Això li treu l'únic punt d'interès arquitectònic: la utilització dels passadissos entre el vestíbul L2-L5 i l'andana de l'av. Gaudí. Tot el que es veurà és conegut (fins i tot l'andana de Gaudí, encara que no l'haguem trepitjat), així que l'únic interessant de la nit és el 300 en si mateix.Carmen Bailen wrote:confirmat que el viatge és entre La Pau L2 i Sagrada Família L2, i l'accés a Gaudí es farà amb un 5000 des de Sagrada Família L5.
Viatge en tren històric de la sèrie 300
Re: Viatge en tren històric de la sèrie 300
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Suposo que no volen sentir a parlar de mesclar possibilitats més complexes amb viatges de 300 o 350 persones, i en cas de que es fes això algun dia, seria més aviat amb passatge restringit (a.k.a. "per amiguets")
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Dr. T
- N6
Des de la meva ignorància més profunda... quins problemes pot portar fer circular el 300 per la L4?El LLOP wrote:sí, el viatge amb el 300 passant per Correos, el forat del túnel altrament anomenat "Banco", l'antiga Bifurcació i l'enllaç a Maragall hagués estat esplèndid. Però crec que ho fan per curar-se en salut.
D'altra banda, rellegint una mica el fil, dedueixo que el viatge "guapo" hagués estat per la L4 entre La Pau i Maragall i per l'agulla, L5 fins a Sagrada Família i Gaudí, no? Perquè no feu una proposta formal a temebé pel proper viatge?
- faristol
- N8
Aquest matí he comprat el bitllet a Universitat, deuria ser dels últims ja que es un numero prou alt.
¿Quantes persones caben en el viatge? ¿algu ho sap?
¿Quins numeros de bitllet teniu? a mi m'han donat el Nº 485.
Si finalment es fa el recorregut que he llegit uns missatges mes amunt, es com una mica de desilusio, es el mateix del any passat, pero mes curt i trepitjant Gaudi (l'estacio) de totes formes...encara gracies..
Pasar per al linia 4 hauria sigut el summum, a "voure" si cambien de idea...
Si finalment es fa el recorregut que he llegit uns missatges mes amunt, es com una mica de desilusio, es el mateix del any passat, pero mes curt i trepitjant Gaudi (l'estacio) de totes formes...encara gracies..
Ja havia proposta formal des del mateix Consell Assessor, i no ha anat a missa.Dr. T wrote:Des de la meva ignorància més profunda... quins problemes pot portar fer circular el 300 per la L4?El LLOP wrote:sí, el viatge amb el 300 passant per Correos, el forat del túnel altrament anomenat "Banco", l'antiga Bifurcació i l'enllaç a Maragall hagués estat esplèndid. Però crec que ho fan per curar-se en salut.
D'altra banda, rellegint una mica el fil, dedueixo que el viatge "guapo" hagués estat per la L4 entre La Pau i Maragall i per l'agulla, L5 fins a Sagrada Família i Gaudí, no? Perquè no feu una proposta formal a temebé pel proper viatge?
-
- N9
Cada centre d'atencio al client te una franja de bitllets assignats pero no se amb quin criteri, no hi ha 485 personws amb bitllet si es aquesta la pregunta.
faristol wrote:Aquest matí he comprat el bitllet a Universitat, deuria ser dels últims ja que es un numero prou alt.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- faristol
- N8
Home jo calculo que l'altre vegada mes de 200 si ni habia, pero es una percepcio nomes...
Es posible que el bitllet nº1 sigui el nº 101 o ves a saber el criteri emprat, per aixo he dit lo dels numeros que tenieu, per mirar de saber-ho..
Es posible que el bitllet nº1 sigui el nº 101 o ves a saber el criteri emprat, per aixo he dit lo dels numeros que tenieu, per mirar de saber-ho..
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Jo diria que tots tenim números alts, encara no he vist ningú que digui que té el bitllet 74, o 156... Podria ser que els hagin fet a partir del final de la numeració dels de l'any passat?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Yo tengo el 475 y lo compré el jueves pasado en Universitat.
- Guigui
- Administrador
Estadística
És a dir, deu bitllets venuts en sis dies en un centre d'atenció.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Jo tinc el 459 i el vaig comprar la mateixa tarda que vau avisar la venta d'aquets.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Si el viatge és finalment entre La Pau i Sagrada Familia, qué pot durar? 10 minuts? Si és així, en dues hores tothom a casa...
Jo tinc els numeros 365 i 366, comprats a Sagrada Familia, el dia després de posar-se en venta.Kane_84 wrote:Yo tengo el 475 y lo compré el jueves pasado en Universitat.
Ja les tinc!!! ens veiem el 14 a la nit!
El licor Calisay no se bebe, se saborea
El trajecte La Pau-Sagrada Familia el faig cada dia a mes en hora punta. Aquests dies he tardat de mitjana 8 min parant a totes les estacions. Així que suposant un tren directe que va a una mitjana de entre 40 i 50km/h podem tenir nomes entre 5 i 10min de 300
Si l'any passat vam trigar 10 minuts fins a Sant Antoni, fins a Sagrada Família, trigarem 5.MZA_1600 wrote:El trajecte La Pau-Sagrada Familia el faig cada dia a mes en hora punta. Aquests dies he tardat de mitjana 8 min parant a totes les estacions. Així que suposant un tren directe que va a una mitjana de entre 40 i 50km/h podem tenir nomes entre 5 i 10min de 300
Espero que si al Maig repetim, sigui per L4+L5, o com a mínim tornar fins a Sant Antoni.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- faristol
- N8
Avui a la tarda n'he comprat un altre per un amic al centre d'atenció de l' Estacio de Sants, primer m'han dit que no en quedaven i acte seguit al comprobar-ho m'en han tret un, el Nº 316, a veure si en "Liniadelripolles" expert en aquestes questions en sap treure l'entrallat de la sistematica de la numeracio.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
No feu cas de les numeracions de TMB.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
calisay wrote:Ja les tinc!!! ens veiem el 14 a la nit!
Hi aniré amb la samarreta de la serie 1000!!!
El licor Calisay no se bebe, se saborea
finalment el recorregut del 300 serà La Pau L2-Sagrada Família L2. Allà s´ anirà a la L5 on hi haurà un 5000 per anar fins a Gaudí a fer el pica-pica. Això si no canvia res d´ avui a demà.
Co a curiositat, quina distància hi ha entre l'extrem Vall d'Hebron de Sagrada Familia i l'extrem Cornellà de Gaudí? Suposo que un 5000 estacionat amb la darrera porta a l'extrem davanter de l'andana de Sagrada Família no arribarà amb la primera porta a l'extrem de l'andana de Gaudí... Si hi arribés, seria més interesant anar-hi caminant per dins del tren que deixar-se portar pel 5000.El LLOP wrote:finalment el recorregut del 300 serà La Pau L2-Sagrada Família L2. Allà s´ anirà a la L5 on hi haurà un 5000 per anar fins a Gaudí a fer el pica-pica. Això si no canvia res d´ avui a demà.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.