Page 30 of 59
Posted: Thursday 11/10/2007 21:14
by aim
M'he creuat amb un 3000 reformat a les 20:30 a l'estació de Drassanes. El 3000 anava direcció Zona universitària i duia el número de torn 313.
Posted: Friday 12/10/2007 13:57
by Busman
Doncs jo n'he vist un al torn 306 a Paral.lel cap a les 22:00.
Posted: Friday 12/10/2007 16:47
by pol
Dons avui he agafat un 2100 per la 4, l'ultim cotxe era el 2145, i encara portava la xapusa de la "pegatina"
Posted: Wednesday 17/10/2007 0:09
by traveller
Nou 2100 a L4! Unitat 2113-2116; amb termòmetres de veritat, i el nou velocímetre i ATP amb TBS; ha començat a córrer aquesta setmana, amb lo que fa que a l'hora punta pel matí corrin a dia d'avui ¡8! unitats 2100, i 11 1100.
Posted: Thursday 18/10/2007 15:52
by BRILL 18
Aquesta tarde a les 14,00 aprox. he vist dos camions, amb dos cotxes, 3000 R a la UAB. feien la volta a la rotonda, no se que feian per aquell lloc, ja que si venen de Lleida i van al triangle, no tenen per que deixar l'autopista, pot ser els camioners "s'han despistat"
Posted: Thursday 18/10/2007 16:39
by Mortadel·lo
BRILL 18 wrote:Aquesta tarde a les 14,00 aprox. he vist dos camions, amb dos cotxes, 3000 R a la UAB. feien la volta a la rotonda, no se que feian per aquell lloc, ja que si venen de Lleida i van al triangle, no tenen per que deixar l'autopista, pot ser els camioners "s'han despistat"
devien portar navegador "en el próximo paso a nivel encarrile"
Posted: Thursday 18/10/2007 17:12
by BRILL 18
Mortadel·lo wrote:BRILL 18 wrote:Aquesta tarde a les 14,00 aprox. he vist dos camions, amb dos cotxes, 3000 R a la UAB. feien la volta a la rotonda, no se que feian per aquell lloc, ja que si venen de Lleida i van al triangle, no tenen per que deixar l'autopista, pot ser els camioners "s'han despistat"
devien portar navegador "en el próximo paso a nivel encarrile"
molt bona, ja ho havia pensat
Posted: Thursday 18/10/2007 18:21
by Miquel
Si segueixen així cada 3 o 4 setmanes torna un 3000 a Barcelona, la remodelació acabarà abans del 2010! (aquest és el quart).
D'altra banda avui al matí(hora punta) els 2 3000 reformats circul·laven amb els torns 314 i 317.
També he vist l'últim 2100 que ha arrivat a la L-4 i el torn era el 409.
Posted: Saturday 20/10/2007 16:27
by traveller
I ja van 9!!! Avui ha circulat el novè 2100 a L4, encara no sé la composició, quan la sàpiga la poso. Avui, els 2100 feien els torns seguents: 401, 402, 407, 408, 409, 413, 414, 416 i 417 (curiositat: corrien més unitats 2100 que 1100!! Els caps de setmana corren 17 trens, i si avui corrien 9 2100, nomes hi havia 8 1100!)
Posted: Saturday 20/10/2007 16:36
by pol
Avui a les 9 del matí un 2100 que circulava per la 4 feia un soroll raro, ( aixo m'ho a dit un nen amic meu )
Posted: Sunday 21/10/2007 1:39
by sigfrid440s
traveller wrote:I ja van 9!!! Avui ha circulat el novè 2100 a L4, encara no sé la composició, quan la sàpiga la poso. Avui, els 2100 feien els torns seguents: 401, 402, 407, 408, 409, 413, 414, 416 i 417 (curiositat: corrien més unitats 2100 que 1100!! Els caps de setmana corren 17 trens, i si avui corrien 9 2100, nomes hi havia 8 1100!)
Nooooooooo!!!!
El final se acerca!!!
El parc de la L4 clarament es comença a decantar per els 2100.....sniiffffff.
Samarretes de comiat dels 1100?
Trobada per viatjar en un 1100?
Volta d'honor dels 1100?
Posted: Sunday 21/10/2007 16:00
by traveller
Ja sé la composició que faltava: 2125-2128. Recapitulem:
Unitats 2100 en circulació a L4, a dia 21/10/07:
2113-2114-2404-2115-2116
2125-2126-2407-2127-2128
2129-2130-2408-2131-2132
2133-2134-2409-2135-2136
2141-2142-2411-2143-2144
2145-2146-2412-2147-2148
2149-2150-2413-2151-2152
2153-2154-2414-2155-2156
2157-2158-2415-2159-2160
I molt aviat, encara més...
Posted: Sunday 21/10/2007 19:58
by Busman
I se suposa que el mes que ve hi començarà a circular la primera unitat de la sèrie 9000... oi?
