Page 29 of 57
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Monday 07/07/2014 18:32
by Renfe451
Cesc, a Madrid i a Santander ja circulen perque la preparació i formació per als maquinistes ja es va fer molt abans. Si aquest estiu no arriben a posar-se en servei, intueixo que com a màxim fins al mes de setembre no entraran en servei comercial aquí, el mateix que va passar amb els Civia 465 d'Alstom (Civia III).
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Monday 07/07/2014 23:42
by joan89
Si l'altre dia us vaig comentar que a rubi hi havia un tren parat, avui he baixat sobre les 8 de la tarda, i ara hi han 3 trens parats , un d'ells estaba pintat , pero els altres 2 no, algu mo pot explicar que volen fer amb l'estacio de rubi ? semblara un cementiri de trens
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 08/07/2014 15:43
by metring
joan89 wrote:Si l'altre dia us vaig comentar que a rubi hi havia un tren parat, avui he baixat sobre les 8 de la tarda, i ara hi han 3 trens parats , un d'ells estaba pintat , pero els altres 2 no, algu mo pot explicar que volen fer amb l'estacio de rubi ? semblara un cementiri de trens
I quina és la gràcia?
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 08/07/2014 18:18
by Renfe445
metring wrote:I quina és la gràcia?
Potser ho vol emfatitzar.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 08/07/2014 20:23
by oriolp13
metring wrote:joan89 wrote:Si l'altre dia us vaig comentar que a rubi hi havia un tren parat, avui he baixat sobre les 8 de la tarda, i ara hi han 3 trens parats , un d'ells estaba pintat , pero els altres 2 no, algu mo pot explicar que volen fer amb l'estacio de rubi ? semblara un cementiri de trens
I quina és la gràcia?
El problema està, una vegada més, en utilitzar les emoticones incorrectament.
Renfe445, per emfatitzar-ho, em sembla que hi han emoticones més adients, ja que jo no ho trobo una situació gaire divertida.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Tuesday 08/07/2014 20:47
by Renfe445
oriolp13 wrote:El problema està, una vegada més, en utilitzar les emoticones incorrectament.
Renfe445, per emfatitzar-ho, em sembla que hi han emoticones més adients, ja que jo no ho trobo una situació gaire divertida.
És que hi ha emoticones adients, però crec que ho volia emfatitzar, encara que hagi posat una emoticona errònia.
447-104, la tercera unitat reformada per Barcelona
Posted: Thursday 10/07/2014 18:19
by Renfe451
Tinc una novetat sobre les 447 reformades, en breu s'afegirà una tercera unitat per a Barcelona. La unitat en qüestió és la 447-104.
Altres unitats que s'han reformat darrerament, tot i que no hi van destinades a Barcelona són la 447-121, 447-131 i 447-142 (aquesta darrera procedent d'Irún).
Dues 447R més que probablement se'n van a BCN
Posted: Friday 11/07/2014 18:23
by Renfe451
Està en procés de reforma a PMR dues unitats 447 barcelonines més: 447-084 (Cornellà) i 447-136 (Montcada). Per tant, properament ja en tindrem cinc unitats reformades a PMR, si sumem amb les ja existents.
Re: Dues 447R més que probablement se'n van a BCN
Posted: Friday 11/07/2014 22:05
by Adolescent barceloní
Renfe451 wrote:447-084 (Cornellà)
L'altre dia vaig veure una 447 RdC a Cornellà amb totes les portes obertes, a la via desviada de tallers, però no li vaig veure el número; potser és aquesta.
Re: Dues 447R més que probablement se'n van a BCN
Posted: Friday 11/07/2014 22:08
by Renfe451
Adolescent barceloní wrote:Renfe451 wrote:447-084 (Cornellà)
L'altre dia vaig veure una 447 RdC a Cornellà amb totes les portes obertes, a la via desviada de tallers, però no li vaig veure el número; potser és aquesta.
I ja estava reformada a PMR o encara no? En cas de que l'haguéssin reformada hauria anat molt ràpid.
M'acaba d'informar un aficionat via Whatsapp, que les unitats 447-116 i 447-117 han sigut avistades a Montcada fent proves de la rampa.
