TREN DE LA L-3 SERIE 300 ANY 1924

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
EDC
N3
N3
Posts: 27
Joined: Thursday 11/05/2006 21:15

Post by EDC »

Lo de la foto que he colgado si que es un 400, que como sabeis esta en Sagrera, pero a lo que me referia del 600 es a la foto que se ve anteriormente en la que se puede leer que pertenece a can boixeres.

A mi personalmente me parece que no es un 4 el primer numero de la placa que se ve, si no un 6 y podria pertenecer a esa serie. (600)

Yo diria que en can boixeres no hay ancho iberico, pero no estoy seguro.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Doncs pel que fa a mi, no hi ha cap mena de dubte que el número de sèrie de la placa és 417. I a primera vista.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
EDC
N3
N3
Posts: 27
Joined: Thursday 11/05/2006 21:15

Post by EDC »

Tienes razon, me he fijado bien y si que es un 4

Tengo que ir al oculista!!

MIS DISCULPAS
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Post by BRILL 18 »

metring wrote:Ni de quan es van aprofitar per FGC? :(
Malauradament, no ha quedat cap, els que van circular per la linea dels FGC, ho va fer en regim de lloguer, un cop es va recepcionar las UT111, varen ser retornats al FMB a la WEB de J Mora, surt una foto dels ultims dies de la serie 600 abans de morir, al Boixeres, i es veu un amv els colors de FGC
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Re: TREN DE LA L-3 SERIE 300 ANY 1924

Post by sortrens »

xavi wrote:SI NO RECORDO MALAMENT QUAN METRO DE BCN VA CELEBRAR ELS SEUS 75 ANYS EL NADA DE 1999 ES VA PROCEDIR A LA RESTAURACIÓ D´UN METRO DE LA SERIA 300 DE L´ANTIC GRAN METRO (ACTUAL L-3).
FINALMENT ES VA RESTAURAR I VA CIRCULAR PER CELEBRAR ELS 75 ANYS DE METRO FENT EL MATEIX RECORREGUT, ÉS A DIR DE PL CATALUNYA A LESSEPS. TMB NO HA TORNAT A INFORMAR SOBRE AQUEST TREN, HE TRUCAT 10000 VEGADES A TMB I MAI NINGÚ DE LA COMPANYIA M´HA SABUT INFORMAR, NOMÉS UNA VEGADA UNA DONA DE TMB EM VA DIR QUE LI TENIEN QUE TERURE ELS FLORESCENS PER POSAR-LI BOMBETES ANTIGUES.
LA ÚLTIMA RESPOSTA DE TMB VA SER QUE TRUQUÉS A L´ASOC. AMICS DEL FERROCARRIL, QUINS COLLONS QUE TENEN!!! ESPERO QUE TMB APRENGUI ALGÚN DIA DE FGC.
SI ALGÚ EN SAP ALGO.
MOLTES GRÀCIES.
XAVI
Aquest divendres passat un company de feina em va explicar que durant les anys 1980-1983 tots els diumenges de l'any feien circular unitats antigues de l'any 1924 per les línies 1 i 3 amb passatgers per fer-los rodar. :o
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

pizias wrote:Efectivamente. Los domingos por las mañanas circulaban los trenes de la s/100 por la linea 1. Desde 1981 hasta... ¿1987-88?

Los 300 de 1924 tambien circulaban por la linea 3 los domingos. Y los lunes, y los martes... estaban en servicio comercial en esos años.
Pues alguien podria hacer fuerza para que eso se volviera hacer. Incluso con las series 1000 y 1100.

Per un altre banda, això es podria fer a la "L11" per ser una linia amb menys trànsit, estaría bé potenciar aquella zona de Barcelona per fer-la més turística ja que està molt apartada a la muntanya. :idea:
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

pizias wrote:Explotación turística en... ¿Torre Baró?

Debo haber entendido el mensaje del todo mal.
Si has entendido bien :P , però claro está ahora no es possible esa explotación turística. Quiero dejar claro en dos partes bien diferenciadas, una cosa es utilizar la "L11" porque cómo su recorrido es muy corto para no explotar demasiado las unidades de los años 20. Y por otra parte, comento más cara a l'Ajuntament de Barcelona, que si estos trenes llegan a circular los domingos por la "L11" atraerá turistas y aprovechar esto para lanzar una campanya para que los domingos vayan los turístas a ver los trenes antiguos en la "L11" y hasta poner un mini museo en la superficie de una de las estaciones, potenciar esa parte de Barcelona que muy poco turistica es. Puede parecer un poco descabellado lo sé però en fin para eso está la opinión y los foros, hacer propuestas...
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

