Page 30 of 33

Posted: Friday 19/01/2007 17:14
by Vox
Ara m'he perdut :D

A la L3 n'hi ha 3, no?

A la L5 dius que 27.

Falten 6.

Això suma 36, per tant, a la L2 només hi ha 3? sé que li tocabven 3 però finalment no n'hi van portar més? (les que tocava a la L5 al 2007 per l'ampliació cap Horta).

Quin lio :D

Vox

Posted: Friday 19/01/2007 19:36
by El LLOP
els 5000 que la L5 va cedir a la L3 ja han tornat. Els que hi han ara a la L3 són de la L3 (en principi). Ho podreu constatar per les numeracions. A la L5 del 5001 al 5105 fins ara. A la L2 i L3 les composicions son 5100 i escaig.

Posted: Friday 19/01/2007 20:40
by faristol
Nois, jo soc molt pesimista en quant a la preservació-conservació d'una unitat de la serie 1.000 i cad cop mes. :(

Tinc varies raons per pensar aixi.

-Sempre que s'ha preservat algo s'intenta guardar les primeres unitats i si no es posible pel seu estat alguna altre pero no es el normal.

-He llegit aquest fil sencer i ja vec que la destrucció sembla planificada van "caient" quasi per ordre, nomes queden els numeros mes alts.

-Segons EL LLOP nomes queden 6 trens sencers, D'aqui sortira el presuntament prevervat?

-Si es volgues haber preservat algo ja estaria planificat i guardat que temps n'hi ha hagut.

-Les coses velles s'han de "masacrar" per no recordar temps anteriors (Sentencia molt practicada en aquest pais) ja va passar als inicis dels 80 amb molts automobils que habien corregut en temps del regim van ser desguasats, per que tot allo era passat i havia que esborrar-ho tot ( i quina culpa en tenien els cotxes?)

-Les unitats 1.000 han portat molts problemes als qui manen en els darrers temps i s'han d'esborrar del mapa, sembla com una venjanÇa, aixi mort el gos morta la rabia.

-Les unitats 1110 s'assemblen molt esteticament, vaja que son iguals als ulls de la majoria, pero no son 1000's.

-Vaig llegir que si es preservaria algo pero nomes una unitat M-M. quan quasi ningu ho ha vist o recorda circular aixi i a mes es predria el remolc 1300 que es la gracia d'questes unitats. (val adir que els 1400 acoplats als 1100 sempre m'han semblat un "nyapo".

-Si finalment es preserva algo estara alla deixat a Can Boixeres fins que es pudreixi, o s'enviara a les valls d'Andorra perque algun empresari hi monti un frankfurt.

-Per preservar algo aixi que presuntament no podra tornar a circular per questions de voltatges i per ser una ridicula unitat M-M fa falta lloc i diners per mantenir-ho, malauradament els diners no arriben per tot en aquesta carisima ciutat.

-Si es volgues preervar en estat funcional farien falta recambis i personal de manteniment, mes gasto i com que les unitats 5000 hauran costat el seu, doncs fora gastos i problemes.

Desenganyem-nos els 1000 estaven sentenciats desde que els van pintar de blanc, pobres, semblaven presidiaris abans de aplicar-los la sentencia, com si anesin amb bata treient-los tota al seva personalitat.

Els 1000 pintats de blanc o blanc-blau, sense els seients morats, sense els interiors verds, sense els plafons pels "obreportes"ABRIR-CERRAR-CLAXON, sense el seu claxon original per les portes tan caracteristic substituit per l'insuls i estresant BIP BIP BIP amb el nou interiorisme amb seients quasi ortopedics i amb el sostre baixat per l'ineficaÇ aire condicionat, van deixar de ser fa molt temps el que eren, si ve les sensacions i els sorrols eren iguals, els trens van perdre molt d'encant, i per l'usuari que no es tonto, semblava allo de "AUNQUE LA MONA SE VISTA DE SEDA MONA SE QUEDA".

No cal oblidar com van tractar el tranvia el seu ultim dia de circulació perque ens em d'estranyar ara de la desparició i masacrament dels 1000.

Sincerament espero equivocar-me de totes-totes i m'alegrare si aixi es, pero.... :( :( :(

Com a consol em queda que veig la mateixa passió pels 1000 com pels 5000 quan anaven arribant, en principi sembla una contradicció, ho vec molt sa i es un senyal molt bo.

Despres de tot nomes uns quants ens fa gracia el vell i que no despareguin certes coses, pero la majoria de gent es mes "practica", pero l'historia no pot ser "practica" i respetar l'historia i no oblidar-la es part nostra pero els qui manen, dirigeixen tenen l'ultima paraula, despres de tot tant ells com nosaltres estem de pas (tant en la vida com en seu carrec electe) i l'important en l'aspecte historic es que deixarem i en quines condicions.

Posted: Saturday 20/01/2007 0:36
by Vox
Faristol, estic d'acord amb molts aspectes del teu missatge, i malauradament jo tambè crec que serà un miracle que preservin una M-M.

