el riu Meder, a més de prospeccions al llit del riu. També s'acumula força quantitat de travesses monobloc i piles de balast, al camp adjecent entre el Lidl, i els habitatges Montseny, al marge de l'antiga N-152.