Page 4 of 4
Posted: Saturday 10/02/2007 21:49
by EDC
Lo de la foto que he colgado si que es un 400, que como sabeis esta en Sagrera, pero a lo que me referia del 600 es a la foto que se ve anteriormente en la que se puede leer que pertenece a can boixeres.
A mi personalmente me parece que no es un 4 el primer numero de la placa que se ve, si no un 6 y podria pertenecer a esa serie. (600)
Yo diria que en can boixeres no hay ancho iberico, pero no estoy seguro.
Posted: Saturday 10/02/2007 22:22
by Guigui
Doncs pel que fa a mi, no hi ha cap mena de dubte que el número de sèrie de la placa és 417. I a primera vista.
Posted: Sunday 11/02/2007 14:12
by EDC
Tienes razon, me he fijado bien y si que es un 4
Tengo que ir al oculista!!
MIS DISCULPAS
Posted: Sunday 11/02/2007 18:42
by BRILL 18
metring wrote:Ni de quan es van aprofitar per FGC?
Malauradament, no ha quedat cap, els que van circular per la linea dels FGC, ho va fer en regim de lloguer, un cop es va recepcionar las UT111, varen ser retornats al FMB a la WEB de J Mora, surt una foto dels ultims dies de la serie 600 abans de morir, al Boixeres, i es veu un amv els colors de FGC
Re: TREN DE LA L-3 SERIE 300 ANY 1924
Posted: Saturday 14/04/2007 20:51
by sortrens
xavi wrote:SI NO RECORDO MALAMENT QUAN METRO DE BCN VA CELEBRAR ELS SEUS 75 ANYS EL NADA DE 1999 ES VA PROCEDIR A LA RESTAURACIÓ D´UN METRO DE LA SERIA 300 DE L´ANTIC GRAN METRO (ACTUAL L-3).
FINALMENT ES VA RESTAURAR I VA CIRCULAR PER CELEBRAR ELS 75 ANYS DE METRO FENT EL MATEIX RECORREGUT, ÉS A DIR DE PL CATALUNYA A LESSEPS. TMB NO HA TORNAT A INFORMAR SOBRE AQUEST TREN, HE TRUCAT 10000 VEGADES A TMB I MAI NINGÚ DE LA COMPANYIA M´HA SABUT INFORMAR, NOMÉS UNA VEGADA UNA DONA DE TMB EM VA DIR QUE LI TENIEN QUE TERURE ELS FLORESCENS PER POSAR-LI BOMBETES ANTIGUES.
LA ÚLTIMA RESPOSTA DE TMB VA SER QUE TRUQUÉS A L´ASOC. AMICS DEL FERROCARRIL, QUINS COLLONS QUE TENEN!!! ESPERO QUE TMB APRENGUI ALGÚN DIA DE FGC.
SI ALGÚ EN SAP ALGO.
MOLTES GRÀCIES.
XAVI
Aquest divendres passat un company de feina em va explicar que durant les anys 1980-1983 tots els diumenges de l'any feien circular unitats antigues de l'any 1924 per les línies 1 i 3 amb passatgers per fer-los rodar.
Posted: Saturday 14/04/2007 21:27
by sortrens
pizias wrote:Efectivamente. Los domingos por las mañanas circulaban los trenes de la s/100 por la linea 1. Desde 1981 hasta... ¿1987-88?
Los 300 de 1924 tambien circulaban por la linea 3 los domingos. Y los lunes, y los martes... estaban en servicio comercial en esos años.
Pues alguien podria hacer fuerza para que eso se volviera hacer. Incluso con las series 1000 y 1100.
Per un altre banda, això es podria fer a la "L11" per ser una linia amb menys trànsit, estaría bé potenciar aquella zona de Barcelona per fer-la més turística ja que està molt apartada a la muntanya.
Posted: Saturday 14/04/2007 21:41
by sortrens
pizias wrote:Explotación turística en... ¿Torre Baró?
Debo haber entendido el mensaje del todo mal.
Si has entendido bien
, però claro está ahora no es possible esa explotación turística. Quiero dejar claro en dos partes bien diferenciadas, una cosa es utilizar la "L11" porque cómo su recorrido es muy corto para no explotar demasiado las unidades de los años 20. Y por otra parte, comento más cara a l'Ajuntament de Barcelona, que si estos trenes llegan a circular los domingos por la "L11" atraerá turistas y aprovechar esto para lanzar una campanya para que los domingos vayan los turístas a ver los trenes antiguos en la "L11" y hasta poner un mini museo en la superficie de una de las estaciones, potenciar esa parte de Barcelona que muy poco turistica es. Puede parecer un poco descabellado lo sé però en fin para eso está la opinión y los foros, hacer propuestas...
Posted: Saturday 14/04/2007 21:51
by El LLOP
doncs si ara que estan tancant les andanes amb les mampares fiquen els trens antics... cagada pastoreta!!!!!!!