A mi m'agradaria que haguèssin preservat una sencera (la 1001 per més frikisme) i que la restauressin al seu aspecte original.

Una pregunta, per què dius que les unitats 1000 han portat problemes als qui manen?

Vox

Posted: Saturday 20/01/2007 15:04
by Fran-Ikarus
19/1/07: 1063-M-R-M-M (però no la vaig agafar, de fet no n'he pogut agafar cap des del dia que vam fer el "primer comiat en grup")

Posted: Sunday 21/01/2007 18:44
by George85
Curiosament avui diumenge:

09:18

Torn 507

Sagrada Familia, direcció Horta

[cornella]1063-1064-1316-1061-1062[horta]

Posted: Sunday 21/01/2007 18:47
by mikado
George85 wrote:Curiosament avui diumenge:

09:18

Torn 507

Sagrada Familia, direcció Horta

[cornella]1063-1064-1316-1061-1062[horta]
Si que es raro sí, un domingo con un 1000.
Yo hace dos me hice toda la línea y 14/14 de 5000's

Posted: Sunday 21/01/2007 22:03
by entfe001
El LLOP wrote:aquestes son les composicions que queden de la S1000:
1063-64-R16-61-62
1065-66-R17-67-68
1069-70-R18-71-72
1083-84-R21-81-82
1085-86-R22-87-88
1093-94-R20-95-96
Ha caigut el M-1073 :'(

Posted: Sunday 21/01/2007 22:18
by faristol
Vox wrote:Una pregunta, per què dius que les unitats 1000 han portat problemes als qui manen?

Vox
Aixo ho he dit perque ens els ultims temps i a causa de les queixes dels usuaris, retards, avaries, el aire condicionat, etc.. etc... nomes cal revisar els diaris d'aquests darrers anys, per TMB eren com un gra al ... i estic tristement convenÇut que els masacraran tots tots, ja dic, tant de bo m'equivoqui, tan de bo!!!

Curiosament quant van jubilar els 300 estaven bastant mes lamentables i desfassats que els 1000 en l'actualitat, pero llavors aquest pais no era un dels mes rics del planeta i la gent es conformava, ara tot es diferent.

Posted: Wednesday 24/01/2007 9:27
by Mortadel·lo
24/1/06: M-1086-1322-1087-1088

la veritat, passo d'actualitzar el llistat del primer missatge perquè ja no té massa sentit, les composicions ja no coincideixen ni en broma, i és més pràctic anar-les seguint per aquí, de fet podríem canviar el títol del post per "seguiment de plaques a la L5" :D

Posted: Wednesday 24/01/2007 19:12
by faristol
SEGUIMENT DE PLAQUES A LA LINIA 5.


24/01/2007 18:00 hores en endavant

M-1086-1322-1087-1088

1062-1061-1316-1064-1063

1082-1081-1321-1084-M

1065-1066-1317-1067-1068



Algu te alguna explicació coherent de perque es van fer el canvi de plaques?

Per despersonalitzar-los mes? perque no se sapiga quin es el que es trinxa exactament?

Perque no tenien molta feina i van fer aquest "treball" per no estar parats?

Les van treure totes perque la destrucció massiva era inminent, pero a ultima hora van veure que alguns encara tenien que durar uns mesos mes i van posar-les al.leatoriment? aixo si, cada vagó dos iguals.

Perque algu va comenÇar a agafar plaques i va comenÇar el ball per que no anessin sense identificar?

Va ser la primera feina d'algun aprenent? ja se sap que les feines d'un aprenent al principi son facils com descargolar cargols.

La veritat es que en algun es van emportar un bon tros de pintura.


Que us hi jugueu que sortiran plaques d'aquestes a la venta a l'EBAY?

Ja sabeu la meva impresió pesismista en quant a la preservació d'algun tren, pero digüeu-me RAPPEL, si conserven algo sera de la composició:

1062-1061-1016-1064-1063 i ja per "rissar el riso" 1062-1061, simple intuició encara que malauradament no crec que sugui aixi, si guarden aquestes unitats explicare el perque, si no, em sembla que mai mes jugare a la loteria, de fet hi jugo poc :)

Posted: Friday 26/01/2007 13:10
by Fran-Ikarus
La meva pregunta és: quant de temps els han donat als desenvolupadors informàtics perquè incloguin la possibilitat de canvi de la clau primària en la taula Cotxes a BD? xD

Posted: Friday 26/01/2007 13:19
by Mortadel·lo
25/01/07;1082-1081-1321-1084-M

Posted: Friday 26/01/2007 13:54
by Platanito
Fran-Ikarus wrote:La meva pregunta és: quant de temps els han donat als desenvolupadors informàtics perquè incloguin la possibilitat de canvi de la clau primària en la taula Cotxes a BD? xD
De veritat penses que aquests de TMB deuen tenir una taula Cotxes?