Re: Dues 447R més que probablement se'n van a BCN
Posted: Friday 11/07/2014 22:12
by Adolescent barceloní
Renfe451 wrote:Adolescent barceloní wrote:Renfe451 wrote:447-084 (Cornellà)
L'altre dia vaig veure una 447 RdC a Cornellà amb totes les portes obertes, a la via desviada de tallers, però no li vaig veure el número; potser és aquesta.
I ja estava reformada a PMR o encara no? En cas de que l'haguéssin reformada hauria anat molt ràpid.
No m'hi vaig fixar massa perquè anava amb presses; ara bé, diria que no.
Re: Dues 447R més que probablement se'n van a BCN
Posted: Friday 11/07/2014 22:22
by Renfe451
Doncs si tot va bé, aquesta serà la propera en reformar-se.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 13/07/2014 0:58
by cesc
Renfe451 wrote:Cesc, a Madrid i a Santander ja circulen perque la preparació i formació per als maquinistes ja es va fer molt abans. Si aquest estiu no arriben a posar-se en servei, intueixo que com a màxim fins al mes de setembre no entraran en servei comercial aquí, el mateix que va passar amb els Civia 465 d'Alstom (Civia III).
Si van reformant unitats amb el PMR i no comencen a formar els maquinistes, anirem per molt mal cami!!!, ja que comencen a tenir unes 5 unitats amb el PMR i aixó voldra dir que ens quedarem sense material tot i que a l'Agost redueixin algunes freqüencies.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 13/07/2014 2:00
by Renfe451
La 447-136 imagino que ja haurà arribat a Valladolid per fer-li la reforma pertinent. Per cert, va ser avistada per La Rioja:
https://www.flickr.com/photos/kin-446/14619436221/
Seguiment de les 447 amb PMR
Posted: Thursday 24/07/2014 23:36
by cesc
Segons el listadotren.es hi han dues 447 de Rodalies Catalunya a Valladolid pel PMR que es la 104R i 159R
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 27/07/2014 1:35
by Adolescent barceloní
Segons m'han dit via WhatsApp, les 447 PMR que hi havia a Montcada-Bifurcació fan proves de matinada entre aquesta estació i la de Sant Andreu Arenal.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 27/07/2014 16:15
by albert28
cesc wrote:Renfe451 wrote:Cesc, a Madrid i a Santander ja circulen perque la preparació i formació per als maquinistes ja es va fer molt abans. Si aquest estiu no arriben a posar-se en servei, intueixo que com a màxim fins al mes de setembre no entraran en servei comercial aquí, el mateix que va passar amb els Civia 465 d'Alstom (Civia III).
Si van reformant unitats amb el PMR i no comencen a formar els maquinistes, anirem per molt mal cami!!!, ja que comencen a tenir unes 5 unitats amb el PMR i aixó voldra dir que ens quedarem sense material tot i que a l'Agost redueixin algunes freqüencies.
Si ja s'esperava la 1a unitat PMR, ja s'hauria d'haver format uns quants maquinistes per anar fent circulant alguna PMR encara que vagi en simple a la espera de la seva parella per a fer una doble composició. Ja s'està notant falta de 447 ja que hi ha molts serveis a hores caòtiques que van en composicions simples...
Per cert, s'espera fer X unitats PMR o hi ha previsió d'acabar reformant totes les unitats?
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 27/07/2014 18:07
by albe6
Tot el parc de 447 passarà per la reforma de PMR.
Les que sembla que per ara no reformaran són les adaptades a Vilanova per la R3
Per ara s'aprofita quan les unitats han de passar la revisió de tipus R per fer-los-hi la reforma.
Les que tenen la reforma de PMR en stand-by (s'ha d'acabar de decidir si se'ls fa la reforma o no) són les 446.
Re: Avistaments curiosos
Posted: Monday 04/08/2014 17:48
by albert28
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Posted: Sunday 24/08/2014 22:51
by albert28
Segons la web d'en Bernat Borràs ja està circulant la 447.116 i 447.117 acoplades (són les reformades a PMR), es van avistar el 24/08 fent un VILAFRANCA → TERRASSA
Foto:
TRENSCAT.cat