Page 4 of 5

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Tuesday 09/02/2010 18:54
by Jordi Freixas
Com que no apareix per enlloc aquesta locomotora de maniobres...

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Tuesday 09/02/2010 21:18
by El LLOP
Jo crec que els tranporten amb un tractor de vies (un que es un camió amb rodes acoblades).

Re: Sobre tema 1100

Posted: Tuesday 23/02/2010 8:25
by aim
Sabeu si el 1100 segueix a la Zona Franca? L'altre dia vaig veure'n un al Triangle des del tren.

Re: Sobre tema 1100

Posted: Wednesday 03/03/2010 22:20
by marc
Pero continuo sense entendre com és que nomes han portat dos cotxes a Zona Franca. Perque es impossible que sigui per les probes de carrega, ja que s'han de fer amb un 10% mes de la carrega que haura de suportar la estructura quan entri en servei. Com no les hagin portat alla per no desballestar-les (ja que si no vaig errat el desguas va tancar) i com que a Sagrera no hi caben (tot i haver-hi molt espai sense us)

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Sunday 14/03/2010 22:58
by PoLeTe124
No creieu que ja era hora de que els retiresin? Ja tenien els seus anyets.. :|

Això és prou motiu?

Posted: Sunday 14/03/2010 23:10
by Guigui
I el sol fet de "tenir anyets" en justifica la retirada? Ens sobren els calers per anar fent el nou ric?

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Sunday 14/03/2010 23:51
by Serie-1000-metro
Mira nen!

Ves al Metro de París, i trobaras trens dels anys 60 a ple rendiment, no numes a les hores punta com a reforç, sino trens asignats a les linies, tota la jornada en marxa a totes hores!

Despres, anyets???? Saps quina es la vida util d'un tren?????? Saps que es molt llarga la vida util?

No estem en temps de ala, un tren nou, ara un altre... Despres tu al METRO a que vas? a pasar el dia, o a que et porti amunt i avall? Perque si es la segona opció, encara tenien molts anys per fer això els 1000ls. A mes la gent al METRO si esta un maxim de 30 minuts de recorregut, per això cal trens nous i llençar els diners?

Ara això si, gasntem diners en comprar trens nous, reformar estacions vinga a llençar els diners... I lu me simportant que es per exemple elimnar les goteres i filtracions de les estacions, no, això no, compren trens nous, que valen una pasta cada tren, reformem les estacions, tapa les parets originals amb plantxes, i no gastem els diners en buscar don be la filtració i tapar la gotera, això no.

Tu ves opinan així, trens nous! si senyor! Els dies de pluja tanca el paraiges cuan entris al tren, no cuan entris a l'estació que et segiras mullant!

I que consti que es poden tapar goteres i filtracions sense fer malbe la decoracio antiga de l'estació.

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Monday 15/03/2010 1:02
by Oriol
No aneu aleshores a Viena o Budapest que igual us dona un infart...

Re: Sobre tema 1100

Posted: Monday 15/03/2010 9:44
by wefer
marc wrote:Pero continuo sense entendre com és que nomes han portat dos cotxes a Zona Franca. Perque es impossible que sigui per les probes de carrega,
Segons fons de TMB, els han portat allà perquè se'ls ha quedat el departament de formació. No té res a veure amb les proves de càrrega.

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Monday 15/03/2010 12:17
by Serie-1000-metro
Insisteixo amb el tema, de que un dels cotxes que ha anat a Zona Franca es el que consta com a material preservat com a historic, a la llista d'en Llop.

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Monday 15/03/2010 15:25
by Miquel
Si, ja es sap, en principi aquells 1100 no els trinxaràn i potser tornen al triangle quan acabin les obres a la L10.

Re: Sobre tema 1100

Posted: Monday 15/03/2010 19:59
by ferroviario_catalan
wefer wrote:se'ls ha quedat el departament de formació.
Cual es la función del departamento de formación? y para qué llevar los 1100 al viaducto?

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Monday 15/03/2010 21:17
by Miquel
No se, es suposa que formar als nous motoristes en pocs dies segons diuen...

Però, no veig cap perquè, per al que facin servei d'un 1100 (un tren a dia d'avui i per desgracia fora de servei), que l'utilitzin per formar, potser l'usen per motoristes destinats a L3, pels 3000 i 2000, ja que poden ser els més semblants entre cometes.

Ara bé, usar-lo per després els motoristes els posin en 5000/9000, no li veig la llògica, i segueixo pensant que es una altre escusa més, com la majoria que donen.

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Tuesday 16/03/2010 6:37
by El LLOP
tot i que tinc els meus dubtes del que pot fer el departament de formació amb els 1100, estic segur que la formació que puguin donar amb aquests tren serà un coneixement estàtic, m'explico: es molt més senzill localitzar i explicar per a que serveixen les resistències, el combinador, els compressors, etc en un 1100 on des de fora es veu tot, que no pas en un 9000 on, com els cotxes actuals, està tot apretat i no es pot distingir res de res i menys per algú que encara no sap el que està mirant. No se si m'explico.

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Monday 05/04/2010 9:55
by traveller
A mi em sembla que formar a una persona de nou ingrés amb un tren que no té res a veure amb el que conduirà, em sembla donar-li massa voltes al tema, ja que al començament tothom va una mica perdut i amb un "cacau mental" considerable... em sona més a excusa que a cap altre cosa...

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Monday 05/04/2010 10:55
by mikado
El estado hoy en día de los 1100 del viaducto L10 Zona Franca es lamentable, totalmente graffitteados (han perdido el blanco inmaculado) , puertas abiertas donde se ven los bidones llenos de agua y conservación penosa. No es que dude que vayan a ser para el departamento de Formación, es que si es así serán para el Departamento de Formación de Gamberros, maleantes y "pintores de arte urbano" o no se llaman así ???

En definitiva otra unidad más para el desguace.

Insensibilitat absoluta

Posted: Monday 05/04/2010 11:48
by Guigui
Un cop més, queda demostrat que la sensibilitat de TMB envers el patrimoni històric es troba sota mínims. Tant els és un tren que té dècades d'història a coll com un sac de patates.

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Monday 05/04/2010 16:40
by mikado
Estas son las actividades del "Departamento de formación" de TMB. Observar el cambio desde que llegaron (pag.3 de este post a su estado actual). Lo dicho otro 10 para TMB o para quien sea el propietario de este 1100, ya que la infraestructura sobre la que se encuentran es de IFERCAT y la línea no ha sido entregada a TMB.


Image

Image

Image

Image

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Monday 05/04/2010 17:48
by Miquel
:emprenyat :emprenyat
No se suposa que el 1100 està sota vigilància a la cotxera (que se suposa que està tancada). :martell2

Re: Un 1100 per la Barceloneta!

Posted: Monday 05/04/2010 20:37
by mikado
Miquel wrote::emprenyat :emprenyat
No se suposa que el 1100 està sota vigilància a la cotxera (que se suposa que està tancada). :martell2
Jo treballo a la Zona Franca i ja et dic que dormir el que es diu dormir el 1100 no dorm sota cobert, fa dies que es troba aquí. L'únic vigilant és un ciutadà d'orígen pakistanés de la UTE VIADUCTE (Constructora de la infraestructura aèria que soporta el pas de les vies, pilars i bigues) situat en una barraqueta al final de la línia (ZAL) i controla el material de l'obra.