Jo crec que com a molt tindran un comptador i les consignes de tenir plaques amb el mateix número al mateix cotxe i de mantenir-los units de cinc en cinc, no sigui que es perdi algun.

Posted: Friday 26/01/2007 15:20
by Mako448
Avui n'he vist 4 1000 circulant,un d'ells amb la franja blava.
No puc dir la sèrie,perqué jo del metro com que no.

Posted: Friday 26/01/2007 16:33
by faristol
Ara la questió es saber quin sera el darrer dia de la circulació dels 1000's i com sera aquest darrer dia, i si ens assebentarem de tal circunstancia.

Es fara un comiat oficial etc.. etc..?

Si es aixi, pot ser molt "cruel" veure un vehicle "engalanat" i acte despres que sigui "trinxat".

O sera una nit al arribar a cotxeres sense que ningu sapiga que aquell hagi estat el seu darrer viatge i dia de circulació i l'endema ja no circulin.

Espero que abans ens assebentem d'algo i tambe espero que s'ho repensin a l'hora de trinxar-ho tot.

El que anava a ser una M-M s'ha convertit en una Me-Me.

Ara i aqui "nadem en l'abundancia" espero tambe que l'afany destructor i no aprofitador de coses quan encara valen o tenen funcionalitat, simplement perque son velles, no ens passi algun dia factura.



Repasant aquest fil un altre vegada m'ha vingut al cap una teoria sobre el perque dels cotxes de l'expedient X del que parleu el 1007 i el 1008, que consti que es una teoria com qualsevol altre.

Es extrany que si son realment el 1007 i el 1008 (encara que portin les plaques del 1088 i 1087) encara es conservin, si ens fixem l'ordre de trinxament ha estat bastan correlatiu, doncs perque no van trinxar aquestos dos en el seu momement juntament amb els seus compnys de composició? perque es aixo?

Be, aquesta es la meva teoria, que consti que no esta basat amb ninguna informacio concreta, nomes es una teoria:

Al principi de l'inici de la retirada i posterior desballestament dels primers vehicles, ens arribaven informacions de que hi habia intenció de conservar una unitat M-M, quan es preserva algo d'una serie determinada sempre s'intenta guardar la primera unitat o de entre les primeres la que estigui en mes bon estat, si es que la primera o seguents presenten un estat molt dolent, aixo te la seva llogica.

Be doncs segons la meva teoria el 1007 i el 1008 van ser els triats, per aixo nomes van "trinxar" els seus companys de composició quedant aquests apartats momentaneament i seguin la destrucció d'altres unitats, si no, no te sentit que d'una composició nomes "trinxin" 3 vehicles, encara que tambe podia haber estat per moltes altres causes, clar, aixo nomes es una teoria.

Seguim, en un cert moment pels motius que siguin:

se n'adonen que amb tants vehicles nous que arribaran en un futur inmediatat i proxim a totes les cotxeres, no hi haura lloc per guardar aixo.

Pensen que no son vehicles realment historics, si no vells.

Perque es posen abans altres raons que les historiques. etc...

Manca de sensibilitat etc..

I Els plans inicials s'estronquen i es decideix no guardar res, ja que els 1100 son iguals (per ells) i ja hi haura temps per pensar si guardar algun o no.

Tot aixo aconteix quan el tema del comenÇament del ball de plaques, i aquests dos van a la "batalla" de nou amb els numeros 1087 i 1088 que s'asemblen bastant als originals acoblan-se a la composició corresponent.

Be es una teoria, nomes una teoria.....

Posted: Friday 26/01/2007 18:17
by EUKibo
Suposu que li faran comiat quan treguin també la sèrie similar de la L4, els 1100 perque (¬¬ dir això en aquest foro es arriscat) son "iguals" per la gent que no enten.

El que es segur que un tren d'aquestes caracteristiques es mereix un comiat i la conservació d'algun d'ells que quedi perque mai els oblidem i que els nostres nets vegin els metros que agafava el iaio!

Podrien fer un trajecte especial La Pau - Can Boixeres o fer circulacions un últim dia a ambdues linies, no se, pero en tot cas, tot i que a mi m'agradin més els 9000, l'ultim dia que circulin els 1000 em voldre acomiadar d'ell

Posted: Friday 26/01/2007 19:26
by Mako448
Avui he estat 3 vegades a la L5,i de tres,duesél primer tren un 1000.
He de dir que a la primera vegada que el primer tren era un 1000,peró com m'estimava mès pujar a un 5000 per que volia gravar la curiosa megafonia tan lletja anunciant diagonal,l'he tinguda que deixar passar.

Posted: Friday 26/01/2007 20:09
by faristol
El so es el mateix que en el metro de Madrid, les veus no son tan "castizas"!!! de fet quant ho sento es com si estigues a Madrid.

Posted: Monday 29/01/2007 13:03
by Fran-Ikarus
28/1/07: M-M-R-M-1068 (mil en diumenge!)