doncs si ara que estan tancant les andanes amb les mampares fiquen els trens antics... cagada pastoreta!!!!!!! :P
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

pizias wrote:Vamos, como para hacer con un tren de vapor (y coches de madera) el último Lleida por Manresa, el último tren que pasa por Sabadell Sur en domingo...
L'últim dels dissabtes podria fer-se amb vagons de bestiar... :twisted:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

pizias wrote:
Guigui wrote:
pizias wrote:Vamos, como para hacer con un tren de vapor (y coches de madera) el último Lleida por Manresa, el último tren que pasa por Sabadell Sur en domingo...
L'últim dels dissabtes podria fer-se amb vagons de bestiar... :twisted:
Tolvas, Tolvas. Que se descargan mejor y se limpian con un manguerazo bien rápido.
:):riure:)
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

I després del malson en directe que hem viscut durant l'últim mes, on un "tren 1000 preservat" ha passat a ser un tren 1000 desballestat, un nou rumor que, de confirmar-se (tant de bo que només sigui un fals rumor) superaria a tots plegats.

Consistiria en que, del tren M1-M6-M8, desballestarien dos dels cotxes i deixarien viu només el tercer.

Jo vull creure que això és impossible que passi, però malauradament TMB ens deixa cada cop menys espai per les coses impossibles :|
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Fran-Ikarus wrote:I després del malson en directe que hem viscut durant l'últim mes, on un "tren 1000 preservat" ha passat a ser un tren 1000 desballestat, un nou rumor que, de confirmar-se (tant de bo que només sigui un fals rumor) superaria a tots plegats.

Consistiria en que, del tren M1-M6-M8, desballestarien dos dels cotxes i deixarien viu només el tercer.

Jo vull creure que això és impossible que passi, però malauradament TMB ens deixa cada cop menys espai per les coses impossibles :|
:'( :martell2
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Sí, aunque con el "levísimo" matiz de que no lo habían restaurado de forma completa previamente.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
BCN Término
N5
N5
Posts: 128
Joined: Sunday 09/04/2006 23:44
Location: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Post by BCN Término »

Los 300 jamás se han restaurado de forma completa.

BCN Término.

Alex Reyes.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Vaya... :oops:

Bueno, entonces quizá sería el momento oportuno para que, alguien que entienda, haga un breve resumen de las características de la restauración ;)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
BCN Término
N5
N5
Posts: 128
Joined: Sunday 09/04/2006 23:44
Location: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Post by BCN Término »

La restauración consistió en el saneamiento de la caja, restitución de los colores originales, de los medallones de la compañia y parece que de los interiores, sustitución de las ventanas por las originales, un apaño en todo el sistema eléctrico para andar un dia y medio, y que podria fallar si los vehiculos circularan de forma "habitual" llevándose por delante equipos electricos vitales.

Quedaria por restaurar un elemento más que caracteristico de esos vehiculos, y ese es el techo original de madera con linternón y sobre él el pantografo original, y el enganche sustituido en su momento por el Tomlinson unificado de FMB.

Es decir, están restaurados pero poco, se les lavó la cara y se les preparó para andar un poquitín, lavado de cara que resulta más que aparente y con los elementos, parece, que originales, pero no se trata de una restauración completa. De la misma forma se echa de menos un remolque en vez de 3 motores, pero eso ya es rizar el rizo.

BCN Término.

Alex Reyes.
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Fran-Ikarus wrote:I després del malson en directe que hem viscut durant l'últim mes, on un "tren 1000 preservat" ha passat a ser un tren 1000 desballestat, un nou rumor que, de confirmar-se (tant de bo que només sigui un fals rumor) superaria a tots plegats.

Consistiria en que, del tren M1-M6-M8, desballestarien dos dels cotxes i deixarien viu només el tercer.

Jo vull creure que això és impossible que passi, però malauradament TMB ens deixa cada cop menys espai per les coses impossibles :|
Cordons, quina vejenada, quina besstiesa, espero que sigui nomes aixo un Rumore-Rumore, si no comenÇaria a pensar seriosament en enajenacions mentals e incapacitats varies.

Si a Paris poden circular Metros de fa uns quants anys, perque aqui no?
O es que la corrent es diferent a Paris i aqui no la sabem "tractar"?

AH! es clar es que allà entenen molt de corrent (es la ciutat de la Llum) aqui cada cop sembla mes la ciutat de la foscor........
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

faristol wrote:AH! es clar es que allà entenen molt de corrent (es la ciutat de la Llum) aqui cada cop sembla mes la ciutat de la foscor........
Per mantenir l'al·literació, Barcelona és la ciutat de les llumeneres... :bufon
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”