Posted: Saturday 14/04/2007 22:11
by Guigui
pizias wrote:Vamos, como para hacer con un tren de vapor (y coches de madera) el último Lleida por Manresa, el último tren que pasa por Sabadell Sur en domingo...
L'últim dels dissabtes podria fer-se amb vagons de bestiar...
Posted: Sunday 15/04/2007 0:31
by entfe001
pizias wrote:Guigui wrote:pizias wrote:Vamos, como para hacer con un tren de vapor (y coches de madera) el último Lleida por Manresa, el último tren que pasa por Sabadell Sur en domingo...
L'últim dels dissabtes podria fer-se amb vagons de bestiar...
Tolvas, Tolvas. Que se descargan mejor y se limpian con un manguerazo bien rápido.
:riure:)
Posted: Sunday 03/06/2007 16:14
by Fran-Ikarus
I després del malson en directe que hem viscut durant l'últim mes, on un "tren 1000 preservat" ha passat a ser un tren 1000 desballestat, un nou rumor que, de confirmar-se (tant de bo que només sigui un fals rumor) superaria a tots plegats.
Consistiria en que, del tren M1-M6-M8, desballestarien dos dels cotxes i deixarien viu només el tercer.
Jo vull creure que això és impossible que passi, però malauradament TMB ens deixa cada cop menys espai per les coses impossibles
Posted: Sunday 03/06/2007 17:15
by mikado
Fran-Ikarus wrote:I després del malson en directe que hem viscut durant l'últim mes, on un "tren 1000 preservat" ha passat a ser un tren 1000 desballestat, un nou rumor que, de confirmar-se (tant de bo que només sigui un fals rumor) superaria a tots plegats.
Consistiria en que, del tren M1-M6-M8, desballestarien dos dels cotxes i deixarien viu només el tercer.
Jo vull creure que això és impossible que passi, però malauradament TMB ens deixa cada cop menys espai per les coses impossibles
Posted: Sunday 03/06/2007 19:40
by Fran-Ikarus
Sí, aunque con el "levísimo" matiz de que no lo habían restaurado de forma completa previamente.
Posted: Sunday 03/06/2007 19:43
by BCN Término
Los 300 jamás se han restaurado de forma completa.
BCN Término.
Alex Reyes.
Posted: Sunday 03/06/2007 19:53
by Fran-Ikarus
Vaya...
Bueno, entonces quizá sería el momento oportuno para que, alguien que entienda, haga un breve resumen de las características de la restauración
Posted: Sunday 03/06/2007 20:16
by BCN Término
La restauración consistió en el saneamiento de la caja, restitución de los colores originales, de los medallones de la compañia y parece que de los interiores, sustitución de las ventanas por las originales, un apaño en todo el sistema eléctrico para andar un dia y medio, y que podria fallar si los vehiculos circularan de forma "habitual" llevándose por delante equipos electricos vitales.
Quedaria por restaurar un elemento más que caracteristico de esos vehiculos, y ese es el techo original de madera con linternón y sobre él el pantografo original, y el enganche sustituido en su momento por el Tomlinson unificado de FMB.
Es decir, están restaurados pero poco, se les lavó la cara y se les preparó para andar un poquitín, lavado de cara que resulta más que aparente y con los elementos, parece, que originales, pero no se trata de una restauración completa. De la misma forma se echa de menos un remolque en vez de 3 motores, pero eso ya es rizar el rizo.
BCN Término.
Alex Reyes.
Posted: Monday 04/06/2007 0:31
by faristol
Fran-Ikarus wrote:I després del malson en directe que hem viscut durant l'últim mes, on un "tren 1000 preservat" ha passat a ser un tren 1000 desballestat, un nou rumor que, de confirmar-se (tant de bo que només sigui un fals rumor) superaria a tots plegats.
Consistiria en que, del tren M1-M6-M8, desballestarien dos dels cotxes i deixarien viu només el tercer.
Jo vull creure que això és impossible que passi, però malauradament TMB ens deixa cada cop menys espai per les coses impossibles
Cordons, quina vejenada, quina besstiesa, espero que sigui nomes aixo un Rumore-Rumore, si no comenÇaria a pensar seriosament en enajenacions mentals e incapacitats varies.
Si a Paris poden circular Metros de fa uns quants anys, perque aqui no?
O es que la corrent es diferent a Paris i aqui no la sabem "tractar"?
AH! es clar es que allà entenen molt de corrent (es la ciutat de la Llum) aqui cada cop sembla mes la ciutat de la foscor........
Posted: Monday 04/06/2007 15:57
by Guigui
faristol wrote:AH! es clar es que allà entenen molt de corrent (es la ciutat de la Llum) aqui cada cop sembla mes la ciutat de la foscor........
Per mantenir l'al·literació, Barcelona és la ciutat de les llumeneres... :bufon