Prova per a frikis metreros
Re: Prova per a frikis metreros
Hum, una de les mítiques portes grises i misterioses dels FGC... Espanya?
Què és alló??
- Lluita1714
- N9
Hostafrancs?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
Collblanc.
nop, pero es a la mateixa linea....
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
Si no és Callblanc, és Badal, tenen el mateix estil...
Parlem amb propietat.
SI SENYOR!!
Aquesta porta es troba just avançs de les escales que pujen al vestibul intermig sortida carrer basegoda, a la andana direccio horta. Darrera de la pared hi es el tunel, encara que desconec que es troba darrera de la porta..
Aquesta porta es troba just avançs de les escales que pujen al vestibul intermig sortida carrer basegoda, a la andana direccio horta. Darrera de la pared hi es el tunel, encara que desconec que es troba darrera de la porta..
refloto aquest tema perquè trobo que el joc es divertit i ens fa aprendre coses:
a veure on es això:
a veure on es això:
edicle d'Urquinaona????El LLOP wrote:refloto aquest tema perquè trobo que el joc es divertit i ens fa aprendre coses:
a veure on es això:
El licor Calisay no se bebe, se saborea
doncs no.
o la clausurada Correus o algun raconet de Pg. de gràcia (antiga Aragó GMB)El LLOP wrote:doncs no.
El licor Calisay no se bebe, se saborea
Catalunya, acces clausurat L3 al costat de l'enllaç amb L1.
Antigues escales del acces a la estacio de Diagonal linea 3 , andana direccio Leseps, que encara es fan servir per la ventilacio de les andanes....
Jo opino el mateix que Davida: l'accés antic de L3 a Catalunya. La pista me la dóna el cartell del Cinema Capitol.
Llop, T'has aventurat a anar més enllà? Em sembla veure un puntal, no ha d'estar en molt bon estat el que no es veu (En realitat, tampoc ho està el que sí es veu) Igualment m'estranya que no s'hagi convertit en un magatzem improvisat....
Llop, T'has aventurat a anar més enllà? Em sembla veure un puntal, no ha d'estar en molt bon estat el que no es veu (En realitat, tampoc ho està el que sí es veu) Igualment m'estranya que no s'hagi convertit en un magatzem improvisat....
I'll be straight with you on the train
They'll never believe it now, we're on our way
They'll never believe it now, we're on our way
No crec que sigui Catalunya, al lloc on dieu...
Crec, com diu l'evody, que és Diagonal, les escales originals que ara serveixen com a ventilació...
Crec, com diu l'evody, que és Diagonal, les escales originals que ara serveixen com a ventilació...
Segons els planos de Gisa el accesos antics de plaça catalunya no tene cap reco aixis, i l'enllaç amb linea 1 queda descartat; dons ja em vist fotos, i tant la distribucio com la decoracio es molt mes moderna que aquesta.
La foto ens mostra un acces del gran metro tal com era als anys 60, encara amb les rajoles al sostre. Esta feta desde un punt superior des de les escales i despres el pasadis gira 90º a la dreta cap a les andanes, similar als originals de plaça catalunya, pero aquets ultims van desapareixa moooooolt avançs, cap el anys 30 ja
La foto ens mostra un acces del gran metro tal com era als anys 60, encara amb les rajoles al sostre. Esta feta desde un punt superior des de les escales i despres el pasadis gira 90º a la dreta cap a les andanes, similar als originals de plaça catalunya, pero aquets ultims van desapareixa moooooolt avançs, cap el anys 30 ja
en BCN2008 i l'Evody han encertat. Bé, mes correctament en l'Evody l'ha clavat, que veneies amb mi? perquè per allà no hi havia gaire gent.
Amb vosaltres no s'hi val. Jo pensava que duraria el misteri un parell de dies i no ha durat ni un matí. Sou uns cracks!!!.
Amb vosaltres no s'hi val. Jo pensava que duraria el misteri un parell de dies i no ha durat ni un matí. Sou uns cracks!!!.
això es el final de trajecte Xan, però no creguis que està en mal estat, ans el contrari. El que si que hi ha es m-e-r-d-a per parar un tren, però l'estat de la majoria de les rajoles es perfecte, amb més anuncis publicitaris. El que si que et dic es que allí es podria rodar un altre part de REC.xan wrote:Jo opino el mateix que Davida: l'accés antic de L3 a Catalunya. La pista me la dóna el cartell del Cinema Capitol.
Last edited by El LLOP on Thursday 07/10/2010 16:19, edited 1 time in total.
Uaaauuuuu que orgullos que estic !!!!!!!!!!!!!!!!!
No fa gaire vaig esta apunt de entra alla. Algunes de les multiples portes per a la ventilacio de les andanes estan trencades i es pot entra..... tot borejant el tabiq i la boveda original...
http://www.gisa.cat/gisa/documentos/esp ... 042249.PDF
Pagina 81
No fa gaire vaig esta apunt de entra alla. Algunes de les multiples portes per a la ventilacio de les andanes estan trencades i es pot entra..... tot borejant el tabiq i la boveda original...
http://www.gisa.cat/gisa/documentos/esp ... 042249.PDF
Pagina 81