Posted: Sunday 21/10/2007 20:28
by traveller
Busman wrote:I se suposa que el mes que ve hi començarà a circular la primera unitat de la sèrie 9000... oi?
Se suposa, se suposa... de fet els formadors ja estan habilitats, han fet les pràctiques a la L2... jo diria que encara que no estiguin els 15 2100, arribarà igualment el primer 9000, per pura política...
Posted: Sunday 21/10/2007 20:39
by EUKibo
Miquel wrote:Si segueixen així cada 3 o 4 setmanes torna un 3000 a Barcelona, la remodelació acabarà abans del 2010! (aquest és el quart).
D'altra banda avui al matí(hora punta) els 2 3000 reformats circul·laven amb els torns 314 i 317.
També he vist l'últim 2100 que ha arrivat a la L-4 i el torn era el 409.
De fet el 2010 era l'any màgic del transport, era l'any en que el PDI ja estaria finalitzat i a Barcelona i Rodalies el transport públic ja hauria assolit els mínims i a partir d'aquell any es farien altres millores a partir de les necessitats bàsiques cobertes.
El que fa a incorporació i remodelació de trens com no hi ha cap cons3%ctura pel mig segurament compleixin amb els terminis, de fet els 5000 semblen tots entregats, els 9000 ja tenim més de 20 i els 6000 perquè TMB no té on guardar-los pero també està la cosa que en no-res els envien de seguida tots. I els 4000 que ja s'han començat a reformar...
Posted: Tuesday 23/10/2007 14:04
by traveller
I seguim! DESÈ 2100 A L4! Unitat 2137-2138-2410-2139-2140. Ara mateix es troba a Trinitat Nova, sembla ser que té problemes d'ATP, i l'estan revisant; per tant encara no corre, però no trigarà molt...
Posted: Wednesday 24/10/2007 21:26
by Denisuko
Ja he tingut la meva primera experiencia amb el 3000 reformat, això si, no ha estat com a passatger.
I francament no es que sigui molt bona
:
La pantalla té molta lluminositat i si vas a les fosques dins el tunel i tota l'estona mostrant una imatge, apaga i torna una altre imatge acava molestant
La sensació de "Això no frena, això no frena" es molt alta, acostumat a entrar a algunes estacions a 40-45 doncs ara algunes vegades a 30 per poder estar segur de que el tren es pararà.
Cada porta va a la seva bola, al tancar-les no totes van en ordre com a un 5000 sino que pots tenir totes les portes tancades i veure com una s'ho pren amb la calma amb la sensació que dona que s'ha quedat oberta.
El claxon de portes fins que no ha acabat de sonar no et deixa tancar les portes, i això ha provocat entre alguns companys la sensació de que allò no rebia l'ordre de tancar portes.
Bueno, aixo es tot de moment
Posted: Thursday 25/10/2007 2:04
by sortrens
EUKibo wrote:Miquel wrote:Si segueixen així cada 3 o 4 setmanes torna un 3000 a Barcelona, la remodelació acabarà abans del 2010! (aquest és el quart).
D'altra banda avui al matí(hora punta) els 2 3000 reformats circul·laven amb els torns 314 i 317.
També he vist l'últim 2100 que ha arrivat a la L-4 i el torn era el 409.
De fet el 2010 era l'any màgic del transport, era l'any en que el PDI ja estaria finalitzat i a Barcelona i Rodalies el transport públic ja hauria assolit els mínims i a partir d'aquell any es farien altres millores a partir de les necessitats bàsiques cobertes.
El que fa a incorporació i remodelació de trens com no hi ha cap cons3%ctura pel mig segurament compleixin amb els terminis, de fet els 5000 semblen tots entregats, els 9000 ja tenim més de 20 i els 6000 perquè TMB no té on guardar-los pero també està la cosa que en no-res els envien de seguida tots. I els 4000 que ja s'han començat a reformar...
Bé alguna cosa que va bene! Crec que a la L4 deuen haver ja poques 1100 i crec si no m'erro que al Novembre tindrem la primera 9000.
El Fre
Posted: Thursday 25/10/2007 18:55
by Miquel
El primer 3000 reformat quan era en "fase de correcció de problemes" a la cotxera ja frenava molt malament.
Ja saveu quin 9000 anirà a la L-4?
Re: El Fre
Posted: Thursday 25/10/2007 23:51
by pokeroms
Miquel wrote:El primer 3000 reformat quan era en "fase de correcció de problemes" a la cotxera ja frenava molt malament.
Ja saveu quin 9000 anirà a la L-4?
Em sembla que no..
Però una cosa...
Aniràn els termòmetres i tindrà megafonia o les balises tampoc son compatibles y tindrem enganxines com al 1100 i alguns 2100?
Salutacions!